duntelco1
مشاوره تحصيلي

لينك دانلود سوالات كنكور انساني با پاسخنامه ۱۴۰۲ را در ادامه اين مقاله قرار داده ايم. پس از گذشت چند ساعت از برگزاري كنكور سراسري در زيرگروه آزمايشي انساني، لينك دانلود دفترچه سوالات اختصاصي اين آزمون در سايت سازمان سنجش آموزش كشور قرار مي گيرد. داوطلباني كه در جلسه آزمون حضور داشته اند، مي توانند با استفاده از سوال‌ها كنكور انساني با پاسخنامه ، درصد دروس امتحاني خود را تخمين بزنند و همينطور دسته اي از داوطلبان كه قصد شركت در اين آزمون را در سال هاي آينده دارند، مي توانند اقدام به تحليل و بررسي اين سوال‌ها نمايند تا با نحوه طراحي سوالات كنكور انساني آشنا شوند.

سوالات كنكور رياضي تير ماه ۱۴۰۲ در دو دفترچه منتشر شد. در ادامه لينك دانلود قرار داده شد. دفترچه سوالات ديپلم علوم و معارف اسلامي نيز قرار داده شد.

منبع: سوالات كنكور انساني

سوالات كنكور انساني با پاسخنامه ۱۴۰۲

پس از اينكه كنكور سراسري در زيرگروه آزمايشي انساني برگزار مي شود، شركت كنندگان در جلسه آزمون براي اطلاع از عملكردي كه در جلسه آزمون دارند، بايد منتظر اعلام نتايج كنكور سراسري باشند كه معمولا پس از گذشته يك ماه از برگزاري اين آزمون مي باشد.

اعلام نتايج بعد از يك ماه از برگزاري كنكور سراسري انساني، براي بسياري از شركت كنندگان زمان طولاني مي باشد و نگران نتايج هستند. اين دسته از داوطلبان مي توانند سوالات كنكور انساني با پاسخنامه را از طريق سايت سنجش دريافت كنند و آن ها را با سوالاتي كه پاسخ داده اند، تطبيق دهند و اينگونه با در نظر گرفتن تعداد سوال هاي درست، غلط و نزده خود، درصد اكتسابي خود را در هر كدام از سرفصل هاي امتحاني كنكور انساني محاسبه نمايند.

پس از اين متقاضيان مي توانند با مقايسه درصد هاي اكتسابي خود با كارنامه آخرين نفرات قبولي در سال هاي گذشته، شانس قبولي خود را براي ورود به دوره هاي مختلف دانشگاه هاي سراسري و آزاد تخمين بزنند. در مقاله زير رتبه قبولي تمامي رشته هاي كنكور سراسري را ببرسي كرده ايم. كافيست بر روي آن كليك كنيد. البته به صورت روزانه رتبه قبولي رشته هاي مختلف را در 

برخي از داوطلبان كه تمايل دارند در سال هاي آينده در كنكور شركت كنند و در رشته هاي پرطرفدار كنكور انساني شامل حقوق، روان شناسي، دبيري، حسابداري، مجموعه مديريت ها و … در دانشگاه هاي دولتي ادامه تحصيل دهند؛ مي توانند با دريافت سوالات كنكور انساني با پاسخنامه و مطالعه آن ها، ضمن آشنايي با سبك سوال‌ها، از ميزان آمادگي خود نيز مطلع شوند و اقدام به برنامه ريزي مطالعاتي مناسب براي حفظ نقاط قوت و تقويت نقاط ضعف خود نمايند. براي دانلود سوال‌ها ديگر گروه هاي آزمايشي بر روي عبارت زير كليك كنيد.

دانلود سوالات كنكور انساني با پاسخنامه 1402

شركت كنندگاني كه در كنكور انساني شركت مي كنند، تمايل دارند در رشته هاي پرطرفدار اين زيرگروه شامل حقوق، روانشناسي، مجموعه مديريت ها و حسابداري در بهترين دانشگاه هاي كشور ادامه تحصيل دهند.

از همين رو پس از شركت در جلسه آزمون انساني، تمايل دارند كه به سرعت از نتيجه عملكرد خود مطلع شوند تا متوجه شوند آيا شانسي براي تحصيل در رشته و دانشگاه مورد علاقه خود دارند يا خير.

دانلود دفترچه سوالات كنكور انساني ۱۴۰۲ – تير ماه 1402
(براي دانلود بر روي متن كليك كنيد)
رياضي، زبان و ادبيات فارسي، علوم اجتماعي و روانشناسي براي دانلود كليك كنيد
زبان عربي، تاريخ، جغرافيا، فلسفه و منطق و اقتصاد براي دانلود كليك كنيد
ويژه ديپلمه هاي علوم و معارف اسلامي براي دانلود كليك كنيد
دانلود دفترچه سوالات كنكور انساني ۱۴۰۲ – دي ماه 1401
(براي دانلود بر روي متن كليك كنيد)
عناوين دروس دانلود دفترچه 
رياضي، زبان و ادبيات فارسي، علوم اجتماعي و روانشناسي براي دانلود كليك كنيد
زبان عربي، تاريخ، جغرافيا، فلسفه و منطق و اقتصاد براي دانلود كليك كنيد
ويژه ديپلمه هاي علوم و معارف اسلامي براي دانلود كليك كنيد

اما از آنجايي كه تا زمان مشخص شدن نتايج پس از برگزاري آزمون، معمولا يك بازه زماني چهار تا شش هفته اي طول مي كشد، متقاضيان مي توانند با دريافت سوالات كنكور انساني همراه با پاسخنامه ، درصد دروس خود را محاسبه كنند و سپس با استفاده از كارنامه آخرين نفرات قبولي در كنكور انساني سال گذشته، شانس قبولي خود را تخمين بزنند. سوالات كنكور انساني در قالب يك دفترچه سوالات اختصاصي شامل دروس رياضي، اقتصاد، علوم اجتماعي، ادبيات تخصصي، عربي تخصصي، تاريخ و جغرافيا، فلسفه و منطق و روانشناسي است.

 

دانلود پاسخنامه كنكور انساني 1402

معمولا مطابق رويه هر سال، پاسخنامه كنكور سراسري انساني، چند روز پس از برگزاري اين آزمون از طريق سايت سنجش منتشر مي شود.

در پاسخنامه كليدي كنكور سراسري انساني، گزينه هاي صحيح مشخص شده است كه داوطلب براي محاسبه درصد دروس خود، بايد آن ها را با پاسخ هاي درست خود مطابقت دهد و در نهايت با محاسبه تعداد سوالات درست، غلط و نزده اقدام به محاسبه درصد دروس خود نمايد.

كليد سوالات كنكور انساني 1402
(به محض انتشار در اين قسمت بارگزاري خواهد شد)
پاسخنامه كنكور انساني

اعتراض به سوالات كنكور انساني 1402

سازمان سنجش آموزش كشور، پس از اينكه سوالات كنكور سراسري انساني را به همراه پاسخنامه آن ها منتشر مي كند، لينك اعتراض به نتايج اوليه را نيز در سايت رسمي اين سازمان با آدرس الكترونيكي “sanjesh.org” فعال مي كند.

در صورتي كه پس از بررسي سوالات كنكور سراسري انساني و پاسخنامه آن ها، متوجه اشتباهي در سوالات و يا پاسخنامه كليدي آن شديد؛ مي توانيد از طريق سيستم پاسخگويي سايت سنجش اعتراض خود را ثبت كنيد. در صورتي كه دليل اعتراض شما منطقي و درست باشد، به طوري كه سوالي كه به آن اشاره كرده ايد، خارج از كتاب درسي طرح شده باشد و يا پاسخ آن گزينه اشتباهي اعلام شده باشد، يا سوال مربوطه حذف مي شود و يا نمره آن براي هيچ يك از شركت كنندگان محاسبه نمي شود.

مشاوره انتخاب رشته كنكور ۱۴۰۲

سوالات كنكور انساني با پاسخنامه فرصتي را در اختيار شركت كنندگان در اين آزمون قرار مي دهد تا قبل از اعلام نتايج، بتوانند بررسي كنند كه در كدام كد رشته محل هاي ارائه شده در اين زيرگروه شانس قبولي دارند. براي اينكه بتوانيد با مقايسه درصد دروسي كه محاسبه كرده ايد با كارنامه آخرين نفرات قبولي، به نتايج درستي برسيد، لازم است از افراد آگاه در اين زمينه كمك بگيريد تا شانس قبولي شما را با كمترين درصد خطا تخمين بزنند.

از سويي ديگر اگر مي خواهيد در سال هاي آينده در كنكور سراسري شركت كنيد، مي توانيد با دريافت سوالات كنكور انساني و پاسخدهي به آن ها، متناسب با عملكرد خود برنامه ريزي تحصيلي نماييد. ضمن اينكه بررسي اين سوال‌ها ، اين فرصت را در اختيار شما قرار مي دهد تا سبك سوال‌ها و نحوه طراحي آن ها در كنكور انساني آشنا شويد.

چنانچه مايل هستيد با بررسي سوالات كنكور انساني با پاسخنامه اقدام به تحليل شانس قبولي خود نماييد، مي توانيد براي رسيدن به نتايج دقيق از مشاوران مجرب مركز مشاوره تحصيلي تلفني راهنمايي دريافت كنيد و اينكار به تجربه و تخصص آن ها بسپاريد.

 

 

براي دريافت مشاوره در زمينه دانلود سوالات كنكور انساني با پاسخنامه مي‌توانيد با مشاوران مركز مشاوره تحصيلي دانتل با شماره 91005066-021 تماس بگيريد.

 

سوالات متداول

سوالات كنكور انساني همراه با پاسخنامه از طريق كدام سايت منتشر مي شود؟

سوال‌ها با پاسخنامه از طريق سايت سازمان سنجش آموزش كشور به نشاني اينترنتي “sanjesh.org” منتشر مي گردد.

براي دريافت سوال‌ها كنكور به چه اطلاعاتي نياز است؟

براي دريافت سوال‌ها به اطلاعات خاصي نياز نيست و شما مي توانيد آن ها را رايگان از طريق اين مقاله از سايت دانتل دريافت كنيد.

سوالات همراه با پاسخنامه چه زماني منتشر مي شود؟

سوالات معمولا چند ساعت پس از برگزاري آزمون و پاسخنامه آن معمولا چند روز پس از برگزاري آزمون منتشر مي گردد.

منبع: سوالات كنكور انساني

امتیاز:
بازدید:
[ ۱۵ تير ۱۴۰۲ ] [ ۰۱:۴۴:۲۰ ] [ دانتل ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 5
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی