duntelco1
مشاوره تحصيلي

ثبت نام سهام عدالت ۱۴۰۲ يكي از طرح‌هاي دولت براي كمك به اقشار كم درآمد جامعه در سال‌هاي گذشته بود. با توجه به اينكه بسياري از افراد در دوره قبل موفق به ثبت‌نام در اين طرح نشدند دولت زماني را به ثبت‌نام مجدد سهام عدالت اختصاص داده و مشمولان اين طرح را نيز مشخص كرده است. با توجه به اهميت ثبت‌نام سهام عدالت براي افراد و همچنين مشكلات حين آن پيشنهاد ما به شما اين است كه براي كسب اطلاع كامل اين مطلب را تا انتها مطالعه نماييد و يا با مشاوران مجموعه دانتل كو تماس بگيريد.

منبع: راهنما ثبت نام سهام عدالت

ثبت نام سهام عدالت ۱۴۰۲

از سال ۱۳۸۴ طرحي تصويب شد كه طي آن به اقشار كم درآمد جامعه سهام عدالت تعلق گرفت. هدف از تصويب طرح سهام عدالت اين بود كه با واگذاري سهام كارخانه‌ها و شركت‌هاي دولتي بخش خصوصي سازي توسعه پيدا كند و قشر كم درآمد نيز كمكي از سوي دولت دريافت نمايند. ثبت نام سهام عدالت براي اكثر افراد جامعه از اهميت برخوردار است و به همين منظور علاقه‌مندند كه در ثبت نام مجدد نام نويسي انجام دهند. افرادي كه از ثبت نام جامانده‌اند نيز اين سوال برايشان مطرح است كه آيا دولت زماني براي جاماندگان در نظر مي‌گيرد يا خير.

 

ثبت نام مجدد براي جاماندگان

در دوره قبلي ثبت نام سهام عدالت به دليل عدم اطلاع دقيق دولت از اقشار كم درآمد و زمان بندي اشتباه، بسياري از افراد مشمول اين طرح نشدند و نتوانستند براي سهام عدالت ثبت نام كنند. به همين دليل در مجلس يازدهم طرحي به عنوان ساماندهي سهام عدالت تصويب شد كه بر اساس آن جاماندگان مي‌توانند براي سهام عدالت ثبت‌نام كنند.

زمان ثبت نام سهام عدالت ۱۴۰۲

با وجود مشخص شدن گروه‌هاي اصلي مشمول طرح ساماندهي سهام عدالت اما هنوز هيچگونه اطلاعيه‌اي از زمان ثبتنام در دسترس نيست و به محض انتشار اين مطلب بروزرساني خواهد شد. گفته شده كه فراخوان‌هاي مربوط به ثبت نام سهام عدالت در خردادماه منتشر مي‌شود. با توجه به اهميت اطلاع سريع از جدول زمانبندي مي‌توانيد در كانال تلگرامي دانتل كو عضو شويد.

مشمولان ثبت نام مجدد سهام عدالت

در طرح ساماندهي سهام عدالت سه بخش از افراد مي‌توانند در اين طرح ثبت‌نام نمايند. اين سه گروه اصلي كه مشمول ثبت‌نام در طرح ساماندهي سهام عدالت مي‌شوند، به شرح زير مي‌باشند.

✅ افرادي كه در دوره قبل وارد سايت سهام عدالت شده‌اند و فرم را نيز تكميل كرده‌اند اما به دلايل مختلف نام نويسي آن‌ها در سايت كامل نشده است.

✅ اشخاص تحت پوشش سازمان هاي حمايتي (كميته امداد، بهزيستي و…) كه در دوره اول توسط دولت شناخته نشده‌اند و يا بعدا عضو اين سازمان‌ها شده يا در خانواده‌هاي تحت پوشش به دنيا آمده‌اند.

✅ دهك هاي اول تا ششم درآمدي كه به دلايل مختلف در دوره اول نتوانسته‌اند در سايت سهام عدالت ثبت‌نام كنند.

 

سايت ثبت نام سهام عدالت

با توجه به تقاضاي بسيار زياد براي ثبت نام سهام عدالت ضروري است كه افراد بتوانند به صورت غيرحضوري و اينترنتي ثبت نام خود را انجام دهند. به همين منظور دولت سايتي را به آدرس samanese.ir طراحي كرده است تا افراد بتوانند ثبت‌نام كرده و دارايي‌هاي سهام عدالت خود را مشاهده نمايند.

در رابطه با طرح ساماندهي سهام عدالت هنوز به طور دقيق مشخص نيست كه كه ثبت‌نام در چه سايتي انجام مي‌شود اما انتظار مي‌رود كه مانند گذشته از طريق سايت samanese.ir انجام گيرد. به محض اعلام سايت ثبت‌نام سهام عدالت اين مطلب برورساني شده و لينك آن در اين صفحه قرار خواهد گرفت.

 

فرم ثبت نام سهام عدالت

يكي از سوالات متقاضيان سهام عدالت در رابطه با فرم ثبت‌نام است و اينكه چگونه بايد اين فرم را دريافت كرده و آن را تكميل نمايند. همانطور كه گفته شد هنوز اطلاعيه‎اي مبني بر سايت و زمان ثبت‌نام سهام عدالت در دسترس نيست

به طور كلي مي‌توان گفت كه براي دريافت فرم ثبت نام سهام عدالت نيازي به مراجعه حضوري نيست و افراد مي‌توانند از طريق سامانه در نظر گرفته شده اقدام به دريافت و تكميل فرم ثبت‌نام سهام عدالت نمايند.

چنانچه قصد ثبت شماره شبا خود براي سهام عدالت را داريد بايستي از طريق سامانه samanese.ir اقدام نماييد. ثبت نام متولدين جديد نيز از طريق همين سايت انجام مي‌گيرد.

 

ثبت نام از طريق سايت my.gov.ir

ثبت‌نام سهام عدالت از طريق سامانه my.gov.ir نيز امكان پذير است. براي ثبت نام سهام عدالت از اين طريق بايست طبق مراحل زير پيش برويد.

1️⃣ آدرس my.gov.ir را در مرورگر خود جستجو كرده و اولين گزينه جستجو شده را انتخاب نماييد.

2️⃣ در اين قسمت شماره تلفني كه به نام خودتان ثبت شده باشد را وارد كرده و پس از تكميل كادر كد امنيتي بر روي گزينه ارسال كدفعال سازي كليك كنيد.

3️⃣ كد فعال سازي كه به شماره‌تان ارسال شده است را وارد كرده و بر روي گزينه ورود به سامانه كليك نماييد.

4️⃣ در قسمت احراز هويت كدملي و تاريخ تولد خود را در كادر وارد كرده و بر روي گزينه ثبت اطلاعات بزنيد.

5️⃣ حال وارد حساب كاربري خود در سايت دولت من شده‌ايد و با انتخاب گزينه سهام عدالت و تكميل فرم مي‌توانيد ثبت‌نام خود را انجام دهيد.

 

نحوه ثبت نام در سايت

ثبت نام سهام عدالت به صورت اينترنتي و از طريق سامانه‌هاي تعيين شده انجام مي‌گيرد. اين سامانه هنوز به طور دقيق توسط دولت مشخص نشده است و در نتيجه امكان بررسي نحوه ثبت نام به صورت دقيق نيز وجود ندارد. به محض انتشار اين مطلب بروزساني خواهد شد و مراحل ثبت نام به صورت گام به گام ذكر مي‌شود.

توجه داشته باشيد كه براي ثبت‌نام سهام عدالت بايد از طريق سامانه سجام (سامانه جامع اطلاعات مشتريان) از شركت سپرده گذاري مركزي بورس اوراق بهادار اقدام به دريافت كد بورسي خود نماييد. اين كد براي ثبت‌نام سهام عدالت ضروري است.

ثبت نام سهام عدالت با گوشي

با توجه به اينكه ثبت‌نام سهام عدالت به صورت اينترنتي انجام مي‌شود، افراد مي‌توانند با در دست داشتن يك گوشي هوشمند به راحتي ثبت نام سهام عدالت را انجام دهند. تنها كافيست آدرس سايت ثبت‌نام سهام عدالت ۱۴۰۲ را در مرورگر خود جستجو كرده و پس از ورود به سايت مراحل ثبت‌نام را انجام دهيد. براي پيگيري سهام عدالت نيز مي‌توانيد با گوشي هوشمند وارد سايت شده و با استفاده از كدملي‌تان وضعيت سهم عدالت خود را بررسي نماييد.

ثبت نام سهام عدالت با كد ملي

تمامي افراد كم درآمد كه در دوره قبلي موفق به ثبت نام سهام عدالت نشده‌اند يا تحت پوشش سازمان‌هاي حمايتي هستند اما در دوره گذشته شناسايي نشده‌اند و همچنين كودكاني كه تازه متولد شده‌اند، مي‌توانند با استفاده از كدملي خود براي سهام عدالت ثبت نام نمايند. تنها كافيست وارد سايت ثبت‌نام سهام عدالت ۱۴۰۲ شويد و با وارد كردن كدملي خود مراحل ثبت‌نام را انجام دهيد.

ثبت نام سهام عدالت براي كارگران

كارگران از مهم‌ترين اقشار مشمول دريافت سهام عدالت هستند اما متاسفانه در دوره قبلي ثبت‌نام، سهم بسيار كمي به اين قشر از جامعه تعلق گرفت. اعتراضات بسيار زيادي از سوي كارگران به اين مساله صورت گرفت و در نتيجه با توجه به اطلاعيه‌هاي دولت پيشبيني مي‌شود كه در طرح ساماندهي سهام عدالت سهم كارگران افزايش پيدا كند. البته جزييات طرح ساماندهي هنوز منتشر نشده است و در نتيجه نمي‌توان به طور قطع در رابطه با سهم كارگران صحبتي كرد. به محض انتشار اطلاعيه‌ها اين مطلب بروزرساني خواهد شد.

 

مشاوره در زمينه سهام عدالت 1402

سهام عدالت يكي از موضوعات مورد توجه قشر كم درآمد جامعه است به همين دليل بايد توجه ويژه‌اي به آن نشان داد. در صورتي كه هرگونه سوال در زمينه ثبت نام سهام عدالت داشتيد، مي‌توانيد با مشاوران اين حوزه مشورت نماييد. متخصصان مركز مشاوره تحصيلي تلفني دانتل كو در خدمت شما هستند تا در اين زمينه ياري‌تان كنند.

براي دريافت مشاوره در زمينه ثبت نام سهام عدالت مي‌توانيد با مشاوران مركز مشاوره تحصيلي دانتل با شماره 02191005066 تماس بگيريد.

 

سوالات متداول

براي ثبت نام سهام عدالت چه بايد كرد؟

انتظار مي‌رود كه ثبت‌نام سهام عدالت در سال ۱۴۰۲ از طريق سايت samanese.ir انجام گيرد.

زمان ثبت‌نام سهام عدالت ۱۴۰۲ در چه تاريخي است؟

هنوز هيچ اطلاعيه‌اي مبني بر زمان ثبت نام سهام اطلاعات از سوي دولت منتشر نشده است.

چه افرادي مشمول ثبت‌نام مجدد سهام عدالت هستند؟

افرادي كه در دوره قبل موفق به ثبت نام نشده‌اند، افراد كم در آمد جامعه و افراد تحت پوشش سازمان‌هاي حمايتي و همچنين كودكان متولد شده در خانواده‌هاي كم درآمد مشمول ثبت نام مجدد مي‌شوند.

منبع: راهنما ثبت نام سهام عدالت

امتیاز:
بازدید:
[ ۵ ارديبهشت ۱۴۰۲ ] [ ۱۱:۰۶:۲۰ ] [ دانتل ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 1
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی