duntelco1
مشاوره تحصيلي

مهاجرت به آمريكا روياي بسياري از افرادي است كه قصد زندگي در كشورهاي خارجي را دارند. آمريكا وضعيت اقتصادي بسيار خوبي دارد و با داشتن سيستم آموزشي قوي و امكانات رفاهي عالي جز بهترين مقاصد براي مهاجرت محسوب مي‌شود. اما با اين حال مهاجرت يك فرايند طولاني مدت و افراد بايد شرايط لازم را دارا باشند. با توجه به سياست‌هاي جديد آمريكا، دريافت ويزا نسبت به گذشته با سختي بيشتري همراه است. متقاضيان بايد از جزييات اقامت آمريكا اطلاع كامل داشته باشند. براي كسب اطلاع كامل مي‌توانيد اين مقاله را تا انتها مطالعه كرده و يا از طريق شماره هاي درج شده در پايين صفحه با متخصصان مجموعه دانتل كو تماس بگيريد.

 منبع: مهاجرت به آمريكا

 

مهاجرت به آمريكا

كشور آمريكا يكي از قطب هاي مهاجرتي براي افراد سرتاسر جهان است و در اين بين ايرانيان با 37 درصد از جمعيت مهاجران آمريكا مشخص كرده اند كه اين كشور جز محبوب ترين مقاصد مهاجرت است. آمريكا سيستم آموزش بسيار قوي دارد و همچنين به دليل شرايط اقتصادي مناسب تبديل به كشوري محبوب براي مهاجرت شده است.

ايرانيان از روش هاي متعددي مي‌توانند براي مهاجرت به آمريكا اقدام كنند. البته لازم به ذكر است كه مشكلات سياسي آمريكا و ايران كمي وضعيت مهاجرت را با چالش مواجه مي‌كند. اما با اين حال مهاجرت به آمريكا امكان پذير است و با اطلاع كامل از روش‌هاي مهاجرتي مي‌توانيد نسبت به انجام آن اقدام كنيد.

 

مزاياي مهاجرت به آمريكا

همانطور كه گفته شد آمريكا جز مقاصد مهاجرتي بسيار محبوب در بين ايرانيان به شمار مي‌رود. دليل اين محبوبيت مزاياي بسيار زياد مهاجرت به آمريكا است. مهم ترين مزيت مهاجرت، ورود به سيستم آموزشي بسيار قوي اين كشور است. دانشگاه هاي آمريكا جز برترين دانشگاه هاي جهان هستند و از رنكينك بسيار بالايي برخوردارند.

فارغ التحصيلي از دانشگاه هاي آمريكا مي‌تواند افراد را در مسير موفقيت و پيدا كردن شغل رويايي‌شان ياري كند. مزيت مهم ديگر آمريكا نيز سيستم اقتصادي بسيار قوي آن است به طوري كه حتي پس از فراگيري ويروس كرونا نيز آمريكا توانست در سريع ترين زمان نرخ بيكاري را كاهش داده و وضعيت اقتصادي خود را به شرايط قبل بازگرداند.

 

وضعيت اقتصادي و سياسي آمريكا

كشور آمريكا قدرتمندترين كشور از نظر اقتصادي است. در اين كشور قانون مرخصي وجود ندارد و شركت ها و كارخانه ها با توجه به شرايط خود اين قانون را مشخص مي‌كنند. اين مساله باعث نارضايتي كارگران و كارمندان آمريكايي است.

اما با اين حال مزايا شغلي و حقوق (مخصوصا براي افراد ماهر و متخصص) بسيار خوب است به طوري كه افراد زيادي در حال تلاش براي ورود به اين سيستم و مهاجرت به آمريكا هستد. سياست كشور آمريكا بر اين است كه به عنوان غول صنعت و اقتصاد جهان همواره از كشورهاي ديگر مهاجر پذيرش كند تا علاوه بر بهبود وضعيت شغلي و اقتصادي خود چند مليتي بودن را نيز به جهانيان نشان دهد.

 

وضعيت آموزشي و درماني آمريكا

سيستم آموزشي آمريكا در سطحي عالي قرار دارد و دولت آمريكا نيز هر ساله بودجه بسيار زيادي را به آموزش اختصاص مي دهد. در اين كشور آمار بسيار خوبي در زمينه سطح تحصيلات وجود دارد به طوري كه 80 درصد جمعيت بزرگسال از دبيرستان فارغ التحصيل شده و 50 درصد نيز تحصيلات دانشگاهي دارند. قرار گيري دانشگاه هاي آمريكا در ليست بهترين دانشگاه هاي جهان نيز وضعيت آموزشي اين كشور را به خوبي نشان مي‌دهد.

خدمات درماني آمريكا نيز در وضعيت بسيار خوبي قرار دارد به طوري كه با در نظر گرفتن بيمه هاي درماني مختلف همه افراد مي توانند پس از مهاجرت به آمريكا از خدمات درماني استفاده كنند. سيستم درماني آمريكا از دو بخش خصوصي و همگاني تشكيل شده است و به دليل وجود بخش همگاني دريافت خدمات با سرعت بيشتري انجام مي‌گيرد.

 

روش هاي مهاجرت به آمريكا

همانطور كه گفته شد سياست كشور آمريكا بر اين است كه مهاجران را بپذيرد و از اين طريق وضعيت اقتصادي خود را بهبود ببخشد و تنوع نژادي را نيز حفظ كند. به دليل داشتن اين سياست، برنامه هاي متعددي نيز براي مهاجرت به آمريكا برنامه ريزي شده است به طوري كه اكثر افراد مي‌توانند با توجه به شرايط خود يكي از روش ها را در پيش بگيرند. روش هاي مهاجرت به آمريكا به شرح زير مي‌باشد.

 

مهاجرت كاري

بسياري از افراد تصميم مي‌گيرند كه از طريق مهارت و روزمه كاري خود براي مهاجرت به آمريكا اقدام كنند. در بسياري از كشورها مهاجرت با ويزاي كاري راحت است و متقاضيان مي‌توانند با رزومه خوب ويزاي كاري دريافت كنند. اما متاسفانه اين روش براي اقامت آمريكا كار چندان راحتي نيست.

كارفرمايان آمريكايي بايستي سه ماه آگهي استخدام منتشر كنند و در صورت عدم يافتن نيرويي كارآمد به استخدام نيرو از كشورهاي خارجي بپردازند. از طرف ديگر با توجه به سخت گيري زيادي كه بر روي سابقه كار، رزومه و مهارت انجام مي‌شود، مي‌توان گفت كه مهاجرت با ويزاي كاري به آمريكا اتلاف وقت است و اين روش به طور معمول توصيه نمي‌شود.

 

مهاجرت تحصيلي

بهترين و راحت ترين روش براي مهاجرت به آمريكا با استفاده از ويزاي تحصيلي است. كشور آمريكا از دانشگاه هاي برتر برخوردار است و به همين دليل با سهولت بيش تري نيز اقدام به پذيرش دانشجو مي‌كند. تحصيل در مدارس آمريكا نيز امكان پذير است اما در اين مورد والدين دانش آموز بايد اقامت دائم آمريكا داشته باشند.

تحصيل در دانشگاه‌هاي آمريكا در سه مقطع كارشناسي، كارشناسي ارشد و دكتري امكان پذير است. دريافت ويزاي تحصيلي براي مقاطع ارشد و دكتري معمولا با سهولت بيش تري انجام مي‌شود. دانشجويان پس از فارغ التحصيلي بيش ترين شانس را براي دريافت اقامت آمريكا دائم دارند چراكه پس از پايان تحصيل مي‌توانند كار كرده و با پرداخت ماليات اقامت دائم دريافت نمايند.

 

مهاجرت با ازدواج

يكي ديگر از روش هاي مهاجرت به آمريكا ازدواج با فردي آمريكايي و يا داراي تابعيت آمريكا است. اين روش از محبوبيت زيادي برخوردار است چراكه به نظر روش كم هزينه و راحتي مي‌آيد. مهاجرت از طريق ازدواج روش كم هزينه اي است اما پروسه خاص خود را دارد. براي مهاجرت فرد بايستي با ويزاي k-1 به آمريكا رفته و در مدت 90 روز اقامت آمريكا اين ويزا، به طور قانوني ازدواج كند. پس از آن پروسه بررسي ازدواج توسط اداره مهاجرت آغاز مي‌شود.

براي دريافت ويزاي موقت 6 تا 9 ماه زمان نياز است و در اين مدت زوجين بايد مصاحبه كرده و واقعي بودن ازدواج خود را ثابت كنند. تابعيت و اقامت دائم آمريكا پس از گذشت پنج سال ازدواج و زندگي مداوم زوجين براي سه سال با يكديگر داده مي‌شود.

 

مهاجرت از طريق تولد فرزند

در صورتي كه فرزندي در خاك كشور آمريكا به دنيا بيايد، بدون هيچ قيد و شرطي تابعيت اين كشور را دريافت خواهد كرد. والدين اين نوزاد شامل دريافت ويزا و اقامت آمريكا نخواهند شد و حتي هزينه هاي زايمان و خدمات درماني را نيز بايستي پرداخت كنند. در مجموع بايد گفت كه دريافت ويزا و مهاجرت به آمريكا از طريق تولد براي والدين امكان پذير نيست چرا كه فرزند پس از 21 سالگي مي‌تواند اسپانسر شيپ شود و ويزاي والدين را نيز دريافت كند.

 

مهاجرت به آمريكا با سرمايه گذاري

با توجه به سيستم اقتصادي قوي آمريكا بسياري از افراد ترجيح مي‌دهند با سرمايه گذاري در اين كشور هم به سود برسند و هم اقامت دائم آمريكا دريافت كنند. براي اين منظور متقاضيان ايراني بايستي ويزاي EB5 دريافت كرده و اقدام به سرمايه گذاري با ملبغ حداقل 1.8 مليون دلار نمايند.

البته سرمايه گذاري مناطق محروم آمريكا 900 هزار دلار است و در صورت استفاده از اين نوع سرمايه گذاري بايستي پول خود را براي مدت دو سال در اين كشور بگذاريد تا سرمايه گذاري به سوددهي منجر شود. دريافت اقامت دائم و مهاجرت به آمريكا با استفاده از سرمايه گذاري يك دوره تقريبا سه ساله خواهد داشت.

 

مهاجرت با لاتاري

هر ساله قرعه كشي تحت عنوان لاتاري توسط آمريكا برگزار مي‌شود كه طي آن 55 هزار گريت كارت به شركت كنندگان سرتاسر جهان داده مي‌شود. براي ايرانيان 4 هزار گرين كارت اختصاص داده شده است و افراد متقاضي مي‌توانند با داشتن مدرك ديپلم و پاسپورت در اين قرعه كشي شركت كنند.

برنده شدن در لاتاري جهت دريافت اقامت آمريكا كاملا تصادفي و شانسي است. در صورت عدم داشتن مدرك ديپلم، داشتن سابقه كار در حوزه هاي شغلي مورد تاييد آمريكا نيز براي شركت در لاتاري امكان پذير است. دريافت ويزا از طريق لاتاري شروطي همچون مدرك زبان را ندارد و در نتيجه بهترين روش مهاجرت محسوب مي‌شود. به همين دليل توصيه مي‌شود كه متقاضيان مهاجرت به آمريكا شانس خود را در آن امتحان كنند. زمان ثبت نام لاتاري در ماه اكتبر و نوامبر خواهد بود.

 

مهاجرت با ويزاي خانوادگي

در صورتي كه يكي از اعضاي خانواده اقامت دائم آمريكا را داشته باشد، مي‌تواند بقيه اعضاي درجه يك خانواده خود را نيز حمايت كرده تا آن‌ها نيز به آمريكا مهاجرت كنند. مهاجرت به آمريكا از طريق ويزاي خانوادگي چندين نوع دارد كه اعضا بايد با توجه به وضعيت خود از آن استفاده نمايند.

  • همسر دارنده گرين كارت آمريكا بايستي از ويزاي F2-A استفاده كند.
  • فرزندان كمتر از 21 سال كه مجرد هستند و والدين شهروندي آمريكا را دارند بايد از ويزاي IR2 استفاده كنند.
  •  فرزند كمتر از 21 سال كه مجرد هستند و والدين گرين كارت آمريكا را دارند بايد از ويزاي F2B استفاده كنند.
  • فرزندان بالاتر از 21 سال كه مجرد هستند و والدين شهروندي آمريكا را دارند بايد از ويزاي F1 استفاده كنند.
  • فرزند متاهل كه والدين او شهروند آمريكا هستند بايستي از ويزاي F3 استفاده نمايند.
  • خواهر و برادر دارنده شهروندي آمريكا بايد از ويزاي F4 استفاده كنند.
  • پدر و مادري كه فرزند آن‌ها شهروندي آمريكا را دارد، مي‌توانند از ويزاي IR5 استفاده نمايند.

 

مهاجرت با ويزاي نخبگي

افرادي كه استعداد و يا مهارت بسيار زيادي در حرفه خاص داشته باشند، مي‌توانند با استفاده از ويزاي نخبگان كه EB-1 نام دارد، براي مهاجرت به آمريكا اقدام كنند. اين ويزا براي نخبگان سه حوزه صادر مي‌شود.

  • افراد با استعداد بسيار زيادي در زمينه علمي، هنري و يا ورزشي
  • پروهشگران با استعداد و شناخته شده با داشتن سابقه تدريس و پژوهش علمي در سطح بين الملل
  • مديران با استعداد در زمينه اداره كسب و كار

براي دريافت اين ويزا بايستي در حوزه شغلي خود بسيار با استعداد باشيد و يا روزمه علمي و پروهشي‌تان بسيار قوي و چشم گير باشد. اين ويزا تنها در صورتي صادر مي‌شود كه يك كارفرماي آمريكايي براي شما دعوت نامه بفرستد. اين ويزا نيز همچون ويزاهاي كاري بسيار سخت گيرانه است و افراد بسيار كمي موفق به دريافت آن مي‌شوند. اما در صورت دريافت اين ويزا، پروسه اخذ تابعيت با سهولت بسيار انجام مي‌شود.

مهاجرت به آمريكا از طريق پناهندگي

افرادي كه در كشور خود با مشكل و آزار و اذيت مواجه هستند بايد به سفارت آمريكا رفته و در جلسه مصاحبه، ثابت كنند كه مشكل شان جدي است. در صورت دريافت ويزاي پناهندگي فرد مي‌تواند پس از يك سال براي دريافت اقامت آمريكا اقدام نمايند.

اين روش مهاجرت به آمريكا به هيچ عنوان توصيه نمي‌شود چراكه فرد ديگر نمي‌تواند به كشور خود بازگردد و در آمريكا نيز زندگي راحتي نخواهد داشت و به دليل غير قانوني بودن مشكلات زيادي را تجربه خواهد كرد. اين روش مهاجرتي معمولا توسط هيچ يك از وكلا و يا مشاوران مهاجرتي انجام نمي‌شود.

 

شرايط مهاجرت به آمريكا

همانطور كه در بالا گفته شد مهاجرت به آمريكا روش هاي متعددي دارد. هر فرد با توجه به روشي كه براي مهاجرت انتخاب مي‌كند، بايستي شرايطي را دارا باشد. مثلا فردي كه براي ويزاي تحصيلي اقدام مي‌كند، بايد شرط سني، مدرك زبان و روزمه تحصيلي داشته باشد. فردي كه براي ويزاي سرمايه گذاري اقدام مي‌كند بايستي حداقل مبلغ مورد نياز براي سرمايه گذاري را در اختيار داشته باشد. و يا فردي كه اقدام به مهاجرت از طريق لاتاري مي‌كند، تنها به شانس نياز دارد تا در اين قرعه كشي برنده شود.

اما علارغم شرايط اختصاصي هر روش، مهاجرت به آمريكا شرايط و مدارك كلي نيز دارد كه از آن‌ها مي‌توان به داشتن پاسپورت و مصاحبه در سفارت اشاره كرد. سفارت آمريكا در ايران وجود ندارد و براي اين منظور بايد به كشورهاي ديگر سفر كنيد. همچنين يكي ديگر از الزامات اصلي مهاجرت به آمريكا انگشت نگاري مي‌باشد كه هزينه‌اي نيز خواهد داشت. شما مي‌توانيد براي اطلاع كامل از شرايط روش مهاجرتي خود و تسهيل اين فرايند با متخصصان مجموعه دانتل كو مشورت نماييد.

 

هزينه مهاجرت به آمريكا

براي تكميل فرايند دريافت ويزا و اقامت آمريكا بايستي مراحلي را طي كنيد كه هر يك از اين مراحل هزينه‌اي خواهد داشت. به طور كلي هزينه مهاجرت با توجه به مواردي مثل تعداد افراد، روش مهاجرت و… متفاوت خواهد بود. به صورت كلي مي‌توان مبلغي در حدود 4 تا 12 هزار براي پروسه مهاجرت در در نظر گرفت. هزينه‌هاي ضروري به شرح زير هستند.

  • هزينه معاينه پزشكي
  • هزينه واكسن براي مهاجرت به آمريكا
  • هرينه ترجمه كردن مدارك
  • فرم‌هاي USCIS
  • هزينه رفت و آمد به كشورهاي همسايه و شركت در جلسه مصاحبه سفارت
  • هزينه شركت در مصاحبه و صدور ويزا
  • هزينه خريد بليت آمريكا
  • هزينه استخدام وكيل (اين هزينه اجباري نيست اما براي افزايش شانس موفقيت و تسهيل روند مهاجرت بهتر است از افراد متخصص كمك بگيريد.)

 

زندگي در آمريكا پس از مهاجرت

زندگي در آمريكا مزاياي فراواني دارد اما در عين حال معايبي هم دارد كه از آن‌ها مي‌توان به قوانين مالياتي و هزينه هاي زياد زندگي اشاره كرد. البته با وجود هزينه هاي زياد، اقتصاد آمريكا از وضعيت خوبي برخوردار است اما افرادي كه مهاجرت مي‌كنند، در ابتدا به دليل گران بودن هزينه ها با مشكل مواجه مي‌شوند.

 

هزينه زندگي

آمريكا كشور گران قيمتي است و افراد به طور ميانگين بايد هزينه اي در حدود 2500 دلار را در ماه پرداخت كنند. البته درآمد در اين كشور نيز بالاست و افراد دارنده كار مي‌توانند از عهده مخارج در كشور آمريكا بربيايند. ميزان درآمد در كشور آمريكا به طور ميانگين 8000 دلار مي‌باشد.

هزينه اجاره يك واحد آپارتمان در مركز شهرهاي آمريكا 1760 دلار است. همچنين افراد پس از مهاجرت به آمريكا بايستي براي خريد مايحتاج اصلي نيز هزينه اي را پرداخت كنند كه برخي از آن ها به شرح زير مي باشد.

  • شير 1 دلار
  • نان 3.23 دلار
  • 1 كيلو گوشت 15 دلار
  • كرايه تاكسي (1 كيلومتر) 1.68 دلار
  • لباس (يك دست) 36.30 دلار
  • بليت حمل و نقل عمومي 2.50 دلار

 

بهترين شهرها براي زندگي

آمريكا كشوري بسيار وسيع است و شهرهاي مختلفي دارد كه شرايط زندگي در هر يك از آن‌ها از هزينه تا آب و هوا متفاوت است. در ابتداي مهاجرت بهتر است كشوري را انتخاب كنيد كه نسبتا ارزان قيمت تر باشد و در عين حال آب و هواي خوبي نيز داشته باشد. برخي از شهر هاي آمريكا به تفكيك وضعيت براي شما آورده شده است.

ارزان ترين شهرها براي مهاجرت به آمريكا

  • آل پاسو
  • لينكلن
  • توسان
  • ميزا
  • ويچيتا
  • كورپس كريستي
  • لوييزويل
  • لكسزينگتون
  • تالسا
  • ويرجينيا بيچ
  • گرينزبورو

بهترين شهرها براي كار پس از مهاجرت به آمريكا

  • سياتل
  • مديسون
  • دالاس
  • رالي دورهام
  • بوستون
  • سن آنتونيو
  • نشويل
  • هوستون

 

مشاغل مجاز | مهاجرت به آمريكا

ممكن است اين سوال پيش بيايد كه مهاجران پس از مهاجرت به آمريكا در كدام مشاغل اجاره فعاليت دارند. در پاسخ به اين سوال بايد گفت كه مهاجراني كه اقامت آمريكا را دريافت كرده‌اند، محدوديت شغلي ندارند و در همه زمينه ها و مشاغل خصوصي و دولتي مي‌توانند كار كنند. مهاجران پس از 3 تا 5 سال اقامت و كار كردن در آمريكا مي‌توانند براي دريافت شهروندي آمريكا درخواست دهند.

 

تاثير مهاجران بر اقتصاد آمريكا

در سال هاي گذشته اختلاف نظر بر سر تاثير مهاجران بر اقتصاد و وضعيت كلي كشور آمريكا به وجود آمده است. برخي از سياست مداران با ورود مهاجران مخالف هستند و اعتقاد دارد كه مهاجران به رفاه افراد بومي آسيب زده و جرم و جنايت را نيز افزايش داده اند. اما بررسي ها اين گفته ها را تاييد نمي‌كند و حتي نشان داده است كه مهاجرت به آمريكا باعث افزايش رشد اقتصادي نيز شده‌ است.

حضور افراد ماهر و متخصص از سرتاسر جهان به كشور آمريكا كمك كرده است تا وضعيت اشتغال و اقتصاد خود را بهبود ببخشد. حضور افراد مهاجر هيچ لطمه اي به كاريابي افراد بومي نزده است و حتي ايجاد اشتغال از طريق ورود سرمايه گذاران شرايط را براي افراد بومي نيز بهتر كرده است. همچنين با ورود مهاجران جمعيت آمريكا جوان مانده است و چرخه اقتصاد نيز در نتيجه حضور نيروي كار جوان پابرجا باقي مانده است.

 

مشكلات ايرانيان براي مهاجرت به آمريكا

يكي از بزرگ ترين مشكلات ايرانيان براي مهاجرت به آمريكا مشكلات سياسي ايران و آمريكاست. در دوره رياست جمهوري دونالد ترامپ مهاجران با ممنوعيت هاي فراوان مواجه شدند و حتي امكان ديپورت نيز براي آن‌ها به وجود آمد. از سوي ديگر متقاضايان اقامت آمريكا نيز با مشكل مواجه شدند و بسياري از آنان نتوانستند مطابق با برنامه ريزي هاي خود ويزا دريافت كنند.

اما پس از اتمام رياست جمهوري ترامپ اين محدوديت ها از ميان برداشته شدند و با توجه به سايست هاي رييس جمهور جديد در حال حاضر هيچ مشكلي براي مهاجرت ايرانيان وجود ندارد. اما با اين حال اختلافات دو كشور همچنان باقي است و اين امكان وجود دارد كه در دوره‌هاي بعددي مجددا چالش ها و مشكلاتي براي مهاجران به وجود بيايد.

 

دريافت اقامت آمريكا دائم

ويزاهاي آمريكا به دو دسته مهاجرتي و غير مهاجرتي تقسيم مي شود. افرادي كه ويزاي مهاجرتي دريافت كرده‌اند، مي‌توانند پس از مدتي حضور و فعاليت در كشور آمريكا براي دريافت اقامت دائم و شهروندي آمريكا اقدام نمايند.

افرادي كه با ويزاي غير مهاجرتي همچون ويزاي توريستي وارد خاك آمريكا شده‌اند، امكان تغيير وضعيت و دريافت اقامت دائم آمريكا را ندارند و بايد به نحو ديگري اقامت دائم دريافت كنند. در صورتي كه قصد دريافت اقامت دائم آمريكا پس از مهاجرت به آمريكا را داريد، مي‌توانند با متخصصان اين حوره در مجموعه دانتل كو مشورت نمايد تا در اين زمينه ياري‌تان كنند.

 

مشاوره مهاجرت به آمريكا

كشور آمريكا به دليل اقتصاد قوي و امكانات رفاهي يكي از پرمتقاضي ترين كشورها براي مهاجرت است. آمريكا روش هاي متعددي را براي مهاجرت در نظر گرفته است و افراد مي‌توانند با توجه به شرايط خود يكي از روش ها را در پيش بگيرند. پس از ورود به كشور كانادا با ويزاي مهاجرتي مي‌توان با دارا بودن شرايط نسبت به دريافت شهروندي نيز اقدام كرد.

مهاجرت به آمريكا فرايندي دارد كه ممكن است براي اكثر افراد كاري سخت باشد و باعث سردرگمي آن‌ها شود. بسياري از متقاضيان به دليل عدم كمك گرفتن از افراد متخصص در اين مسير دچار مشكل شده‌اند و هزينه و وقت زيادي را تلف كرده‌اند. به همين دليل توصيه مي‌شود كه براي جلوگيري از بروز مشكل و تسهيل روند اقامت آمريكا از مشاوران متخصص در اين زمينه كمك بگيريد. متخصصان مركز مشاوره تحصيلي تلفني دانتل كو در خدمت شما هستند تا ياري تان كنند و در اين مسير همراه شما باشند.

 

براي دريافت مشاوره در زمينه مهاجرت به آمريكا مي‌توانيد با مشاوران مركز مشاوره تحصيلي دانتل با شماره 02191005066 تماس بگيريد.

 

سوالات متداول

  1. بهترين راه مهاجرت به آمريكا چيست؟

    بهترين راه مهاجرت با توجه به شرايط هر فرد متفاوت است و با كمك گرفتن از افراد متخصص و بررسي شرايط مي‌توان بهترين روش را مشخص كرد.

  2. آيا با تولد فرزند مي‌توان اقامت آمريكا را دريافت كرد؟

    در صورت تولد فرزند در خاك آمريكا، نوزاد تابعيت آمريكا را دريافت مي‌كند اما اين وضيعت شامل حال والدين نمي‌شود.

  3. آيا با ويزاي توريستي نيز مي‌توان اقامت دريافت كرد؟

    خير تنها افراد داراي ويزاي مهاجرتي مي‌توانند براي دريافت اقامت دائم آمريكا اقدام كنند.

    منبع: مهاجرت به آمريكا

امتیاز:
بازدید:
برچسب: مهاجرت به آمريكا 2023،
موضوع:
[ ۲۴ خرداد ۱۴۰۲ ] [ ۰۵:۲۳:۵۴ ] [ دانتل ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 5
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی