duntelco1
مشاوره تحصيلي

ثبت نام در آموزشيار يكي از اقدامات مهم دانشجويان پس از قبولي در دانشگاه آزاد است. آموزشيار سامانه يكپارچه دانشگاه آزاد است و تمامي دانشجويان براي انجام كارهاي مختلفي همچون انتخاب واحد و پرداخت شهريه بايد به اين سايت مراجعه كنند. با توجه به اهميت ثبت نام در آموزشيار و ابهام دانشجويان در اين زمينه، در اين مقاله به بررسي كامل سايت آموزشيار پرداخته ايم. 

 منبع: نحوه ثبت نام در آموزشيار

سايت ثبت نام در آموزشيار

دانشگاه آزاد يكي از بزرگ ترين مراكز آموزشي است كه به دليل تعداد واحدهاي متعدد در سرتاسر كشور بيش ترين تعداد دانشجو را داراست. اين دانشگاه همواره در تلاش بوده است تا ارائه خدمات به دانشجويان را در سطحي با كيفيت تر انجام دهد. با توجه به تعداد زياد دانشجويان ضروري است كه سايتي يكپارچه براي انجام خدمات غير حضوري راه اندازي شود. 

سايت آموزشيار آخرين سايت راه اندازي شده دانشگاه آزاد است كه به صورت يكپارچه در اختيار تمامي دانشجويان دانشگاه آزاد قرار گرفته است. همه دانشجويان مي‌توانند براي انجام خدمات مختلفي همچون انتخاب واحد، پرداخت شهريه، مشاهده برنامه درسي و كارنامه و… به ثبت نام در آموزشيار پرداخته و به اين سايت دسترسي پيدا كنند. امكانات سايت آموزشيار به شرح زير است. 

✅انتخاب واحد

✅حذف و اضافه 

✅حذف اضطراري درس

✅پرداخت شهريه

✅مشاهده وضعيت مالي

✅مشاهده نمره و ريز نمرات

✅اعتراض به نمرت

✅دريافت كارت ورود به جلسه

✅مشاهده زمان برگزاري امتحان

✅ارزشيابي استايد

✅دريافت تسهيلات مختلف

 

ثبت نام در آموزشيار

دانشجويان پذيرفته شده در مقاطع و واحدهاي مختلف دانشگاه آزاد پس از اعلام نتايج بايستي در مدت زمان تعيين شده مشخص به سايت azmoon.org مراجعه كرده و اطلاعات و مدارك مورد نياز را در اين سامانه بارگذاري نمايند. 

براي ثبت نام در آموزشيار نيز بايستي به اين سايت مراجعه كرده و پس از مطالعه شرايط و ضوابط، مدارك مورد نياز را بارگذاري كنيد. در پايان فرايند ثبت نام در آموزشيار شماره دانشجويي شما صادر مي‌شود. با اين شماره دانشجويي مي‌توانيد به سايت آموزشيار مراجعه كرده و پس از تعريف رمز عبور از خدمت اين سايت بهره مند شويد. 

ثبت نام در آموزشيار |‌ ورود به سايت آموزشيار

براي استفاده از خدمات غيرحضوري دانشگاه آزاد تمامي دانشجويان بايد پس از ثبت نام در آموزشيار به اين سامانه مراجعه نمايند. ورود به سايت آموزشيار براي بسياري از دانشجويان مبهم است و با مشكل در اين زمينه مواجه مي‌شوند. به همين منظور در اين بخش به توضيح كامل نحوه ورود به سايت آموزشيار پرداخته ايم. 

✅ورود به سايت از طريق آدرس edu.iau.ac.ir

✅انتخاب كاربري دانشجو

✅انتخاب خدمات مورد نظر

✅فعال كردن تيك قوانين و مقررات

✅وارد كردن شماره دانشجويي و رمز عبور

✅وارد كردن رمز يكبار مصرف و ورود به سامانه

 راهنماي تصويري

1️⃣آدرس edu.iau.ac.ir را در مرورگر خود جستجو كرده و اولين گزينه را انتخاب نماييد.

2️⃣در صورت داشتن شماره دانشجويي و ثبت نام در آموزشيار گزينه دانشجو را انتخاب نماييد. 

3️⃣در پايين صفحه شماره دانشجويي و كد امنيتي را وارد كنيد. 

4️⃣تيك گزينه مطالعه قوانين را فعال كرده و گزينه ورود به سيستم را بزنيد. 

5️⃣نام كاربري، رمز عبور و كد امنيتي را وارد كرده و گزينه ورود به سيستم را انتخاب كنيد. 

پرداخت شهريه در سايت آموزشيار

يكي از مهم ترين امكانات سامانه آموزشيار پرداخت شهريه است. دانشگاه آزاد جز دانشگاه هاي شهريه پرداز است و بدون پرداخت شهريه دانشجويان اجازه انتخاب واحد و شركت در امتحانات را نخواهند داشت. با توجه به اهميت پرداخت شهريه دانشگاه آزاد و سردرگمي دانشجويان در اين زمينه به توضيح كامل نحوه پرداخت شهريه و ثبت نام در آموزشيار پرداخته ايم. 

1️⃣وارد سامانه آموزشيار شويد. 

2️⃣از منوي سمت راست صفحه گزينه ثبت نام دروس دانشجو را انتخاب نماييد. 

3️⃣گزينه مديريت مالي نيمسال تحصيلي دانشجو را انتخاب كنيد. 

4️⃣در اين صفحه مبلغ شهريه قابل پرداخت را مشاهده كرده و مي‌توانيد با زدن گزينه پرداخت الكترونيكي شهريه وارد صفحه پرداخت شويد. 

5️⃣مبلغ پرداخت را يادداشت كرده و در كادر پرداخت وارد كنيد. 

6️⃣درگاه مورد نظر خود را انتخاب كرده و گزينه پرداخت را بزنيد. 

7️⃣اطلاعات كارت بانكي خود را در صفحه پرداخت وارد كرده و شهريه را پرداخت نماييد. 

 

مشاوره ثبت نام در آموزشيار

آموزشيار سامانه يكپارچه دانشگاه آزاد است كه تمامي دانشجويان براي انجام كارهاي غيرحضوري خود بايد به آن مراجعه نمايند. ثبت نام در آموزشيار پس از پذيرش در دانشگاه آزاد و دريافت شماره دانشجويي امكان پذير است. 

در صورتي كه پس از مطالعه اين مطلب همچنان سوال يا ابهامي در زمينه ثبت نام آموزشيار و ورود به اين سايت براي‌تان وجود دارد، مي‌توانيد با مشاوران تحصيلي صحبت كرده و پاسخ تمامي سوالات خود را دريافت نماييد. متخصصان مركز مشاوره تحصيلي تلفني دانتل كو در خدمت شما هستند تا در اين زمينه ياري‌تان كنند. 

 

براي دريافت مشاوره در زمينه ثبت نام در آموزشيار مي‌توانيد با مشاوران مركز مشاوره تحصيلي دانتل با شماره 02191005066 تماس بگيريد.

 

سوالات متداول

  1. براي ثبت نام در آموزشيار چه بايد كرد؟

    براي اين منظور بايد پس از قبولي در دانشگاه آزاد مدارك خود را در اين سامانه بارگذاري كرده و شماره دانشجويي دريافت نماييد. 

  2. آيا از طريق سامانه آموزشيار مي‌توان حذف اضافه انجام داد؟

    بله كارهايي همچون انتخاب واحد، حذف و اضافه و حذف اضطراري به صورت يكپارچه در اين سامانه انجام مي‌شود. 

  3. براي پرداخت شهريه در سامانه آموزشيار چه بايد كرد؟

    مراحل پرداخت شهريه در سامانه آموزشيار به طور كامل در طول مقاله توضيح داده شده است.  

    منبع: نحوه ثبت نام در آموزشيار

امتیاز:
بازدید:
[ ۱۸ تير ۱۴۰۲ ] [ ۱۰:۴۷:۳۷ ] [ دانتل ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 9
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی