duntelco1
مشاوره تحصيلي

سامانه فروش و توزيع مواد آموزشي در سال هاي گذشته راه اندازي شد تا آموزش و پرورش امكان نظارت كامل بر توز‌يع كتاب‌هاي درسي را داشته باشد. دانش آموزان تمامي مقاطع تحصيلي بايد در زمان مشخص شده به اين سامانه مراجعه كرده و پس از پرداخت هزينه كتاب‌هاي خود را سفارش دهند. دانش آموزان جامانده از ثبت نام نيز مي‌توانند به صورت آزاد كتاب هاي خود را از سايت azad.irtextbook.ir سفارش دهند. براي كسب اطلاع كامل از سامانه فروش و توزيع موادآموزشي تا انتها اين مقاله همراه ما باشيد. 

 منبع: سامانه فروش و توزيع مواد آموزشي

سامانه فروش و توزيع مواد آموزشي

در سال‌هاي قبل كتاب‌ هاي درسي به صورت حضوري به فروش مي‌رسيدند و به دليل عدم وجود نظارت دقيق بر نحوه توزيع كتاب‌ها مشكلات بسيار همچون كلاهبرداري و مشكل در خريد كتاب‌ به وجود مي‌آمد.

اما چندين سال است كه آموزش و پرورش سامانه فروش و توزيع مواد آموزشي را راه اندازي كرده است و از اين طريق دانش آموزان و والدين آن‌ ها مي‌توانند به راحتي كتاب‌ هاي درسي را تهيه كرده و آن ها را با قيمت مصوب خريداري كنند. آدرس سامانه فروش و توزيع موادآموزشي irtextbook.ir مي‌باشد. 

ثبت نام كتاب در سامانه فروش و توزيع مواد آموزشي

خريد كتاب درسي مهم ترين گام براي شروع سال تحصيلي است. خريد كتاب به صورت اينترنتي و به دو صورت انفرادي و گروهي انجام مي‌شود. در روش انفرادي هر دانش آموز به سايت irtextbook.ir مراجعه كرده و كتاب هاي درسي مورد نظر خود را در سايت سفارش مي‌دهد.

نهايتا كتاب هاي خريداري شده به مدارس تحويل داده شده و دانش آموزان از مدرسه خود كتاب ها را تحويل مي‌گيرند. در روش گروهي نيز دانش آموزان به مدرسه خود مراجعه كرده و درخواست ثبت سفارش مي‌دهند.

مدرسه نيز به صورت گروهي سفارش دانش آموزان را در سامانه فروش و توزيع مواد آموزشي ثبت مي‌كند. براي ثبت سفارش كتاب در سامانه بايد كد ملي و سريال شناسنامه دانش آموزان را در اختيار داشته باشيد. 

 

مراحل ثبت نام در سامانه فروش و توزيع موادآموزشي

براي ثبت نام كتاب درسي بايد در زمان مشخص كه براي هر پايه تحصيلي مشخص شده است، به سامانه فروش و توزيع مواد آموزشي مراجعه كنيد. به منظور سهولت كار براي شما عزيزان در اين بخش مراحل ثبت نام در سامانه فروش و توزيع موادآموزشي را به طور كامل آورده‌ايم. 

🔵ورود به سايت irtextbook.ir

🔵وارد كردن كد ملي و سريال شناسنامه دانش آموزان

🔵تكميل اطلاعات خواسته شده

🔵پرداخت هزينه كتاب

🔵دريافت رسيد

 

راهنماي تصويري

1️⃣عبارت سامانه فروش و توزيع مواد آموزشي را در مروگر خود جستجو كرده و وارد سايت irtextbook.ir شويد.

2️⃣از سمت چپ تصوير گزينه ورود دانش آموزان را انتخاب كنيد.  

3️⃣كد ملي و سريال شناسنامه را به ترتيب در كادر رمز نام كاربري و رمز عبور وارد كنيد. 

4️⃣گزينه ورود به سامانه فروش را انتخاب كرده و وارد صفحه جديد شويد. 

5️⃣اطلاعات مورد نياز را به طور كامل تكميل كنيد. 

6️⃣كتاب هاي درسي را با توجه به پايه درسي انتخاب كنيد. 

7️⃣درگاه پرداخت را انتخاب كرده و سپس هزينه كتاب را پرداخت كنيد. 

8️⃣رسيد ثبت نام را دريافت كنيد (عدم دريافت رسيد به معني عدم ثبت سفارش مي‌باشد.)

ثبت كد ملي و سريال شناسنامه در سامانه فروش و توزيع مواد آموزشي

برخي از دانش آموزان در هنگام وارد كردن كد ملي و سريال شناسنامه خود در سامانه فروش و توزيع مواد آموزشي با ارور عدم ثبت در سامانه سيدا موجه مي‌شوند. ثبت كد ملي و سريال شناسنامه بايد توسط مدير مدرسه انجام شود.

در صورتي كه در زمان مقرر ثبت نام با اين ارور مواجه شديد، بايستي به مدرسه مراجعه كرده و وضعيت را بررسي كنيد. ممكن است اطلاعات به درستي توسط مدرسه ثبت نشده باشد.

عدم ثبت نام در زمان مقرر نيز باعث ارور سايت مي‌شود. براي اطلاع از زمان ثبت نام كتاب هاي درسي مي‌توانيد در كانال تلگرامي دانتل كو عضو شويد. 

مشاوره سامانه فروش و توزيع مواد آموزشي

كساني كه زمان ثبت نام كتاب درسي را از دست داده‌اند و يا نياز به خريد تك جلدي كتاب دارند، مي‌توانند به صورت آزاد كتاب‌هاي خود را از سايت azad.irtextbook.ir خريداري كنند. همچنين امكان خريد كتاب از سايت نمايشگاه كتاب تهران نيز وجود دارد. خريد كتاب به صورت آزاد هزينه بيش تري خواهد داشت. 

در صورتي كه در هنگام ثبت نام كتاب درسي در سامانه فروش و توزيع مواد آموزشي با مشكل مواجه شديد و يا سوالي براي تان به وجود آمد، مي‌توانيد با مشاوران مجموعه دانتل كو صحبت كرده و پاسخ سوالات خود را دريافت كنيد. متخصصان مركز مشاوره تحصيلي تلفني دانتل كو در خدمت شما هستند تا در اين زمينه ياري‌تان كنند. 

 

براي دريافت مشاوره در زمينه سامانه فروش و توزيع موادآموزشي مي‌توانيد با مشاوران مركز مشاوره تحصيلي دانتل با شماره 02191005066 تماس بگيريد.

 

سوالات متداول

  1. سامانه فروش و توزيع مواد آموزشي به چه منظوري راه اندازي شده است؟

    با توجه به كلاهبرداري‌هاي متعدد در سال‌هاي گذشته، هدف از راه اندازي اين سامانه نظارت و كنترل دقيق بر توزيع كتاب‌هاي درسي مي‌باشد. 

  2. آدرس سامانه فروش و توزيع مواد آموزشي چيست؟

    دانش آموزان براي ورود به سامانه آموزشي مي‌توانند همين عبارت را در گوگل جستجو كنند و يا مستقيما با آدرس irtextbook.ir وارد سايت شوند. 

  3. هزينه ثبت نام كتاب درسي چقدر است؟

    هزينه ثبت نام كتاب در سال جديد هنوز مشخص نشده است اما با ثبت نام در سايت irtextbook.ir مي‌توانيد كتاب ها را با قيمت درج شده در جلد خريداري نماييد. 

    منبع: سامانه فروش و توزيع مواد آموزشي

امتیاز:
بازدید:
[ ۴ تير ۱۴۰۲ ] [ ۱۲:۰۹:۱۹ ] [ دانتل ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 1
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی