duntelco1
مشاوره تحصيلي

زمان ثبت نام آزمون ليسانس به پزشكي ۱۴۰۳ از مهم ترين سوالات داوطلباني است كه قصد شركت در آزمون ليسانس به پزشكي و ادامه تحصيل در اين رشته را دارند. ثبت نام آزمون تنها در بازه زماني مشخصي مي‌باشد و در صورت عدم نام نويسي در مهلت در نظر گرفته شده ديگر امكان ثبت نام وجود نخواهد داشت و داوطلبان بايد شانس خود را در آزمون سال بعدي امتحان نمايند. در اين مطلب به بررسي كامل زمان ثبت نام آزمون ليسانس به پزشكي مي‌پردازيم. براي كسب اطلاعات بيشتر مي‌‌توانيد با مجموعه دانتل كو تماس بگيريد. 

منبع: زمان ثبت نام آزمون ليسانس به پزشكي 

زمان ثبت نام آزمون ليسانس به پزشكي ۱۴۰۳

دانشگاه علوم پزشكي تهران در هر سال زمان دقيق ثبت‌نام آزمون ليسانس به پزشكي را در سايت خود اعلام مي‌كند. داوطلباني كه قصد شركت در آزمون را دارند، بايد با توجه به اطلاعيه هاي دانشگاه علوم پزشكي نسبت به نام نويسي در آزمون و بارگزاري مدارك اقدام نمايند. آدرس سايت علوم پزشكي education.tums.ac.ir مي‌باشد و داوطلبان بايد در اين سامانه نام نويسي نمايند. 

در حال حاضر زمان ثبت نام آزمون ليسانس به پزشكي به طور دقيق مشخص نشده است اما با توجه به روند سال هاي گذشته انتظار مي‌رود كه دي ماه ثبت‌نام آزمون شروع شود. به محض اطلاع رساني در مورد تاريخ دقيق ثبت‌نام آزمون ليسانس به پزشكي اين مطلب بروزرساني خواهد شد و تاريخ دقيق آن در اين صفحه قرار خواهد گرفت. همچنين شما مي‌توانيد براي كسب اطلاع سريع از زمان ثبت نام آزمون در كانال تلگرامي دانتل كو عضو شويد. 

 

تمديد مهلت ثبت نام آزمون ليسانس به پزشكي 1403

داوطلبان بسيار زيادي متقاضي شركت در آزمون ليسانس به پزشكي هستند. در بالا نيز بيان شد كه تمامي افراد داراي مدرك ليسانس با ديپلم رياضي و تجربي واجد شرايط ثبت نام اين آزمون هستند. 

همانطور كه گفته شد داوطلبان براي ثبت نام بايد در زمان ثبت نام آزمون ليسانس به پزشكي اقدام كرده و مدارك خود را بارگزاري نمايند. اما برخي از افراد به دلايل مختلف موفق به ثبت نام در زمان مقرر نمي‌شوند.

به همين دليل دانشگاه علوم پزشكي تهران هر ساله مدت نام نويسي را تمديد مي‌كند و در اين بازه زماني داوطلبان متاخر و جامانده نيز مي‌توانند با مراجعه به سايت education.tums.ac.ir نام نويسي نمايند. 

در حال حاضر تاريخ دقيق تمديد مهلت ثبت‌نام آزمون ليسانس به پزشكي مشخص نشده است. به محض انتشار اطلاعيه توسط دانشگاه علوم پزشكي تهران، اين مطلب بروزرساني شده و تاريخ دقيق تمديد مهلت در اين صفحه قرار خواهد گرفت. با مشورت گرفتن از مشاوران تحصيلي دانتل كو مي‌توانيد در اين زمينه اطلاع كامل به دست آوريد. 

 

ثبت نام آزمون ليسانس به پزشكي

هر ساله آزموني با عنوان ليسانس به پزشكي توسط دانشگاه علوم پزشكي تهران برگزار مي‌شود تا داوطلبان علاقه مند به رشته پزشكي كه موفق به كسب قبولي در آزمون سراسري نشده اند و هم اكنون مدرك كارشناسي خود را دريافت كرده اند، در اين آزمون شركت كرده و شانس خود براي ادامه تحصيل در رشته مورد علاقه شان را امتحان كنند. 

تنها داوطلباني كه مدرك كارشناسي دريافت كرده و ديپلم آن ها نيز رياضي و تجربي است، امكان شركت در اين آزمون را خواهند داشت. ظرفيت پذيرش آزمون ليسانس به پزشكي محدود است و در نهايت و پس از مصاحبه فراشناختي، ۱۰ تا ۲۰ نفر پذيرفته مي‌شوند. داوطلبان بايد در زمان ثبت نام آزمون ليسانس به پزشكي به سايت مراجعه كرده و نام نويسي خود در سايت را انجام دهند. 

 

مشاوره ليسانس به پزشكي

داوطلبان علاقه مند به ادامه تحصيل در رشته پزشكي مي‌توانند پس از دريافت مدرك كارشناسي در آزمون ليسانس به پزشكي شركت كرده و در صورت قبولي به ادامه تحصيل در اين رشته بپردازند. براي شركت در آزمون بايد در زمان مقرر ثبت نام براي نام نويسي آزمون اقدام نماييد. 

چنانچه هرگونه سوال و يا ابهامي در زمينه زمان ثبت نام آزمون ليسانس به پزشكي براي تان وجود دارد و يا در مراحل نام نويسي آزمون در سايت با مشكلي مواجه شده ايد، مي‌توانيد با مشاوران تحصيلي صحبت كرده و پاسخ سوالات خود را دريافت نماييد. متخصصان مركز مشاوره تحصيلي تلفني دانتل كو در خدمت شما هستند تا در اين زمينه ياري‌تان كنند. 

 

براي دريافت مشاوره در زمينه زمان ثبت نام آزمون ليسانس به پزشكي 1403 مي‌توانيد با مشاوران مركز مشاوره تحصيلي دانتل با شماره 02191005066 تماس بگيريد.

 

سوالات متداول

  1. زمان ثبت نام آزمون ليسانس به پزشكي چه تاريخي است؟

    زمان دقيق هنوز مشخص نشده است اما احتمالا در دي ماه باشد. 

  2. آيا زمان ثبت نام آزمون ليسانس به پزشكي تمديد مي‌شود؟

    بله معمولا دانشگاه علوم پزشكي زمان ثبت نام را تمديد مي‌كند. 

  3. آيا داوطلبان با مدرك ديپلم فني حرفه اي نيز مي‌توانند در آزمون ليسانس به پزشكي شركت كنند؟

    خير تنها داوطلبان با مدرك ديپلم تجربي و رياضي امكان شركت در آزمون را دارند. 

    منبع: زمان ثبت نام آزمون ليسانس به پزشكي

امتیاز:
بازدید:
[ ۷ آبان ۱۴۰۲ ] [ ۰۱:۱۳:۳۲ ] [ دانتل ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 4
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی