duntelco1
مشاوره تحصيلي

لينك دانلود سوالات كنكور هنر همراه با پاسخنامه ۱۴۰۲ را در ادامه مطلب قرار داده ايم. شركت كنندگان در جلسه آزمون مي توانند با استفاده از اين سوال‌ها، درصد دروس خود را محاسبه كرده و اقدام به تخمين شانس قبولي براي ورود به رشته و دانشگاه مورد علاقه خود نمايند. ديگر داوطلبان نيز مي توانند با بررسي اين سوالات، ضمن آشنايي با سبك سوالات كنكور هنر 1402 خود را براي ورود به رشته و دانشگاه مورد علاقه خود آماده كنند. 

براي اطلاع از رتبه قبولي رشته هاي كنكور هنر مي توانيد مقاله زير را مطالعه نماييد و البته با مشاوران دانتل تماس بگيريد تا در فرآيند تخمين رتبه و انتخاب رشته شما را ياري دهند.

منبع: سوالات كنكور هنر

سوالات كنكور هنر با پاسخنامه ۱۴۰۲

اما اعلام نتايج كنكور سراسري هنر پس از برگزاري اين آزمون، معمولا يك ماه به طول مي انجامد؛ به همين دليل تنها راهي كه متقاضيان مي توانند با استفاده از آن شانس قبولي خود را تخمين بزنند، استفاده از سوالات كنكور هنر با پاسخنامه است.

به طوري كه متقاضيان بايد پس از شركت در جلسه كنكور سراسري هنر، سوالات كنكور هنر با پاسخنامه را دريافت كنند. در مرحله بعدي بايد به ياد آورند كه در جلسه آزمون چه انتخاب هايي داشته اند و سپس آن ها را با پاسخنامه اي كه سايت سنجش منتشر كرده است، مطابقت دهند.

در اين حالت تعداد پاسخ هاي درست، پاسخ هاي غلط و نزده هر داوطلب در هر كدام از سرفصل هاي امتحاني مشخص مي گردد و به راحتي مي توانند با قرار دادن آن ها در فرمول محاسبه درصد دروس، درصد هر درس را به دست آورند.

در نهايت نيز مي توانند درصد دروس خود را با درصد دروس و كارنامه آخرين نفراتي كه در رشته و دانشگاه مورد علاقه آن ها پذيرفته شده اند، تطابق دهند و متوجه شوند تا چه اندازه براي تحصيل در رشته و دانشگاه مورد علاقه خود شانس قبولي دارند. 

داوطلباني كه برنامه ريزي آن ها، شركت در كنكور سراسري سال هاي آينده است، مي توانند با دريافت سوالات كنكور هنر با پاسخنامه و بررسي آن ها با سبك سوال‌ها آشنا شوند و از آن ها به عنوان نمونه سوال استفاده كنند. 

دانلود سوالات كنكور هنر با پاسخنامه 1402

حاضرين در جلسه آزمون بلافاصله پس از اتمام كنكور هنر، تمايل دارند بدانند كه پاسخ هايي كه به سوال‌ها داده اند، درست مي باشد يا خير و بر اساس آن ها چه درصد دروسي را كسب كرده اند. 

از همين رو سازمان سنجش آموزش كشور تا نهايتا يك ساعت پس از برگزاري كنكور سراسري هنر، اقدام به انتشار سوالات كنكور هنر با پاسخنامه مي نمايد تا متقاضيات بتوانند در كم ترين زمان آن را دريافت كرده و بررسي كنند. سوال‌ها آزمون همراه با پاسخنامه در قالب يك دفترچه اختصاصي نيز در بر دارنده دروس درك عمومي هنر، درك عمومي رياضي فيزيك، ترسيم فني، خلاقيت تصويري تجسمي، خلاقيت نمايشي، خلاقيت موسيقي و خواص مواد است.

دانلود دفترچه سوالات كنكور هنر ۱۴۰۲
(بر روي متن كلك كنيد)
سوالات كنكور سال گذشته سال ۱۴۰۲ – نوبت دي ماه ۱۴۰۱
سوالات عمومي سوالات اختصاصي
سوالات اختصاصي
سوالات معارف اقليت ‌هاي ديني و زبان ‌هاي خارجي غيرانگليسي

در نظر داشته باشيد كه دستيابي به برخي رشته ها در كنكور سراسري هنر در دانشگاه هاي دولتي كشور، نيازمند كسب رتبه قبولي هنر مي باشد. به همين دليل لازم است شما براي دستيابي به رشته و دانشگاه مورد علاقه خود، حتما سوالات كنكور هنر با پاسخنامه 1402 را براي شركت در كنكور سال آينده بررسي نماييد تا بتوانيد ضمن آشنايي با سبك سوال‌ها، با پاسخ دادن به آن ها نيز از ميزان آمادگي خود نيز مطلع گرديد.

دانلود پاسخنامه كنكور هنر ۱۴۰۲

پس از بررسي سوال‌ها ، لازم است شما پاسخ هاي درست و غلط خود را به كمك پاسخنامه اي كه سايت سنجش منتشر مي كند، مشخص نماييد تا به نتايج دقيق تري برسيد.

معمولا پاسخنامه كنكور سراسري هنر، چند روز پس از برگزاري اين آزمون و انتشار سوالات از سوي سايت سنجش منتشر مي شود. در ادامه لينك دانلود پاسخنامه سوالات كنكور هنر را برايتان آورده ايم:

كليد سوالات كنكور هنر 1401
(به محض انتشار در اين قسمت بارگزاري خواهد شد)

اعتراض به سوالات كنكور هنر ۱۴۰۲

سازمان سنجش آموزش كشور مجري و برگزار كننده كنكور سراسري هنر است كه پس از انتشار سوالات كنكور هنر به همراه پاسخنامه آن ها، لينك اعتراض به آن ها را در سايت سازمان سنجش آموزش كشور نيز فعال مي كند.

بنابراين در صورتي كه پس از دريافت سوالات كنكور هنر همراه با پاسخنامه و بررسي و تحيليل آن ها متوجه شديد كه سوالي كلا اشتباه طراحي شده است و از منابعي خارج از كتاب درسي است و يا پاسخ آن ها به اشتباه در پاسخنامه مشخص گرديده است، مي توانيد به سايت سنجش مراجعه كنيد و به بخش سيستم پاسخگويي برويد و درخواست اعتراض خود را ثبت نماييد. 

در نظر داشته باشيد سازمان سنجش آموزش كشور به درخواست هايي كه با دلايل منطقي و درست ثبت شده باشند، رسيدگي كرده و نتايج را اعلام مي كند.

مشاوره انتخاب رشته كنكور

اگر از دسته اي از داوطلبان هستيد كه مايليد در سال آينده در كنكور سراسري هنر شركت كنيد، توصيه مي شود حتما اقدام به بررسي سوالات كنكور هنر نماييد. بررسي و تحليل سوالات كنكور سال هاي گذشته اين فرصت را به شما مي دهد تا با نحوه طراحي سوالات آشنا شويد و بتوانيد بر همين اساس نيز برنامه ريزي كرده و مطالعه كنيد.

از سويي ديگر اگر از حاضرين در جلسه كنكور سراسري بوده ايد نيز توصيه مي شود پيش از اعلام نتايج، حتما سوالات كنكور سراسري هنر را همراه با پاسخنامه دريافت كنيد و اقدام به تحليل سوالات و پاسخ هاي آن نماييد و آن ها را با پاسخ هاي درست و غلط خود مطابقت دهيد و در پايان نيز درصد دروس هر كدام از سرفصل هاي امتحاني اين آزمون را محاسبه كنيد.

شما مي توانيد درصد دروسي كه محاسبه كرده ايد را با كارنامه قبولي كنكور هنر در سال هاي گذشته مقايسه كنيد و از كد رشته محل هاي قبولي و احتمالي خود مطلع گرديد. 

نكته اي كه نبايد از آن غافل شويد، اين است كه استفاده از آخرين رتبه هاي قبولي زماني بدون خطا خواهد بود كه حتما در آن تغيير جامعه آماري شركت كنندگان، تغيير ظرفيت ها و … نيز در نظر گرفته شود. بنابراين درصورتي كه بخواهيد شانس قبولي خود را بدون خطا تخمين بزنيد، لازم است حتما از مشاوران تحصيلي كمك بگيريد.

كارشناسان مركز مشاوره تحصيلي دانتل با چندين سال سابقه در زمينه انتخاب رشته هنر مي توانند ياريگر شما عزيزان باشند. براي ارتباط با كارشناسان مي توانيد از خدمات مركز مشاوره تحصيلي تلفني دانتل استفاده كنيد.

براي دريافت مشاوره در زمينه دانلود سوالات كنكور هنر با پاسخنامه ۱۴۰۲ مي‌توانيد با مشاوران مركز مشاوره تحصيلي دانتل با شماره 91005066-021 تماس بگيريد

سوالات متداول 

سوالات كنكور هنر با پاسخنامه ۱۴۰۲ از كدام سايت قابل دريافت است؟

متقاضيان بايد براي دريافت سوالات با پاسخنامه به سايت سازمان سنجش آموزش كشور با آدرس الكترونيكي “sanjesh.org”مراجعه نمايند. 

براي دريافت سوالات كنكور هنر با جواب 1402 به چه اطلاعاتي نياز است؟

براي دانلود سوالات كنكور هنر با پاسخنامه ۱۴۰۲ به اطلاعات خاصي نياز نيست و شما مي توانيد آن ها را رايگان از طريق اين مقاله از سايت دانتل دريافت كنيد.

سوالات كنكور با پاسخنامه چه كمكي به شركت كنندگان مي كند؟

شركت كنندگان مي توانند با استفاده از سوالات كنكور با پاسخنامه، درصد دروس خود را تخمين بزنند.

منبع: سوالات كنكور هنر

امتیاز:
بازدید:
[ ۱۵ تير ۱۴۰۲ ] [ ۰۲:۱۵:۲۱ ] [ دانتل ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 10
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی