duntelco1
مشاوره تحصيلي

ارشد فراگير پيام نور | شرايط ثبت نام 

آزمون كارشناسي ارشد فراگير پيام نور، آزموني است كه توسط سازمان سنجش برگزار مي شود و علاقه مندان بسياري در آن شركت مي كنند و طبق روال هر آزموني، داوطلبان براي شركت و ثبت نام در آن بايد داراي يكسري شرايط و ضوابطي باشند كه در ادامه آن ها را بيان خواهيم كرد .علاقمندان در صورتي كه اين شرايط را داشته باشند مي توانند به عنوان داوطلب مقطع در كارشناسي ارشد ناپيوسته در يـك كـد رشـته امتحاني در آزمون ثبت نام و در 20 كدرشته محل تقاضاي داشته باشند.

شرايط عمومي

  • به دين مبين اسلام يا يكي از اديان تصريح شده در قانون اساسي جمهوري اسلامي ايران اعتقاد داشته باشد.
  • هيچ گونه عناد با نظام جمهوري اسلامي ايران نداشته باشد.
  •  فساد اخلاقي شخص احراز نشده باشد.
  • از توانايي جسمي متناسب با رشته انتخابي برخوردار باشد.

مقررات وظيفه عمومي

اين بخش مربوط به داوطلبان آقا مي شود كه ضمن داشتن شرايط عمومي و اختصاصي بايد اين بخش را نيز پوشش دهند. تمامي اين شرايط به شرح زير مي باشد كه داوطلبان آقا بايد يكي از اين موارد را دارا باشند.

  • داراي كارت پايان خدمت هوشمند باشد.
  • داراي كارت معافيت دائم هوشمند (به دلايل مختلي همچون كفالت، پزشكي، ايثارگران، موارد خاص و…) باشد.
  • متولدين سال 1354 و قبل از آن، به شرط آنكه تغيير سن نداده باشند.
  • فارغ التحصيلان مقطع كارشناسي كه در سنوات مجاز تحصيلي مدرك خود را دريافت كرده اند، داراي برگ آماده به خدمت بدون مهر غيبت كه زمان پذيرش و قبولي قطعي دانشجويي او قبل از تاريخ اعزام به خدمت مندرج در برگ اعزام باشد.
  • دانشجويان سال آخر مقطع كارشناسي كه در زمان مقرر در سقف سنوات مجاز تحصيلي فارغ التحصيل مي شوند.(فاقد غيبت سربازي)
  • فارغ التحصيلان مقطع كارشناسي بايد از تاريخ فارغ التحصيلي تا زمان پذيرش و شروع به تحصيل در 6 مقطع كارشناسي ارشد، بيش از يك سال سپري نشده و غيبت نداشته اند.
  • كاركنان متعهد خدمت در وزارتخانه ها و سازمان ها (فارغ التحصيلان دوره كارشناسي و يا كارشناسي ارشد)
  • كاركنان پايور و شاغل در نيروهاي مسلح مي توانند  با ارائه گواهي اشتغال به خدمت و حكم كارگزيني و موافقت سازمان مربوط، ادامه تحصيل دهند.
  • طلابي كه مدرك كارشناسي علوم ديني دارند و توانسته اند معافيت تحصيلي دريافت كنند.
  • مشمولين داراي برگه معافيت موقت هولوگرام دار بدون غيبت (پزشكي، كفالت و…) در مدت اعتبار آن.
  • دانشجوي انصرافي كه انصراف داده است به شرط اينكه از تـاريخ انصـراف در رشته قبلي تا زمان پذيرش در رشته و دانشگاه جديد بيش از يك سال سپري نشده باشد.

ارشد فراگير پيام نور | مدارك ( شرايط اختصاصي)

داوطلباني كه مدرك كارشناسي پيوسته و يا ناپيوسته و همينطور دانشجويان سال آخر دوره كارشناسي مي توانند به شرط فارغ التحصيلي تا زمان مقرر ، بدون توجه به نوع رشته تحصيلي مقطع كارشناسي خود در يك رشته گرايش از رشته هـاي امتحـاني (بـه جـز رشـته هـاي مهندسي معماري و طراحي شهري) ثبت نام كنند.

داوطلبان در صورتي كه رشته  مشابه با مقطع كارشناسي خود انتخاب نكرده باشند بايد تعداد  12 واحد جبراني از مقطع كارشناسي انتخابي را نيز بگذرانند.

ارشد فراگير پيام نور | زمان برگزاري آزمون ارشد فراگير پيام نور

داوطلبان در صورتي كه تمامي شرايط شركت در آزمون ارشد فراگير پيام نور را داشته باشند پس از ثبت نام در آزمون از طريق سايت سنجش مي توانند با مطالعهي منابع امتحاني در آزمون شركت كنند.

اين آزمون هر ساله در اواخر آذر ماه و آخر هفته در روز جمعه برگزار مي شود و پيش بيني مي شود در صورت نبود اتفاقات پيش بيني نشده امسال نيز در همان تاريخ برگزار شود.

نحوه برگزاري آزمون 

نحوه برگزاري آزمون كارشناسي ارشد فراگير پيام نور متفاوت با آزمون هايي است كه با بحال برگزار شده است. بدين صورت كه داوطلب پس از انتخاب حداكثر  20 كد رشته محل بايستي در هر رشته اي كه مايل به ادامه تحصيل است منابع و يا همان دروس ترم اول را مطالعه نمايد و در صورتي كه نمره هر درس و در مجموع معدل كل به حدنصاب تعيين شده برسد به معناي قبولي در آزمون كارشناسي ارشد فراگير پيام نور تلقي شده و شخص پذيرفته مي شود. آزمون نيز به معناي ترم يك تلقي مي شود و دانشجو وارد ترم دوم مي شود و ادامه تحصيل مي دهد.

در مطالب بالا تمامي موضوعات مربوط به ثبت نام آزمون كارشناسي ارشد فراگير پيام نور را بررسي كرديم، چنانچه مايل به دريافت اطلاعات بيشتر و تكميلي هستيد مي توانيد با مشاوران مركز مشاوره دانتل تماس حاصل بفرماييد.

براي دريافت مشاوره در زمينه ارشد فراگير پيام نور 99 مي‌توانيد با مشاوران مركز مشاوره تحصيلي دانتل با شماره 02126295595 تماس بگيريد.

منبع: ارشد فراگير پيام نور 99

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ارشد فراگير پيام نور 99،
موضوع:
[ ۲۳ شهريور ۱۳۹۹ ] [ ۰۳:۲۷:۳۹ ] [ دانتل ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 7
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی