duntelco1
مشاوره تحصيلي

چند بار مي‌توان در ترميم معدل شركت كرد؟ اين يكي از مهم ترين سوالات داوطلبان كنكور است كه قصد شركت در ترميم معدل را دارند. پس از اينكه تاثير سوابق تحصيلي از حالت مثبت به خالت قطعي تغيير پيدا كرد، داوطلبان به دنبال راهي هستند كه بتوانند معدل خود را بهبود بخشند. ترميم‌معدل تنها راه انجام اين كار مي‌باشد. در صورت كم شدن معدل در ترميم معدل همان نمره قبلي بهتر در نظر گرفته خواهد شد. در اين مطلب به بررسي كامل سوال چند بار مي‌توان در ترميم‌معدل شركت كرد خواهيم پرداخت. براي كسب اطلاع بيشتر مي‌توانيد با مجموعه دانتل كو تماس بگيريد.

منبع چند بار مي‌توان در ترميم معدل شركت كرد؟:  

ترميم معدل به چه معناست؟

پس از تغييرات كنكور سراسري در سال ۱۴۰۲ و با افزايش تاثير سوابق تحصيلي و تاثير قطعي آن، داوطلباني كه معدل شان پايين است بايد به دنبال راهي براي افزايش معدل خود باشند چراكه پايين بودن بر رتبه كنكور تاثير منفي مي‌گذارد. جهت عضويت دركانال اطلاع رساني و آخرين اخبار در سرچ تلگرام عبارت " مشاوره تحصيلي دانتل كو " جست و جو و عضو شويد.

تنها راه تغيير معدل و سوابق تحصيلي شركت در آزمون ترميم معدل است. داوطلبان بايد با توجه به قوانين و شرايط ترميم‌معدل در اين آزمون شركت كرده و معدل خود را اصلاح كنند. داوطلباني كه قصد ترميم‌معدل دارند، مي‌توانند از مشاوران تحصيلي مجموعه دانتل كو كمك گرفته و براي آمادگي اين آزمون از آنان كمك بگيرند. در اين مطلب به پاسخ سوال چند بار مي‌توان در ترميم معدل شركت كرد پرداخته ايم.

چند بار مي‌توان در ترميم معدل شركت كرد؟

در سال جديد قوانين ترميم معدل تغيير كرده است و مطابق با اطلاعيه هايي كه در اين خصوص منتشر شده از اين پس داوطلبان مي‌توانند يكبار در آزمون ترميم معدل شركت كنند و پس از آن ديگر امكان شركت در اين آزمون را نخواهند داشت.

زمان آزمون ترميم معدل همزمان با امتحانات نهايي خرداد ماه است. داوطلبان بايد توجه داشته باشند كه امكان ترميم‌معدل در امتحانات شهريور وجود ندارد و چراكه اين امتحانات در اين زمان فرصت جبراني براي دانش آموزان است و افرادي كه در ترميم معدل شركت مي‌كنند نيز در واقع فرصت جبران دارند و ديگر نمي‌توانند از شانس خود در امتحانات شهريور استفاده كنند.

همچنان در پاسخ به سوال چند بار مي‌توان در ترميم‌معدل شركت كرد بايد گفت كه اگر كه داوطلبي قصد تغيير رشته با ديپلم فني و كاردانش به رشته هاي نظري را داشته باشد، مي‌تواند در امتحانات نهايي شركت كند و در رشته جديد براي خود سوابق تحصيلي ايجاد نمايد. اين داوطلبان مي‌توانند يكبار ديگر نيز براي ترميم‌معدل در اين آزمون شركت كنند.

اگر كه فارغ التحصيلي تا قبل از سال ۱۴۰۱ ترميم‌معدل انجام داده باشد، با توجه به اينكه قوانين از اين سال تغيير كرده اند، مي‌تواند يكبار ديگر ترميم معدل انجام دهد. فارغ التحصيلان سال هاي گذشته براي آمادگي ترميم‌معدل و شركت در كنكور سراسري بهتر است از مشاوران تحصيلي كمك بگيرند تا تمامي اطلاعات مورد نياز در اين زمينه را كسب نمايند. متخصصان مركز مشاوره دانتل كو در خدمت شما هستند تا در اين زمينه ياري‌تان كنند.

چه افرادي امكان ترميم معدل دارند؟

تمامي افرادي كه از دبيرستان فارغ التحصيل شده اند، مي‌توانند در ترميم معدل شركت كرده و سوابق تحصيلي خود را بهبود بخشند. اگر كه فردي قصد شركت در كنكور سراسري در رشته اي غير رشته ديپلم خود را داشته باشد، مي‌تواند با شركت در ترميم‌معدل در رشته جديد سوابق تحصيلي بسازد.

در پاسخ به سوال چند بار مي‌توان در ترميم معدل شركت كرد بايد فت كه داوطلبان فارغ التحصيل نظام آموزشي قديم نيز امكان ترميم‌معدل دارند اما بايد معادل درس مورد نظر خود در نظام آموزشي جديد را امتحان دهند. با توجه به تفاوت در محتواي برخي از دروس و ناآشنايي داوطلبان نظام قديم با نظام آموزشي جديد بهتر است كه با مشاوره تحصيلي دانتل كو صحبت كرده و با آنان مشورت نماييد.

ترميم معدل براي چه افرادي لازم است؟

ممكن است اين سوال براي داوطلبان كنكور به وجود بيايد كه پايين بودن معدل تا چه حد تاثير منفي بر رتبه كنكور مي‌گذارد؟ به طور كلي بايد گفت كه اگر معدل شما از ۱۷ كمتر است، توصيه مي‌شود كه در ترميم‌معدل شركت كنيد چراكه در غير اين صورت معدل شما به صورت قطعي منفي محاسبه خواهد شد.

همچنين اگر معدل شما بالاتر از ۱۷ است در صورت امكان حتما اينكار را انجام دهيد چراكه هر نمره بيشتر در معدل بر رتبه كنكور تاثير خواهد گذاشت. از سوي ديگر كسب معدل بالاتر در آزمون ترميم معدل بسيار راحت تر از كسب درصد بالاتر در هردرس كنكور سراسري است پس توصيه مي‌شود كه در صورت امكان از اين طريق شانس خود را افزايش دهيد.

اگر سال آخر كنكور هستيد و نمي‌دانيد كه بر كنكور تمركز بيشتري داشته باشيد يا امتحانات نهايي بهتر است با مشاوران تحصيلي دانتل كو مشورت كنيد تا شما را به نحوي راهنمايي كنند كه بتوانيد هر دو را مديريت كرده و در كنار كسب معدل بالا، رتبه بسيار خوبي نيز در كنكور به دست آوريد.

مركز مشاوره تحصيلي دانتل كو

در مركز مشاوره تحصيلي دانتل كو تمامي خدمات مشاوره به صورت تلفني انجام مي‌شود. در اين مركز متخصصان و مشاوران حرفه اي و با تجربه اي گردهم آمده اند و آماده خدمت رساني به شما عزيزان مي‌باشند. مزيت مشاوره تلفني اين است كه شما مي‌توانيد با صرف كمترين زمان و هزينه، بهترين خدمات مشاوره اي را دريافت كنيد.

چنانچه هرگونه سوال و يا ابهامي در زمينه موضوع چند بار مي‌توان در ترميم معدل شركت كرد براي تان وجود دارد، مي‌توانيد با مشاوران تحصيلي صحبت كرده و پاسخ سوالات خود را دريافت نماييد. متخصصان مركز مشاوره تحصيلي تلفني دانتل كو در خدمت شما هستند تا در اين زمينه ياري‌تان كنند. براي دريافت مشاوره در زمينه ترميم معدل مي‌توانيد با مشاوران مركز مشاوره تحصيلي دانتل با شماره 02191005066 تماس بگيريد.

سوالات متداول

چند بار مي‌توان در ترميم معدل شركت كرد؟

به طور كلي تنها يكبار امكان ترميم‌‌معدل براي داوطلبان وجود دارد.

ترميم‌معدل چه زماني انجام مي‌شود؟

آزمون ترميم معدل همزمان با امتحانات نهايي خرداد ماه برگزار خواهد شد.

آيا دانش آموزان با معدل بالاي ۱۷ نيز مي‌توانند در ترميم‌معدل شركت كنند؟

بله تمامي افراد امكان شركت در ترميم‌معدل را دارند و در صورت امكان بهتر است كه اينكار را انجام داده و معدل خود را تا حد امكان ارتقا دهند.

منبع چند بار مي‌توان در ترميم معدل شركت كرد؟

امتیاز:
بازدید:
[ ۴ آبان ۱۴۰۲ ] [ ۱۲:۱۳:۰۷ ] [ دانتل ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 4
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی