duntelco1
مشاوره تحصيلي

تكميل ظرفيت ارشد بهداشت | داوطلبين مجاز

پس از مشخص شدن نتايج نهايي شركت كنندگان در آزمون كارشناسي ارشد وزارت بهداشت برخي ظرفيت ها خالي مي ماند كه مركز سنجش آموزش پزشكي براي پر كردن اين ظرفيت ها فرصتي دوباره در قالب انتخاب رشته تكميل ظرفيت كارشناسي ارشد در اختيار داوطلبان قرار مي دهد تا از اين راه هم ظرفيت ها را تكميل كند و هم داوطلبان ناكام را به هدف برساند.

دسته بندي داوطلبان

داوطلبان آزمون كارشناسي ارشد وزارت بهداشت پس از اعلام نتايج نهايي در سه دسته تقسيم بندي مي‌شوند.
دسته اول : اين داوطلبان از نتيجه انتخاب رشته خود راضي هستند چراكه به دقت و با اطمينان فرم انتخاب رشته را پركرده اند حال در يكي از الويت هايشان پذيرفته شده اند و در همان رشته بصورت اينترنتي و حضوري در دانشگاه مربوطه ثبت نام مي‌كنند و ادامه تحصيل مي‌دهند.

دسته دوم : اين داوطلبان از نتيجه ي انتخاب رشته خود راضي نيستند چراكه به دقت و با اطمينان فرم انتخاب رشته را پرنكرده اند.  حال در يكي از الويت هايشان پذيرفته شده اند كه تمايل چنداني به ثبت نام در آن كد رشته محل ندارند .اين دسته مي توانند شانس خود را مجدد در تكميل ظرفيت كارشناسي ارشد وزارت بهداشت امتحان كنند اما بايد توجه داشته باشند اينبار با دقت اين كار را انجام دهند چرا كه در صورت پذيرفته شدن در كد رشته محلي در تكميل ظرفيت قبولي قبلي آن ها حذف شده و بايد در رشته ي قبولي جديد در تكميل ظرفيت ثبت نام كنند.

دسته سوم : اين افراد به دلايل مختلفي از جمله پايين بودن نمره كل و شايد هم انتخاب رشته ناآگاهانه در هيچ كد رشته محلي پذيرفته نشده اند كه مي توانند در تكميل ظرفيت كارشناسي ارشد وزارت بهداشت شانس خود را تخمين بزنند.

زمان تكميل ظرفيت كنكور كارشناسي ارشد وزارت بهداشت 99

در سال گذشته يعني سال 98 با توجه به برگزاري آزمون كارشناسي ارشد وزارت بهداشت در زمان مقرر يعني اواخر تيرماه و دنباله رو آن اعلام نتايج در اواخر شهريور، تكميل ظرفيت كارشناسي ارشد وزارت بهداشت نيز در 14 مهرماه آغاز و تا 16 مهرماه ادامه داشت.

در سال 99 به دليل شيوع ويروس كرونا زمان برگزاري آزمون طبق اطلاعيه اي كه مركز سنجش آموزش پزشكي در سايت مربوطه زده است به تعويق افتاده و در تاريخ 23 و 24 مرداد ماه سال 99 برگزار خواهد شد بنابراين اطلاعات دقيق و مشخصي از زمان تكميل ظرفيت ارشد وزارت بهداشت در دست نيست اما پيش بيني مي‌شود با توجه به اعلام نتايج نهايي 99 در نيمه اول مهرماه، تكميل ظرفيت كارشناسي ارشد 99 نيز در آبان ماه انجام شود.

توجه داشته باشيد به محض انتشار اطلاعيه اي از مركز سنجش آموزش پزشكي در اين راستا مطلب بروز رساني خواهد شد.

نحوه انتخاب رشته در تكميل ظرفيت 

تمامي داوطلبان كه در جلسه حضور داشته‌اند مي‌توانند در تكميل ظرفيت كارشناسي ارشد وزارت بهداشت شركت كنند. داوطلبان براي شركت در تكميل ظرفيت، قبل از هر اقدامي ابتدا بايد دفترچه اي با عنوان ” دفترچه تكميل ظرفيت كارشناسي ارشد وزارت بهداشت 99 ” كه از طريق سايت مركز سنجش آموزش پزشكي منتشر‌ مي‌شود را دانلود نمايند و تمامي كد رشته محل هاي موجود در آن كه مي توانند انتخاب كنند و مرتبط با مدرك قبلي آن هاست را استخراج كنند و به دقت بررسي كنند.

داوطلبان بايد توجه داشته باشند در تكميل ظرفيت، كد رشته ها در دوره هاي روزانه، شهريه پرداز و آزاد وجود دارد و اگر كد رشته اي را در دوره ي روزانه انتخاب كنند و بعدا در آن كد رشته محل در تكميل ظرفيت كارشناسي ارشد وزارت بهداشت، پذيرفته شوند اما اقدام به ثبت نام نكنند از آزمون سال بعد محروم ي شوند پس دقت در انتخاب رشته بسيار حائز اهمييت مي باشد.

راهنماي انتخاب رشته تكميل ظرفيت

براي انتخاب رشته تكميل ظرفيت كارشناسي ارشد وزارت بهداشت كافي است داوطلبان طبق مراحل زير پيش بروند.

مرحله اول : وارد سايت مركز سنجش آموزش پزشكي به نشاني اينترنتي ” sanjeshp.ir “شويد.

مرحله دوم : از داخل گزينه هاي سمت راست سايت گزينه ” كارشناسي ارشد”  و سپس گزينه ” ارشد ”  را انتخاب كنيد.

مرحله سوم : در صفحه ي پيش رو بر روي عبارت ” انتخاب رشته محل ها /ويرايش انتخاب ها _ تكميل ظرفيت ” كليك كنيد تا وارد صفحه ي انتخاب رشته تكميل ظرفيت شويد.

مرحله چهارم : در صفحه ي جديد ، مجددا بر روي عبارت ” انتخاب رشته محل ها / ويرايش انتخاب ها _ تكميل ظرفيت ” كليك كنيد و با وارد كردن”  كد رهگيري ثبت نام ”  وارد فرم انتخاب رشته شويد. سپس الويت هايتان را كه قبلا بر روي كاغذي نوشته بوديد به دقت در فرم انتخاب رشته اينترنتي وارد كنيد.

براي كليك بر روي گزينه ي ” ثبت نهايي ” عجله نكنيد و چندين‌ بار الويت‌هايتان را به دقت چك كنيد و در صورتي كه نياز به حذف يا جا به جايي اولويت هايتان بود از گزينه هاي حذف و يا جا به جايي استفاده نماييد در نهايت كد رهگيري انتخاب رشته را دريافت كنيد و اگر مايل بوديد از آن پرينت بگيريد.

براي دريافت مشاوره در زمينه راهنماي جامع تكميل ظرفيت بهداشت 99 مي‌توانيد با مشاوران مركز مشاوره تحصيلي دانتل با شماره 02126295595 تماس بگيريد.

منبع: راهنماي جامع تكميل ظرفيت كارشناسي ارشد وزارت بهداشت 99

امتیاز:
بازدید:
[ ۲۶ شهريور ۱۳۹۹ ] [ ۰۸:۰۰:۵۷ ] [ دانتل ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 4
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی