duntelco1
مشاوره تحصيلي

كارت ورود به جلسه آزمون تيزهوشان ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ در تاريخ 18 خرداد ماه منتشر و تا 25 خرداد داوطلبان مي توانند با مراجعه به سايت اين كارت را دريافت كنند. يكي از مهمترين ضوابط شركت در آزمون مدارس تيزهوشان به همراه داشتن كارت آزمون است. همانطور كه آزمون براي دو پايه تحصيلي ششم به هفتم و نهم به دهم برگزار مي‌شود، كارت آزمون تيزهوشان براي هر حضور در هر دو آزمون مورد نياز خواهد بود. با توجه به اهميت كارت ورود به جلسه، در اين مقاله زمان و نحوه دريافت كارت ورود به جلسه تيزهوشان 1402 – 1403 مورد بحث و بررسي قرار گرفته است. 

 منبع: كارت ورود به جلسه آزمون تيزهوشان

كارت ورود به جلسه آزمون تيزهوشان ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳

داوطلبان براي شركت در آزمون تيزهوشان بايد كارت ورود به جلسه آزمون تيزهوشان ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ خود را از سايتmy.medu.ir يا سايت همگام دريافت كنند. در كارت آزمون تيزهوشان زمان و حوزه برگزاري آزمون دانش آموزان و شماره داوطلبي آن ها درج شده است. در صورت نداشتن اين كارت از ورود داوطلب به جلسه آزمون ممانعت به عمل خواهد آمد.

 

زمان دريافت كارت ورود به جلسه تيزهوشان 1402 – 1403

 زمان دريافت كارت ورود به جلسه تيزهوشان وابسته به زمان آزمون تيزهوشان است. به طور كلي كارت آزمون تيزهوشان از يك هفته مانده به برگزاري آزمون در دسترس خواهد بود. از آنجايي كه آزمون ورودي تيزهوشان دوره اول متوسطه و دوره دوم متوسطه در زمان‌هاي جداگانه‌اي برگزار مي‌شوند، زمان دريافت كارت ورود به جلسه تيزهوشان براي هر يك از اين آزمون‌ها متفاوت خواهد بود.

پايه تحصيلي زمان انتشار كارت ورود به جلسه زمان برگزاري آزمون
آزمون ششم به هفتم 18 تا 25 خرداد ماه 1402 26 خرداد ماه 1402
آزمون نهم به دهم 18 تا 25 خرداد ماه 1402 27 خرداد ماه 1402

 

نحوه دريافت كارت ورود به جلسه آزمون مدارس تيزهوشان ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳

متقاضيان ورود به مدارس تيز هوشان مي‌توانند كارت ورود به جلسه آزمون تيزهوشان خود را به صورت اينترنتي و از سايت مرتبط دريافت كنند. در ادامه مراحل و نحوه دريافت كارت ورود به جلسه تيزهوشان 1402 – 1403 به ترتيب تشريح شده است.

1️⃣ متقاضيان آزمون تيزهوشان به سايت خدمات آموزش و پرورش به نشاني my.medu.ir مراجعه كنيد. بر روي گزينه آموزشي كليك كنيد.

2️⃣ ابتدا نقش دانش آموز را انتخاب كنيد. سپس كد ملي و شماره سريال ۶ رقمي شناسنامه خود را وارد كنيد.

3️⃣ در اين مرحله در بخش ثبت نام و گواهي ها بر روي گزينه آزمون تيزهوشان كليك كنيد.

4️⃣ در زمان دريافت كارت ورود به جلسه آزمون تيزهوشان بر روي بر روي گزينه دريافت كارت آزمون كليك كنيد.

5️⃣ كارت خود را به صورت فايل pdf ذخيره كنيد و سپس از آن پرينت بگيريد. داوطلبان بايد كارت تيزهوشان در جلسه آزمون همراه داشته باشند. در صورت همراه نداشتن كارت اجازه ورود به جلسه آزمون را نخواهيد داشت.

 

ويرايش كارت ورود به جلسه آزمون تيزهوشان ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳

هنگام دريافت كارت ورود به جلسه تيزهوشان 1402 – 1403 ممكن است ابهاماتي براي داوطلب ايجاد شود. از آنجايي كه اين كازت نقش مهمي ايفا مي‌كند، بهتر است از هر نوع نقصي دور باشد. از همين رو ذكر نكاتي در رابطه با آن ضروري به نظر مي‌رسد.

⛔ چنانچه اطلاعت شناسنامه و شخصي داوطلب با اطلاعات درج شده بر روي كارت ورود به جلسه آزمون تيزهوشان مغايرتي داشته باشد با مراجعه به آموزش و پرووش نسبت به ويرايش اين اطلاعات اقدام كنيد.

⛔ در صورت مغايرت عكس داوطلبي با تصوير دانش آموز بايد به آموزش و پرورش ناحيه تحصيل خود مراجعه و نسبت به اصلاح آن اقدام كنيد.

✅ رمز عبور همگام رمزي منحصر به فرد براي هر يك از داوطلبان است كه از طرف آموزش و پرورش در اختيار آنان قرار مي‌گيرد. اين رمز مخصوصاً براي ورود به سامانه مدارس استعدادهاي درخشان توليد و صادر مي‌شود. داوطلبان در صورت فراموشي مي توانند از طريق سايت ثبت نام رمز عبور همگام را بازيابي كنند.

⚠ در صورتي كه هر گونه مغايرتي در اطلاعات كارت آزمون تيزهوشان با اطلاعات حقيقي وجود داشته باشد، بهتر است براي رفع آن اقدام كرد. براي اين كار متقاضيان مي‌بايست به آموزش و پرورش محل سكونت خود مراجعه كنند. 

 

توصيه هايي به دانش آموزان براي موفقيت در آزمون

عملكرد شما در روز آزمون، جدا از اينكه چه مقدار مطالعه كرديد، تاثير زيادي روي نتيجه آزمون تيزهوشان دارد. يكي از بزرگ ترين مسائلي كه داوطلبان آزمون تيزهوشان هميشه در آن به مشكل مي خورند، مسئله كمبود وقت است. بسياري از دانش آموزان در انتهاي آزمون با انبوهي از سوالات حل نشده مواجه مي شوند. سوالاتي كه مي توانستند حل كنند ولي اتمام زمان آزمون به آنان اين اجازه را نداده است.

راه حل پيشنهادي ما براي حل اين مشكل، مديريت زمان آزمون با استفاده از دسته بندي و اولويت بندي سوالات است. به اين صورت كه در ابتدا به حل تمامي سوالات راحت مي پردازيم و پس از حل اين سوالات، به سراغ سوالات سخت و وقت گير مي رويم. يكي از مهم ترين دلايل عدم حل سوالات سخت، وقت گير بودن آنهاست اما با استفاده از اين روش، خيالتان راحت است كه به سوال هايي كه بلد بوده ايد پاسخ داديد و وقت كافي براي سوال هاي دشوار آزمون داشتيد. اميدواريم با اين روش پيشنهادي بتوانيد به تمامي سوالات آزمون تيزهوشان پاسخ دهيد و نمره خوبي كسب كنيد

 

مشاوره آزمون تيزهوشان

✅ در كارت ورود به جلسه آزمون تيزهوشان 1402 – 1403 حوزه امتحاني و زمان برگزاري مشخص شده و داوطلبان در تاريخ مقرر بايد در حوزه امتحاني حضور يابند. توصيه مي شود داوطلبان حداقل يك ساعت قبل از برگزاري آزمون در حوزه آزمون حضور داشته باشند.

🔵 داوطلبان در زمان پاسخ گويي به سوالات بايد آرامش خود را حفظ كنند و بهتر است مواد قندي نظير شكلات و آب آشاميدني همراه خود داشته باشند.

✅ كارت آزمون تيزهوشان ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ تنها براي افرادي قابل دسترس خواهد بود كه هزينه ثبت نام تيزهوشان را پرداخت كرده باشند. اين هزينه در هنگام ثبت نام و يا تا يك هفته قبل از دريافت كارت مي‌بايست پرداخت شود.

داوطلباني كه موفق به پرداخت هزينه ثبت نام در زمان مقرر نشده اند، در هنگام دريافت كارت ورود به جلسه آزمون تيزهوشان مي توانيد اين هزينه را پرداخت و مراحل ثبت نام خود را تكميل كنيد.

به همراه داشتن كارت ورود به جلسه تيزهوشان روز شركت در امتحان ضروري است. داوطلبان بهتر است به توصيه‌هايي كه در انتهاي برگه ورود به جلسه ذكر مي‌شوند، توجه كنند. حضور در محل ازمون حدود نيم ساعت قبل از آغاز امتحان ضروري است. براي دريافت مشاوره تحصيلي تلفني با مشاوران مجموعه دانتل با شماره هاي زير تماس بگيريد.

براي دريافت مشاوره در زمينه كارت ورود به جلسه آزمون تيزهوشان مي‌توانيد با مشاوران مركز مشاوره تحصيلي دانتل با شماره 91005066-021 تماس بگيريد.

 

سوالات متداول

زمان دريافت كارت ورود به جلسه آزمون تيزهوشان ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ چه تاريخي مي باشد؟

زمان دريافت كارت تيزهوشان چند روز قبل از برگزاري آزمون مي باشد. در متن به تاريخ دقيق اشاره شده است.

از كدام سايت مي توان كارت ورود به جلسه را دريافت كرد؟

داوطلبان مي توانند از سايت آزمون تيزهوشان به آدرس my.medu.ir يا سايت همگام كارت آزمون را دريافت كنند.

منبع: كارت ورود به جلسه آزمون تيزهوشان

امتیاز:
بازدید:
[ ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ ] [ ۱۱:۵۳:۴۳ ] [ دانتل ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 3
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی