duntelco1
مشاوره تحصيلي

فرم ثبت نام تيزهوشان ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ فرمي مي باشد كه متقاضيان آزمون تيزهوشان بايستي كه براي نام نويسي در اين آزمون نسبت به تكميل آن اقدام كنند. هر ساله مركز سنجش پذيرش استعداد هاي درخشان، فرصتي را در اختيار متقاضيان قرار مي دهد تا نسبت به ثبت نام اينترنتي در آزمون تيزهوشان ششم به هفتم و نهم به دهم اقدام كنند. يكي از مراحل نام نويسي در اين آزمون تكميل فرم ثبت نام آزمون تيزهوشان 1402 – 1403 مي باشد كه در ادامه به موارد قيد شده در آن اشاره كرده ايم.

 منبع: فرم ثبت نام تيزهوشان

فرم ثبت نام تيزهوشان ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳

ورود به مدارس تيزهوشان از طريق شركت در آزموني مي باشد كه مركز سنجش و پذيرش استعدادهاي درخشان برگزار مي نمايد. اين آزمون در مقاطع تحصيلي ششم به هفتم و نهم به دهم برگزار مي گردد و نام نويسي در آن به صورت اينترنتي انجام مي شود. داوطلباني كه قصد ورود به مدارس تيزهوشان را در مقاطع ششم به هفتم و نهم به دهم دارند، در مهلت نام نويسي به سايت pada.medu.ir مراجعه كنند.

داوطلبان ابتدا هزينه شركت در آزمون را پرداخت كنند. سپس فرم ثبت نام آزمون تيزهوشان 1402 – 1403 را تكميل و كد پيگيري ثبت نام را دريافت كنيد. داوطلبان قبل از اقدام به نام نويسي و تكيمل فرم ثبت نام تيزهوشان ابتدا بايد تمامي شرايط ثبت نام تيزهوشان را از طريق دفترچه راهنما مطالعه كنند و در صورت واجد شرايط بودن نام نويسي خود را آغاز كنند.

 

سايت ثبت نام آزمون تيزهوشان پادا

در سال هاي گذشته نام نويسي آزمون تيزهوشان در هر يم از مقاطع ششم و نهم از طريق سايت هاي جداگانه انجام مي گرفت. از سال جاري اين رويه تغيير كرده و تمامي مراحل ثبت نام در آزمون تيزهوشان از طريق سايت پادا انجام مي گيرد. به اين صورت دواطلبان متثاضي با مراجعه به سايت ثبت نام تيزهوشان پادا مي توانند در اين آزمون شركت كنند. در ادامه به بررسي و نحوه تكميل فرم ثبت نام تيزهوشان در سايت پادا خواهيم پرداخت. 

نحوه تكميل فرم ثبت نام آزمون تيزهوشان 1402 – 1403

پس از وارد كردن اين اطلاعات، صفحه جديدي نمايش داده مي شود كه لازم است تيك گزينه ” ضوابط و شرايط ثبت نام را مطالعه نموده ام ” را فعال كنيد .سپس بايد فرم ثبت نام آزمون تيزهوشان نهم به دهم را تكميل نماييد. اطلاعاتي كه لازم است در فرم ثبت نام آزمون تيزهوشان نهم به دهم تكميل كنيد، به شرح موارد زير است :

با ورود به بخش استعداد درخشان و انتخاب گزينه جديد، فرم ثبت نام تيزهوشان نمايش داده مي شود كه داوطلبان موظف هستند اين فرم را با اطلاعات درست شناسنامه اي و تحصيلي خود تكميل نمايند. موارد درج شده در فرم ثبت نام تيزهوشان ششم به هفتم ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ به شرح موارد زير است:

  1. نام
  2. نام خانوادگي
  3. كد ملي
  4. جنسيت
  5. تاريخ تولد
  6. نام پدر
  7. كد ملي پدر
  8. شماره شناسنامه پدر
  9. محل صدور شناسنامه پدر
  10. نام پدر بزرگ (پدرِ پدر)
  11. خواهر و يا برادر همزاد ( دوقلو يا چند قلو ) شركت كننده در آزمون دارم.
  12. دين
  13. نوع تابعيت
  14. نوع مدرسه محل تحصيل كنوني
  15. نام و كد دبستان محل تحصيل كنوني
  16. نام و كد منطقه محل تحصيل كنوني
  17. نام و كد استان محل تحصيل كنوني
  18. چپ دست هستم
  19. نياز به منشي دارم
  20. شماره تلفن ثابت منزل همراه با كد شهر
  21. شماره تلفن همراه
  22. نشاني صندوق رايانه اي ( پست الكترونيك)
  23. نشاني دقيق منزل
  24. رشته مورد تقاضا
  25. نام استان مورد تقاضا
  26. نام شهرستان مورد تقاضا
  27. نام مدارس استعداد هاي درخشان مورد تقاضا ( سه الويت)
  28. عكس داوطلب بايستي بارگذاري شود.
  29. آيا جهت دريافت اطلاعات مربوط به فرم ثبت نام تيزهوشان خود، تمايل به استفاده از خدمات ارزش افزوده محتواي پيامكي داريد؟

چنانچه فرم ثبت نام آزمون تيزهوشان ششم به هفتم را با اطلاعات دقيق تكميل كنيد و هزينه ثبت نام تيزهوشان را نيز بپردازيد. در انتها يك كد پيگيري ثبت نام تيزهوشان به شما داده خواهد شد كه نياز است تا انتهاي مراحل برگزاري اين آزمون نزد خود نگه داريد.

 

راهنما تصويري 

در اين بخش از مقاله راهنما تصويري نحوه تكميل فرم ثبت نام تيزهوشان را قرار داده ايم.

1️⃣ وارد سايت پادا به نشاني pada.medu.ir شويد. بر روي آموزشي كليك كنيد.

2️⃣ در كادرهاي روبرو بر روي آزمون ورودي استعدادهاي درخشان كليك كنيد.

3️⃣ در اين مرحله تحوه تكميل فرم ثبت نام تيزهوشان بايد نام كاربري كه كد ملي دانش آموز مي باشد و رمز عبور را وارد كنيد.

4️⃣ بر روي ثبت نام در آزمون كليك كنيد. 

5️⃣ فرم ثبت نام تيزهوشان را به صورت كامل پر كنيد.

6️⃣ هزينه ثبت نام را پرداخت كنيد. كد رهگيري كه به منزله اتمام فرآيند مي باشد را يادداشت كنيد.

 

مشاوره فرم ثبت نام آزمون مدارس تيزهوشان

پذيرش در مدارس تيزهوشان از طريق آزمون ورودي انجام مي شود. آزمون تيزهوشان در مقاطع هفتم و دهم به صورت جداگانه برگزار مي شود. داوطلبان واجد شرايط مي توانند در مهلت مقرري كه از سوي آموزش و پرورش در سايت پادا اعلام مي شود، مي توانند در اين آزمون نام نويسي شركت و فرم ثبت نام آزمون تيزهوشان را تكميل كنند. 

آزمون تيزهوشان در پايه ششم به هفتم به صورت آزمون سنجش هوش مي باشد و از دروس پايه هفتم و قبلي دانش آموز سوالي طرح نمي شود. اما در آزمون نهم به دهم تلفيقي از آزمون هوش و مباحث درسي پايه هاي نهم و قبل تر از آن مي باشد. آزمون نهم ۵۰ درصد سوالات به صورت آزمون هوش و ۵۰ درصد ديگر سوالات تحصيلي از مقاطع متوسطه اول دانش آموز مي باشد. 

آزمون تيزهوشان معمولا در خرداد ماه برگزار مي شود و داوطلبان براي حضور در اين آزمون بايد كارت ورود به جلسه كه در چند روز پيش از برگزاري آزمون منتشر مي شود، دريافت كنند. در اين مقاله از سايت دانتل، علاوه بر اينكه به تمامي مواردي كه بايستي در فرم ثبت نام آزمون تيزهوشان ششم به هفتم و نهم به دهم تكميل كنيد، اشاره كرديم؛ نحوه ثبت نام را نيز توضيح داديم.

شما عزيزان مي توانيد در صورت داشتن هر گونه سوال پيرامون نام نويسي و نحوه تكميل فرم ثبت نام تيزهوشان از خدمات مشاوره تحصيلي تلفني مجموعه دانتل استفاده كنيد و ضمن دريافت پاسخ سوالات خود و راهنمايي هاي لازم، ثبت نام خود را به مشاوران ما بسپاريد.

براي دريافت مشاوره در زمينه ثبت نام تيزهوشان 1402 – 1403 مي‌توانيد با مشاوران مركز مشاوره تحصيلي دانتل با شماره 91005066-021 تماس بگيريد.

 

سوالات متداول

فرم ثبت نام تيزهوشان ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ بايستي در كدام سامانه تكميل شود؟

فرم ثبت نام آزمون تيزهوشان از ظريق ساتكميل شود.

آيا داشتن رمز عبور پادا جهت تكميل مراحل ثبت نام آزمون تيزهوشان لازم است؟

بله، متقاضيان براي ثبت نام آزمون تيزهوشان بايستي كه حتما رمز عبور پادا خود را در اختيار داشته باشند.

منبع: فرم ثبت نام تيزهوشان

امتیاز:
بازدید:
[ ۱۳ فروردين ۱۴۰۲ ] [ ۱۰:۴۸:۲۳ ] [ دانتل ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 1
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی