duntelco1
مشاوره تحصيلي

زمان برگزاري كنكور كارداني فني حرفه اي ۱۴۰۲ يكي از سوالات داوطلبان اين آزمون مي‌باشد. آگاهي از زمان برگزاري آزمون براي داوطلبان امري بسيار مهم است چراكه اينگونه مي‌توانند روند مطالعه و آمادگي خود براي كنكور را برنامه ريزي كنند. سازمان سنجش در يك اطلاعيه زمان برگزاري آزمون را منتشر كرده است كه در اين مطلب به بررسي آن مي‌پردازيم. براي كسب اطلاع از زمان برگزاري كارداني فني حرفه‌اي اين مطلب را تا اتنها مطالعه فرماييد و همچنين براي كسب اطلاع از ساير موارد مربوطه مي‌‌توانيد با مشاوران مجموعه دانتل كو صحبت كنيد.

 منبع: زمان برگزاري كنكور كارداني فني حرفه اي

زمان برگزاري كنكور كارداني فني حرفه اي ۱۴۰۲

كنكور فني حرفه‌اي در مقطع كارداني توسط سازمان سنجش برگزار مي‌شود و هرساله افراد زيادي داوطلب شركت در آن مي‌شوند. همچنين دانشگاه‌هاي فني حرفه اي به صورت بدون آزمون و بر اساس سوابق تحصيلي نيز دانشجو پذيرش مي‌كنند. 

هر سال زمان برگزاري كنكور كارداني فني حرفه اي طي اطلاعيه سازمان سنجش اعلام مي شود. داوطلبان رشته هاي فني حرفه اي كه از رشته‌هاي هنرستان، كاردانش، فني حرفه اي و نظري فارغ التحصيل شده‌اند بايد منتظر اطلاعيه سازمان سنجش باشند تا زمان برگزاري آزمون را از دست ندهند.

زمان برگزاري كنكور كارداني فني حرفه اي ۱۴۰۲ در تاريخ ۳ شهريور ماه مي باشد. تاريخ آزمون در سال بعد 1403 در 2 شهريور ماه مي باشد.

بر اساس اطلاعيه‌هاي سازمان سنجش متقاضيان مي‌توانند از تاريخ 18 تير تا 25 تير 1402 در آزمون ثبت نام نمايند. زمان برگزاري كارداني فني حرفه‌اي ۱۴۰۲ نيز در سوم شهريور مي‌باشد. براي كسب اطلاع سريع از ديگر وقايع كنكور كارداني مي‌توانيد در كانال تلگرامي دانتل كو عضو شويد.

 

دريافت كارت ورود به جلسه

سازمان سنجش چند روز پيش از زمان برگزاري كنكور كارداني فني حرفه اي كارت ورود به جلسه را منتشر مي كند. داوطلبان شركت كننده با مراجعه به سايت سنجش به آدرس الكترونيكي sanejsh.org مي توانند كارت را دريفات كنند. كارت ورود به جلسه حاوي اطلاعت مهمي همچون زمان و ساعت برگزاري آزمون، آدرس و مكان حوزه امتحاني و شماره داوطلبي مي باشد.

 

مدارك لازم براي شركت در آزمون كارداني فني حرفه اي

در هنگام ثبت نام كنكور كارداني فني حرفه اي داوطلبان بايستي مدارك خود را به صورت اينترنتي بارگزاري نمايند. علاوه بر اين در روز آزمون نيز به همراه داشتن مدارك مورد نياز بسيار مهم است و در غير اين صورت ممكن است به داوطلب اجازه شركت در آزمون داده نشود. داوطلبان بايد كارت ملي و شناسنامه خود و همچنين كارت ورود به جلسه را در روز برگزاري آزمون به همراه داشته باشند.

كارت ورود به جلسه كنكور كارداني فني حرفه اي 1402 چند روز قبل زمان برگزاري كنكور كارداني فني حرفه اي در سايت سنجش منتشر مي‌شود و داوطلبان مي‌توانند با مراجعه به سامانه sanjesh.org نسبت به دريافت اين كارت اقدام نمايند.

 

زمان برگزاري آزمون فني حرفه اي سال بعد ۱۴۰۳

داوطلباني كه قصد شركت در كنكور كارداني فني حرفه اي در سال 1403 را دارند، بايد براي آزمون مطالعه كرده و آماده شوند. اطلاع از تاريخ آزمون 1403 براي اين داوطلبان از اهميت بسيار زيادي برخوردار است. سازمان سنجش طي اطلاعيه‌اي زمان برگزاري كنكور فني حرفه اي ۱۴۰۳ را نيز اعلام كرده است كه طبق آن آزمون در دوم شهريور برگزار مي‌گردد.

زمان برگزاري كارداني فني حرفه اي سال بعد 1403 در 2 شهريور ماه مي باشد.
 

نكات مهم براي شركت در كنكور كارداني ۱۴۰۲

توصيه مي‌شود كه نيم ساعت و يا حتي يك ساعت قبل از شروع آزمون در حوزه امتحاني خود حضور داشته باشيد. حضور به موقع و زودهنگام استرس شما براي تاخير را از بين مي‌برد و باعث مي‌شود كه زودتر با محيط آزمون آشنا شده و اضطراب‌تان را كاهش دهيد.

پس از اطلاع از زمان برگزاري كنكور كارداني فني حرفه اي به سايت سنجش مراجعه كرده و كارت خود را دريافت نماييد. كارت ورود به جلسه را به هيچ عنوان فراموش نكنيد و مدارك هويتي خود را نيز به همراه داشته باشيد.

و در آخر توصيه مي‌شود كه قبل از شركت در آزمون با مشاوران تحصيلي صحبت نماييد تا نكات كوچك و بزرگ و پر اهميت به شما يادآور شوند و به كاهش اضطراب‌تان كمك كنن

 

مشاوره زمان برگزاري كنكور كارداني فني حرفه اي ۱۴۰۲

استرس و اضطراب يكي از مسائل طبيعي قبل از شركت در آزمون و كنكورهاي مختلف است. اما در صورت عدم كنترل ممكن است مشكلات جدي به وجود آورد و عملكرد داوطلب را تا حد زيادي كاهش دهد. به همين دليل بسيار مهم است كه قبل از شركت در آزمون با متخصصان اين حوزه صحبت نماييد تا در جهت كاهش استرس و اضطراب به شما كمك كنند.

همچنين در صورتي كه پس از خواندن اين مقاله همچنان سوال و ابهامي در مورد زمان برگزاري كنكور كارداني فني حرفه اي 1402 برايتان به وجود آمده است، مي‌توانيد با مشاوران صحبت كرده و پاسخ سوالات خود را دريافت نماييد. متخصصان مركز  مشاوره تحصيلي تلفني دانتل كو در خدمت شما هستند تا در اين زمينه ياري‌تان كنند.

براي دريافت مشاوره در زمينه زمان برگزاري كنكور فني حرفه اي سايت ثبت نام نمونه دولتي مي‌توانيد با مشاوران مركز مشاوره تحصيلي دانتل با شماره 91005066-021 تماس بگيريد.

 

سوالات متداول

زمان برگزاري كارداني فني حرفه‌اي ۱۴۰۲ در چه تاريخي مي باشد؟

طبق اطلاعيه‌هاي سازمان سنجش زمان برگزاري كنكور كارداني فني حرفه اي در سوم شهريور ۱۴۰۲ مي‌باشد.

براي شركت در آزمون كارداني چه مداركي را بايد به همراه داشت؟

كارت ورود به جلسه، شناسنامه و كارت ملي از مدارك ضروري براي شركت در كنكور كارداني مي‌باشند.

براي دريافت كارت ورود به جلسه چه بايد كرد؟

براي اين منظور بايستي در زمان مشخص (معمولا چند روز قبل برگزاري آزمون) به سايت سنجش مراجعه نماييد و كارت خود را دريافت كنيد.

منبع: زمان برگزاري كنكور كارداني فني حرفه اي

امتیاز:
بازدید:
[ ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۲ ] [ ۱۱:۰۳:۲۰ ] [ دانتل ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 2
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی