duntelco1
مشاوره تحصيلي

ويرايش ثبت نام كنكور سراسري ۱۴۰۳ در سه مرحله امكان پذير مي باشد. داوطلبان كنكور سراسري بايد در زمان تكميل فرم ثبت‌نام آزمون تمام دقت خود را به كار بگيرند تا اطلاعات را به درستي درج كنند. با وجود آنكه فرم پيش نويس ثبت‌نام در انتها دفترچه راهنما قرار داده شده است تا داوطلبان از طريق تكميل كردن آن از اطلاعات لازم و نحوه ثبت‌نام آگاهي يابند، اما همچنان هرساله تعدادي از داوطلبان هستند كه به دليل عدم اطلاع يا بي دقتي، مشخصات خود را به درستي در فرم ثبت‌نام وارد نمي‌كنند. در ادامه به بررسي زمان و چگونگي ويرايش ثبت نام كنكور 1403 خواهيم پرداخت.

❌❌ داوطلبان بايد توجه داشته باشند تعداد دفعات براي محدود مي باشد. پس در صورت اطمينان كامل از تصحيح اطلاعات ويرايش خود را ثبت كنند. ❌❌

منبع: ويرايش ثبت نام كنكور سراسري 

 

ويرايش ثبت نام كنكور سراسري ۱۴۰۳

كنكور سراسري از اين پس در دو نوبت ارديبهشت و تير ماه برگزار خواهد شد و داوطلبان امكان شركت در هر دو نوبت را خواهند داشت. با توجه به اين تغييرات، ثبت‌نام نيز در دو نوبت به صورت جداگانه در آبان و فروردين ماه انجام خواهد گرفت. داوطلباني كه به در اين آزمون شركت كرده اند در صورت وارد كردن اشتباه اطلاعات مي توانند در ويرايش ثبت نام كنكور ۱۴۰۳ اين اطلاعات را ويرايش كند. 

 

زمان ويرايش ثبت نام كنكور سراسري ۱۴۰۳

سازمان سنجش آموزش كشور با فراهم كردن فرصت ويرايش ثبت نام كنكور سراسري 1403 اين امكان را ايجاد كرده است تا اشتباهاتي در فرم ثبت نام كنكور درج شده است، توسط داوطلبان اصلاح شوند. فرصت ويرايش در چند بازه زماني فراهم است.

 

زمان ثبت نام كنكور 1403

داوطلباني كه ثبت‌نام آزمون سراسري را انجام مي‌دهند، تا آخرين روزي كه براي ثبت‌نام درنظر گرفته شده است فرصت دارند كه فرم ثبت‌نام را دريافت و با چند بار بررسي كردن آن اشتباهات موجود را اصلاح كنند. توجه داشته باشيد كه تعداد دفعات ويرايش ثبت نام كنكور سراسري ۱۴۰۳ محدود است پس بايد قبل از ثبت ويرايش به دقت فرم را بررسي نماييد. 

 

تمديد مهلت ثبت نام كنكور ۱۴۰۳

سازمان سنجش معمولا پس از اتمام بازه زماني ثبت نام كنكور سراسري، فرصت مجددي را براي داوطلبان جامانده از ثبت نام در نظر مي‌گيرد تا بتوانند در اين آزمون نام نويسي كنند. در اين فرصت داوطلباني كه قبلا ثبت نام كرده اند، مي‌توانند با مراجعه به سايت سنجش و ورود به سايت سنجش مي توانند ويرايش ثبت نام كنكور سراسري را انجام دهند.

تاكنون اطلاعيه در خصوص تمديد مهلت ثبت نام آزمون سراسري منتشر نشده است. به محض در يافت اطلاعات جديد در اين مقاله بروزرساني خواهيم كرد.

در سال گذشته مهلت ثبت نام ۲ روز تمديد شد و داوطلبان امكان ويرايش اطلاعات ثبت نام آزمون سراسري خود را داشتند. با توجه به تغييرات اعمال شده در نحوه برگزاري كنكور سراسري امكان دارد كه در سال جديد اين مدت بيشتر نيز شود. 

 

مهلت مجدد ثبت نام جاماندگان

سازمان سنجش براي آن دسته از داوطلباني كه حتي در زمان تمديد مهلت ثبت نام نيز موفق به ثبت نام نمي شوند، فرصتي دوباره به آن ها مي دهد تا ثبت نام خود را در كنكور سراسري انجام دهند. از اين رو آن دسته از داوطلباني كه قبلا ثبت نام كرده اند، مي توانند با مراجهه به سايت سنجش نسبت به تحصيح اطلاعات و ويرايش ثبت نام كنكور سراسري ۱۴۰۳ اقدام كنند.

 

 

موارد مجاز براي ويرايش اطلاعات

هرآنچه كه در زمان نام نويسي كنكور سراسري وارد فرم ثبت نام كرده ايد، قابل ويرايش و اصلاح است كه به شرح زير مي‌باشند.

  • مشخصات شناسنامه اي
  • مشخصات تحصيلي
  • مشخصات سهميه ها
  • عكس
  • آدرس و شماره تماس
  • علاقه مندي به گزينش در دانشگاه هاي مختلف

 

زمان دريافت كارت ورود به جلسه كنكور

آخرين فرصت درنظر گرفته شده براي ويرايش ثبت نام كنكور سراسري، در زمان دريافت كارت ورود به جلسه است. به داوطلبان توصيه مي‌شود كه پس از مشاهده كارت ورود به جلسه، چنانچه مغايرتي را در آن مشاهده نمودند، از طريق بخش ويرايش اطلاعات سازمان سنجش اشتباهات آن را رفع كنند.

برخي از ايرادات كارت ورود به جلسه كنكور سراسري مثل اشتباهات عكس، عدم اعمال سهميه و … فقط از طريق مراجعه به باجه‌هاي رفع نقص كنكور قابل اصلاح است.

همچنين دانش آموزان پايه دوازدهم نيز بايد با دريافت فرم ثبت‌نام، معدل كتبي خود را درج كنند. زيرا در زمان ثبت‌نام آزمون به دليل آنكه كارنامه براي آن ها صادر نشده بود، معدل پايه دوازدهم را در دسترس نداشتند و بايد در زمان انتشار كارت ورود به جلسه، معدل واقعي خود را وارد فرم كنند.

 

موارد مجاز ويرايش در زمان دريافت كارت ورود به جلسه

البته در زمان دريافت كارت ورود به جلسه براي ويرايش برخي از اطلاعات از طريق سايت سنجش محدوديت وجود دارد و حتما بايد به صورت حضوري به باجه‌هاي رفع نقص مراجعه كنيد و مدارك لازم را ارائه دهيد. موارد مجاز ويرايش ثبت نام كنكور به شرح زير هستند.

  • مشكلات مربوط به عكس (عكس اشتباه، واضح نبودن عكس، مهر نداشتن عكس، فاقد عكس بودن)
  • اشتباه در اعمال سهميه رزمندگان و ايثارگري
  • اشتباه در اعمال سهميه بهياري
  • اشتباه در نظام تحصيلي
  • اشتباه در موارد دين، جنسيت، زبان خارجي امتحاني و معلوليت

 

 

نحوه ويرايش اطلاعات ثبت نام كنكور 1403

براي ويرايش ثبت نام كنكور سراسري ۱۴۰۳ بايد به سايت سازمان سنجش آموزش كشور مراجعه فرماييد و از طريق لينك مربوط به ويرايش اطلاعات، فرم ثبت‌نام را دريافت كنيد. مراحل كلي ويرايش به صورت زير است.

✅مراجعه به سايت سازمان سنجش sanjesh.org و ورود به بخش سراسري

✅انتخاب ثبت نام آزمون سراسري 1403

✅انتخاب گزينه ثبت نام 

✅وارد شدن با استفاده از شماره پرونده و كد رهگيري ثبت نام

✅ويرايش اطلاعات مندرج در فرم ثبت نام

 

 

راهنما تصويري

1️⃣ به سايت سازمان سنجش آموزش كشور به نشاني sanjesh.org كنيد.

2️⃣ گزينه ” سراسري ” را انتخاب كنيد.

3️⃣ جهت ويرايش ثبت نام كنكور سراسري ۱۴۰۳ از منوي سمت راست بر روي گزينه ثبت نام كليك كنيد.

4️⃣بر روي لينك ” ثبت نام آزمون سراسري سال ۱۴۰۳ ” كليك كنيد.

 

5️⃣ در اين صفحه شماره پرونده 7 رقمي وكد پيگيري ثبت نام و عبارت امنيتي را وارد كنيد و بر روي تاييد كليك كنيد.

6️⃣بر روي گزينه ويرايش اطلاعات كليك كنيد.

7️⃣فرم ثبت نام را باز كرده و اطلاعات اشتباه را اصلاح نماييد. در صورت اطمينان گزينه تاييد را انتخاب كنيد.

 

 

 

نحوه ويرايش اطلاعات ثبت نام آزمون سراسري در زمان دريافت كارت ورود به جلسه

چند روز پيش از برگزاري آزمون، كارت ورود به جلسه منتشر و در دسترس قرار مي گيرد. داوطلبان با مراجعه به سايت سازمان سنجش مي توانند كارت خود را دريافت كنند. در صورت مغايرت اطلاعات داوطلب بايد به سايت سنجش مراجعه و اطلاعات ثبت نام كنكور سراسري درج شده بر روي كارت ورود به جلسه خود را ويرايش كند. مراحل انجام ويرايش ثبت نام كنكور 1403 در زمان دريافت كارت ورود به جلسه به صورت زير مي باشد.

1️⃣به سايت سازمان سنجش sanjesh.org مراجعه كرده و گزينه “سراسري” را انتخاب كنيد.

2️⃣ از منوي سمت را بر روي گزينه “كارت” كليك كنيد.

3️⃣ گزينه ” دريافت كارت ورود به جلسه آزمون سراسري ۱۴۰۳ ” انتخاب كنيد

5️⃣ در اين مرحله دريافت كارت ورود به جلسه كنكور براي ورود به پنل كاربري خود كد ملي و رمز عبور خود را وارد كنيد

6️⃣در اين مرحله ويرايش ثبت نام كنكور سراسري 1403 ابتدا بر روي گزينه ” آزمون سراسري ” كليك كنيد.

7️⃣ در گام اول بايد اطلاعات خود را تاييد نماييد. داوطلبان گرامي در اين مرحله در صورت درج اطلاعات اشتباه سوابق تحصيلي مي توانيد آن را تصحيح نماييد. البته در اين بخش مي توانيد سهميه خود را نيز ويرايش نماييد. در صورت صحيح بودن اطلاعات بر روي كادر سبر رنگ پايين سمت چپ كليك كنيد.

8️⃣ در صورت ويرايش اطلاعات سوابق تحصيلي ابتدا نظام آموزشي خود را انتخاب كرده و سپس در كادر جديد كدسوابق تحصيلي 19 رقمي را وارد نماييد.

9️⃣ در صورت ويرايش ثبت نام كنكور ۱۴۰۳ و تغيير سهيمه خود يكي از گزينه هاي موجود را انتخاب نماييد و سپس گزينه “ تاييد اطلاعات ” را كليك كنيد.

1️⃣0️⃣ در گام دوم: هشدار ها قوانين و تخلفات را مطالعه نماييد. سپس تيك عبارت ” تخلفات و جرايم قانون رسيدگي به تخلفات و جرايم در آزمون هاي سراسري كه مشتمل بر موارد بالا است را ميپذيرم. ” را فعال كنيد و بر روي گزينه ” مشاهده كارت ورود به جلسه كنكور ” كليك كنيد.

1️⃣1️⃣ حال مي توانيد كارت ورود جلسه كنكور تير ماه را مشاهده نماييد. بر روي ” گزينه چاپ ” كارت كليك كنيد.

 

 

 

ويرايش ثبت نام كنكور سراسري در هنگام انتخاب رشته

پس از انتشار كارنامه اوليه كنكور سراسري، مهلت مجددي نيز براي ويرايش ثبت نام كنكور سراسري در اختيار داوطلبان قرار خواهد گرفت. در اين مدت داوطلبان مي‌توانند به سايت سنجش مراجعه كرده و پس از ورود به پورتال شخصي خود، برخي از اطلاعات را ويراي نمايند. 

اطلاعات مجاز به ويرايش در هنگام انتخاب رشته كنكور سراسري معدل كنكور، زمان فارغ التحصيلي، و اعلام علاقه مندي به پيام نور و غيرانتفاعي و سهميه مي‌باشند. 

 

مشاوره ويرايش ثبت نام كنكور سراسري ۱۴۰۳

براي ويرايش اطلاعات ثبت نام كنكور سراسري نيازي به واريز هزينه و خريد كارت اعتباري نداريد و فقط بايد شماره پرونده و كد پيگيري ثبت‌نام خود را در دسترس داشته باشيد. توجه شود كه پس از اعمال اصلاحات لازم در فرم ثبت‌نام، حتما ذخيره نهايي در انتهاي فرم را تاييد كنيد.

چنانچه هرگونه سوال و يا ابهامي در زمينه ويرايش ثبت نام كنكور سراسري براي تان وجود دارد، مي‌توانيد با مشاوران تحصيلي صحبت كرده و پاسخ سوالات خود را دريافت نماييد. متخصصان مركز مشاوره تحصيلي تلفني دانتل كو در خدمت شما هستند تا در اين زمينه ياري‌تان كنند. 

 

 

براي دريافت مشاوره در زمينه ويرايش ثبت نام كنكور سراسري ۱۴۰۳ مي‌توانيد با مشاوران مركز مشاوره تحصيلي دانتل با شماره 02191005066 تماس بگيريد.

 

سوالات متداول

  1. زمان ويرايش ثبت نام كنكور سراسري ۱۴۰۳ چه تاريخي مي باشد؟

    داوطلبان در چند نوبت مي توانند مي توانند اطلاعات خود را ويرايش كنند كه در متن مقاله به آن اشاره شده است.

  2. ثبت‌نام آزمون سراسري ۱۴۰۳ چند نوبت برگزار مي شود؟

    با توجه به تغييرات اعمال شده برگزاري آزمون سراسري در دو نوبت مي‌باشد و داوطلبان در اين دو نوبت مي توانند نام نويسي كنند.

  3. آيا در زمان دريافت كارت ورود به جلسه نيز مي‌توان اطلاعات را ويرايش كرد؟

    بله برخي از اطلاعات در زمان دريافت كارت ورود به جلسه قابل ويرايش است. اما براي ويرايش برخي اطلاعات مثل عكس بايد به باجه هاي رفع نقص مراجعه نماييد. 

    منبع: ويرايش ثبت نام كنكور سراسري

امتیاز:
بازدید:
[ ۱۹ مهر ۱۴۰۲ ] [ ۰۲:۰۴:۵۹ ] [ دانتل ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 1
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی