duntelco1
مشاوره تحصيلي

مهاجرت به ژاپن ۲۰۲۳ يك گزينه عالي براي زندگي در خارج از ايران به نظر مي‌رسد. ژاپن كشوري توسعه يافته است كه از فرهنگي بسيار غني برخوردار است. علاوه بر اين زيبايي هايي زبانزد كشور ژاپن متقاضيان مهاجرت را براي رفتن به اين كشور ترغيب مي‌كند. اما مهاجرت به ژاپن كار چندان راحتي نيست. با توجه به روش هاي متعدد مهاجرت و سياست هاي ژاپن بهتر است كه قبل از تصميم گيري به طور كامل از شرايط مهاجرت مطلع شويد. براي كسب آگاهي مي‌توانيد اين مقاله را تا انتها مطالعه كرده و يا از طريق شماره هاي درج شده در پايين صفحه با مشاوران مجموعه دانتل كو تماس بگيريد. 

منبع: مهاجرت به ژاپن

مهاجرت به ژاپن

 

ژاپن كشوري سنتي و در عين حال بسيار پيشرفته است كه از اقتصاد و امكانات رفاهي عالي برخوردار است. اين كشور يكي از مقاصد مهاجرتي محبوب مي‌باشد. طبق آمارها در چند سال گذشته ميزان مهاجرت به كشور ژاپن تا حد زيادي افزايش يافته است.

البته مهاجرت به ژاپن كار چندان راحتي نيست چراكه اين كشور زيبا و سنتي سياست هاي قوي براي جذب مهاجر ندارد. با توجه به سختي دريافت ويزاي ژاپن بهتر است متقاضيان اطلاع كافي در مورد نحوه مهاجرت داشته باشند و بر اين اساس تصميم گيري نمايند.

 

مزايا و معايب مهاجرت به ژاپن

ژاپن يك كشور بسيار پيشرفته است كه مردمان با فرهنگي دارد. امكانات رفاهي در ژاپن در سطح بسيار عالي قرار دارند. از سوي ديگر موقعيت هاي شغلي متعددي در ژاپن فراهم است و افراد مي‌توانند به راحتي شغلي متناسب با رشته تحصيلي و مهارت خود پيدا كنند. آب و هواي ژاپن معتدل است و افراد مهاجر مي‌توانند به راحتي با آن سازگار شوند.

اما با وجود اين مزايا ژاپن معايبي هم دارد كه پس مهاجرت مشكل ساز خواهد شد. فرهنگ كشور ژاپن با فرهنگ ايران بسيار متفاوت است. اين احتمال وجود دارد كه ايرانيان پس از مهاجرت در زمان سازگاري با اين فرهنگ سختي هاي زيادي را متحمل شوند. عيب ديگر مهاجرت به ژاپن نيز سخت گيري براي دريافت ويزا مي‌باشد. و در نهايت مهم ترين مشكل كشور ژاپن هزينه هاي بالاي زندگي است.

 

شرايط مهاجرت به ژاپن

براي مهاجرت به ژاپن روش هاي متعددي وجود دارد. هر فرد با توجه به روشي كه براي مهاجرت انتخاب مي‌كند، شرايط متفاوتي براي مهاجرت پيش رو خواهد داشت. برخي از شرايط عمومي مهاجرت به ژاپن به شرح زير هستند.

🟢داشتن پاسپورت داراي اعتبار

🟢توانايي مالي براي پرداخت هزينه هاي زندگي در ژاپن

🟢سلامت جسماني

🟢عدم سوسابقه

 

مدارك مورد نياز براي مهاجرت به ژاپن

براي دريافت ويزا بايد مداركي را به سفارت تحويل دهيد. مدارك مورد نياز با توجه به روش مهاجرتي متفاوت است. اما به طور كل افراد بايد مدرك زير را آماده كرده و تحويل سفارت دهند. 

🟠پاسپورت

🟠عكس گرفته شده در سال جديد

🟠فرم درخواست ويزا

🟠گواهي عدم سوسابقه

🟠برگه بانك براي اثبات توانايي مالي جهت پرداخت هزينه مهاجرت به ژاپن

🟠برگه پزشكي براي اثبات سلامت جسمي

🟠مدارك تحصيلي و ريز نمرات به صورت ترجمه شده

🟠روزمه تحصيلي

🟠 رزومه كاري

🟠 انگيزه نامه

🟠مدرك مربوط به پذيرش دانشگاه، جاب آفر يا سرمايه گذاري

 

مهاجرت به ژاپن از طريق كار

براي مهاجرت به ژاپن از طريق كار فرد متقاضي بايستي يك پيشنهاد كاري از سفارت دريافت كند. براي جستجو شغل در ژاپن و دريافت جاب آفر بايد تحصيلات دانشگاهي داشته باشيد. در واقع هرچه مدرك تحصيلي بالاتر باشد، شانس دريافت جاب آفر نيز افزايش مي‌يابد. ويزاي كاري به صورت 4 يا 5 ساله صادر مي‌شود. فرد همراه اجازه كار در ژاپن را ندارد.

علاوه بر كار با مدرك دانشگاهي، افراد مي‌توانند براي ويزاي مهارت هاي خاص نيز درخواست دهند. در اين نوع، افراد مي‌توانند در حوزه هايي همچون پرستاري، گردشگري و ساختمان سازي درخواست ويزا دهند. شرط اصلي دريافت اين ويزا تسلط بر زبان ژاپني است. ويزاي مهارت هاي خاص 5 ساله است. خانواده فرد اجازه اقامت در ژاپن را ندارند اما پس از 5 سال اين اجازه داده مي‌شود.

به طور كلي مي‌توان گفت كه روش درست و اقتصادي براي مهاجرت كاري ايرانيان به ژاپن از طريق دريافت جاب آفر و مدرك تحصيلي مي‌باشد.

 

مهاجرت به ژاپن از طريق تحصيل

يكي از بهترين روش هاي مهاجرتي به تمام كشور ها و همچنين ژاپن روش تحصيلي است. ژاپن سيستم آموزشي قوي دارد و كشوري عالي براي ادامه تحصيل محسوب مي‌شود. مهاجران مي‌توانند در سه مقطع كارشناسي، كارشناسي ارشد و دكتري به تحصيل بپردازند.

دوره كارشناسي 4 ساله است و دانشجويان بايد 120 تا 150 واحد درسي را بگذارنند. تحصيل در مقطع كارشناسي ارشد نيز 2 سال تحصيلي و مستلزم پاس كردن 30 تا 50 واحد درسي مي‌باشد. در مقطع دكتري تمركز بر تحقيق و پژوهش است. دكتري معمولا 5 سال به طول مي‌انجامد.

پذيرش دانشجو در ژاپن در دو ترم تحصيلي صورت مي‌گيرد. ترم اول از آپريل تا سپتامبر و ترم دوم از سپتامبر تا مارس مي‌باشد. براي دريافت ويزا و مهاجرت به ژاپن بايد تا قبل از شروع ترم تحصيلي اقدام كنيد. از بهترين رشته هاي براي تحصيل در ژاپن مي‌توان به رشته هاي مهندسي، فناوري اطلاعات، اقتصاد، دبيري و زبان ژاپني اشاره كرد. برخي از بهترين دانشگاه‌هاي ژاپن به شرح زير مي‌باشند.

✅دانشگاه توكيو

✅كيو

✅كيوتو

✅اوساكا

✅تسوكوبا

✅ناگويا

✅توهوكو

✅تسوكوبا

نكته: هزينه تحصيل در ژاپن بسيار زياد است. به طوري كه اگر در مقايسه با كشورهاي اروپايي همچون آلمان در نظر بگيريد، تحصيل در آلمان بسيار مقرون به صرفه تر است. در صورت تمايل به تحصيل در دانشگاه هاي برتر ژاپن، شهريه هر ترم تحصيلي بيشتر نيز مي‌شود.

 

مهاجرت به ژاپن از طريق سرمايه گذاري

افراد مي‌توانند با سرمايه گذاري در ژاپن به اين كشور مهاجرت كنند. خريد ملك يكي از راه هاي سرمايه گذاري است اما به تنهايي روش مهاجرتي محسوب نمي‌شود. افراد خارجي بدون هيچ مانعي مي‌توانند در ژاپن خريد و فروش كنند اما تنها به دليل خريد يك خانه ويزاي بلند مدت به فرد تعلق نمي‌گيرد. براي اين منظور بايد ابتدا ويزاي كاري دريافت كرده و سپس براي سرمايه گذاري اقدام به خريد خانه كنيد.

روش ديگر مهاجرت به ژاپن ثبت شركت است. افرا سرمايه گذار مي‌توانند به منظور كارآفريني در ژاپن اقدام به ثبت شركت كرده و از اين طريق اقدام به دريافت ويزا كنند. براي ثبت شركت در ژاپن بايد شرايطي را دارا باشيد. اين شرايط به شرح زير هستند.

✔ داشتن سرمايه اوليه حداقل 5 مليون ين

✔داشتن يك دفتر اداري در ژاپن

✔دريافت مجوز كسب و كار

✔توانايي مالي براي پرداخت هزينه هاي شركت

✔ داشتن يك نيرو تمام وقت ژاپني در شركت و يا همسر ژاپني

 

مهاجرت به ژاپن با ازدواج

يكي از راه هاي محبوب براي مهاجرت ازدواج است. طبق قانون اكثر كشورها در صورت ازدواج با  شهروند يك كشور پس از مدتي و اثبات واقعي بودن ازدواج مي‌توان اقامت دائم دريافت كرد. اما اين قانون شامل حال كشور ژاپن نمي‌شود. با ازدواج با يك شهروند يا تبعه ژاپني مي‌توانيد ويزاي همراه دريافت كرده به ژاپن سفر كنيد. اعتبار ويزاي همراه يك تا سه سال است.

در صورت زندگي مشترك و حضور مدام براي 5 سال در ژاپن امكان اقامت در اين كشور را به دست مي‌آوريد اما با اين حال شهروند ژاپن محسوب نمي‌شويد. در صورت دريافت تابعيت ژاپن نيز تابعيت كشور خود را از دست خواهيد داد.

و در نهايت مي‌توان گفت كه ازدواج روش مناسبي براي مهاجرت به ژاپن نيست. براي مهاجرت به اين كشور بهتر است روش هاي ايمن تر و قطعي تري را در پيش بگيريد. براي انتخاب بهترين روش مهاجرت مي‌توانيد با متخصصان مركز مشاوره دانتل كو صحبت كنيد.

 

مهاجرت به ژاپن با تولد فرزند

تمامي كشورهاي جهان براي اعطا تابعيت به نوزادان تازه متولد شده از دو قانون خاك و خون پيروي مي‌كنند. طبق قانون خاك هر نوزادي كه در مرز يك كشور متولد شود بدون هيچ شرطي تابيعت دريافت مي‌كند. براي مثال كشور آمريكا طبق اصل خاك عمل مي‌كند.

اما برخي ديگر از كشورها همچون ژاپن تابع اصل خون هستند يعني تابعيت تنها به نوزاداني داده مي‌شود كه از پدر يا مادر ژاپني متولد شده باشد. ساير افراد امكان به دنيا آوردن فرزند در اين كشور را دارند اما تابعيت دريافت نخواهند كرد. به همين دليل تولد فرزند يك روش مهاجرت به ژاپن محسوب نمي‌شود.

 

مهاجرت با ويزاي توريستي ژاپن

ويزاي توريستي همانطور كه از نام آن پيداست جز ويزاهاي كوتاه مدت است و با اين ويزا فقط به طور محدود اجازه ماندن در ژاپن را داريد. با دريافت اين ويزا مي‌توانيد 90 تا 180 روز در اين كشور بمانيد. اين محدوده زماني به كشور مبدا بستگي دارد.

پس از ورود به ژاپن با ويزاي توريستي اجازه كار كردن در اين كشور را نداريد. (در صورتي كه كار شما به صورت دوركاري است هيچ مشكلي نخواهيد داشت و مي‌توانيد به راحتي كار خود را انجام دهيد. البته كار پيدا كردن در ژاپن اين مدت غيرقانوني است و حتي به صورت دور كار نيز اجازه فعاليت نداريد.) 

پس از ورود به ژاپن مي‌توانيد از طريق آژانس هاي اجاره آپارتمان مكاني موقت براي اسكان پيدا كنيد. در طول گشت و گذار در ژاپن حتما پاسپورت خود را به همراه داشته باشيد تا در صورت لزوم با مشكل مواجه نشويد. ويزاي توريستي روش مهاجرت به ژاپن نيست و پس از پايان اعتبار بايد ژاپن را ترك كنيد. 

 

مهاجرت به ژاپن به ويزاي همراه

در صورتي كه يكي از اعضا خانواده ويزاي بلند مدت ژاپن را داشته باشد، مهاجرت براي ساير اعضا نيز امكان پذير است. البته كه شروطي وجود دارد و متقاضيان بايد واجد اين شرايط باشند. براي مهاجرت به ژاپن با ويزاي همراه دو روش وجود دارد.

روش اول اسپانسري است كه تنها به همسر شهروند يا تبعه ژاپن اختصاص دارد. در اين صورت براي همسر خارجي ويزاي 6 ماهه تا 5 ساله صادر مي‌شود. فرد ژاپني بايد توانايي مالي براي پرداخت هزينه هاي زندگي همسر خود را داشته باشد. 

روش دوم ويزاي وابسته است. در اين روش همسر و فرزندان فرد داراي اقامت بلند مدت مي‌توانند براي دريافت ويزاي همراه اقدام كنند. در صورت درخواست براي اقامت بيش تر از 90 روز، بايد گواهي واجد شرايط بودن براي اعضا خانواده صادر شود. همچنين فرد داراي ويزا نيز بايد محل اقامتي براي خانواده خود تهيه كرده باشد. 

 

مهاجرت به ژاپن از طريق پناهندگي

و در نهايت يكي ديگر از روش هاي مهاجرت به ژاپن پناهندگي است و روش بسيار خطرناكي مي‌باشد. پناهجو فردي است كه براي حفظ جان خود به دلايل مختلف از كشور خود فرار كرده و به كشور ديگري پناه مي‌برد.

براي پناهندگي به ژاپن بايد به روش غير قانوني خاك كشور خود را ترك كرده و با قاچاقچي هاي انسان وارد كشور مقصد شويد. در اين روش امكان آسيب جسمي و حتي مرگ وجود دارد. در صورت ورود به ژاپن نيز هيچ تضميني براي دريافت پناهندگي نيست.

پس از پناهندگي نيز مردم ژاپن نگاه مثبتي به افراد پناهجو نخواهند داشت. رفتارهاي نامناسب و شرايط بسيار بد زندگي به مرور زمان مشكلات جسمي و روحي متعددي را به وجود مي‌آورد. در صورتي كه قصد مهاجرت به ژاپن را داريد، توصيه مي‌شود كه از روش هاي جايگزين اقدام كنيد. براي اين منظور مي‌توانيد با ماخصصان مركز مشاوره دانتل كو مشورت نماييد تا به بهترين شكل راهنماي‌تان كنند.

 هزينه مهاجرت به ژاپن

هزينه مهاجرت به ژاپن يكي از دغدغه هاي متقاضيان مهاجرت است. ميزان هزينه مهاجرت با توجه به روش مهاجرتي فرق مي‌كند. در مرحله اول براي دريافت ويزا بايد در حدود 50 يورو هزينه كنيد. اين هزينه هاي شامل هزينه مصاحبه در سفارت، درخواست ويزا، ترجمه مدارك و.. مي‌باشد. 

مهاجرت از طريق سرمايه گذاري بيش ترين هزينه را دارد. براي اين منظور فرد بايستي 5 ميليون ين به عنوان سرمايه اوليه در بانك بگذارد و حداقل 9 هزار يورو نيز در حساب خود داشته باشد. 

مهاجرت از طريق ازدواج نيز روش ارزان قيمتي نيست. همانطور كه گفته شد ژاپن كشور سنتي است و مراسم عروسي جز رسوم مهم اين كشور محسوب مي‌شود. براي ازدواج بايد در حدود 25 تا 38 هزار يورو خرج مراسم عروسي نماييد. هزينه كلي مهاجرت به ژاپن از طريق دريافت ويزاي تحصيلي نيز به شرح زير مي‌باشد. 

🟣تحصيل در دانشگاه هاي دولتي  935000 ين

🟣‌تحصيل در دانشگاه هاي خصوصي 1150000 ين 

🟣تحصيل در دانشگاه هاي بين المللي 820000 ين

 

هزينه زندگي در ژاپن

علاوه بر هزينه مهاجرت كه مربوط به روش دريافت ويزا مي‌باشد، پس از ورود به كشور ژاپن نيز بايد ماهانه هزينه هايي را براي زندگي در اين كشور پرداخت كنيد. برگه تمكن مالي در ابتداي دريافت ويزا براي اثبات توانايي در جهت زندگي در ژاپن مي‌باشد. 

بيش ترين سهم هزينه هاي زندگي در ژاپن به اجاره مسكن اختصاص دارد. براي اجاره يك آپارتمان كوچك در شهرهاي مركزي بايد در حدود 650 يورو ماهانه پرداخت نماييد. هزينه آپارتمان با متراژي مشابه در شهرهاي حومه‌اي نيز تقريبا 450 يورو مي‌باشد. 

از هزينه هاي ديگر مورد نياز براي زندگي پس از مهاجرت به ژاپن مي‌توان به خوراك و پوشاك اشاره كرد. براي خريد مواد غذايي بايد ماهانه در حدود 180 يورو، حمل و نقل 90 يورو و اينترنت 40 يورو هزينه كنيد. 

همانطور كه گفته شد ژاپن كشور گران قيمتي است كه اين جز معايب مهاجرت به اين كشور مي‌باشد. قبل از تصميم گيري براي مهاجرت به طور دقيق هزينه ها را برآورد كنيد تا با مشكل مواجه نشويد. براي تصميم گيري بهتر مي‌توانيد از مشاوران مجموعه دانتل كو كمك بگيريد. 

 

دريافت تابعيت ژاپن

اكثر افرادي كه به ژاپن مهاجرت مي‌كنند، قصد برگشت به كشور خود را ندارند. اين افراد ترجيح مي‌دهند كه در ژاپن بمانند و در اين كشور به زندگي خود ادامه دهند. دريافت اقامت و تابعيت ژاپن شرايط خاص خود را دارد. در صورتي كه فرد با ويزاي تحصيلي مهاجرت كرده باشد، پس از پايان تحصيل خود بايد به كشور مبدا بازگردد. 

در صورت داشتن ويزاي كاري مهاجرت به ژاپن، چنانچه كارفرما راضي باشد ويزا تمديد مي‌شود. پس از 5 سال حضور مداوم در ژاپن نيز مي‌توانيد براي درخواست ويزا درخواست دهيد. 

در روش هاي ديگر نيز فرد بايد 5 سال به طور مداوم در ژاپن زندگي كرده باشد تا اجازه درخواست اقامت دائم را به دست آورد. اما در نهايت هيچ تضميني براي قبول درخواست و اعطا تابعيت وجود ندارد. همانطور كه گفته شد ژاپن كشور سخت گيري است و به راحتي به افراد خارجي تابعيت نمي‌دهد. 

 

نحوه اقدام براي درخواست تابعيت ژاپن

با وجود سخت گيري ژاپن در اخذ تابعيت، مسلم است كه افراد مهاجر بايد شانس خود را براي دريافت اقامت دائم امتحان كنند. براي اين منظور بايد قبل از پايان اعتبار ويزاي خود نسبت به درخواست اقامت اقدام نماييد. تمامي مدارك مورد نياز را آماده كرده و آن ها تحويل اداره مهاجرت ژاپن دهيد. 

پس از ارسال مدارك بايد منتظر بررسي درخواست بمانيد. فرايند بررسي درخواست زمان بر است و بايد در حدود 6 ماه صبر كنيد. در صورت قبول درخواست يك كارت اقامت دائم براي شما صادر مي‌شود كه مي‌توانيد آن را از اداره مهاجرت تحويل بگيريد.

درخواست اقامت دائم نيز در حدود 8 هزار ين هزينه دارد. براي افزايش شانس قبولي درخواست اقامت دائم و مهاجرت به ژاپن بهتر است قبل از هر اقدامي با مشاوران متخصص در حوزه مهاجرت مشورت كنيد. براي اين مظنور مي‌توانيد با مجموعه دانتل كو تماس بگيريد. 

 

بهترين شهرهاي ژاپن براي مهاجرت

براي زندگي بهتر در كشور ژاپن بايد به شهر محل زندگي توجه كنيد. يكي از موارد تاثير گذار در انتخاب شهر هزينه هاي زندگي است. شهرهاي بزرگ و مركزي گران تر از شهرهاي حومه اي هستند. اما با اين حال برخي از شهرها مهاجر پذيرترند و سازگاري بيشتري با مهاجران دارند. اين مساله در طولاني مدت اهميت خود را نشان مي‌دهد.

از بهترين شهرها براي مهاجرت به ژاپن مي‌توان به توكيو، كيوتو، يوكوهاما، اوزاكا و ساپورو اشاره كرد. بهتر است مهاجران كاري شهر توكيو را براي زندگي انتخاب كنند چراكه اكثر شركت ها و مراكز صنعتي در اين شهر قرار داد.

شهر يوكوهاما نيز شهر حومه اي است كه فاصله كمي با مركز شهر دارد. رفت و آمد در اين شهر به دليل داشتن خط قطار بسيار راحت است و در حدود 30 دقيقه زمان مي‌برد. هزينه هاي زندگي در يوكوهاما نسبت به توكيو بسيار ارزان قيمت تر است.  

 

مشاوره مهاجرت به ژاپن

ژاپن يك شهر توسعه يافته و در عين حال داراي فرهنگ غني شرقي است. اين كشور به دليل كيفيت بالاي زندگي يكي از مقاصد مهاجرتي محبوب است. البته كه ژاپن كشور مهاجر پذيري نيست و سخت گيري بيشتري نسبت به كشورهاي اروپايي نشان مي‌دهد. 

با توجه به سختي هاي مهاجرت به ژاپن بهتر است كه قبل از تصميم گيري با مشاوران متخصص در حوزه مهاجرت مشورت كنيد. مشاوران مي‌توانند بهترين راه مهاجرت به ژاپن را با توجه به شرايط شما مشخص كرده و يا كشورهاي جايگزين را معرفي كنند. متخصصان مركز مشاوره تحصيلي تلفني  دانتل كو در خدمت شما هستند تا در اين زمينه ياري‌تان كنند. 

 

براي دريافت مشاوره در زمينه مهاجرت به ژاپن مي‌توانيد با مشاوران مركز مشاوره تحصيلي دانتل با شماره 02191005066 تماس بگيريد.

 

سوالات متداول

  1. آيا مهاجرت از طريق ازدواج امكان پذير است؟

    با ازدواج با يك شهروند ژاپني مي‌توانيد در ژاپن اقامت داشته باشيد اما به دليل سخت گيري ژاپن هيچ تضميني براي دريافت اقامت دائم و تابعيت وجود ندارد. 

  2. هزينه مهاجرت به ژاپن چقدر است؟

    هزينه مهاجرت به روش انتخابي هر فرد بستگي دارد. ميزان هزينه مهاجرت و زندگي در ژاپن به طور كامل در طول مقاله گفته شده است. 

  3. بهترين راه مهاجرت به ژاپن چيست؟

    به طور كلي دريافت ويزاي تحصيلي راحت ترين راه مهاجرت است. اما براي معرفي بهترين روش مهاجرت بايد شرايط هر فرد بررسي شود. 

    منبع: مهاجرت به ژاپن

امتیاز:
بازدید:
برچسب: مهاجرت به ژاپن ۲۰۲۳،
موضوع:
[ ۷ تير ۱۴۰۲ ] [ ۱۲:۵۷:۴۳ ] [ دانتل ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 6
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی