duntelco1
مشاوره تحصيلي

كارت ورود به جلسه كنكور سراسري ۱۴۰۲ چند روز پيش از برگزاري آزمون در اختيار داوطلبان خواهد گرفت. هر داوطلب براي شركت در آزمون سراسري موظف به گرفتن كارت مي‌باشد، چراكه به همراه داشتن آن از ملزومات شركت در آزمون مي‌باشد. در ادامه اين مطلب به ارائه اطلاعاتي پيرامون كارت ورود به جلسه آزمون سراسري 1402 مي‌پردازيم، تمامي داوطلبان كنكور سراسري مي ‎توانند براي اخذ اين كارت از اطلاعات اين مقاله استفاده كنند.

كارت ورود به جلسه كنكور سراسري نوبت تير ماه منتشر شد. داوطلبان با مراجعه به سايت سنجش (لينك در ادامه قرار داده شده است) مي توانند كارت را دريافت كند.

منبع: كارت ورود به جلسه كنكور

كارت ورود به جلسه كنكور سراسري ۱۴۰۲

با توجه به برگزاري در دو نوبت براي هر نوبت كارت ورود به جلسه جداگانه اي منتشر مي شود. زمان دريافت كارت ورود به جلسه كنكور در يك بازه زماني چند روزه پيش از شروع آزمون در هر نوبت منتشر مي‌گردد. در ادامه با توجه به تاريخ برگزاري كنكور ۱۴۰۲ زمان انشتار كارت را در جدول زير قرار داده ايم. 

نوبت كنكور زمان برگزاري آزمون انتشار كارت
كنكور تير ماه ۱۴۰۲ 14 و 15 تير 1402 11 تير 1402
كنكور بهمن ماه ۱۴۰۳ 6 و 7 ارديبهشت 1403 ارديبهشت 1403

كارت ورود به جلسه كنكور ۱۴۰۲ حاوي اطلاعات شناسنامه اي و ثبت نامي داوطلب، همراه با كارت ملي وي جهت شناسايي براي شركت و حضور در جلسه استفاده مي‌شود. لازم است تاكيد كنيم كه همراه داشتن اين كارت از الزامات است و چنانچه داوطلب كارت خود را به همراه نداشته باشد، مجاز به شركت در جلسه آزمون نخواهد بود.

داوطلباني كه در چند گروه آزمايشي اقدام به ثبت نام در كنكور سراسري 1402 كرده اند، بايد براي هر گروه آزمايشي كارت مربوطه را همراه داشته باشد.(كارت‌ها جداگانه هستند و نمي توان از يك كارت براي ورود به همه گروه هاي آزمايشي استفاده كند.

 

راهنماي و زمان انتشار كارت ورود به جلسه كنكور 1402

همانطور كه اشاره كرديم براي تمامي داوطلبان، كارت ورود به جلسه كنكور سراسري آزمون صادر و داوطلبان براي دريافت آن به سايت سازمان سنجش آموزش كشور مراجعه كرده و پس از وارد كردن اطلاعات خود نسبت به گرفتن آن اقدام كنند.

👈 مراجعه به سايت سازمان سنجش

👈 ورود به بخش دريافت كارت

👈 وارد كردن اطلاعات لازم

👈 دريافت كارت كنكور سراسري و تهيه پرينت از آن

راهنما تصويري

1️⃣ داوطلبان بايد به سايت سازمان سنجش به نشاني ” sanjesh.org ” مراجعه كنند.

براي ورود به صحفه دريافت كارت آزمون بر روي لينك كليك كنيد 

2️⃣ در سايت سنجش گزينه ” سراسري ” را انتخاب كنند 

3️⃣ در منوي سمت راست بر روي گزينه ” كارت ” كليك كنيد.

4️⃣ بر روي لينك فعال ” سامانه جامع آزمون سراسري سال 1402(دريافت كارت ورود به جلسه آزمون سراسري نوبت دوم ) ” كليك كنند.

5️⃣ در اين مرحله دريافت كارت ورود به جلسه كنكور براي ورود به پنل كاربري خود كد ملي و رمز عبور خود را وارد كنيد

6️⃣در اين مرحله داوطلبان بايد تمامي موارد و مطالب را مطالعه كنند و گزينه ” متن بالا را مطالعه و از مفاد آن آگاه شدم ” را فعال كنند و سپس بر روي تاييد كليك كنيد.

7️⃣ در نهايت كارت ورود جلسه كنكور سراسري ۱۴۰۲ براي داوطلب نمايش داده مي‌شود؛ كه يك برگه پرينت از آن تهيه كرده و همراه خود سرجلسه آزمون داشته باشند.

چنانچه داوطلبي اطلاعات ثبت نامي خود را براي ورود به سايت سنجش و دريافت كارت ورود به جلسه كنكور فراموش كرده باشد، مي‌توانند به سيستم پاسخگويي سازمان سنجش آموزش كشور مراجعه و درخواست خود را مبني بر بازيابي اطلاعات خود اقدام كند و نيازي به مراجعه به باجه هاي رفع نقص كنكور سراسري نيست.

 

ويرايش اطلاعات كارت ورود به جلسه كنكور ۱۴۰۲

داوطلباني كه نسبت به اخذ كارت ورود به جلسه آزمون 1402 اقدام مي‌كنند و در نهايت آن را از سايت سازمان سنجش اخذ مي‌كنند، با نهايت دقت مندرجات آن را بررسي نمايند تا در اطلاعات شناسنامه اي و ثبت نامي مندرج در آن مغايرتي وجود نداشته باشد. هر داوطلب براي رفع مغايرت هاي مندرج در كارت كنكور مي‌تواند از طريق روش‌هاي گفته شده در ادامه نسبت به ويرايش اطلاعات خود اقدام كنند 

 

مراجعه به سايت سازمان سنجش

در اولين روش ويرايش اطلاعات داوطلبان مي‌توانند با مراجعه به سايت سازمان سنجش، از طريق لينك ويرايش اطلاعات ثبت نامي كارت ورود به جلسه كنكور سراسري ۱۴۰۲ اطلاعات خود را ويرايش كنند. اطلاعات قابل ويرايش از طريق لينك ويرايش اطلاعات ثبت نامي به شرح موارد زير مي‌باشد:

🟢 محل اخذ مدرك ماقبل ديپلم

🟢 محل اخذ مدرك ديپلم

🟢 وضعيت تحصيلي و اشتغال

🟢 محل تولد

🟢 سري و سريال شناسنامه

🟢 سهميه 

مراجعه به آموزش و پرورش محل اخذ مدرك تحصيلي

برخي اطلاعات كارت ورود به جلسه كنكور ۱۴۰۲ از طريق مراجعه به آموزش و پرورش محل اخذ مدرك تحصيلي، امكان پذير مي‌باشد. اين اطلاعات به شرح موارد زير مي‌باشد:

🔵 نام و نام خانوادگي

🔵 شماره شناسنامه و شماره ملي

🔵 سال تولد

🔵 كد دانش آموزي و نوع ديپلم

🔵 منطقه اخذ ديپلم و سال اخذ

🔵 اطلاعات سوابق تحصيلي

🔵 عنوان مدرك پيش دانشگاهي و سال اخذ مدرك پيش دانشگاهي

🔵 كد دانش آموزي پيش‌ دانشگاهي و منطقه اخذ مدرك پيش‌ دانشگاهي

🔵 هرگونه مشكل درخصوص نمرات آموزش و پرورش 

 

مراجعه به باجه هاي رفع نقص

در زمان ويرايش اطلاعات كارت ورود جلسه آزمون سراسري داوطلبان مي‌توانند از طريق باجه هاي رفع نقص اطلاعاتي شامل موارد زير را نيز ويرايش كنند. چنانچه هر گونه ابهام و مشكل در كارت ورود به جلسه كنكور شما وجود داشت مي توانيد با مشاوران مركز مشاوره تحصيلي تلفني دانتل تماس بگيريد.

🔴 دين

🔴 زبان خارجي امتحاني

🔴 معلوليت و بهيار

🔴 اطلاعات مربوط به جنسيت

🔴 مشكلات مربوط به عكس 

🔴 اشكلات شماره داوطلبي مندرج بر روي كارت ورود به جلسه

❌❌ لازم است اشاره كنيم كه اطلاعيه درباره ثبت نام داوطلباني كه از ثبت نام كنكور سراسري 1402 جامانده اند منتشر نشده است.  ❌❌

 

مشاوره كارت ورود به جلسه كنكور سراسري ۱۴۰۲

داوطلبان كه داراي سهميه هستند اما سهميه آن ها تاييد نشده و در كارت ورود به جلسه كنكور سراسري درج نشده است، بايد در مهلت ويرايش سهميه خود را ويرايش كنند و سپس به ارگان مربوطه مراجعه كرده و تاييديه سهميه خود را اخذ كنند. در غير اين صورت براي داوطلب سهميه مناطق لحاظ خواهد شد. 

توصيه مي كنيم در روزهاي آغازين كارت كنكور سراسري را دريافت كنيد و به روزهاي آخر موكول نكنيد تا در صورت مغايرت اطلاعات فرصت تصحيح و ويرايش آن را داشته باشيد. شما داوطلبان گرامي براي ويرايش و انتخاب رشته كنكور سراسري مي توانيد با مشاوران مركز مشاوره دانتل تماس بگيريد.

براي دريافت مشاوره در زمينه زمان دريافت كارت كنكور سراسري ۱۴۰۲ مي‌توانيد با مشاوران مركز مشاوره تحصيلي دانتل با شماره 91005066-021 تماس بگيريد.

سوالات متداول

كارت ورود به جلسه كنكور سراسري 1402 در چه تاريخي منتشر مي گردد؟

زمان دريافت كارت ورود به جلسه كنكور ۱۴۰۲ در ۱۱ تير ماه مي باشد.

داوطلبان كنكور سراسري از طريق چه سايتي كارت آزمون را دريافت كنند؟

كارت كنكور سراسري از طريق سايت سازمان سنجش كشور به آدرس sanjesh.org مراجعه كنيد

آيا داوطلبان مي توانند نسبت به ويرايش اطلاعات كارت خود اقدام كنند؟

بله، چندين روش براي اصلاح اطلاعات درج شده بر روي كارت وجود دارد كه در متن مقاله به آن ها اشاره كرده ايم.
منبع: كارت ورود به جلسه كنكور

امتیاز:
بازدید:
[ ۱۱ تير ۱۴۰۲ ] [ ۱۱:۱۸:۱۶ ] [ دانتل ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 5
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی