duntelco1
مشاوره تحصيلي

سايت آموزشيار دانشگاه آزاد edu.iau.ac.ir سامانه يكپارچه اي است كه توسط دانشگاه آزاد اسلامي راه اندازي شده تا دانشجويان بتوانند خدمات مورد نظر خود را به راحتي از طريق آن دريافت نمايند. اين سايت تنها اختصاص به دانشجويان ندارد و اساتيد و كارمندان نيز براي انجام كارهاي خود بايد به آن مراجعه نمايند. با توجه به گستردگي امكانات اين سامانه در ادامه به معرفي كامل سايت آموزشيار دانشگاه آزاد مي‌پردازيم. شما مي‌توانيد براي كسب اطلاعات بيشتر با مجموعه دانتل كو تماس بگيريد. 

 منبع: سايت آموزشيار دانشگاه آزاد edu.iau.ac.ir

 

سايت آموزشيار دانشگاه آزاد edu.iau.ac.ir

سايت آموزشيار دانشگاه آزاد اسلامي راه اندازي شده تا تمامي امكانات لازم در اختيار دانشجويان اين دانشگاه قرار گيرد. اين سامانه امكانات متعددي دارد كه دانشجويان مي‌توانند از آن استفاده كرده و خدمات مورد نظر خود را بدون مراجعه به دانشگاه دريافت نمايند. اين سامانه بخش‌هاي مختلفي دارد كه به شرح زير مي‌باشند.

 

بخش اول آموزشيار

بخش اول سايت آموزشيار دانشگاه آزاد، بخشي است كه در تصوير زياد مشاهده مي‌كنيد. شما مي‌توانيد بر اساس توضيحات زير از امكانات بخش اول سايت آموزشيار edu.iau.ac.ir استفاده نماييد.

نوار ابزار (1): از اين قسمت مي‌توانيد به امكاناتي همچون ورود به سيستم پشتيباني، سايت آموزش، دريافت اطلاعيه ها و آرشيو اخبار، سامانه آموزش مجازي و تماس با مسئولين دسترسي داشته باشيد.

ورود به سامانه (2): بر روي گزينه ورود به سامانه كليك كرده و از اين طريق مي‌توانيد وارد حساب كاربري خود شويد. تمامي افراد يعني دانشجويان، اساتيد، كارمندان و ساير پرسنل بايد از اين بخش وارد حساب كاربري شان شوند.

پشتيباني (3): در اين بخش مي‌توانيد بر روي گزينه هاي پشتيباني آموزشيار و آدرس اينستاگرام كليك كرده و از خدمات پشتيباني سايت آموزشيار دانشگاه آزاد استفاده نماييد.

 

بخش دوم سايت آموزشيار دانشگاه آزاد edu.iau.ac.ir

در اين بخش از سامانه آموزشيار گزينه هاي زيادي قرار دارد كه بسيار مهم هستند و و مي‌توانيد از طريق آن ها از خدمات متعددي استفاده نماييد.

برنامه ها (1): كاربران براي سهولت بيشتر مي‌توانند برنامه هاي آموزشيار پلاس و يا آيگپ را نصب نمايند و خدمات بيشتري از سايت آموزشيار دانشگاه آزاد دريافت كنند.

راهنماي ورود (2): در اين قسمت راهنماي ورود به سايت آموزشيار edu.iau.ac.ir براي دانشجويان، اساتيد، كارمندان و ديگر پرسنل قرار گرفته است. شما مي‌‌توانيد از اين قسمت به كد و نام واحدها، كد و نام استان ها، كد و نام گروه هاي آموزشي و همچنين تغيير رمز دسترسي داشته باشيد.

ورود به سايت (3): در اين قسمت مي‌توانيد نقش خود را انتخاب كرده و وارد صفحه شخصي خود شويد.

ورود دانشجويان جديدالورود (4): دانشجوياني كه در سال جديد در دانشگاه آزاد پذيرفته شده اند، بايد از طريق اين قسمت وارد سايت شده و ثبت نام خود را انجام دهند.

 

بخش سوم آموزشيار

اين قسمت از سامانه آموزشيار نيز شامل بخش هاي مختلفي است كه توضيحات آن به شرح زير مي‌باشد.

راهنماي ثبت نام (1): پذيرفته شدگان دانشگاه آزاد بايد با انتخاب اين گزينه، راهنماي ثبت نام را مطالعه كرده و با كسب اطلاع از مدارك ثبت نام، اقدام به نام نويسي غيرحضوري در سايت آموزشيار دانشگاه آزاد نمايند. (اين قسمت در هنگام ثبت نام فعال خواهد شد)

جدول زمانبندي (2): در اين قسمت جدول زمانبندي انتخاب واحد و حذف و اضافه قرار مي‌گيرد. دانشجويان بايد بر اين اساس به سايت آموزشيار edu.iau.ac.ir مراجعه كرده و انتخاب واحد خود را انجام دهند.

پشتيباني (3): دانشجويان مي‌توانند اين گزينه را انتخاب كرده و مستقيما با پشتيباني سايت آموزشيار دانشگاه آزاد ارتباط برقرار كنند.

 

اهداف سايت آموزشيار دانشگاه آزاد

همانطور كه گفته شد دانشگاه آزاد سامانه آموزشيار راه اندازي كرده است تا از طريق آن دانشجويان بتوانند با صرف كمترين زمان به خدمات مورد نظر خود دسترسي داشته باشند. برخي از مهم ترين اهداف سايت آموزشيار دانشگاه آزاد edu.iau.ac.ir به شرح زير مي‌باشد.

✅با وجود بخش هاي مختلف اين سامانه، مي‌توان با سهولت بيشتري براي بهبود قسمت هاي مختلف تصميم گيري كرد و آن را مديريت نمود.

✅كاربران مي‌توانند به راحتي بخش هاي مختلف را در سايت جستجو كرده و با قسمت هاي مختلف ارتباط برقرار كنند.

✅دانشجويان براي ورود به صفحه شخصي خود مي‌توانند با وارد كردن كمترين اطلاعات وارد صفحه شخصي شان شوند.

 

امكانات سايت آموزشيار

سامانه آموزشيار به منظور ارائه خدمات مختلف به دانشجويان و ساير كاربران دانشگاه آزاد راه اندازي شده است. اين سامانه امكانات بسياري متعددي دارد كه دانشجويان، اساتيد، كارمندان و ساير پرشنل مي‌توانند از آن استفاده نمايند. امكانات سايت آموزشيار دانشگاه آزاد edu.iau.ac.ir به شرح زير مي‌باشد.

✅انتخاب واحد

✅حذف و اضافه

✅حذف اضطراري

✅پرداخت شهريه

✅مشاهده ليست دروس

✅ثبت نام دانشجويان جديدالورد

✅مشاهده نمرات

✅اعتراض به نمرات

✅ارزشيابي اساتيد

✅دريافت كارت ورود به جلسه امتحان

✅دريافت تسهيلات

✅‌دريافت مجوز

✅امور مربوط به فارغ التحصيلان

✅مشاهده زمان برگزاري كلاس ها و امتحانات

 

ورود به سايت آموزشيار edu.iau.ac.ir 

در هنگام شروع سال تحصيلي جديد تمامي دانشجويان، اساتيد و كارمندان دانشگاه آزاد بايد وارد سيستم شده و براي شروع فعاليت خود اقدامات لازم را به صورت اينترنتي انجام دهند. تمامي كاربران براي ورود به سايت آموزشيار دانشگاه آزاد بايد مراحلي را طي كنند. در ادامه توضيح نحوه ورود كاربران به سايت آموزشيار edu.iau.ac.ir مي‌پردازيم.

 

نحوه ورود دانشجويان به سايت آموزشيار edu.iau.ac.ir 

دانشجويان براي ورود به صفحه شخصي خود در سايت آموزشيار edu.iau.ac.ir بايد اطلاعاتي را در مرحله اول وارد كنند كه نام كاربري و رمز عبور مي‌باشد. نام كاربري تركيبي از كد واحد دانشگاهي و شماره دانشجويي هر فرد مي‌باشد. البته كه اين رمز به صورت پيشفرض تنظيم مي‌شود و دانشجويان همواره مي‌توانند نسبت به تغيير آن در سايت آموزش يار اقدام نمايند.

دانشجويان مي‌توانند با مراجعه به سايت آموزشيار و دانلود برنامه آموزشيار يا آيگپ از اين سامانه (بخش برنامه در بالا توضيح داده شده است.) با سرعت و سهولت بيشتري خدمات دانشجويي مورد نظر خود را دريافت نمايند. نحوه ورود دانشجويان به سايت آموزش يار براي دانشجويان به صورت زير مي‌باشد.

1️⃣با جستجو آدرس edu.iau.ac.ir در مرورگر خود وارد سايت آموزشيار دانشگاه آزاد edu.iau.ac.ir شده و بر روي گزينه دانشجو كليك نماييد

2️⃣يكي از گزينه ها را با توجه به خدمات مورد نظر خود انتخاب نماييد.

 

3️⃣در پنجره باز شده گزينه “موارد فوق را مطالعه كردم و پذيرفتم” را انتخاب كرده و متن را مطالعه نماييد. سپس تيك گزينه “تاييد مطلب و ورود به سيستم” فعال نماييد

 

4️⃣در نهايت مجددا بر روي گزينه “ تاييد مطالب و ورود به سيستم” كليك كرده و وارد صفحه بعدي شويد.

 

5️⃣اطلاعات مورد نياز را در كادر درج كرده و گزينه ورود به سيستم را انتخاب كنيد. (براي نام كاربري بايد كد دانشگاه و سپس شماره دانشجويي را وارد كنيد)

 

 

6️⃣حال بايد رمز ارسال شده در آيگپ را در كادر مربوطه وارد كرده و گزينه تاييد را انتخاب كنيد. توجه داشته باشيد كه بدون نصب برنامه نيز مي‌توانيد از طريق لينك تحت وب ارائه شده در پايين صفحه به راحتي كد را دريافت نماييد.

7️⃣حال مي‌توانيد در صفحه شخصي سايت آموزشيار دانشگاه آزاد edu.iau.ac.ir خود هر فرايندي كه مد نظرتان است را انجام دهيد.

 

نحوه ورود اساتيد به سايت آموزشيار

اساتيدي كه قصد ورود به سامانه آموزشيار را دارند، مي‌توانند طبق مراحل زير عمل كنند.

1️⃣با جستجو آدرس edu.iau.ac.ir در مرورگر خود وارد سايت آموزشيار دانشگاه آزاد edu.iau.ac.ir شده و بر روي گزينه اساتيد كليك نماييد.

2️⃣اطلاعات مورد نياز را در كادر درج كرده و گزينه ورود به سيستم را انتخاب كنيد.

3️⃣در صفحه شخصي خود مي‌توانيد تمامي خدمات مورد نظر خود را دريافت نماييد.

 

نحوه ورود پرسنل به سايت آموزشيار

كارمندان و پرسنل دانشگاه آزاد نيز براي انجام خدمات مورد نظر خود مي‌توانند وارد سايت شده و به صورت غيرحضوري كارهايشان را انجام دهند. نحوه ورود پرسنل به سايت آموزشيار به صورت زير مي‌باشد.

1️⃣با جستجو آدرس edu.iau.ac.ir در مرورگر خود وارد سايت آموزشيار دانشگاه آزاد شده و بر روي گزينه پرسنل كليك نماييد.

2️⃣اطلاعات مورد نياز را در كادر درج كرده و گزينه ورود به سيستم را انتخاب كنيد.

3️⃣در صفحه شخصي خود مي‌توانيد تمامي خدمات مورد نظر خود را دريافت نماييد.

 

انتخاب واحد سايت آموزشيار دانشگاه آزاد

يكي از مهم ترين و متداول ترين فعاليت هايي كه در سامانه آموزشيار انجام مي‌شود، انتخاب واحد دانشگاه آزاد است. در ابتداي شروع هر ترم دانشجويان بايستي واحدهاي مورد نظر خود را انتخاب كرده و در فرايند انتخاب واحد آن ها را اخذ نمايند. براي انجام انتخاب واحد در سايت آموزشيار دانشگاه آزاد edu.iau.ac.ir بايستي طبق مراحل زير پيش برويد.

1️⃣آدرس edu.iau.ac.ir را در مرورگر خود جستجو كرده و پس از ورود به سامانه و بر روي گزينه دانشجو كليك نماييد.

2️⃣گزينه انتخاب واحد را انتخاب نماييد.

3️⃣قوانين را مطالعه و تاييد كرده و سپس بر روي گزينه “تاييد مطلب و ورود به سيستم” كليك كنيد.

4️⃣اطلاعات مورد نياز را در كادر درج كرده و گزينه ورود به سيستم را انتخاب كنيد.

5️⃣شهريه را پرداخت كرده و سپس از منوي سمت راست بر روي گزينه درخواست مجوز كليك نماييد.

6️⃣در سمت راست صفحه با توجه به فرايند مورد نظر خود روي گزينه انتخاب واحد و يا حذف و اضافه كليك كنيد.

7️⃣در پايين صفحه گزينه ارسال درخواست جديد را انتخاب نماييد.

8️⃣بعد از ثبت مجوز بايد از منوي سمت راست گزينه دروس دانشجو را انتخاب كرده و سپس انتخاب واحد يا حذف و اضافه را انجام دهيد.

9️⃣در نهايت بر روي گزينه ثبت كليك كنيد تا تغييرات انجام شود.

 

نحوه ثبت نام دانشجويان جديد الورود در سايت آموزشيار دانشگاه آزاد

پس از راه‌اندازي سايت آموزشيار اين امكان مهيا تا دانشجويان جديد الورود بتوانند به صورت اينترنتي مراحل ثبت‌نام خود در واحد دانشگاهي مورد نظرشان را انجام دهند. دانشجويان بايد مدارك مورد نياز خود را آماده كرده و با مراجعه به آدرس edu.iau.ac.ir، در سايت آموزشيار دانشگاه آزاد edu.iau.ac.ir ثبت‌نام نمايند. نحوه ثبت‌نام در سايت آموزشيار به شرح زير مي‌باشد.

1️⃣آدرس edu.iau.ac.ir را در مرورگر خود جستجو كرده و گزينه پذيرش غيرحضوري پذيرفته‌شدگان را انتخاب نماييد.

 

2️⃣كد ملي خود و كد امنيتي را در كادر درج كرده و سپس بر روي گزينه ورود كليك كنيد.

 

3️⃣در صفحه باز شده نام دانشگاه، رشته، مقطع و شماره دانشجويي موقت براي‌تان به نمايش در مي‌آيد و بايد با انتخاب گزينه ورود به آموزشيار وارد سامانه شويد.

4️⃣قوانين را مطالعه كرده و پس از فعال كردن تيك گزينه  “موارد فوق را مطالعه كرده‌ام و پذيرفتم” بر روي گزينه تاييد مطلب و ورود به سايت آموزشيار كليك نماييد.

5️⃣شماره دانشجويي موقت را در كادر وارد كرده و گزينه ورود به سيستم را انتخاب كنيد.

6️⃣از منوي سمت راست سايت آموزشيار edu.iau.ac.ir بر روي گزينه پذيرش بر خط توسط داوطلب كليك نماييد.

7️⃣اطلاعات نمايش داده شده را بررسي كرده و درصورت اطمينان از صحت آن‌ها گزينه ثبت مدارك تحويلي توسط متقاضي كليك كنيد.

8️⃣در صفحه بعدي فرم اطلاعات شخصي به نمايش در مي‌آيد و شما بايد تمامي اطلاعات خواسته شده را وارد نماييد و در نهايت گزينه ثبت را انتخاب كنيد.

9️⃣در مرحله بعدي بايد مدارك خود يعني مدرك تحصيلي، شناسنامه و كارت ملي را اسكن كرده و در سايت آموزشيار دانشگاه آزاد edu.iau.ac.ir بارگزاري كنيد.

🔟سپس بايد فرم هاي تعهد دانشجو را با دقت تكميل كرده و آن ها را نيز بارگزاري نماييد.

1️⃣1️⃣در مرحله بعدي دانشجو بايستي مدارك تكميلي را اسكن كرده و در سايت بارگزاري كند.

1️⃣2️⃣سپس بايد فرم‌هايي كه مربوط به علاقه مندي‌هاي مذهبي، هنري، ورزشي و ادبي را نيز تكميل نماييد. (توجه داشته باشيد كه تكميل اين فرم‌ها الزامي مي‌باشد)

1️⃣3️⃣در نهايت اگر تمامي مراحل را انجام داده‌ايد بايد گزينه اعلام اتمام عمليات توسط متقاضي را انتخاب كنيد تا روند ثبت‌نام پايان يابد.

 

نحوه پرداخت شهريه در سايت آموزشيار دانشگاه آزاد

همانطور كه مي‌دانيد دانشگاه آزاد يك دانشگاه شهريه پرداز است و دانشجويان براي ادامه تحصيل در هر ترم بايستي شهريه خود را بپردازند. شهريه دانشگاه آزاد به دو بخش شهريه ثابت و متغيير تقسيم مي‌شود.

معمولا شهريه ثابت بايد قبل از انتخاب واحد و شهريه متغير نيز قبل دريافت كارت ورود به جلسه پرداخت شود. با توجه به اهميت بسيار زياد پرداخت شهريه در دريافت خدمت از دانشگاه آزاد، دانشجويان بايد از نحوه پرداخت شهريه اطلاع كامل داشته باشند. براي پرداخت شهريه بايد طبق مراحل زير عمل كنيد.

1️⃣از طريق آدرس edu.iau.ac.ir وارد سايت آموزشيار دانشگاه آزاد edu.iau.ac.ir شويد و بر روي گزينه دانشجو كليك كنيد.

 

2️⃣در پنجره باز شده گزينه پرداخت و ساير خدمات آموزشي را انتخاب نماييد

 

3️⃣قوانين سايت آموزشيار دانشگاه آزاد را تاييد كرده و گزينه تاييد مطلب و ورود به سيستم را انتخاب كنيد.

 

 

4️⃣مجددا تيك گزينه مطالعه قوانين را فعال كرده و روي گزينه تاييد مطلب و ورود به سيستم كليك كنيد.

 

5️⃣نام كاربري، رمز عبور، كد امنيتي را وارد كرده و گزينه ورود به سيستم را انتخاب كنيد.

 

6️⃣رمزي كه به تلفن همراه تان ارسال شده است را در كادر وارد كرده و گزينه تاييد را بفشاريد.

7️⃣در صفحه شخصي خود از منوي سمت راست گزينه ثبت نام دروس دانشجو كليك كرده و سپس گزينه مديريت پرداخت ها را كليك نماييد.

8️⃣در صفحه جديد گزينه پرداخت الكترونيكي شهريه را از پايين صفحه انتخاب كنيد.

9️⃣يكي از درگاه هاي پرداخت را انتخاب كرده و گزينه ادامه را بفشاريد.

🔟مبلغ پرداختي را در كادر وارد كرده و سپس بر روي پرداخت الكترونيكي كليك كنيد.

1️⃣1️⃣اطلاعات كارد بانكي خود را در صفحه پرداخت وارد كرده و در نهايت گزينه پرداخت را بزنيد.

 

مشاهده كارنامه در سايت آموزشيار دانشگاه آزاد

دانشجويان دانشگاه آزاد مي‌توانند پس از پايان امتحانات، نمرات خود را در سامانه آموزشيار مشاهده نمايند. براي اين منظور بايستي مطابق با مراحل گفته شده در بالا و پس از وارد كردن نام كاربري و رمز عبور خود، وارد سايت آموزشيار دانشگاه آزاد edu.iau.ac.ir شوند. پس از ورود به صفحه شخصي در منوي سمت راست مي‌توانيد گزينه دريافت كارنامه دانشجويي را مشاهده نماييد. با كليك بر روي اين گزينه كارنامه ترم هاي تحصيلي براي تان به نمايش در مياد و مي‌توانيد وضعيت درسي خود را مشاهده كنيد. 

 

اعتراض به نمره در سامانه آموزشيار

برخي مواقع دانشجويان پس از گذراندن امتحانات و اعلام نمره متوجه مي‌شوند كه نمره اعلام شده كمتر از نمره اي است كه در امتحان كسب كرده اند. در اين شرايط دانشگاه آزاد امكان اين را فراهم كرده است تا دانشجويان بتوانند به نمره خود اعتراض كنند.

براي اين منظور بايستي پس از ورود به صفحه شخصي خود در سايت آموزشيار دانشگاه آزاد، از منوي سمت راست گزينه ارسال درخواست اعتراض به نمره در نيسمال جاري را انتخاب نماييد و اعتراض خود به نمره اعلام شده را ثبت نماييد تا برگه امتحاني مجددا توسط استاد بررسي شود. 

 

ارزشيابي اساتيد در سايت آموزشيار دانشگاه آزاد

تمامي دانشجويان دانشگاه آزاد بايد قبل از امتحان و در هنگام دريافت كارت ورود به جلسه، فرم ارزشيابي اساتيد را تكميل كرده و تمامي سوالات درج شده در اين فرم را پاسخ بدهند. براي ارزشيابي اساتيد بايد وارد صفحه شخصي خود در سايت آموزشيار edu.iau.ac.ir شويد و سپس از منوي سمت راست صفحه گزينه ارزشيابي اساتيد را انتخاب نماييد. 

پس از آن فرم ارزشيابي براي تان به نمايش در مي‌آيد و شما بايد با كليك بر روي گزينه مورد نظر خود در مقابل هر سوال به آن پاسخ دهيد. توجه داشته باشيد كه تكميل فرم ارزشيابي در سايت آموزشيار دانشگاه آزاد edu.iau.ac.ir براي تمامي دانشجويان الزامي است و در غير اين صورت امكان دريافت كارت ورود به جلسه و شركت در امتحان را نخواهند داشت. 

و اما در مورد تكميل فرم ارزشيابي برخي شبهات وجود دارد و دانشجويان نيز در مورد آن دچار ابهام هستند. دانشگاه آزاد اعلام كرده است كه فرم ارزشيابي محرمانه است و اساتيد امكان مشاهده ليست را ندارند اما با اين حال به نظر مي‌رسد كه اينطور نيست و اساتيد مي‌توانند ليست را مشاهده كنند. 

اينطور ادعا شده است كه فرم ارزشيابي به منظور بررسي وضعيت تدريس اساتيد مي‌باشد و بايد جايگاه آن ها را در ترم هاي بعدي تغيير بدهد اما با اين حال طبق گفته هاي دانشجويان هيچ تفاوتي در ارتقا و كاهش رتبه اساتيد ايجاد نمي‌شود و در نهايت مي‌توان نتيجه گرفت كه اين ارزشيابي يك نوع تشريفات است و كاربرد چنداني ندارد. 

 

برگزاري امتحانات در سامانه آموزشيار

يكي از سوالات پرتكرار دانشجويان دانشگاه آزاد اين است كه امتحانات آنلاين و غيرحضوري اين دانشگاه در سامانه آموزشيار برگزار مي‌شود يا خير. در پاسخ بايد گفت كه خير در سايت آموزشيار دانشگاه آزاد هيچ امتحاني برگزار نمي‌شود و اين سايت تنها به منظور راه اندازي خدمات اداري گفته شده راه اندازي شده است. 

امتحانات آنلاين دانشگاه آزاد اكثرا در سامانه دان برگزار مي‌شوند كه البته اين فرايند بيشتر در دوران شيوع ويروس كرونا كاربرد داشت و هم اكنون كاهش ويروس و عادي شدن شرايط تمامي امتحانات به صورت حضوري برگزار مي‌شوند. اما اگر به دلايلي واحدهاي دانشگاهي تصميم به برگزاري امتحانات به صورت آنلاين بگيرند، دانشجويان بايستي به سامانه دان و يا وادانا مراجعه نمايند. 

 

مشكلات رايج در سايت آموزش يار دانشگاه آزاد

برخي مواقع ممكن است دانشجويان در هنگام مراجعه به سايت آموزشيار دانشگاه آزاد edu.iau.ac.ir با خطاها و مشكلاتي مواجه شوند. دانشجويان بايد از راهكارهاي برطرف كردن ارورهاي سايت مطلع باشند تا بتوانند مشكل را برطرف كرده و خدمات مورد نظر خود را از سامانه دريافت نمايند. رايج ترين مشكلات و خطاهاي سايت آموزشيار به شرح زير هستند. 

پيام خطا در هنگام ورود به سامانه آموزشيار: در صورت مواجه با اين خطا مي‌توانيد با مرورگر ديگري وارد سامانه شويد. در صورت برطرف نشدن ارور، مدتي صبر كنيد و بعدا مجددا اقدام كنيد چراكه اين خطا از طرف سامانه است.

❌ارسال نشدن كد براي ورود به سايت: برنامه آيگپ را نصب كنيد تا بتوانيد به صورت مستقيم كد ورود را دريافت نماييد. 

❌ارور 4030 براي دانشجويان خارج از كشور: براي حل اين مشكل بايد وي پي ان ايران يعني آي پي استاتيك را بر روي سيستم خود نصب نماييد. 

فعال نشدن گزينه پرداخت الكترونيكي در هنگام پرداخت شهريه: اين مشكل مربوط به سامانه مي‌باشد و براي حل آن بايستي با دانشگاه خود تماس بگيريد. 

عدم امكان مشاهده برنامه هفتگي: اين گزينه تنها پس از پرداخت شهريه متغير فعال خواهد شد. 

 

مشاوره سايت آموزشيار دانشگاه آزاد edu.iau.ac.ir 

دانشجويان دانشگاه آزاد براي دسترسي به مواردي همچون انتخاب واحد، پرداخت شهريه، دريافت كارت ورود به جلسه، مشاهده نمرات و غيره بايد به سايت آموزشيار دانشگاه آزاد edu.iau.ac.ir مراجعه كرده و خدمات مورد نظر خود را دريافت نمايند. 

چنانچه هرگونه ابهام و يا سوالي در زمينه سامانه آموزشيار براي تان وجود دارد، مي‌توانيد با مشاوران تحصيلي صحبت كرده و پاسخ سوالات خود را دريافت نماييد. متخصصان مركز  مشاوره تحصيلي تلفني دانتل كو در خدمت شما هستند تا در اين زمينه ياري‌تان كنند. 

 

براي دريافت مشاوره در زمينه سايت آموزشيار دانشگاه آزاد edu.iau.ac.ir مي‌توانيد با مشاوران مركز مشاوره تحصيلي دانتل با شماره 02191005066 تماس بگيريد.

 

سوالات متداول

  1. براي ورود به سايت آموزشيار دانشگاه آزاد چه بايد كرد؟

    به منظور ورود به سامانه بايستي آدرس edu.iau.ac.ir را در مرورگر خود جستجو نماييد. 

  2. امكانات سايت آموزش يار دانشگاه آزاد چيست؟

    امكانات و خدمات متعددي همچون پرداخت شهريه، انتخاب واحد، مشاهده ليست دروس، دريافت كارت امتحان، اعتراض به دروس و… در اين سامانه قابل دريافت مي‌باشد. 

  3. آيا سايت آموزشيار edu.iau.ac.ir تنها به دانشجويان دانشگاه آزاد اختصاص دارد؟

    خير علاوه بر دانشجويان، اساتيد، كارمندان و تمامي پرسنل نيز براي دريافت خدمات مورد نظر خود بايد به اين سايت مراجعه كنند. 

    منبع: سايت آموزشيار دانشگاه آزاد edu.iau.ac.ir

امتیاز:
بازدید:
[ ۴ مهر ۱۴۰۲ ] [ ۰۱:۵۲:۳۳ ] [ دانتل ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 7
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی