duntelco1
مشاوره تحصيلي

كارت ورود به جلسه آزمون دكتري ۱۴۰۳ چند روز پيش از برگزاري آزمون منتشر مي شود. داوطلبان با مراجعه به سايت سازمان سنجش مي توانند اين كارت را دريافت كنند. هرسال داوطلبان بسياري در آزمون دكتري شركت مي‌كنند، در سال جاري نيز تعداد متقاضيان زيادي براي ثبت نام در آزمون دكترا اقدام كرده اند تا بتوانند با توجه به عملكردشان وارد مقطع دكترا شوند. يكي از نكاتي كه تمامي شركت كنندگان بايستي بدان توجه داشته باشند، اين است كه پيش از حاضر شدن در جلسه كنكور، كارت آزمون دكتري خود را از سايت سازمان سنجش دريافت كنند. به منظور راهنمايي داوطلبان در ادامه اين مطلب به ارائه اطلاعاتي پيرامون كارت ورود به جلسه آزمون دكتري 1403 مي‌پردازيم.

 منبع: كارت ورود به جلسه آزمون دكتري

كارت ورود به جلسه آزمون دكتري ۱۴۰۳

از آنجايي كه داشتن كارت ورود به جلسه آزمون دكتري۱۴۰۳ يكي از ملزومات حضور در جلسه آزمون است، سازمان سنجش آموزش كشور چند روز تا يك هفته قبل از برگزاري آزمون، براي هر داوطلب كارت ورود به جلسه منتشر مي‌كن و هر داوطلب موظف است نسبت به دريافت آن اقدام كند.

زمان برگزاري آزمون در تاريخ 4 اسفندماه 1403 مي باشد. احتمالا كارت ورود به جلسه آزمون دكتري در اول اسفند ماه منتشر خواهد شد.

به منظور شناسايي داوطلبان در تاريخ برگزاري آزمون دكتري و همينطور در اختيار قرار دادن اطلاعات مهمي همچون نام و نام خانوادگي، شماره شناسنامه براي شناسايي داوطلب و همينطور شماره پرونده، شماره داوطلبي، سهميه ثبت نامي، گروه آزمايشي، كد رشته امتحاني و نام رشته امتحاني، بايستي اين كارت در روز برگزاري آزمون همراه داوطلبان باشد.

 

زمان دريافت كارت ورود به جلسه آزمون دكتري 1403

كارت آزمون دكتري ۱۴۰۳ در روزهاي پاياني و نزديك به زمان برگزاري آزمون منتشر خواهد شد. تمامي متقاضياني كه در اين آزمون نام نويسي و كد رهگيري ثبت نام دريافت كرده‌اند، مي‌توانند طبق آخرين اطلاعيه‌هاي سازمان سنجش نسبت به دريافت كارت خود از اين سايت اقدام كنند.

زمان دريافت كارت ورود به جلسه دكتري 1403 اوايل اسفند ماه مي باشد.

بهتر است تمامي داوطلبان در روزهاي ابتدايي نسبت به دريافت كارت ورود به جلسه خود اقدام كنند تا در صورت وجود هر گونه مشكل در كارت ورود به جلسه، وقت كافي براي اصلاح آن داشته باشند.

 

نحوه دريافت كارت ورود به جلسه دكتري 1403

در تاريخ‌هاي اعلام شده در اسفندماه، لينك مربوط به دريافت كارت آزمون دكتري ۱۴۰۳ فعال خواهد شد. تمامي كساني كه در اين آزمون ثبت نام كرده‌اند، مي‌توانند از راهنماي نحوه دريافت كارت ورود به جلسه دكتري كه در ادامه شرح داده ايم استفاده نمايند.

1️⃣به سايت سازمان سنجش آموزش كشور، به نشاني اينترنتي ” sanjesh.org ” مراجعه كنيد.

2️⃣گزينه ” دكتري تخصصي ” را انتخاب نماييد.

 

3️⃣براي كارت ورود به جلسه آزمون دكتري از سمت راست صفحه گزينه كارت را انتخاب كنيد. 

 

 

4️⃣بر روي لينك فعال ” دريافت كارت ورود به جلسه آزمون ورودي دوره دكتري تخصصي ( Ph.D) سال 1403 ” كيلك نمايند.

 

5️⃣با كليك بر روي لينك فعال، صفحه جديدي ايجاد مي‌شود كه در اين صفحه، امكان دريافت كارت به چهار روش فراهم است و با انتخاب يكي از چهار روشي كه شرح داديم و تكميل آن، امكان دريافت كارت وجود دارد.

  • روش اول: شماره پرونده و سريال ثبت نام
  • روش دوم: شماره پرونده و كدپيگيري ثبت نام
  • روش سوم: شماره پروند و كدملي
  • روش چهارم: شماره پرونده و شماره داوطلبي

 

مندرجات كارت ورود به جلسه آزمون دكتري 1403

پس از دريافت كارت ورود به جلسه آزمون دكتري اطلاعات مهمي را بر روي آن مشاهده خواهيد كرد. اين اطلاعات بسيار حائز اهميت هستند و علاوه بر مشخص كردن تاريخ دقيق آزمون و حوزه امتحاني، اطلاعات شخصي شما را نيز در بر مي‌گيرند. اين اطلاعات بايد كاملا درست باشند و در صورتي كه هرگونه نقصي در آن ها مشاهده كرديد براي اصلاح آن به صورت حضوري يا اينترنتي اقدام نماييد. مندرجات كارت ورود به جلسه آزمون دكتري 1403 به شرح زير هستند. 

👈شماره پرونده

👈شماره داوطلبي

👈شماره شناسنامه

👈گروه آزمايشي

👈سهميه ثبت نام

👈كد و نام رشته امتحاني

 

نحوه ويرايش كارت ورود به جلسه آزمون دكتري ۱۴۰۳

همانطوركه پيش تر نيز اشاره كرديم، تمامي داوطلبان بايستي در روزهاي ابتدايي نسبت به دريافت كارت ورود به جلسه آزمون دكتري خود اقدام كنند. چراكه احتمال وجود برخي خطاها و اشتباهات سيستمي در زمان ثبت نام و تكميل فرم اينترنتي وجود دارد.

چنانچه اطلاعات شناسنامه‌اي و ثبت نامي مندرج در كارت آزمون دكتري 1403 با واقعيت مغايرت داشت باشد، نمي‌تواند در آزمون شركت كند. بنابراين داوطلبان بايد به يكي از روش هاي رفع نقص كارت از طريق لينك مربوط به آن در سايت سازمان سنجش و يا از طريق باجه هاي رفع نقص، نواقص كارت خود را رفع كنند.

 

ويرايش اينترنتي از طريق سايت سنجش

سازمان سنجش آموزش كشور با پيش بيني خطاهاي احتمالي و وجود نواقص در كارت ورود به جلسه دكترا داوطلبان، همزمان با فعال شدن لينك مربوط به دريافت كارت آزمون دكتري لينك ” ويرايش ثبت نام دكتري ” را نيز فعال مي‌كند، تا تمامي متقاضيان بتوانند از طريق آن اطلاعات ثبت نامي خود را ويرايش كرده و نواقص را برطرف كنند. سپس مجددا كارت ورود به جلسه آزمون دكتري ۱۴۰۳ با اطلاعات درست را دريافت كنند.

داوطلبان مي‌توانند از طريق اين لينك اطلاعات خود را ويرايش كنند. اطلاعات قابل ويرايش در سايت سنجش به شرح زير مي‌باشد.

👈نام خانوادگي و نام، شماره شناسنامه، كد ملي و تاريخ تولد

👈دانشگاه يا موسسه فارغ التحصيلي مقطع كارشناسي، معدل و تاريخ فارغ التحصيلي مقطع كارشناسي

👈موسسه فارغ‌ التحصيلي يا دانشگاه كارشناسي‌ ارشد، معدل و تاريخ فارغ‌ التحصيلي كارشناسي‌ ارشد

👈هيات علمي شامل مربي، آموزشي، رسمي و دانشگاه محل خدمت مربيان آموزشي رسمي 

 

ويرايش از طريق باجه هاي رفع نقص

تمامي اطلاعات داراي نقص در كارت ورود به جلسه از طريق سايت قابل اصلاح نيستند و داوطلبان براي اصلاح ان ها بايد به صورت حضوري اقدام نمايند. داوطلبان مي‌توانند براي رفع نقص در عكس كارت ورود به جلسه دكتري 1403، اطلاعات مربوط به سهميه، جنسيت، نوع معلوليت و تغيير زبان خارجي امتحاني و به طور كلي هر اطلاعاتي كه در سايت قابل ويرايش نيست، از طريق باجه رفع نقص دكتري اقدام نمايند.

 

بازيابي اطلاعات براي دريافت كارت ورود به جلسه آزمون دكتري

ممكن است برخي از داوطلبان كد رهگيري و شماره پرونده خود را گم كنند و در نتيجه براي دريافت كارت ورود به جلسه با مشكل مواجه شوند. اما جاي نگراني وجود ندارد چراكه سازمان سنجش اين مساله را در نظر گرفته است و داوطلبان مي‌توانند از طريق سيستم پاسخگويي سنجش نسبت به بازيابي اطلاعات خود اقدام نمايند.

براي اين منظور بايد پس از ورود به سيستم پاسخگويي و عضويت در آن، درخواستي مبني بر بازيابي اطلاعات ارسال نماييد. به طور كلي توصيه مي‌شود كه در نگهداري اطلاعات خود كوشا باشيد تا با مشكلي در اين زمينه مواجه نشويد. چنانچه سوالي در زمينه بازيابي رمز عبور براي تان به وجود امد، مي‌توانيد با مشاوران مجموعه دانتل كو صحبت كنيد و از آنان كمك بگيريد. 

 

مشاوره كارت آزمون دكتري ۱۴۰۳

داوطلبان متقاضي بر ادامه تحصيل در مقطع دكترا در تمامي دوره‌هاي روزانه، شبانه و دانشگاه پيام نور و دانشگاه آزاد بايد در اين آزمون مشترك شركت كنند. پذيرش در دوره دكترا به صورت نيمه متمركز آزمون كتبي و مصاحبه انجام مي گيرد.

پيشنهاد مي كنيم داوطلبان در جلسه آزمون آرامش خود را حفظ كرده و دچار استرس نشود.  درب‌هاي ورودي نيم ساعت پيش از برگزار آزمون بسته مي‌شود. پس متقاضيان بايد يك ساعت پيش از برگزاري آزمون در مكان تعيين شده حضور داشته باشند. علاوه بر كارت ورود به جلسه آزمون دكتري داوطلبان بايد كارت ملي يا شناسانه خود را نير همراه داشته باشند. 

چنانچه در زمينه نحوه دريافت كارت آزمون دكتري و نكات مهم در جلسه آزمون سوالي داريد مي توانيد با مشاوران تحصيلي صحبت كرده و پاسخ سوالات خود را دريافت نماييد. متخصصان مركز مشاوره تحصيلي تلفني دانتل كو در خدمت شما هستند تا در اين زمينه ياري‌تان كنند. 

 

براي دريافت مشاوره در زمينه آزمون دكتري ۱۴۰۳ مي‌توانيد با مشاوران مركز مشاوره تحصيلي دانتل با شماره 91005066-021 تماس بگيريد.

 

سوالات متداول

  1. كارت ورود به جلسه آزمون دكتري ۱۴۰۳ در چه تاريخي منتشر مي شود؟

    كارت آزمون دكتري چند روز پيش از برگزاري آزمون از طريق سايت سنجش منتشر مي شود.

  2. آيا مي توان كارت آزمون را ويرايش كرد؟

    بله در صورت اشتباه در اطلاعات مندرج در كارت مي توان آن را از طريق سايت سنجش يا باجه رفع نقص ويرايش كرد.

  3. براي دريافت كارت ورود به جلسه به چه اطلاعاتي نيازمنديم؟

    داوطلبان از طريق شماره پرونده و كدپيگيري ثبت نام مي توانند كارت ورود به جلسه خود را دريافت كنند.

    منبع: كارت ورود به جلسه آزمون دكتري

امتیاز:
بازدید:
[ ۱۴ آبان ۱۴۰۲ ] [ ۱۰:۰۰:۴۳ ] [ دانتل ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 6
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی