duntelco1
مشاوره تحصيلي

نقل و انتقال دانش آموز در سايت پادا انجام مي‌شود. دانش آموزان ممكن است در طول سال تحصيلي، به دلايل مختلفي قصد تغيير مدرسه خود را داشته باشند. وزارت آموزش و پرورش در همين راستا، سامانه‌هاي آنلايني را به وجود آورده‌ است كه با استفاده از اين سامانه‌ها، مي‌توان فرآيند نقل و انتقالات را به آساني پشت سر گذاشت. در ادامه به جزئيات تكميلي پيرامون زمان و نحوه انتقال دانش آموز در سامانه پادا پرداخته‌ايم.

نقل و انتقال دانش آموز در سايت پادا

امروزه آموزش و پرورش سامانه‌هاي مختلفي را براي ارائه خدمات آنلاين به دانش آموزان طراحي كرده‌است و متقاضيان از طريق آن قادر هستند تا درخواست‌هاي خود را از جمله نقل و انتقال دانش آموز در سايت پادا و سيدا پيگيري كنند. يكي از اين سامانه‌ها، سايت پادا و يا پرونده الكترونيكي دانش آموزان مي‌باشد كه دانش آموزان مي‌توانند از طريق آن درخواست‌هاي متعدد خود از جمله درخواست انتقال دانش آموز در پادا را پيگيري كنند.

دانش آموزاني كه به هر دليل متقاضي تغيير مدرسه خود به مدرسه‌اي ديگر هستند، يا دانش آموزاني كه بايد از مدرسه ابتدايي و متوسطه اول به مدرسه ديگري منتقل گردند، مي‌توانند درخواست خود را از طريق سايت پادا ثبت كنند.

زمان ثبت درخواست انتقال دانش آموز در سامانه پادا

معمولا دانش آموزان در مقاطع تحصيلي مختلف، در مدرسه‌اي كه در آن ثبت نام مي كنند، فارغ التحصيل نيز مي‌شوند و مدرسه خود را به پايان مي‌رسانند. در هر مدرسه‌اي كه دانش آموز در آن در حال تحصيل است، براي او پرونده‌اي ايجاد مي‌شود كه اطلاعات تحصيلي دانش آموز را در بردارد. چنانچه دانش آموزان، به هرعلتي بخواهند مدرسه خود را عوض كنند و درخاست انتقال دانش آموز داشته باشند، بايد تمامي اطلاعات تحصيلي خود را در پرونده آن‌ها موجود است را به مدرسه جديد انتقال دهند.

 

نقل و انتقال دانش آموزان از مقطع ابتدايي به متوسطه اول

پس از اتمام تحصيلات در مقطع ابتدايي، دانش آموزان بايد در مدرسه‌اي در مقطع متوسطه اول ثبت نام كنند و اطلاعات و مدارك لازم را به مدرسه جديد منتقل كنند.

 

 

نقل و انتقال دانش آموزان از متوسطه اول به متوسطه دوم

فرقي نمي‌كند، دانش آموزاني كه مقطع متوسطه اول را نيز به پايان مي‌رسانند، براي ورود به مقطع متوسطه دوم، بايد تمامي مدارك و اطلاعات تحصيلي خود را به مدرسه جديد منتقل كنند.

گاهي نيز دانش آموزان به دلايل ديگري شامل تغيير محل سكونت و … مايل هستند، مدرسه خود را تغيير دهند. در اين صورت نيز متقاضيان بايد براي ثبت درخواست نقل و انتقال دانش آموز در سامانه پادا اقدام كنند.

پيش از راه اندازي سامانه‌هاي مختلف از سوي وزارت آموزش و پرورش، تمامي اين مراحل به صورت دستي انجام مي‌شد. امروزه دانش آموزان به راحتي مي‌توانند مراحل تغيير مدرسه خود را از طريق سايت پادا، به صورت آنلاين و اينترنتي انجام دهند.

پس از اينكه دانش آموزان، درخواست خود را در سامانه پادا مبني بر تعيير مدرسه، ثبت كنند. درخواست انتقال دانش آموز براي مدارس فرستاده مي‌شود. پس از تائيد مدارس، دانش آموزان مي‌توانند براي اخذ پرونده دانش آموزي از مدرسه محل تحصيل و انتقال آن به مدرسه جديد اقدام نمايند.

 

بخوانيد: ثبت نام مدارس

 

نحوه انتقال دانش آموز در سايت پادا

دانش آموزان به هر علتي، مي‌توانند مدرسه خود را تغيير دهند. روند ثبت درخواست نقل و انتقال دانش آموز در سايت پادا قابل انجام است. براي اين منظور دانش آموزان بايد چندين مرحله را پشت سر بگذارند، كه در ادامه به نحوه انتخاقال دانش آموز در سايت پادا اشاره كرده‌ايم.

1️⃣ به سامانه پادا به نشاني اينترنتي “pada.medu.ir ” مراجعه كنيد.

2️⃣ در صفحه اصلي و از ميان گزينه‌هاي نمايش داده‌ شده بر روي گزينه ” نقل و انتقال دانش آموزان ” كليك نماييد. 

3️⃣ كدهايي كه تحت عنوان ” نام كاربري ” و “ كلمه عبور ” از مدير مدرسه محل تحصيل خود دريافت كرده‌ايد را در فيلدهاي مربوطه وارد نماييد. پس از درج اطلاعات مي‌توانيد وارد صفحه اختصاصي خودتان شويد.

4️⃣ در اين مرحله از نحوه درخواست انتقال دانش آموز در سايت پادا پس از ورود به صفحه كاربردي خود صفحه‌اي برايتان نمايش داده مي‌شود. بايد تمامي اطلاعات خواسته‌شده براي تغيير مدرسه را به دقت در آن وارد كنيد.

5️⃣ پس از مشخص‌كردن اطلاعاتي شامل شهر و منطقه‌اي كه مدرسه موردنظر شما در آن واقع است، حال بايد ليست اسامي مدارس منطقه مورد نظر را بررسي كنيد و سپس نام مدرسه موردنظر را انتخاب كنيد. در پايان بايد بر روي گزينه “انتخاب” كليك نماييد.

پس از اينكه مراحل ثبت در خواست انتقال دانش آموز در سايت را گذرانديد و از تكميل مراحل ثبت نام خود در اين سامانه اطمينان حاصل كرديد، درخواست شما براي مدرسه مقصد فرستاده مي‌شود. پس از تكميل درخواست، مسئولين مدرسه فعلي شما، با استفاده از سامانه سيدا، درخواستتان را نهايي مي‌كنند و شما مي‌توانيد از مدرسه فعلي خود به مدرسه جديد منتقل شويد.

 

 

مشاوره نقل و انتقال دانش آموزان در سامانه پادا

تغيير دادن مدرسه در مقاطع تحصيلي مختلف، مشكلاتي دارد. قبل از طراحي سامانه پادا، دانش آموزان مي‌توانستند به صورت دستي اطلاعات خود را بين مدارس جا به جا كنند. امروزه با طراحي سامانه پادا از سوي آموزش و پرورش، نقل و انتقال دانش آموز در سايت پادا آسان‌تر انجام مي‌شود. به طوري كه به راحتي مي‌توانند با ثبت درخواست خود به صورت اينترنتي، تقاضاي خود را پيگيري كنند.

در راهنما تصيوري بالا به نحوه انتقال دانش آموز در سايت پادا پرداختيم. چنانچه دانش آموزان به هردليلي در سايت درخواست انتقال خود را ثبت نكنند بايد به صورت حضوري به مدرسه خود مراجعه كنند و مدرسه درخواست آنان را ثبت كند. چنانچه از طريق مدرسه نيز امكان ثبت درخواست نباشد مي توانند به آموزش و پرورش مراجعه نمايند. 

البته مركز مشاوره تحصيلي دانتل شرايطي فراهم آورده است كه دانش آموزان و والدين گرامي مي توانند با كارشناسان اين مجموعه تماس گرفته تا در متمامي مراحل ثبت درخواست انتقالي شما همراهي كنند.

در صورتي كه دانش آموزان به رمز عبور و نام كاربري خود دسترسي نداشته باشند، بايد به مدير  مدرسه مراجعه كنند. در صورتي كه به هر طريقي نتوانستيد درخواست خود را از طريق سامانه پادا ثبت كنند، حتما به مدرسه محل تحصيل خود مراجعه كنيد تا درخواست خود را از طريق مسئولين مدرسه خود ثبت نماييد. اگر از اين طريق نيز به نتيجه نرسيديد، پيگيري مشكل را به اداره و يا سايت آموزش و پرورش بسپاريد.

در صورتي كه در زمينه نقل و انتقال دانش آموز در سامانه پادا سوالات بيشتري داريد، مي‌توانيد براي دريا.فت راهنمايي و دريافت پاسخ سوالات خود با مشاوران مركز مشاوره تحصيلي تلفني دانتل در ارتباط باشيد.

براي دريافت مشاوره در زمينه نقل و انتقال دانش آموز در سايت پادا مي‌توانيد با مشاوران مركز مشاوره تحصيلي دانتل با شماره 91005066-021 تماس بگيريد.

 

سوالات متداول

نقل و انتقال دانش آموز در سايت پادا به چه صورتي امكان پذير است؟

مطابق متن مقاله فوق متقاضيان بايد با وارد شدن به سايت و انتخاب گزينه نقل و انتقال دانش آموزان، درخواست خود را ثبت كنند.

آيا ثبت درخواست نقل و انتقال دانش آموز در سامانه پادا در هر زماني امكان پذير است؟

دانش آموزاني كه به هر دليلي قصد تغيير مدرسه را دارند و يا مي‌خواهند پس از فارغ التحصيلي در هر مقطع از مدارس ابتدايي به مدارس متوسطه اول و يا متوسطه دوم جا به جا شوند، مي‌توانند درخواست خود را از طريق سايت پادا پيگيري كنند.

در صورتي كه دانش آموزان موفق به ثبت درخواست نقل و انتقال دانش آموز سايت پادا نشوند، چه بايد بكنند؟

بهتر است اين دسته از دانش آموزان براي پيگيري درخواست خود، از طريق مدرسه محل تحصيل اقدام كنند.

منبع: نحوه انتقال دانش آموز در سايت پادا 

امتیاز:
بازدید:
[ ۲ اسفند ۱۴۰۱ ] [ ۱۲:۴۸:۵۹ ] [ دانتل ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 6
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی