duntelco1
مشاوره تحصيلي

زمان برگزاري آزمون تيزهوشان ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ پايه هفتم و دهم به ترتيب در 1 تير ماه و 2 تير ماه برگزار مي شود. داوطلبان چند روز پيش از برگزاري آزمون با مراجعه به سايت my.medu.ir مي توانند كارت ورود به جلسه خود را دريافت كنند. نكته اي كه داوطلبان بايستي درنظر داشته باشند؛ اين است كه اين آزمون چه زماني برگزار مي‌شود تا باتوجه به آن برنامه ريزي كنند و به آمادگي خوبي براي شركت در جلسه آزمون برسند. به همين منظور در ادامه اين مطلب به ارائه اطلاعاتي پيرامون زمان آزمون مدارس تيزهوشان 1402 – 1403 مي‌پردازيم.

 منبع: زمان برگزاري آزمون تيزهوشان

 

زمان برگزاري آزمون تيزهوشان ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳

تما‌مي متقاضياني كه از طريق درگاه ورود به آزمون هاي وزارت آموزش و پرورش و سمپاد ثبت نام خود را تكميل كرده اند بايستي زمان برگزاري آزمون تيزهوشان ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ اعلام شده از سوي سازمان ملي پرورش استعداد درخشان در جلسه آزمون حضور داشته باشند. لازمه ورود و شركت در جلسه آزمون تيز هوشان، كارت ورود به جلسه مي‌باشد، به طوري كه اگر داوطلبان كارت ورود به جلسه خود را در اختيار نداشته باشند نمي‌توانند در جلسه آزمون شركت كنند و از ورود آنها ممانعت به عمل خواهد آمد.

پايه تحصيلي زمان انتشار كارت ورود به جلسه زمان برگزاري آزمون
آزمون ششم به هفتم 25 خرداد ماه ۱۴۰ 1 تير ماه 1402 (۹ صبح)
آزمون نهم به دهم 25 خرداد ماه ۱۴۰۲ 1 تير ماه 1402 (۹ صبح)

چند روز پيش از تاريخ آزمون تيزهوشان ششم به هفتم شركت كنندگان مي‌توانند به سامانه ” my.medu.ir ” مراجعه كرده و از طريق سمپاد هفتم كارت ورود به جلسه خود را تهييه كنند.

 

زمان برگزاري آزمون تيزهوشان ششم به هفتم 1402 – 1403

داوطلباني كه در زمان ثبت نام شركت كرده اند و هزينه شركت در آزمون را پرداخت كرده اند، بايد در آزمون ورودي اين مدارس جهت كسب نمره قبولي لازم به رقابت بپردازند. زمان برگزاري آزمون تيزهوشان ششم به هفتم 1402 – 1403 امسال در اول تير ماه برگزار خواهد شد.

تاريخ برگزاري آزمون تيزهوشان ششم به هفتم 1 تير ماه 1402 مي باشد. 

همناگونه كه مي دانيم سوالات آزمون هفتم فقط به صورت استعداد تحليلي و سنجش هوش مي باشد. لذا داوطلبان نيازي به مطالعه دروس پايه ششم يا قبل تر ندارند. دانش آموزان در وهله اول بايد استرس خود كنترل كرده و با آرامش كامل به سوالات پاسخ دهند. البته بايد به مدت زمان پاسخگويي نيز توجه داشته باشند.

 

زمان برگزاري آزمون تيزهوشان نهم به دهم ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳

آن دسته از داوطلباني كه در آزمون نهم به دهم شركت كرده اند. در تاريخ آزمون تيزهوشان نهم به دهم با حضور در جلسه امتحان شانس خود را براي قبولي در اين آزمون محك بزنند. داوطلبان براي شركت در اين آزمون بايد هزينه ثبت نام تيزهوشان را در مهلت ثبت نام پرداخت نمايند. 

دانش آموزان از 25 خرداد ماه سال جاري با مراجعه به سايت خدمات الكترونيك آموزش و پرورش my.medu.ir مي توانند كارت ورود به جلسه خود را دريافت نمايند. در كارت ورود به جلسه اطلاعات مهمي همچون تاريخ برگزاري آزمون تيزهوشان و حوزه حوزه امتحاني درج شده است. داوطلبان نيم ساعت پيش از شروع آزمون بايد در محل حضور داشته باشند.

تاريخ برگزاري آزمون تيزهوشان نهم به دهم 2 تير ماه 1402 مي باشد. 

سوالات آزمون نهم به دهم به دو دسته استعداد تحصيلي (سنجش هوش) و تحصيلي پايه هاي نهم و هشتم تقسيم بندي مي شود. لذا دانش آموزان براي كسب نمره قبولي بايد با آمادگي كامل در جلسه امتحان حضور داشته باشند. والدين گرامي پيشنهاد مي كنيم با توجه به حساس بودن مقاطع متوسه دوم و تاثير آن در آينده فرزند شما حتما از كارشناسان و متخصصان اين حوزه مشاوره بگيريد.

براي ارتباط با كارشناسان با تجربه مركز مشاوره تحصيلي دانتل كو و برنامه ريزي اصولي مي توانيد با شماره هاي درج شده تماس بگيريد.

 

دريافت كارت ورود به جلسه تيزهوشان ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳

✅ چنانچه داوطلبان كارت ورود به جلسه خود را دريافت كردند بايستي تمامي مشخصات و مندرجات آن را به دقت بررسي كنند تا با اطلاعات شناسنامه اي و ثبت نامي آنها هيچگونه تفاوتي نداشته باشد و مطابق با مشخصات هر داوطلب باشد.

❌ چنانچه داوطلبان در كارت ورود به جلسه تيز هوشان خود، متوجه مغايرتي با مشخصات خود شدند بايستي قبل از زمان آزمون تيزهوشان 1402 – 1403 نسبت به رفع نقص موجود در كارت ورود به جلسه خود اقدام كنند.

داوطلبان با توجه به مندرجات كارت ورود به جلسه خود مي‌توانند آدرس حوزه اي كه بايستي در آن حضور داشته باشند را دريافت كنند و از آدرس مكان برگزاري آزمون تيز هوشان مطلع شوند.  

 

مشاوره زمان برگزاري آزمون تيزهوشان 1402 – 1403

متقاضيان شركت در آزمون تيز هوشان ابتدا بايستي به درگاه ورود به آزمون هاي وزارت آموزش و پرورش و سمپاد پايه دهم، مراجعه كنند و ثبت نام خود را در آزمون تيز هوشان ششم به هفتم۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ نهايي كنند. تمامي اين شركت كنندگان بايستي در تاريخ هاي اعلام شده از سوي سازمان ملي پرورش استعداد درخشان نيز در جلسه آزمون حضور داشته باشند و البته پيش از حاضر شدن در جلسه كارت ورود به جلسه خود را نيز همراه كنند. 

چند روز پيش از زمان برگزاري آزمون تيزهوشان نهم به دهم ، شركت كنندگان مي‌توانند به سامانه “ hoosh.medu.ir ” مراجعه كرده و از طريق سمپاد نهم كارت ورود به جلسه خود را تهييه كنند. چنانچه پيرامون آزمون تيز هوشان ابهامي برايتان وجود دارد، مي توانيد براي كسب اطلاعات بيشتر و استفاده از خدمات مشاوره تحصيلي تلفني مشاوران مجموعه دانتل، با اين مركز تماس بگيريد.

براي دريافت مشاوره در زمينه زمان آزمون تيزهوشان مي‌توانيد با مشاوران مركز مشاوره تحصيلي دانتل با شماره 91005066-021 تماس بگيريد.

 

سوالات متداول

تاريخ برگزاري آزمون تيزهوشان ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ چه زماني مي باشد؟

زمان برگزاري آزمون تيزهوشان در 1 و 2 تير ماه ۱۴۰۲ مي باشد.

آيا شركت در آزمون داراي شرط معدل مي باشد؟

بله، آزمون شركت در آزمون تيز هوشان نيازمند شرايط مختلفي مي باشد كه داطلبان بايد داراي شرايط باشند.

آيا معدل در آزمون تيز هوشان موثر مي باشد؟

خير، معدل در قبولي دانش آموزان موثر نمي باشد و نمره آزمون فقط محاسبه مي شود.

منبع: زمان برگزاري آزمون تيزهوشان

امتیاز:
بازدید:
[ ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۲ ] [ ۱۲:۰۳:۲۶ ] [ دانتل ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 7
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی