duntelco1
مشاوره تحصيلي

سايت نمونه دولتي گلستان همان پنجره واحد خدمات الكترونيك آموزش و پرورش است كه دانش آموزان مي توانند در زمان تعيين شده به آن مراجعه كرده و ثبت نام خود در اين آزمون را انجام دهند. در حال حاضر ثبت نام نمونه دولتي بر خلاف سال هاي گذشته به صورت يكپارچه انجام مي شود. با توجه به اهميت بسيار زياد ثبت‌نام در سايت آزمون نمونه دولتي گلستان در اين مطلب به بررسي كامل آن پرداخته ايم. براي كسب اطلاعات بيشتر مي توانيد با مشاوران مجموعه دانتل كو تماس بگيريد. 

بخوانيد:
"}" data-sheets-userformat="{"2":29313,"3":{"1":0},"10":1,"12":0,"15":"Arial","16":16,"17":1}">منبع: سايت نمونه دولتي گلستان

سايت نمونه دولتي گلستان my.medu.ir

مدارس نمونه دولتي جز مدارس سطح بالا در كشور هستند كه بسياري از دانش آموزان تصميم به ادامه تحصيل در اين مدارس مي گيرند. ثبت نام در مدارس نمونه دولتي نهم به دهم به صورت اينترنتي و از طريق سامانه انجام مي شود. دانش آموزان بايد در سايت نام نويسي كرده و پس از شركت در آزمون، در صورت قبولي وارد مدارس نمونه دولتي شوند.

سايت نمونه دولتي گلستان پنجره واحد خدمات الكترونيك آموزش و پرورش با آدرس my.medu.ir مي باشد. در سال هاي گذشته سايت نمونه دولتي به صورت استاني بود و داوطلبان بايد به سايت مربوط به استان خود مراجعه مي كردند اما در حال حاضر ثبت نام به صورت يكپارچه در سايت آزمون نمونه دولتي گلستان ماي مديو انجام مي شود.

ثبت نام نمونه دولتي ششم به هفتم به صورت حضوري انجام مي شود و هيچگونه آزمون ورودي ندارد. دانش آموزان همراه با والدين خود مي توانند با در دست داشتن مدارك لازم جهت نام نويسي فزرند خود به مدرسه مورد نظر مراجعه نمايند.

 

زمان نام نويسي در سايت نمونه دولتي گلستان

در هر سال تحصيلي دانش آموزان زيادي تصميم مي گيرند كه براي ادامه تحصيل در مدارس نمونه دولتي اقدام نمايند چراكه اين مدارس امكانات آموزشي زيادي داشته و كيفيت تدريس نيز بسيار بالا مي باشد. براي تحصيل در اين مدارس داوطلبان بايد در آزمون ورودي شركت نمايند. ثبت نام نمونه دولتي نهم به دهم از طريق سايت نمونه دولتي گلستان و در زمان معيني انجام مي شود.

همانطور كه گفته شد در سال هاي گذشته ثبت نام در سايت هاي اختصاصي هر استان صورت مي گرفت و داوطلبان گلستان بايد به آدرس nemooneh.goledu.ir مراجعه مي كردند اما در حال حاضر ثبت نام در سايت آزمون نمونه دولتي گلستان (ماي مديو) انجام مي گيرد.

نحوه ثبت نام در سايت نمونه دولتي گلستان

بسيار مهم است كه داوطلبان از چگونگي ثبت نام اطلاع داشته باشند و بر اين اساس اقدامات لازم را انجام دهند. نحوه ثبت نام در سايت نمونه دولتي گلستان به صورت زير مي باشد. 

1️⃣ با جستجو آدرس my.medu.ir وارد پنجره واحد خدمات الكترونيك آموزش و پرورش شويد. 

2️⃣ شماره شناسنامه و سريال شناسنامه و كد امنيتي را در كادر درج كرده و وارد صفحه خود شويد.

در صورت بروز مشكل در ورود به سايت آزمون نمونه دولتي گلستان و يا نداشتن نام كاربري و رمز عبور مي توانيد از طريق سامانه دولت من وارد سايت شويد. براي اين منظور بايد طبق مراحل زير پيش برويد. 

2️⃣ شماره تلفن همراه خود را وارد نماييد. 

3️⃣ رمز يكبار مصرف ارسال شده را در كادر درج نماييد. 

4️⃣ گزينه گزينه سامانه خدمات الكترونيك آموزش و پرورش (ماي مديو) را انتخاب نماييد. 

3️⃣ در اين بخش سايت نمونه دولتي گلستان بر روي گزينه نمونه دولتي كليك كنيد. 

 

4️⃣ فرم ثبت‌نام در سايت آزمون نمونه دولتي گلستان را مطالعه كرده و اطلاعات خواسته شده را تكميل نماييد. 

5️⃣ هزينه ثبت نام را بپردازيد و نام نويسي خود را ثبت كنيد. 

6️⃣ كد رهگيري خود را دريافت كرده و نزد خود نگه داريد. 

❌❌ براي مشاهده راهنما كامل تصويري گام به گام نام نويسي در سايت نمونه دولتي گلستان مي توانيد مقاله زير را مطالعه نماييد.

 

 

دريافت كارت ورود به جلسه

قبل از برگزاري آزمون، كارت ورود به جلسه نمونه دولتي براي تمامي داوطلباني كه در سايت نمونه دولتي گلستان ثبت‌نام كرده اند صادر شده و در همين سامانه قرار مي گيرد. داوطلبان با مراجعه به سايت مي توانند كارت خود را دريافت كرده و در جلسه آزمون همراه خود ببرند. 

در سال هاي گذشته داوطلبان بايد كارت خود را از سايت دريافت كرده و سپس آن را به مدرسه محل تحصيل مي بردند تا كارت مهر شود. اما در سال گذشته اين قانون برداشته شد و از اين پس اجباري به مهر شدن كارت ورود به جلسه توسط مدرسه محل تحصيل وجود ندارد. 

تنها كافيست كارت خود را از سايت نمونه دولتي گلستان دريافت كرده و اطلاعات مندرج بر روي آن را با اطلاعات شناسنامه اي و تحصيلي خود مطابقت دهيد. در صورت اشتباه در اطلاعات كارت بايد نسبت به اصلاح و ويرايش آن اقدام نماييد.  

زمان اعلام نتايج آزمون

نتايج آزمون نمونه دولتي در حدود يك تا دو ماه پس از برگزاري آزمون منتشر شده و در سايت نمونه دولتي گلستان قرار مي گيرد. داوطلبان مي توانند به محض اعلام نتايج به اين سايت مراجعه كرده و نتيجه آزمون خود را مشاهده نمايند. 

پس از اعلام نتايج در سايت آزمون نمونه دولتي گلستان آن دسته از دانش آموزاني كه در آزمون نمره قبولي را كسب كرده اند بايد در مهلت تعيين شده با مراجعه حضوري به مدرسه قبولي و تحويل مدارك لازم ثبت‌نام خود نهايي نمايند. عدم مراجعه دانش آموز و والدين به منزله انصراف مي باشد و دانش آموز ديگري از ليست ذخيره جايگزين خواهد شد. 

 

 

نحوه مشاهده نتايج در سايت نمونه دولتي گلستان

داوطلبان آزمون نمونه دولتي براي مشاهده نتايج آزمون خود بايد در موعد تعيين شده به سايت نمونه دولتي گلستان مراجعه كرده و كارنامه خود را دريافت نمايند. نحوه مشاهده نتايج در سايت ثبت‌نام نمونه دولتي my.medu.ir به صورت زير مي باشد.

1️⃣ وارد سايت ماي مديو شويد. 

2️⃣ اطلاعات مورد نياز را در كادر درج كرده و وارد پورتال شخصي خود شويد. 

3️⃣ بر روي گزينه نمونه دولتي كليك نماييد. 

4️⃣ گزينه اعلام نتايج را در سايت آزمون نمونه دولتي گلستان انتخاب كنيد. 

در صورت عدم رضايت از نتيجه آزمون خود مي توانيد در بازه زماني تعيين شده به نتايج اعتراض نماييد. اعتراض به صورت اينترنتي و از طريق سامانه ماي مديو انجام مي شود.

 

مشاوره سايت آزمون نمونه دولتي گلستان

در سال هاي گذشته ثبت نام نمونه دولتي به صورت استاني و در سايت هاي مجزا انجام مي شد اما هم اكنون ثبت نام به صورت يكپارچه در آمده است و تمامي داوطلبان بايستي به سامانه ماي مديو my.medu.ir مراجعه كرده و نام نويسي خود را انجام دهند. 

چنانچه هرگونه سوال و يا ابهامي در زمينه سايت نمونه دولتي گلستان براي تان وجود دارد، مي توانيد با مشاوران تحصيلي صحبت كرده و پاسخ سوالات خود را دريافت نماييد. متخصصان مركز مشاوره تحصيلي تلفني دانتل كو در خدمت شما هستند تا در اين زمينه ياري تان كنند. 

 

براي دريافت مشاوره در زمينه سايت نمونه دولتي گلستان مي‌توانيد با مشاوران مركز مشاوره تحصيلي دانتل با شماره 02191005066 تماس بگيريد.

 

سوالات متداول

  1. سايت نمونه دولتي گلستان چيست؟

    ثبت نام در سامانه ماي مديو با آدرس my.medu.ir انجام مي شود. 

  2. آيا هر استان براي ثبت نام سايت جداگانه اي دارد؟

    در سال هاي گذشته ثبت نام به اين صورت بود اما هم اكنون به صورت يكپارچه در سامانه ماي مديو انجام مي شود. 

  3. براي دريافت كارت ورود به جلسه و اعلام نتايج نمونه دولتي چه بايد كرد؟

    براي انجام تمامي مراحل آزمون نمونه دولتي بايستي به سايت آزمون نمونه دولتي گلستان (ماي مديو) مراجعه نماييد. 

    منبع: سايت نمونه دولتي گلستان

امتیاز:
بازدید:
[ ۱۱ بهمن ۱۴۰۲ ] [ ۱۱:۲۰:۱۰ ] [ دانتل ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 4
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی