duntelco1
مشاوره تحصيلي

شب زفاف

شب زفاف اولين شبي است كه زن و شوهر به انجام رابطه جنسي با يكديگر مي‌پردازند. در اين شب با توجه به رسومي كه در فرهنگ‌هاي مختلف وجود دارد، كارهاي مختلف و تصميم‌هاي متفاوت و منحصر به همان فرهنگ اتخاذ مي‌شود. زفاف در لغت به معناي هديه دادن است و مي‌توان از اين معني اينگونه تعبير كرد كه شب زفاف شبي خواهد بود كه عروس را به داماد هديه مي‌دهند. در اين شب كه گويي مي‌تواند زيباترين شب در تمام طول عمر عروس و داماد باشد، افراد مي‌توانند اولين رابطه جنسي خود با معشوقه شان را انجام دهند كه مي تواند بسيار لذت بخش باشد.

اين شب مي تواند باعث شود كه زوجين به نحوي پيوند زن و شوهري خود را مستحكم كنند و قابل مشاهده است كه هم دختران و هم پسران در شب عروسي خود را براي شب زفاف آماده مي كنند تا مبادا احساس لذت خواسته شده در اين شب را به هر دليلي از دست دهند. البته بايد گفت از آن جايي كه شب زفاف شبي خواهد بود كه اولين تجربه رابطه جنسي افراد به وجود مي آيد، هر دو جنس اعم از پسران و دختران براي رويارويي با اين شب اضطراب خاص خود را خواهند داشت. بسياري از دختران نگرانند كه نكند پس از پارگي پرده بكارت خونريزي و درد شديدي داشته باشند و در نتيجه اضطراب بيش تري را تجربه خواهند كرد. براي اطلاع بيشتر در زمينه شب زفاف كليك كنيد.


وظيفه زن در شب عروسي چيست | رسومات شب زفاف

با توجه به اينكه ايران يك كشور با فرهنگ غني است از اين رو حتي براي اين شب در فرهنگ باستاني ايران رسوماتي بر پا بوده است. از آن جايي كه اين شب يك شب به يادماندني در خاطرات عروس و داماد قرار خواهد گرفت،تلاش شده تا با انجام مراسماتي بهترين شب زندگي عروس و داماد در اين شب رقم بخورد. افرادي كه در دوران قديم ازدواج مي كردند در شب عروسي و پس از پراكنده شدن جمعيت و خلوت شدن خانه عروس يا همان اتاق مرسوم كه اتاق عروس و داماد نام داشت، پدر داماد دست او را گرفته و او را به اتاق و كنار تخت كه به اصطلاح به آن حجله گفته مي شود، مي برد و دست عروس و داماد را در دست يكديگر مي گذاشت و اتاق را ترك مي كرد.

سپس اولين رابطه جنسي پسر و دختر با يكديگر شروع شده و افرادي هم به رسم بايد پشت اتاق مي‌ماندند تا مدركي دال بر اينكه بكارت دختر توسط پسر از بين رفته كه شامل يك دستمال خوني بود به دستشان برسد. البته امروزه ديگر اين رسوم منسوخ شده و اين كه تا قبل از شب عروسي به احتمال زياد دختر و پسر در دوران نامزدي با يكديگر به برقراري رابطه جنسي مي‌پردازند.

از طرفي بسياري از دختران با توجه به دلايل روانشناسانه و همچنين وجود استرس و فشارهاي رواني، خواستار بر قراري رابطه جنسي در اين شب نخواهند بود و به همين ترتيب از طرف روانشناسان توصيه مي شود در صورت وجود چنين وضعيتي، پسران تا زماني كه رضايت متقابل دختران براي آميزش جنسي همراه نيست، از اصرار براي برقراري رابطه جنسي پر هيز كنند و بر راري رابط را به تعويق اندازند تا زماني كه رضايتمندي دختر نيز به وجود آيد.


وظايف مردان در شب عروسي

هر دو فرد در شب عروسي يا همان شب زفاف داراي وظايفي خواهند بود و از همين رو بايد بدانيد كه وظايف افراد به چه گونه است. در ادامه به بررسي وظايف مردان در شب عروسي مي پردازيم:

1. انجام معاشقه

انجام معاشقه معمولا در هر بار برقراري رابطه جنسي امري بسيار حائز اهميت است به گونه اي كه مي تواند استرس و اضطراب رابطه ي جنسي را كاهش دهد. مردان بايد بدانند كه مخصوصا در شب عروسي و براي برقراري اولين رابطه ي جنسي چه كارهايي انجام دهند تا بتوانند همسر خود را از نگراني ناشي از دخول و آميزش جنسي در بياورند.

انجام معاشقه قبل از رابطه ي جنسي مخصوصا در تجربه ي اولين رابطه ي جنسي كه در شب عروسي بايد به آن توجه داشت مي تواند از اين نظر بسيار مهم باشد كه در اين شب مردان به هيچ عنوان نبايد خواستار عجله و انجام دخول باشند زيرا در اين حالت ترسي ابدي از رابطه ي جنسي را براي همسرشان به ارمغان مي آورند. از همين رو بايد به آرامي و با تمام احساساتشان به انجام و نوازش و بوسيدن جسم و تن همسرشان بپردازند و اين عمل را سهل انگارانه انجام ندهند. براي اطلاع بيشتر از عشق بازي با همسر كليك كنيد.

 

2. درك همسر

در بسياري از موارد پيش مي آيد كه دختران به علت نداشتن آگاهي از اينكه اولين رابطه ي جنسي آنچنان كه براي آن ها بازگو شده و درد ناشي از اولين رابطه ي جنسي به آن ميزاني كه شنيده اند، از بر قراري رابطه ي جنسي در اين شب پرهيز مي كنند. حتي در بسياري از مواقع اثر خستگي و تنش و اضطراب ناشي از شب عروسي باعث مي شود هم دختران و هم پسران براي انجام رابطه ي جنسي تمايل زيادي نداشته باشند.

از همين رو اگر همسرتان در هنگام رابطه ي جنسي يا حتي قبل از آن از انجام آن سر باز زند، نبايد ادامه رابطه جنسي را با خشونت و اصرار انجام دهيد زيرا در اين باره ممكن است ذهنيتي را تا آخر عمر در ذهن همسرتان از اينكه با هر بار تجربه ي رابطه ي جنسي با شما قرار است براي او پر از درد و ناراحتي باشد، برايش به وجود آوريد.

مي توان در اين هنگام با درك كردن همسر به او كمك كنيد تا بتواند با اين موضوع كنار بيايد. اگر اين موضوع به حدي حاد باشد كه حتي پس از گذشت چند هفته از شب عروسي هنوز موفق به بر قراري رابطه ي جنسي نشده ايد، بدون نياز به رفتار هاي خشونت آميز مي توانيد از يك روانشناس حوزه ي روابط جنسي كمك بگيريد و اين مشكل را به بهترين شكل ممكن حل كنيد. براي اطلاع بيش تر در زمينه مشاوره جنسي كليك كنيد.

3.تعريف از اندام همسر

بايد بدانيد كه در هنگام بر قراري اولين رابطه جنسي با همسرتان در شب عروسي، نبايد از اندام او و مخصوصا اندام جنسي او انتقاد كنيد. امروزه با توجه به گسترش مشاهده فيلم هاي پورن، يك ذهنيت كاملا فانتزي و رويايي از اندام جنسي زنان براي مردان تعريف شده است. بايد بدانيد كه اندام هاي جنسي و در كل اندام بازيگران پورن به هيچ عنوان واقعي نيست و حاصل گريم چند ساعته براي ضبط فيلم هستند‌.

از همين رو مقايسه اندام همسرتان با بازيگران فيلم هاي پورن ابدا كار درستي نيست و تنها باعث مي شود تمايل شما و همسرتان از رابطه جنسي ازبين رفته و از همين رو زندگي زناشويي با مشكلي را خواهيد داشت. بهترين راه براي جلوگيري از اين اتفاق تعريف و تمجيد از اندام همسرتان به ويژه اندام جنسي همسرتان پس از مشاهده اولين بار اندام او خواهد بود. با اين كار مي توانيد احساس عزت نفس را در همسرتان افزايش و به اين ترتيب تمايل همسرتان به بر قراري رابطه ي جنسي را افزايش دهيد.

4. سكس با رضايت همسر

بايد اين نكته را بدانيد كه با توجه به فشارها و استرس ها و اضطراب هاي ناشي از اولين رابطه ي جنسي و همچنين نگراني دختران از پاره شدن پرده بكارت و ايجاد درد و خون ريزي، اغلب دختران در شب عروسي از بر قراري رابطه جنسي امتناع مي كنند. از همين رو بايد بدانيد كه بر قراري رابطه ي جنسي بدون رضايت همسر مي تواند موجب از بين رفتن تمايل او به برقراري رابطه جنسي و روابط جنسي ديگر در آينده با شما خواهد شد. مي توانيد با ايجاد فرصت به همسرتان باعث شويد همسرتان به طور طبيعي متمايل شود به برقراري رابطه ي جنسي با شما. به اين ترتيب اجازه دهيد مخصوصا اولين رابطه ي جنسي با رضايت كامل همسرتان همراه باشد.


وظيفه زن در شب عروسي چيست؟

حال همان گونه كه مردان در شب عروسي وظايفي را عهده دار هستند كه راجب به مهم ترين آن ها در بالا صحبت شد، بايد بدانيد زنان نيز در اين مورد وظايفي را در شب عروسي عهده دار هستند كه بايد آن ها را رعايت كنند تا اين شب را به زيبايي هر چه تمام تر براي خود و همسرشان رقم بزنند. در اين قسمت به بررسي وظايف زنان در شب عروسي خواهيم پرداخت.

1.منفعل بودن

در بسياري از اوقات ديده مي شود كه در شب عروسي زنان به علت خستگي ناشي از روز قبل، به حالتي بي جان بر روي تخت قرار مي گيرند و همه اقدامات رابطه ي جنسي را به همسر خود مي سپارند. بايد گفت اين اقدام باعث مي شود مردان تمايلشان به بر قراري رابطه ي جنسي با شما را كاهش دهند زيرا اصولا مردان از اين حالت كه زنان در هنگام رابطه ي جنسي مانند عروسكي بي جان و در واقع به شكل بادي سكس (*** body) باشند، بيزار هستند و از همين رو شما بايد اين را بدانيد كه رابطه ي جنسي يك عمل دو طرفه مي باشد و نيازمندي هاي مردان را بايد در اين هنگام رعايت كنيد‌.

نبايد به عنوان يك منفعل عمل كنيد. مي توانيد با صداهاي لذت بخش و همچنين نمايان سازي هاي اندامتان تمايل مردان براي بر قراري رابطه ي جنسي را چند برابر كنيد و به عنوان اولين سكس يك رابطه بي نظير را براي خود و همسرتان رقم بزنيد.

2. وظيفه زن در شب عروسي چيست | آراستگي

آراستگي نه تنها براي زن ها بلكه براي مردان نيز از اولويت ويژه اي بر خوردار خواهد بود. سعي كنيد قبل از انجام رابطه جنسي با همسرتان دوش بگيريد، موهاي زائد را شيو كنيد و از عطرهاي محرك جنسي به بدنتان استفاده كنيد. لباس هاي زيبا بپوشيد و بتوانيد همسرتان را به خود خيره كنيد. شب عروسي و تجربه اولين رابطه جنسي مي تواند بر روي تعداد دفعات بعدي رابطه جنسي تا آخر عمرتان تاثير بسيار مطلوبي بگذارد.

از همين رو سعي كنيد كه اين رابطه ي جنسي را با بهترين كيفيت هم براي خود و هم براي همسرتان به ارمغان آوريد و از توصيه هاي رعايت موارد بهداشتي استفاده كنيد تا به عنوان اولين سكس، تميز ترين سكس را به همراه داشته باشيد. با اين كار عشق همسرتان به خودتان را چند برابر مي كنيد. اين نكته را بدانيد كه آراستگي در برقراري رابطه جنسي و ايجاد تمايل دوباره بسيار اهميت دارد پس بايد اين آراستگي را رعايت كنيد.


3. رابطه جنسي بدون ترس

اكثر خانم ها براي برقراري اولين رابطه جنسي و اولين تجربه ي جنسي با همسرشان بسيار مي ترسند. اين ترس طبيعي بوده و بيشتر به دليل اين است كه تصور مي شود در اين شب زنان درد ناشي از پارگي پرده بكارت را همراه با خون ريزي با خود به همراه دارند. از همين رو ترس ناشي از اين موضوع مي تواند باعث افزايش درد بيشتري در ناحيه ي واژن براي زنان شود. توصيه مي شود در رابطه جنسي ترس را كنار گذاشته يا ميزان آن را به حداقل رسانيد.

بايد گفت در اين هنگام اين ترس ناشي از درد و خون ريزي پاره شدن پرده ي واژن مي تواند اولين تجربه را هم براي خود و هم براي همسرتان به يك تجربه ي نه چندان خوب بدل كند و تمايل براي بر قراري روابط جنسي ديگر را كاهش دهد. از همين رو بايد بدون ترس خود را براي انجام رابطه ي جنسي آماده كنيد. براي كسب اطلاع در زمينه ترس از دخول كليك كنيد.

4. وظيفه زن در شب عروسي چيست | انجام اصطلاحي بنام عشوه

بايد اين نكته را بدانيد كه يكي از اصلي ترين نكات تحريك و افزايش تمايل مردان به بر قراري رابطه ي جنسي، عشوه گري زنان است. اين كه زنان از اين موهبت بر خوردار هستند كه بتوانند با ظرافت در رفتار و گفتار و حتي نگاهشان مردان را به سمت خود ترغيب كنند، مي تواند يك سلاح بسيار موثر در تحريك و افزايش تمايل مردان براي رابطه جنسي به حساب آيد. زنان نبايد مخصوصا در شب عروسي و براي تجربه اولين رابطه جنسي با همسر خود به نحوي خشن رفتار كنند.

اين ها از صفات مردانه خواهند بود و براي مردان تمايلي به همراه نخواهند داشت. خانم ها بايد از ظرفيتشان براي تحريك همسر خود استفاده كنند. با ناز صحبت كنند و حتي صداي خود را ظريف تر از هر زماني كنند. مي توانند با اينگونه رفتار هاي عشوه گري مردان را ترغيب به نزديك شدن و انجام رابطه جنسي كنند. براي اطلاع بيشتر از راه هاي جذب شوهر كليك كنيد.

5. خجالت نكشيد

اغلب زنان مخصوصا در بر خورد با اولين رابطه ي جنسي با همسرشان خجالتي بوده و به نحوي رو در بايستي را پيشه خود قرار مي دهند. بايد بدانيد كه زنان تنها يك ابزار براي رفع تمايلات جنسي مردان به حساب نمي آيند به خصوص كه ميزان لذت زنان در رابطه ي جنسي چند برابر مردان خواهد بود‌‌. به اين ترتيب بايد بگوييم كه براي به وجود آمدن يك سكس پر لذت بايد نقاط تحريك پذير و حساس بدنتان را با همسرتان در ميان بگذاريد و از همين رو سعي كنيد بدون خجالت وارد رابطه جنسي شويد. اين اقدام حتي تمايل به برقراري رابطه جنسي را افزايش مي دهد. براي اطلاع بيش تر از خجالت زنان از رابطه جنسي كليك كنيد.


وظيفه زن در شب عروسي چيست | سخن آخر

در آخر بايد بگوييم شب عروسي يا همان شب زفاف يكي از موثرترين و بهترين و لذت بخش ترين و حتي به ياد ماندني ترين شب هاي زندگي افراد است. اگر بتوانيد در اين شب وظايف خود را به نحو احسنت انجام دهيد، مي توانيد اين لذت و تجربه شيرين را چند برابر كنيد و تمايل همسرتان براي برقراري رابطه جنسي را در زمان هاي ديگر افزايش دهيد. از پاره شدن پرده به بكارت نترسيد و اين ترس را با رابطه جنسي خود ادغام نكنيد زيرا باعث كاهش لذت و تحريك از طرف همسرتان در بر خورد با ساير روابط جنسي خواهيد شد.

بايد پذيرفت كه در شب عروسي و شب زفاف بايد به نيازهاي جنسي همديگر احترام گذاشته شود، بايد درك متقابل صورت گيرد و به هيچ عنوان تعجيل در برقراري رابطه جنسي نداشته باشيد. رابطه جنسي مي تواند بسيار مطلوب باشد و اين كيفيت تنها زماني مي تواند افزايش يابد كه به وظايف خود عمل كرده و به نياز هاي همسرتان احترام بگذاريد. مي توانيد براي بهتر شدن و افزايش تمايل قبل از برقراري رابطه جنسي با روانشناسان و مشاوران متخصص در حيطه ازدواج و خانواده صحبت و از آنان راهكارهايي را جهت ارتقاي سطح كيفيت روابط زناشويي تان كسب كنيد. مختصصان حامي مي توانند در اين زمينه ياري تان كنند. براي اطلاع بيش تر از مشاوره تلفني كليك كنيد.

 

منبع: وظيفه زن در شب عروسي چيست؟

براي دريافت مشاوره در زمينه وظيفه زن در شب عروسي چيست؟ مي توانيد با مشاوران مركز مشاوره روانشناسي حامي هنر زندگي از طريق تلفن ثابت از كل كشور با شماره 9099075228 و از تهران با شماره 9092305265 تماس بگيريد.

امتیاز:
بازدید:
[ ۲۰ تير ۱۴۰۰ ] [ ۰۳:۵۲:۴۴ ] [ دانتل ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 2
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی