duntelco1
مشاوره تحصيلي

ثبت نام پذيرفته شدگان دانشگاه فرهنگيان ۱۴۰۲ از مهم ترين دغدغه هاي داوطلبان پذيرفته شده در اين دانشگاه مي‌باشد. تمامي افرادي كه در دانشگاه فرهنگيان قبول شده اند، بايد در زمان تعيين شده به سايت گلستان مراجعه كرده و مدارك خود را در سامانه بارگزاري كنند. در صورت لزوم دانشگاه اطلاعيه اي صادر كرده و زمان دقيق مراجعه حضوري و تحويل مدارك را نيز اعلام خواهد كرد. در اين مطلب به بررسي كامل ثبت نام پذيرفته شدگان دانشگاه فرهنگيان 1402 پرداخته شده است. براي كسب اطلاع بيشتر مي‌توانيد با مجموعه دانتل كو تماس بگيريد. 

 منبع: ثبت نام پذيرفته شدگان دانشگاه فرهنگيان

ثبت نام پذيرفته شدگان دانشگاه فرهنگيان ۱۴۰۲

داوطلباني كه در كنكور سراسري شركت كرده و كد رشته محل هاي مربوط به دانشگاه فرهنگيان را نيز در فرم انتخاب رشته خود وارد كرده اند، در صورت پذيرش در اين دانشگاه بايد براي ثبت نام پذيرفته شدگان دانشگاه فرهنگيان ۱۴۰۲ اقدام نمايند. 

دانشگاه فرهنگيان شرايط خاصي دارد و داوطلبان بايد علاوه بر كنكور سراسري در مصاحبه اختصاصي اين دانشگاه نيز شركت نمايند. پذيرفته شدگان در مرحله مصاحبه مي‌توانند به صورت نهايي در دانشگاه نام نويسي نمايند. 

 

 

زمان ثبت نام پذيرفته شدگان دانشگاه فرهنگيان 1402

داوطلباني كه در در زمان اعلام نتايج نهايي كنكور سراسري وارد سايت سنجش شده و نتايج را مشاهده كرده‌اند، در صورت پذيرش در رشته هاي دانشگاه‌فرهنگيان، بايد به سامانه گلستان مراجعه كرده و در مورد جزييات ثبت نام پذيرفته شدگان دانشگاه فرهنگيان ۱۴۰۲ مطلع شوند. 

با توجه به آخرين اخبار ثبت نام پذيرفته شدگان دانشگاه فرهنيگان 1402 در روز هاي آينده آغاز خواهد شد. به محض اعلام در اين بخش از مقاله و كانال تلگرام اطلاع رساني خواهيم كرد.

ثبت نام فرهنگيان در مرحله اول به صورت اينترنتي مي‌باشد. سال گذشته پذيرفته شدگان بايد از 6 تا 9 مهر ماه به سايت گلستان مراجعه كرده و مدارك خود را بارگزاري مي‌كردند. با توجه به تاخير در اعلام نتايج كنكور 1402، زمان دقيق ثبت نام غيرحضوري و حضوري پذيرفته شدگان فرهنگيان هنوز مشخص نشده است و به محض اطلاع رساني در اين صفحه قرار خواهد گرفت. 

 

سايت ثبت نام پذيرفته شدگان دانشگاه فرهنگيان ۱۴۰۲

در بالا گفته شد كه تمامي جزييات مربوط به ثبت نام پذيرفته شدگان دانشگاه فرهنگيان 1402 به صورت اينترنتي در سامانه گلستان قرار خواهد گرفت و پذيرفته‌شدگان مي‌توانند در زمان تعيين شده با مراجعه به همين سامانه مدارك خود را بارگزاري كنند. 

سايت گلستان با آدرس education.cfu.ac.ir در اختيار پذيرفته شدگان اين دانشگاه قرار دارد تا ثبت نام خود را انجام دهند. علاوه بر اين ديگر خدمات اينترنتي دانشگاه فرهنگيان همچون انتخاب واحد نيز در همين سامانه انجام خواهد شد.

 

ثبت نام مدرك دوگانه دانشگاه فرهنيگان 

مدرك دوگانه در سال در دانشگاه فرهنگيان اضافه شده و داوطلبان اين امكان را دارند به صورت مشترك ادامه تحصيل نمايند. بر اين اساس داوطلبان مي‌توانند در رشته‌هاي انتخابي آموزش و پرورش به صورت مشترك در دانشگاه دولتي و فرهنگيان تحصيل كنند. ت

همانگونه كه شرح داديم ثبت نام پذيرفته شدگان دانشگاه فرهنگيان 1402 از طربق سايت اين دانشگاه انجام مي پذيرد. اما داوطلبان قبول شده مدرك دوگانه بايد ثبت نام خود را در دانشگاه سراسري پذيرفته شده انجام نمايند و نيازي به مراجعه به سايت دانشگاه فرهنگيان نمي باشد.

مدارك لازم پذيرفته شدگان فرهنگيان 1402

تمامي دانشجويان پذيرفته شده در دانشگاه هاي مختلف بايد يكسري مدارك را براي ثبت نام به دانشگاه محل قبولي خود ارائه دهند. براي ثبت‌نام پذيرفته شدگان دانشگاه فرهنگيان نيز تحويل مدارك مورد نياز الزامي مي‌باشد. 

اين مدارك در هنگام ثبت نام غيرحضوري بايد در سايت دانشگاه بارگزاري شود و پس از اين مرحله و در فرايند مراجعه حضوري به دانشگاه نيز اصل مدارك به دانشگاه تحويل داده شود. مدارك مورد نياز براي ثبت نام پذيرفته شدگان دانشگاه فرهنگيان 1402 به شرح زير مي‌باشد. 

✅عكس 4*3 

✅كپي تمامي صفحات شناسنامه

✅كپي پشت و روي كارت ملي

✅كارنامه كنكور و نتيجه پذيرش در دانشگاه فرهنگيان به صورت اسكن شده

✅كپي از مدرك موقت پيش دانشگاهي

✅گواهي انصراف از تحصيل براي دانشجويان انصرافي

✅مدرك معافيت از خدمت براي آقايان

نكته: مدارك لازم بايد با فرمت JPG و به صورت جداگانه با حجم 250 تا 300 كيلوبايت اسكن شده و بارگزاري شوند. 

 

نحوه ثبت نام پذيرفته شدگان فرهنگيان در سايت گلستان

دانشحويان دانشگاه فرهنگيان پس از فارغ التحصيلي در اين دانشگاه مي‌توانند به عنوان معلم شروع به فعاليت نمايند. داوطلبان پذيرفته شده بايستي در سامانه ثبت نام كرده و نام نويسي خود در دانشگاه را قطعي نمايند. در سال گذشته ثبت نام پذيرفته شدگان دانشگاه فرهنگيان فقط به صورت اينترنتي انجام گرفت. مراحل نام نويسي اينترنتي فرهنگيان به شرح زير مي‌باشد. 

1️⃣با جستجو آدرس education.cfu.ac.ir در مرورگر خود وارد سايت گلستان شويد. 

2️⃣بر روي گزينه ورود به سيستم كليك كنيد. 

 

3️⃣در كادر نام كاربري u4021 و سپس كدداوطلبي خود را درج كرده و در كادر گذرواژه نيز كدملي خود را وارد نماييد. 

 

4️⃣ در صفحه بعدي بر روي گزينه “دانشجو” و سپس “پذيرش غير حضوري” و “پذيرش غيرحضوري دانشجويان” كليك كنيد.

5️⃣ در اين مرحله ثبت نام پذيرفته شدگان دانشگاه فرهنگيان 1402 اطلاعات خواسته شده را وارد كرده و تاييد نماييد. 

6️⃣در صفحه هاي بعدي بايد اطلاعات ايثارگري را نيز تكميل نماييد.

7️⃣مرحله بعد بايد مدارك خود را بارگزاري كنيد. 

8️⃣چنانچه قصد دريافت خوابگاه داريد، بايد در صفحه بعدي درخواست خود را ثبت نماييد. 

9️⃣در نهايت بايد گزينه ” اتمام پذيرش پذيرش غير حضوري و چاپ فرم مشخصات كامل دانشجو” را انتخاب كرده و فرايند ثبت نام را به اتمام برسانيد. 

🔟 در اين مرحله ثبت نام پذيرفته شدگان دانشگاه فرهنگيان 1402 بر روي گزينه “چاپ گواهي پذيرش غير حضوري دانشجو” كليك كرده و در نهايت با انتخاب گزينه “آماده سازي جهت چاپ” فرم خود را ذخيره كرده و پرينت بگيريد.

1️⃣1️⃣در صورت داشتن كسري مدارك نيز تمامي مدارك لازم در پايين گواهي پذيرش غيرحضوري قيد خواهد شد و بايد در سريع ترين زمان ممكن آن ها را كامل نماييد. 

مشاوره ثبت نام دانشگاه فرهنگيان

پس از ثبت نام غير حضوري، بايستي فرم پذيرش را پرينت گرفته و آن را امضا كنيد و در نهايت به صورت حضوري به دانشگاه تحويل دهيد. در سايت گلستان جزييات مربوط به مراجعه حضوري به دانشگاه جهت ثبت نام پذيرفته شدگان دانشگاه فرهنگيان ۱۴۰۲ اعلام خواهد شد و دانشجويان بايد بر اين اساس اقدامات لازم را انجام دهند. 

چنانچه هرگونه سوال و يا ابهامي در زمينه ثبت نام فرهنگيان براي تان وجود دارد و يا در روند نام نويسي با مشگلي مواجه شده ايد، مي‌توانيد با مشاوران تحصيلي صحبت كرده و پاسخ سوالات خود را دريافت نماييد. متخصصان مركز مشاوره تحصيلي تلفني دانتل كو در خدمت شما هستند تا در اين زمينه ياري‌تان كنند. 

 

براي دريافت مشاوره در زمينه ثبت نام پذيرفته شدگان دانشگاه فرهنگيان 1402 مي‌توانيد با مشاوران مركز مشاوره تحصيلي دانتل با شماره 02191005066 تماس بگيريد.

 

سوالات متداول

  1. زمان ثبت نام پذيرفته شدگان دانشگاه فرهنگيان ۱۴۰۲ چه تاريخي است؟

    تاريخ دقيق ثبت نام غيرحضوري هنوز مشخص نشده است. به محض اطلاع رساني در اين صفحه قرار خواهد گرفت.

  2. براي ثبت نام پذيرفته شدگان دانشگاه فرهنگيان چه مداركي لازم است؟

    ليست مدارك مورد نياز براي ثبت نام فرهنگيان به طور كامل در متن مقاله آورده شده است. 

  3. آيا در صورت عدم مراجعه به سايت براي ثبت نام، مي‌توان در زمان ديگري نام نويسي كرد؟

    ممكن است دانشگاه زمان ثبت نام را تمديد كند اما به طور كلي عدم مراجعه در زمان معين به معناي انصراف از تحصيل مي‌باشد. 

    منبع: ثبت نام پذيرفته شدگان دانشگاه فرهنگيان

امتیاز:
بازدید:
[ ۲۷ مهر ۱۴۰۲ ] [ ۰۷:۳۱:۳۶ ] [ دانتل ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 6
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی