duntelco1
مشاوره تحصيلي

در دو سال اخير كه كنكور سراسري با وجود ويروس كرونا برگزار مي گردد، سازمان سنجش به منظور رعايت حال كساني كه در آستانه برگزاري كنكور سراسري در تمامي زيرگروه ها به ويروس كرونا مبتلا شده اند، فرم خود اظهاري ويژه مبتلايان به بيماري كرونا را تدبير كرده است. داوطلباني كه در زمان برگزاري كنكور مبتلا به اين ويروس هستند بايستي در تاريخ هاي اعلام شده به سايت سازمان سنجش مراجعه كنند و فرم خوداظهاري را تكميل كنند. در ادامه اين مطلب اطلاعاتي پيرامون فرم خود اظهاري ويژه متقاضيان مبتلا به بيماري كرونا ارائه كرده ايم.

منبع: فرم خود اظهاري متقاضيان مبتلا به بيماري كرونا

 

فرم خود اظهاري ويژه متقاضيان مبتلا به بيماري كرونا چيست

داوطلباني كه متاسفانه در روزهاي نزديك به برگزاري كنكور سراسري مبتلا به ويروس كرونا شده اند، چه كساني كه به دليل اين بيماري در بيمارستان بستري هستند و چه كساني كه در منزل خود در دوران قرنطينه به سر مي برند، مي توانند با مراجعه به سايت سازمان سنجش فرم خوداظهاري ويژه متقاضيان مبتلا به بيماري كوويد 19 را تكميل كنند.

يكي از مداركي كه در زمان تكميل فرم خوداظهاري مبتلايان به بيماري كرونا لازم است گواهي مبني بر داشتن بيماري كرونا شامل تاييديه بيمارستان يا نتيجه تست يا آزمايش مبني بر مثبت بودن به ويروس كرونا مي باشد كه متقاضيان بايستي در سامانه آن را بارگذاري كنند. سازمان سنجش آموزش كشور با هماهنگي وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكي محل آزمون جديد را به مبتلايان به ويروس كرونا به شماره تلفن همراه وارد شده ارسال خواهد كرد تا مبتلايان به بيماري كرونا به طور جداگانه امتحان دهند.

 

زمان تكميل فرم خود اظهاري ويژه متقاضيان مبتلا به بيماري كرونا

فرم خوداظهاري ويژه متقاضيان مبتلايان به بيماري كرونا در سايت سازمان سنجش فعال مي شود و داوطلبان بايستي از روز يكشنبه تاريخ 30 خرداد ماه 1400 تا پايان روز سه شنبه 1 تير ماه 1400 نسبت به تكميل اين فرم اقدام كنند. نكته اي كه تمامي داوطلبان كنكور سراسري مبتلايان به ويروس كرونا بايستي بدان توجه داشته باشند، اين است كه پس از اتمام مهلت ثبت نام، امكان تغيير در درخواست به هيچ وجه وجود ندارد.

 

زمان تكميل فرم خود اظهاري متقاضيان مبتلا به بيماري كرونا از 30 خرداد تا 1 تير ماه 1400 مي باشد.

 

 

نحوه تكميل فرم خود اظهاري ويژه متقاضيان مبتلا به بيماري كرونا

اگر از داوطلبان كنكور سراسري 1400 هستيد اما مبتلا به ويروس كوويد 19 مي باشيد، بايستي كه طبق مراحل زير عمل كنيد و سپس فرم خود اظهاري ويژه مبتلايان به بيماري كرونا را تكميل كنيد.

1️⃣ به سايت سازمان سنجش آموزش كشور به نشاني اينترنتي ” sanjesh.org ” مراجعه كنيد.

2️⃣ از منوي رنگي سمت راست سايت، بر روي گزينه ” سراسري ” كليك كنيد.

 

3️⃣ بر روي لينك فعال “ فرم خود اظهاري داوطلبان آزمون سراسري سال 1400 جهت حضور در محل امتحان ” كليك نماييد.

 

4️⃣ براي دسترسي شما متقاضيان گرامي به فرم خود اظهاري سه روش وجود دارد. در روش اول بايستي شماره پرونده و شماره سريال، در روش دوم بايستي شماره پرونده و كد پيگيري ثبت نام و در روش سوم نيز بايستي شماره پرونده و كد ملي خود را وارد كنيد.

 

يكي از اين سه روش را انتخاب و پس از وارد كردن اطلاعات خواسته شده و عبارت امنيتي فرم خود اظهاري برايتان نمايش داده مي شود كه مي توانيد اطلاعات خواسته شده در آن را تكميل كنيد و همينطور مداركي شامل تاييديه بيمارستان يا نتيجه تست يا آزمايش مبني بر مثبت بودن به ويروس كرونا در سامانه بارگذاري كنيد.

 

مشاوره متقاضيان مبتلا به بيماري كرونا

بيماري كرونا، يك شرايط جديد و ناخوشايند است كه ممكن است براي هر شخصي در مراحل مختلف زندگي اش اتفاق بيفتد. اگر در آستانه برگزاري كنكور سراسري به ويروس كرونا مبتلا شده ايد، نگران نباشيد و سعي كنيد آرامش خود را حفظ كنيد تا از ايجاد استرس جلوگيري كنيد. كنترل استرس و روحيه خوب به شما كمك خواهد كرد تا علاوه بر كسب بهبودي، بتوانيد در جلسه آزمون نيز به خوبي عمل كنيد و نتيجه عملكرد خود را ببينيد. چنانچه سوالي پيرامون فرم خوداظهاري ويژه مبتلايان به بيماري كرونا داريد، مي توانيد با مشاوران مركز مشاوره تحصيلي دانتل تماس گرفته و راهنمايي هاي لازم را دريافت كنيد.

 

براي دريافت مشاوره در زمينه فرم خوداظهاري ويژه مبتلايان به بيماري كرونا، مي‌توانيد با مشاوران مركز مشاوره تحصيلي دانتل با شماره 46291403-021 تماس بگيريد.

 

 

سوالات متداول

معلت تكميل فرم خود اظهاري ويژه مبتلايان كرونا چه زماني است؟

مهلت ثبت و ويرايش اطلاعات فرم خود اظهاري از روز يكشنبه 30 خرداد ماه تا روز سه شنبه 1 تير ماه 1400 مي باشد.

متقاضيان جهت تكميل فرم خود اظهاري مبتلايان كرونا، بايستي به كدام سايت مراجعه كنند؟

متقاضيان بايستي به سايت سازمان سنجش samjesh.org مراجعه كنند.

آيا داوطلبان كنكور سراسري مبتلا به كرونا بايستي در زمان تكميل فرم خود اظهاري ويژه مبتلايان بيماري كرونا، مداركي را نيز بارگزاري كنند؟

بله، بارگزاري مداركي شامل تاييديه بيمارستان يا نتيجه تست يا آزمايش مبني بر مثبت بودن كرونا در سامانه الزامي است.

منبع: فرم خود اظهاري متقاضيان مبتلا به بيماري كرونا



:: بازديد از اين مطلب : 0

امتیاز:
بازدید:
[ ۵ تير ۱۴۰۰ ] [ ۰۳:۲۹:۱۴ ] [ دانتل ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 9
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی