duntelco1
مشاوره تحصيلي

شركت در كنكور با ديپلم غير مرتبط يكي از سوالات پرتكرار داوطلبان كنكور سراسري است. هر ساله بسياري از داوطلبان تصميم مي گيرند كه در رشته اي به غير از رشته تحصيلي خود كنكور بدهند. در سال جديد تغييراتي در كنكور ايجاد شده است و در نتيجه داوطلبان با ديپلم غير مرتبط دچار ابهام و سردرگمي در اين زمينه شده اند. داوطلبان مي‌توانند با ديپلم غيرمرتبط در كنكور سراسري شركت كنند اما بايد شرايطي را داشته و اقداماتي را نيز انجام دهند كه در اين مطلب به بررسي آن ها خواهيم پرداخت. براي كسب اطلاع بيشتر در اين زمينه مي‌توانيد با مجموعه دانتل كو تماس بگيريد.

 منبع: آيا با ديپلم غير مرتبط مي توان در كنكور شركت كرد

شركت در كنكور با ديپلم غير مرتبط

در سال گذشته كنكور سراسري تغييرات بسيار زيادي كرد به اين صورت كه دروس عمومي از كنكور حذف شده و تاثير سوابق تحصيلي نيز به صورت چشم گيري افزايش يافت. اين تغييرات ابهاماتي را براي افراد با ديپلم غير مرتبط به وجود آورده است. حتي برخي از داوطلبان دچار سردرگمي شده اند كه به طور كلي امكان شركت در كنكور با ديپلم غير مرتبط وجود دارد يا خير.

در پاسخ بايد گفت كه بله داوطلبان با مدرك غير مرتبط همچنان امكان ثبت نام در كنكور سراسري در ساير رشته ها را دارند اما با توجه به تغييرات زياد و افزايش تاثير سوابق تحصيلي در رشته امتحاني كنكور، داوطلبان بايد اقداماتي را انجام دهند تا در نهايت موفق به كسب نتيجه مورد نظر خود شوند. چناچه قصد آمادگي براي كنكور سراسري را داريد، مي‌توانيد با مشاوران تحصيلي دانتل كو صحبت كرده و با راهنمايي هاي آنان بهترين مسير را در پيش بگيريد.

 

 

شرايط شركت در كنكور با ديپلم كاردانش و فني حرفه اي

يكي از مهم ترين ابهامات در مورد شركت در كنكور با ديپلم غير مرتبط اين است كه آيا افراد با مدرك ديپلم فني حرفه اي و كاردانش نيز امكان نام نويسي در كنكور در رشته هاي نظري يعني رياضي، تجربي و انساني را دارند يا خير.

در پاسخ بايد گفت كه هيچ محدوديتي براي ثبت نام داوطلبان با مدرك كاردانش و فني وجود ندارد اما تنها شرط اين است كه مدرك ديپلم در نظام آموزشي جديد گرفته شده باشد. افراد با مدرك ديپلم كاردانش و فني حرفه اي نظام آموزشي قديم بايد مدرك كارداني نيز داشته باشند تا بتوانند در كنكور رشته هاي غيرمرتبط شركت نمايند.

در صورتي كه قصد شركت در كنكور با ديپلم غير مرتبط را داريد، بهتر است كه ابتدا با مشاوران مجموعه دانتل كو مشورت نماييد تا در مورد نحوه برنامه ريزي و مطالعه دروس راهنمايي تان كنند. جهت عضويت دركانال اطلاع رساني و آخرين اخبار در سرچ تلگرام عبارت " مشاوره تحصيلي دانتل كو " جست و جو و عضو شويد.

 

سوابق تحصيلي در شركت در كنكور با ديپلم غير مرتبط

سوابق تحصيلي همواره در كنكور سراسري تاثيرگذار بوده اند اما در سال ۱۴۰۲ تغييرات گسترده كنكور تاثير سوابق تحصيلي را بيش از پيش افزايش داد. از اين پس سوابق تحصيلي با تاثير ۵۰ درصد و به صورت قطعي محاسبه خواهد شد.

شركت در كنكور با ديپلم غير مرتبط اين مشكل را براي داوطلبان به وجود مي آورد كه به دليل نداشتن سوابق تحصيلي اختصاصي در آن رشته سهم آن دروس را از دست خواهند داد و هيچ جايگزيني براي آن وجود نخواهد داشت. تنها دروس مشترك در هر دو رشته محاسبه خواهند شد و دروسي كه داوطلب نگذرانده باشد به صورت ناقص باقي خواهد ماند.

 

 

آزمون ترميم معدل براي ايجاد سابقه تحصيلي

اما با اين وجود راهكاري براي داوطلبان رشته هاي غير مرتبط در نظر گرفته شده است تا در صورت شركت در كنكور با ديپلم غير مرتبط با مشكل جدي مواجه نشوند و در رقابت با ساير داوطلبان عقب نيفتند؛ اين راهكار آزمون ترميم معدل مي‌باشد.

آزمون ترميم معدل در خرداد ماه و همزمان با امتحانات نهايي برگزار خواهد شد و داوطلبان با شركت در اين آزمون مي‌توانند براي خود سوابق تحصيلي ايجاد نمايند. همچنين امكان بهبود نمرات نيز با اين آزمون وجود دارد. با توجه به اينكه تعداد دفعات شركت در آزمون ترميم معدل محدود است، توصيه مي‌شود كه از مشاوران تحصيلي دانتل كو كمك گرفته و بر اساس راهنمايي هاي آنان براي شركت در آزمون آماده شويد تا نتيجه خوبي كسب نماييد.

 

مشاوره كنكور سراسري

شركت در كنكور با ديپلم غير مرتبط امكان پذير است و داوطلبان مي‌توانند در صورت داشتن شرايط لازم در رشته هاي امتحاني غير مرتبط با مدرك خود شركت نمايند. البته كه شركت در كنكور از اين طريق محدوديت هايي مثل عدم داشتن سوابق تحصيلي را نيز به وجود خواهد آورد؛ اين مساله با شركت در آزمون ترميم معدل حل خواهد شد. طبق اطلاعيه ها افرادي كه سال گذشته در آزمون ترميم معدل شركت كرده اند، امسال نيز مجددا امكان نام نويسي خواهند داشت.

چنانچه هرگونه سوال و يا ابهامي در زمينه شركت در كنكور با ديپلم غير مرتبط براي تان وجود دارد و يا براي برنامه ريزي مطالعاتي كنكور به كمك نياز داريد، مي‌توانيد با مشاوران تحصيلي مجموعه دانتل كو صحبت كرده و از راهنمايي هاي آنان استفاده نماييد. در مركز مشاوره تحصيلي تلفني دانتل كو تمامي خدمت مشاوره اي به صورت تلفني بوده و شما مي‌توانيد با صرف هزينه و زمان كمتر، نتيجه عالي كسب نماييد. براي دريافت مشاوره در زمينه شركت در كنكور با ديپلم غير مرتبط مي‌توانيد با مشاوران مركز مشاوره تحصيلي دانتل با شماره 02191005066 تماس بگيريد.

 

سوالات متداول

آيا با ديپلم غير مرتبط مي توان در كنكور شركت كرد؟

بله داوطلبان با ديپلم غير مرتبط مي‌توانند بدون مشكل در كنكور سراسري شركت نمايند.

آيا با مدرك ديپلم كاردانش و فني حرفه اي مي‌توان در كنكور رشته هاي نظري شركت كرد؟

بله داوطلبان اين رشته ها مجاز به ثبت نام آزمون رشته هاي نظري مي‌باشند اما مدرك ديپلم بايد حتما به نظام آموزشي جديد اختصاص داشته باشد.

داوطلبان با مدرك ديپلم غيرمرتبط براي ايجاد سوابق تحصيلي چه بايد بكنند؟

اين داوطلبان مي‌توانند در آزمون ترميم معدل شركت كرده و سوابق تحصيلي براي خود ايجاد نمايند.

منبع: آيا با ديپلم غير مرتبط مي توان در كنكور شركت كرد

امتیاز:
بازدید:
[ ۵ آذر ۱۴۰۲ ] [ ۱۰:۳۴:۵۶ ] [ دانتل ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 4
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی