duntelco1
مشاوره تحصيلي

كارت ورود به جلسه كنكور كارداني فني حرفه اي ۱۴۰۲ چند روز قبل از برگزاري آزمون منتشر مي‌شود و داوطلبان مي‌توانند از طريق سايت سنجش اقدام به دريافت آن نمايند. متقاضيان شركت در رشته‌هاي با آزمون بايد با همراه داشتن كارت ورود به جلسه در آزمون شركت نمايند. هرسالهبرخي مواقع اشتباهات و تناقض‌‌هايي در اطلاعات كارت ورود به جلسه ديده مي‌شود كه اصلاح آن‌ها از اهميت زيادي برخوردار است چراكه در غير اين صورت اجازه شركت در آزمون داده نمي‌شود. براي كسب اطلاع كامل از دريافت كارت ورود به جلسه كارداني فني حرفه اي 1402 و ويرايش اطلاعات تا انتهاي اين مطلب همراه ما باشيد و يا با شماره‌هاي درج شده در پايين صفحه تماس بگيريد.

 منبع: كارت ورود به جلسه كنكور كارداني فني حرفه اي

كارت ورود به جلسه كنكور كارداني فني حرفه اي ۱۰۴۲

تحصيل در مقطع كارداني از دو روش با آزمون و بدون آزمون امكان‌پذير است. علاقه‌مندان به تحصيل در رشته‌هاي فني حرفه‌اي با آزمون مي‌توانند در كنكور كارداني فني حرفه‌اي شركت نمايند. داوطلبان پس از آمادگي براي كنكور و مطالعه منابع ذكر شده در دفترچه بايد در زمان مشخص وارد سايت سازمان سنجش شوند و كارت ورود به جلسه كنكور كارداني فني حرفه اي ۱۴۰۲ را دريافت نمايند. در اين مطلب به بررسي كامل زمان و نحوه دريافت كارت ورود به جلسه پرداخته‌ايم.

زمان دريافت كارت ورود به جلسه كارداني فني حرفه اي 1402

افرادي كه متقاضي تحصيل در رشته‌هاي با آزمون كارداني فني حرفه اي هستند بايد ابتدا از طريق سايت سنجش در اين آزمون ثبت نام نمايند. چند روز قبل از برگزاري آزمون لينك دريافت كارت ورود به جلسه كنكور كارداني فني حرفه اي ۱۴۰۲ فعال مي‌شود و داوطلبان مي‌توانند با ورود به سايت سنجش كارت خود را مشاهده نمايند.

زمان برگزاري كنكور كارداني فني حرفه اي ۱۴۰۲ در تاريخ ۳ شهريور ماه مي باشد. پيش بيني مي شود كارت ورود به جلسه از 28 مرداد ماه منتشر شود.

تاريخ برگزاري كنكور كارداني 1402 در سوم شهريور برگزار مي‌شود. تاريخ دقيق دريافت كارت ورود به جلسه هنوز مشخص نشده است اما انتظار مي‌رود همچون سال‌هاي گذشته چند روز قبل آزمون منتشر شود. به محض اعلام زمان دريافت كارت ورود به جلسه كنكور كارداني فني حرفه اي اين مطلب بروزرساني مي‌شود. براي كسب اطلاع سريع از جدول زمانبندي كنكور كارداني فني حرفه اي مي‌توانيد در كانال تلگرامي دانتل كو عضو شويد.

نحوه دريافت كارت كنكور كارداني فني ۱۴۰۲

براي شركت در آزمون كارداني داوطلبان بايد علاوه بر مدارك شناسايي، كارت ورود به جلسه را نيز با خود به همراه داشته باشند. نحوه دريافت دريافت كارت ورود به جلسه كنكور كارداني فني حرفه اي ۱۴۰۲ به شرح زير مي‌باشد.

✅ورود به سيات سازمان سنجش به نشاني sanjesh.org

✅انتخاب گزينه كارداني فني حرفه اي

✅انتخاب لينك فعال دريافت كارت ورود به جلسه

✅وارد كردن شماره پرونده و كدرهگيري ثبت نام

✅دريافت كارت كنكور كارداني فني

 

راهنماي تصويري

به منظور سهولت كار شما داوطلبان گرامي در اين بخش راهنماي تصويري و گام به گام دريافت كارت ورود به جلسه كارداني فني حرفه اي را آماده كرده‌ايم. نحوه دريافت كارت ورود به جلسه به شرح زير مي‌باشد.

1️⃣ در مرورگر خود عبارت سايت سنجش و يا آدرس sanjesh.org را جستجو نماييد. در ميان گزينه‌هاي جستجو شده اولين صفحه را باز كنيد

2️⃣ در پايين صفحه گزينه ” كارداني فني حرفه‌اي ” را انتخاب نماييد.

3️⃣ در منوي سمت راست بر روي گزينه ” كارت ” كليك كنيد. سپس بر روي لينك ” كارت ورود به جلسه كنكور كارداني فني و حرفه‌اي ۱۴۰۲ ” كليك كنيد.

5️⃣ در صحفه جديد جهت دريافت كارت ورود به كارداني فني حرفه اي يكي از از روش هاي روبرو را انتخاب كنيد.

        ✅ روش اول: شماره پرونده + كدرهگيري رسيد ثبت نامي

        ✅ روش دوم: شماره پرونده + كد ملي

        ✅ روش سوم: شماره پرونده و شماره داوطلبي

        ✅ روش چهارم: شماره سريال شناسنامه و شماره شناسنامه

7️⃣ كارت ورود به جلسه كنكور كارداني فني را به صورت فايل pdf ذخيره كنيد و سپس يك نسخه از آن پرينت گرفته و همراه خود به جلسه آزمون ببريد.

 

ويرايش اطلاعات كارت ورود به جلسه كارداني فني حرفه اي 1402

به طور معمول همزمان با دريافت كارت ورود به جلسه داوطلبان مي‌توانند اطلاعات ثبت نامي خود را نيز ويرايش نمايند. مواردي همچون معدل ديپلم در مهلت ويرايش اطلاعات قابل اصلاح هستند. در اين شرايط داوطلبان مي‌توانند به صورت غير حضوري و از طريق سايت سنجش اشتباهات را ويرايش نمايند.

برخي مواقع نيز پيش مي‌آيد كه داوطلب تمامي اطلاعات را به درستي وارد كرده است اما در كارت ورود به جلسه تناقض وجود دارد. در اين شرايط داوطلب بايستي به صورت حضوري به باجه هاي رفع نقص سازمان سنجش مراجعه كند تا اشتباهات اصلاح شوند. تاريخ ويرايش اطلاعات كارت ورود به جلسه كنكور كارداني فني حرفه اي 1402 هنوز مشخص نشده است اما پيش‌بيني مي‌شود مانند سال‌هاي گذشته همزمان با انتشار كارت ورود به جلسه باشد. به محض انتشار تاريخ ويرايش اطلاعات اين مطلب بروزرساني خواهد شد.

 

مشاوره آزمون كارداني فني

دريافت كارت ورود به جلسه كنكور كارداني فني حرفه اي ۱۴۰۲ از اهميت بسيار زيادي برخوردار است چراكه درغير اين صورت داوطلب اجازه شركت در كنكور را نخواهد داشت و يا هرگونه مغايرت در اطلاعات كارت نيز مي‌تواند مشكلاتي را به وجود آورد. چنانچه پس از خواندن اين مقاله همچنان سوال يا ابهامي در مورد دريافت كارت ورود به جلسه براي‌تان به وجود آمده است، مي‌توانيد از مشاوران تحصيلي كمك بگيريد. متخصصان مركز مشاوره تحصيلي تلفني دانتل كو در خدمت شما هستند تا در اين زمينه ياري‌تان كنند.

براي دريافت مشاوره در زمينه كارت ورود به جلسه كار‌داني مي‌توانيد با مشاوران مركز مشاوره تحصيلي دانتل با شماره 91005066-021 تماس بگيريد.

 

سوالات متداول

براي دريافت كارت ورود به جلسه كنكور كارداني فني حرفه اي چگونه بايد اقدام كرد؟

دانشجويان در زمان تعيين شده بايد وارد سايت سازمان سنجش شوند و از طريق لينك دريافت كارت اقدام نمايند.

زمان انتشار كارت ورود به جلسه كارداني فني 1402 چه تاريخي است؟

با توجه به زمان كنكور كارداني 1402 كه در سوم شهريور است انتظار مي‌رود كه چند روز قبل از برگزاري آزمون باشد.

براي دريافت كارت كنكور كارداني 1402 چه اطلاعاتي را بايد وارد كرد؟

داوطلبان بايد از طريق اطلاعات شخصي همچون شماره پرونده، كدملي و يا كد رهگيري كارت خود را دريافت نمايند.

منبع: كارت ورود به جلسه كنكور كارداني فني حرفه اي

امتیاز:
بازدید:
[ ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۲ ] [ ۱۱:۰۰:۱۸ ] [ دانتل ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 3
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی