duntelco1
مشاوره تحصيلي

اهميت شهريه در انتخاب رشته كنكور سراسري بر هيچكس پوشيده نيست. در هنگام انتخاب رشته بايد به شهريه پرداز بودن دانشگاه و ميزان شهريه توجه كنيد چراكه عدم توجه به اين مساله مي‌تواند مشكلات جدي را به وجود بياورد. پيش آمده است كه داوطلبان به دليل عدم توانايي در پرداخت شهريه با مشكل مواجه شده‌ و مجبور به انصراف از دانشگاه شده‌اند. برخي مواقع بازپس گيري مبلغ اوليه نيز مشكلاتي را براي دانشجو به وجود مي‌آورد. پس بهتر است در ابتداي مسير از اهميت شهريه در انتخاب رشته كنكور سراسري اطلاع داشته باشيد تا از بروز هرگونه مشكل پيشگيري كنيد. 

منبع: اهميت شهريه در انتخاب رشته كنكور سراسري

اهميت شهريه در انتخاب رشته كنكور سراسري

انتخاب رشته كنكور سراسري مهم ترين بخش قبولي در كنكور است چراكه حتي داوطلبان با رتبه هاي بسيار عالي نيز با انتخاب رشته اشتباه ممكن است شانس قبولي خود را از دست بدهند. انتخاب رشته فاكتورهاي بسيار زيادي دارد كه داوطلبان بايد به تمامي آن‌ها توجه كنند. يكي از اين فاكتورها ميزان شهريه دانشگاه است كه اهميت بسيار زيادي دارد.

به جز دانشگاه‌هاي سراسري روزانه تمامي دانشگاه‌ها شهريه پرداز هستند و دانشجويان بايد براي هر ترم تحصيلي شهريه پرداخت كنند. عدم توجه به ميزان شهريه در انتخاب رشته مي‌تواند مشكلات بسيار جدي را براي دانشجو به وجود بياورد. به همين دليل توصيه مي‌شود كه قبل از انتخاب رشته با مشاوران تحصيلي دانتل كو مشورت كنيد تا تمامي فاكتورهاي تاثيرگذار از جمله شهريه را به طور كامل معرفي كنند.

داوطلبان گرامي توصيه مي كنيم حتما پيش از انتخاب رشته مقاله راهنما جامع زير را كه حاصل سال‌ها تجربه كارشناسان و متخصصان اين حوزه مي باشد را مطالعه نماييد. براي مطالعه بر روي متن زير كليك كنيد.

 

شهريه دانشگاه شبانه

دانشگاه هاي سراسري در سه دوره روزانه، شبانه و پرديس دانشجو پذيرش مي‌كنند. اين سه دوره در ميزان شهريه با يكديگر تفاوت دارند. دوره‌هاي روزانه كاملا رايگان هستند اما دانشجويان دوره هاي شبانه و پرديس بايد شهريه پرداخت كنند. شهريه دوره شبانه نسبت به پرديس و ساير دانشگاه هاي شهريه پرداز بسيار كمتر است و دانشجويان مي‌توانند همان كيفيت و سطح آموزشي دوره هاي روزانه دانشگاه سراسري را با پرداخت هزينه اي كم دريافت نمايند. ميزان شهريه دانشگاه شبانه به شرح زير مي‌باشد.

 

نكته: مبالغ فوق مربوط به سال گذشته است و مبلغ شهريه در سال جديد هنوز اعلام نشده است.

دوره هاي شبانه بهترين گزينه بعد از دوره هاي روزانه دانشگاه سراسري هستند چراكه كيفيت آموزشي بسيار بالايي دارند و هزينه آن نيز كمتر مي‌باشد. با توجه به محدوديت دانشگاه هاي سراسري در نوبت روزانه و شبانه بهتر است با مشاوران تحصيلي دانتل كو مشورت نماييد تا با انتخاب رشته كنكور صحيح شانس خود را براي قبولي افزايش دهيد.

 

اهميت شهريه در انتخاب رشته كنكور |‌ شهريه پرديس خودگردان

پرديس خودگردان شعبه‌هايي از دانشگاه هاي سراسري هستند كه دقيقا همان كيفيت و سطح آموزشي را دارند. اما اين دانشگاه‌ها به صورت خصوصي اداره مي‌شوند و هزينه خود را از طريق شهريه به دست مي‌آورند. دانشجويان پرديس خودگردان بايد براي هر ترم تحصيلي شهريه پرداخت كنند كه مبلغ آن نيز بسيار بالاست و نسبت به اكثر دانشگاه‌هاي شهريه پرداز بيش تر مي باشد. با توجه به مبلغ بالاي شهريه دانشگاه‌هاي پرديس خودگردان عدم اطلاع از آن در زمان انتخاب رشته كنكور سراسري مي‌تواند مشكلات جدي را به وجود بياورد. حدود شهريه ثابت پرديس خودگردان در سال گذشته در جدول زير آورده شده است.

 

 

شهريه دانشگاه غيرانتفاعي

دانشگاه هاي غير انتفاعي جز دانشگاه‌هاي مورد تاييد وزارت علوم هستند كه در تمامي مقاطع تحصيلي اقدام به پذيرش دانشجو مي‌كنند. شهريه دانشگاه هاي غير انتفاعي از پرديس خودگردان و دانشگاه آزاد كمتر است. دانشجويان در هر ترم تحصيلي بايد شهريه ثابت و متغير پرداخت نمايند. ميزان شهريه دانشگاه غيرانتفاعي در سال گذشته به شرح زير مي باشد.

براي كسب اطلاع دقيق از مبلغ شهريه دانشگاه هاي غير انتفاعي در مقاطع مختلف مي‌توانيد با مشاوران مجموعه دانتل كو تماس بگيريد.

 

اهميت شهريه در انتخاب رشته كنكور |‌ شهريه دانشگاه پيام نور

دانشگاه هاي پيام نور جز دانشگاه هاي غير دولتي و شهريه پرداز هستند و مورد تاييد وزارت علوم مي باشند. مدرك دانشگاه هاي پيام نور از اعتبار بالايي برخوردار است و فارغ التحصيلان به راحتي مي‌توانند با مدرك خود كار مورد نظرشان را پيدا كنند. اطلاع از شهريه دانشگاه پيام نور در هنگام انتخاب رشته كنكور سراسري بسيار مهم است. جدول شهريه دانشگاه پيام نور به شرح زير مي باشد.

شهريه دانشگاه پيام نور در جدول فوق به صورت حدودي و با توجه به مبالغ سال گذشته آورده شده است. براي كسب اطلاع بيش تر از شهريه دانشگاه پيام نور و اهميت شهريه در انتخاب رشته كنكور سراسري مي‌توانيد با مجموعه دانتل كو تماس بگيريد.

 

شهريه دانشگاه آزاد

دانشگاه آزاد يكي از دانشگاه هاي مورد تاييد وزارت علوم است كه هرساله بسياري از داوطلبان به تحصيل در آن مي‌پردازند. مدرك دانشگاه آزاد اعتبار بالايي دارد و فارغ التحصيلان هچ مشكلي در زمينه پيدا كردن كار با مدرك خود را تجربه نخواهند كرد. دانشگاه آزاد شهريه پرداز است و دانشجويان بايد براي هر ترم شهريه پرداخت كنند. شهريه دانشگاه آزاد با توجه به رشته درسي متفاوت است اما به طور كل مي‌توان گفت كه دانشگاه آزاد شهريه بالايي دارد. ميزان شهريه دانشگاه آزاد به شرح زير مي‌باشد.

 

شهريه دانشگاه آزاد در جدول فوق به صورت حدودي گفته شده است. در سال جديد شهريه افزايش مي يابد. به محض اطلاع رساني در مورد شهريه دانشگاه آزاد اين مطلب بروزرساني مي‌شود. براي كسب اطلاع بيش تر از شهريه دانشگاه آزاد و اهميت شهريه در انتخاب رشته كنكور سراسري مي توانيد با مشاوران مجموعه دانتل كو تماس بگيري 

مشاوره اهميت شهريه در انتخاب رشته كنكور سراسري

در هنگام انتخاب رشته كنكور سراسري داوطلبان بايد به فاكتورهاي متعددي توجه كنند كه يكي از آن‌ها شهريه دانشگاه‌ها مي باشد. اهميت شهريه در انتخاب رشته كنكور سراسري به قدري زياد است كه در صورت عدم توجه به آن ممكن است داوطلب مجبور به انصراف از دانشگاه شود.

در صورتي كه قصد انتخاب رشته داريد، بهتر است ابتدا با متخصصان تحصيلي مشورت نماييد تا تمامي فاكتورهاي مهم را به شما يادآوري كرده و در جهت انتخاب رشته اي بهتر كمك‌تان كنند. مشاوران و متخصصان مركز مشاوره تحصيلي تلفني دانتل كو در خدمت شما هستند تا در اين زمينه ياري‌تان كنند. براي دريافت مشاوره در زمينه اهميت شهريه در انتخاب رشته كنكور سراسري مي‌توانيد با مشاوران مركز مشاوره تحصيلي دانتل با شماره 91005066-021 تماس بگيريد.

منبع: اهميت شهريه در انتخاب رشته كنكور سراسري

امتیاز:
بازدید:
[ ۶ تير ۱۴۰۲ ] [ ۰۴:۴۴:۳۷ ] [ دانتل ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 4
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی