duntelco1
مشاوره تحصيلي

زمان برگزاري آزمون دانشگاه فرهنگيان ۱۴۰۳ يكي از سوالات پرتكرار داوطلبان اين دانشگاه است. وزارت آموزش و پرورش اعلام كرده است كه از سال ۱۴۰۳ كنكور دانشگاه فرهنگيان به صورت اختصاصي و مستقل از سازمان سنجش برگزار مي‌شود. داوطلبان مي‌توانند در اين آزمون ثبت نام كرده و در زمان برگزاري آزمون در جلسه امتحان شركت نمايند. براي كسب اطلاع بيشتر مي‌توانيد اين مقاله را تا انتها مطالعه كرده و يا با مجموعه دانتل كو تماس بگيريد. 

 منبع: زمان برگزاري آزمون دانشگاه فرهنگيان

زمان برگزاري آزمون دانشگاه فرهنگيان ۱۴۰۳

داوطلباني كه قصد شركت در آزمون اختصاصي فرهنگيان را دارند، بايد در بازه زماني تعيين شده نسبت به تكميل فرم ثبت نام اقدام كرده و نام نويسي خود را انجام دهند. با توجه به اينكه طرح آزمون اختصاصي دانشگاه فرهنگيان به تازگي تصويب شده است، هنوز اطلاع دقيقي از جزئيات آن در دسترس نيست. زمان برگزاري آزمون دانشگاه فرهنگيان هنوز مشخص نشده است.

با توجه به جديد بودن اين آزمون توصيه مي شود كه متقاضيان ثبت نام كنكوري سراسري 1403 را نيز در بازه زماني تعيين شده انجام دهند تا در صورت تغيير در برگزاري آزمون اختصاصي دانشگاه فرهنگيان با مشكل مواجه نشوند.

 

زمان برگزاري آزمون دانشگاه فرهنگيان | كنكور دانشگاه فرهنگيان

هر ساله داوطلباني كه قصد ادامه تحصيل در رشته دبيري را دارند، در كنكور سراسري (تمامي زير گروه‌ها) شركت مي كنند و در صورت كسب رتبه حد نصاب، مي توانند در موعد انتخاب رشته، كد رشته محل هاي دانشگاه فرهنگيان را در فرم انتخاب انتخاب رشته خود وارد كنند.

دانشگاه فرهنگيان پذيرش نيمه متمركز دارد يعني داوطلبان علاوه بر كنكور سراسري بايد در مصاحبه اختصاصي دانشگاه نيز شركت نمايند. در صورت قبولي در معاينه جسماني و مصاحبه شفاهي، داوطلب در دانشگاه فرهنگيان پذيرفته خواهد شد.

اما در سال 1403 با اعلام وزارت آموزش و پرورش، روش ديگري نيز براي پذيرش در دانشگاه فرهنگيان به وجود آمده است و آن كنكور اختصاصي اين دانشگاه مي باشد. اين آزمون به صورت مستقل از كنكور سراسري برگزار مي شود و داوطلبان بايد به صورت اختصاصي براي اين آزمون آماده شوند. طرح برگزاري كنكور دانشگاه فرهنگيان در سال 1403 تصويب شده است اما هنوز جزئيات برگزاري آن همچون زمان برگزاري آزمون دانشگاه فرهنگيان منتشر نشده است.

به محض اطلاع رساني در مورد زمان برگزاري آزمون، تاريخ دقيق آن در اين صفحه قرار خواهد گرفت. شما مي‌توانيد براي كسب اطلاع سريع از جدول زماني آزمون فرهنگيان در كانال تلگرامي دانتل كو عضو شويد. 

 

كارت ورود به جلسه دانشگاه فرهنگيان 1403

داوطلبان براي شركت در كنكور در زمان برگزاري آزمون دانشگاه فرهنگيان بايد كارت ورود به جلسه را دريافت كنند و آن را در روز آزمون با خود به همراه داشته باشند. كارت ورود به جلسه آزمون دانشگاه فرهنگيان احتمالا مانند كنكور سراسري چند روز قبل برگزاري آزمون منتشر مي‌شود. 

با توجه به عدم اطلاع رساني در مورد جزييات كنكور اختصاصي فرهنگيان، هنوز مشخص نشده است كه كارت ورود به جلسه در چه سايتي قرار مي‌گيرد. اما با توجه به مستقل بودن اين آزمون پيش بيني مي‌شود كه در سايت دانشگاه فرهنگيان منتشر شود. 

در صورت هرگونه اطلاع رساني در مورد كارت ورود به جلسه آزمون اختصاصي دانشگاه فرهنگيان، اين مطلب بروزرساني شده و جزييات آن به طور كامل در اين صفحه قرار مي‌گيرد. 

 

زمان برگزاري آزمون دانشگاه فرهنگيان | مدارك لازم براي شركت در آزمون

براي شركت در آزمون دانشگاه فرهنگيان بايد مداركي را با خود به همراه داشته باشيد تا اجازه ورود به جلسه آزمون به شما داده شود. همانطور كه گفته شد از جزييات آزمون دانشگاه فرهنگيان و شرايط و ضوابط شركت در آزمون اطلاع دقيقي نداريم اما به طور كلي انتظار مي‌رود كه داشتن مدارك زير در زمان برگزاري آزمون دانشگاه فرهنگيان الزامي باشد. 

✅كارت ملي و يا شناسنامه عكس دار

✅پرينت كارت ورود به جلسه

همچنين به همراه داشتن برخي از وسايل در جلسه آزمون نيز ممنوع است و در غير اين صورت داوطلب به عنوان متخلف شناسايي شده و از شركت در آزمون منع مي‌شود. از وسايل ممنوع در جلسه آزمون مي‌توان به تلفن همراه، ساعت يا دستبند هوشمند، ماشين حساب و قلم نوري، كتاب و جزوه و كيف اشاره كرد. 

 

مشاوره زمان برگزاري آزمون دانشگاه فرهنگيان

داوطلباني كه قصد شركت در رشته هاي دانشگاه فرهنگيان را دارند، از سال ۱۴۰۳ مي‌توانند علاوه بر كنكور سراسري در آزمون اختصاصي اين دانشگاه نيز شركت كنند. اين طرح تصويب شده است اما در مور جزييات آن اطلاع رساني نشده است. 

چنانچه سوال و يا ابهامي در مورد زمان برگزاري آزمون دانشگاه فرهنگيان براي تان وجود دارد و يا در آماگي كنكور با مشكل مواجه شده‌ايد، مي‌توانيد با مشاوران تحصيلي صحبت كرده و پاسخ سوالات خود را دريافت نماييد. متخصصان مركز مشاوره تحصيلي تلفني دانتل كو در خدمت شما هستند تا در اين زمينه ياري‌تان كنند. 

 

براي دريافت مشاوره در زمينه زمان برگزاري آزمون دانشگاه فرهنگيان ۱۴۰۳ مي‌توانيد با مشاوران مركز مشاوره تحصيلي دانتل با شماره 91005066-021 تماس بگيريد.

 

سوالات متداول

  1. زمان برگزاري آزمون دانشگاه فرهنگيان در چه تاريخي است؟

    جزييات كنكور اختصاصي دانشگاه فرهنگيان هنوز اعلام نشده است و اطلاعي از زمان برگزاري آزمون دانشگاه فرهنگيان در دسترس نيست.

  2. كارت ورود به جلسه آزمون دانشگاه فرهنگيان چه زماني منتشر مي‌شود؟

    احتمالا كارت ورود به جلسه چند روز قبل از برگزاري آزمون منتشر شده و در اختيار داوطلبان قرار گيرد. 

  3. براي شركت در آزمون فرهنگيان چه مداركي لازم است؟

    در جلسه آزمون بايد كارت ملي يا شناسنامه عكس دارد و كارت ورود به جلسه خود را به همراه داشته باشيد. 

    منبع: زمان برگزاري آزمون دانشگاه فرهنگيان

امتیاز:
بازدید:
[ ۱۷ شهريور ۱۴۰۲ ] [ ۰۳:۳۳:۰۴ ] [ دانتل ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 6
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی