duntelco1
مشاوره تحصيلي

سايت ثبت نام كنكور ۱۴۰۳ سامانه سازمان سنجش به نشاني sanjesh.org مي‌باشد. با توجه به تغييرات آزمون سراسري و برگزاري كنكور 2 بار در سال، داوطلبان براي شركت در هر آزمون بايستي به صورت جداگانه در تاريخ تعيين شده به سايت سنجش مراجعه كنند. كنكور سراسري در پنج زير گروه آزمايشي علوم تجربي، رياضي، علوم انساني، هنر و زبان به صورت يكپارچه براي دانشگاه‌هاي سراسري و آزاد برگزار مي‌گردد. علاقه‌مندان مي توانند براي تكميل مراحل نام نويسي و شركت در اين آزمون به سايت ثبت نام كنكور سراسري 1403 مراجعه كنند. براي كسب اطلاعات بيشتر مي‌توانيد با مجموعه دانتل كو تماس بگيريد. 

 منبع: سايت ثبت نام كنكور ارديبهشت و تير ماه

سايت ثبت نام كنكور سراسري ۱۴۰۳

تمامي مراحل كنكور سراسري اعم از دريافت دفترچه راهنما و انجام فرآيند ثبت‌نام، انتخاب رشته و اعلام نتايج از طريق سايت ثبت نام كنكور در سايت سنجش sanjesh.org انجام مي گيرد. داوطلبان بايد در زمان مقرر با مراجعه به سامانه سازمان سنجش دفترچه راهنما را دريافت و به صورت كامل مطالعه كنند تا از شرايط ثبت نام آگاه شوند. سپس با فعال شدن لينك ثبت‌نام، داوطلبان مي توانند نام نويسي و تكميل فرم ثبت نام خود در آزمون سراسري سال ۱۴۰۳ را انجام دهند.

تمامي اطلاعيه هاي مربوط به ثبت نام و همينطور لينك ثبت نام كنكور سراسري 1403 در سامانه سازمان سنجش آموزش كشور sanjesh.org منتشر شده و فعال مي گردد. داوطلبان مي توانند پس از تكميل مراحل نام نويسي خود، براي اطلاع از زمان دريافت كارت ورود به جلسه آزمون و همينطور تاريخ برگزاري به وبسايت نامبرده مراجعه كنند.

 

معرفي بخش هاي مختلف سايت ثبت نام كنكور 

پس از ورود به سايت سنجش در صفحه اصلي سايت با بخش هاي مختلفي مواجه مي‌شويد كه در هر بخش امكانات مختلفي قرار گرفته است. معرفي بخش هاي مختلف سايت ثبت نام كنكور به شرح زير مي‌باشد. 

منوي ارتباط 

در اين بخش داوطلبان مي‌توانند گزينه هايي همچون ارتباط با ما، معرفي سازمان، معرفي خدمات، دسترسي به سايت قديم و درخواست گواهي قبولي و رتبه را مشاهده نمايند. 

سيستم پاسخگويي

در صورتي كه داوطلبي قصد ثبت درخواست در زمينه هاي مختلف مثل اعتراض، بازيابي رمز عبور و غيره را داشته باشد، مي‌تواند از طريق اين منو وارد سيستم پاسخگويي شده و پس از عضويت درخواست خود را ثبت نمايد. 

اطلاعيه ها

در وسط صفحه اصلي سايت بخش مربوط به اخبار و اطلاعيه ها قرار گرفته است. داوطلبان از اين بخش مي‌توانند به جديترين اخبار مربوط به آزمون هاي مختلف دسترسي داشته باشند و از آن ها آگاه شوند. 

آزمون ها

و مهم ترين و پر استفاده ترين بخش سايت ثبت نام كنكور مربوط به آزمون ها مي‌باشد. داوطلبان براي ثبت نام در هر آزمون مي‌توانند بر روي هر عبارت كليك كرده و به منوهاي مختلف همچون ثبت نام آزمون، انتخاب رشته، اعلام نتايج و… دسترسي داشته باشند. 

 

سايت سنجش ثبت نام كنكور ارديبهشت و تير ماه sanjesh.org

در دفترچه راهنما تمامي شرايط لازم براي ثبت نام و مدارك مورد نياز در هنگام ثبت نام شرح داده شده است و داوطلبان با مطالعه اين دفترچه مي توانند نسبت به اين شرايط آگاهي يابند. در اين زمان داوطلبان بايد با مراجعه به سايت ثبت نام كنكور سراسري sanjesh.org (سازمان سنجش) با انتخاب گروه آزمايشي امتحاني ثبت نام را آغاز كنند.

داوطلبان براي نام نويسي ابتدا بايد هزينه شركت در آزمون را پرداخت و شماره سريال 12 رقمي را دريافت كنند تا امكان ورود به سايت سنجش و انجام فرآيند ثبت‌نام براي شان فعال شود و كد رهگيري كه به منزله پايان ثبت‌نام آزمون سراسري است را دريافت كنند. در ادامه مراحل كلي ثبت نام را شرح داده ايم.

✅ مراجعه به سايت ثبت نام كنكور سنجش sanjesh.org

✅ آگاهي از شرايط و مدارك لازم

✅ خريد كارت اعتباري و سرايط 12 رقمي ثبت نام 

✅ تكميل فرم ثبت نام 

✅ دريافت كد رهگيري

 

نحوه نام نويسي در سايت ثبت نام كنكور 1403

داوطلباني كه مطابق دفترچه راهنما واجد الشرايط نام نويسي در اين آزمون مي باشند، بايستي پس از تهيه مدارك لازم، مطابق مراحل زير براي ثبت نام اقدام كنند.

 

1️⃣ وارد سايت ثبت نام كنكور سنجش ” sanjesh.org ” شويد و از منوي پايين بر روي گزينه ” سراسري ” كليك كنيد.

2️⃣ از منوي سمت راست بر روي گزينه ” ثبت نام ” كليك كنيد.

3️⃣ بر روي لينك فعال ” ثبت نام آزمون سراسري سال ۱۴۰۳ ” كليك نماييد.

 

نحوه پرداخت و خريد كارت اعتباري

داوطلبان ابتدا بايد هزينه ثبت نام كنكور پرداخت كرده و شماره سريال 12 رقمي را دريافت كنند كه در ادامه به شرح مراحل پرداخته ايم.

4️⃣ بر روي گزينه ” سيستم خريد سريال ثبت نام دوره دوم آزمون سراسري سال 1403 ” كليك كنيد.

 

5️⃣ مجددا بر روي گزينه سيستم خريد سريال ثبت نام دوره دوم آزمون سراسري سال ۱۴۰۳ كليك نماييد.

 

6️⃣ مطابق با علاقه‌مندي خود مي‌بايست نوع سريال ثبت نام خود را مشخص كرده و آن را خريداري كنيد.

 

7️⃣ در اين مرحله فرمي در اختيار داوطلبان قرار مي‌گيرد كه اين فرم بايد با اطلاعات شخصي داوطلب پر شود. پس از تكميل فرم ثبت نام كنكور با كليك بر روي دكمه «تائيد و ادامه» شرايط ورود به مرحله بعد فراهم مي‌شود.

 

8️⃣ در مرحله نهايي، داوطلب با وارد كردن اطلاعات كارت بانكي خود در محل مربوطه قادر به پرداخت هزينه ثبت‌نام خواهد بود. با نهايي كردن خريد، يك سريال 12 رقمي در اختيار داوطلبان قرار مي‌گيرد. متقاضيان براي ادامه فرايند نام نويسي در سايت ثبت نام كنكور به اين سريال 12 رقمي نياز خواهند داشت. بدين ترتيب ضروري است كه اين سريال 12 رقمي يادداشت شده و از آن نگهداري شود

 

مراحل ثبت نام در سايت ثبت نام كنكور ۱۴۰۳

9️⃣ مجدد به صفحه اول سايت ثبت نام كنكور برگشته و گزينه سيستم ثبت نام و شركت در آزمون سراسري سال 1403 را انتخاب كنيد.

 

🔟 مجددا گزينه سيستم ثبت نام و شركت در آزمون سراسري سال ۱۴۰۳  را انتخاب نماييد. 

1️⃣1️⃣ در صورت عدم عضويت در سامانه، گزينه ثبت نام كنيد را انتخاب نماييد و در غير اين صورت با كليك بر روي گزينه ورود و تكميل اطلاعات خود وارد سايت ثبت نام كنكور شويد. 

 

1️⃣2️⃣ براي عضويت بايد اطلاعات خواسته شده در فرم را تكميل كرده و با انتخاب گزينه عضويت در سايت عضو شويد. 

 

1️⃣3️⃣ پس از ورود به سايت بايد عكس خود را مطابق با شرايط ذكر شده بارگزاري نماييد. 

1️⃣4️⃣ در نهايت اطلاعات شما به نمايش در مي‌آيد و بايد كادرهاي مربوطه را به طور كامل و با دقت تكميل نماييد. 

1️⃣5️⃣ با دريافت شماره پرونده و كد پيگيري به منزله پايان فرايند ثبت نام كنكور در سايت سنجش (حفظ و نگهداري براي هر داوطلبي ضروري است)

 

تكميل فرم ثبت نام 

فرم ثبت نام كنكور كه داوطلبان در طول ثبت نام پيش روي خود دارند، شامل بخش‌هاي مختلفي است. در اولين قسمت از فرم، درج كد سوابق تحصيلي ديپلم (براي دارندگان مدرك ديپلم) و درج كد سوابق تحصيلي پيش دانشگاهي (براي دارندگان مدرك پيش دانشگاهي) اجباري است.

 

در ادامه جزئياتي از نحوه تكميل فرم ثبت نام كنكور سراسري ارائه شده است. براي اطلاع از نحوه تكميل اين فرم در سايت ثبت نام كنكور پيشنهاد مي كنيم مقاله زير را مطالعه نماييد.

 

ويرايش ثبت نام كنكور 

داوطلباني كه در مهلت مقرر در سايت ثبت نام كنكور تير ماه نام نويسي كرده اند، چنانچه اطلاعتي را به صورت اشتباه وارد كرده اند با مراجعه به سايت سنجش و انتخاب گزينه ويرايش مي توانند فرم ثبت نام را ويرايش كنند. مهلت ويرايش فرم تا پايان زمان ثبت نام مي باشد. در ادامه به شرح نحوه ويرايش در سايت ثبت نام كنكور خواهيم پرداخت.

1️⃣ به سايت سازمان سنجش به آدرس sanjesh.org مراجعه كرده و بر روي گزينه سراسري كليك كنيد.

 

2️⃣ از منوي سمت راست بر روي گزينه ثبت نام كليك كنيد.

 

3️⃣ لينك فعال ثبت نام كنكور سراسري ۱۴۰۳ را انتخاب نماييد.

 

4️⃣ گزينه ورود به سيستم را انتخاب كرده و اطلاعات خود را درج نماييد. 

5️⃣ با ورود به صفحه شخصي خود مي‌توانيد با كليك بر روي گزينه ويرايش، اطلاعات خود را اصلاح نماييد. 

6️⃣ پس از چندين بار بررسي كامل فرم بر روي تاييد و ادامه كليك كنيد تا اطلاعات وارد شده اصلاح شود. توجه داشته باشيد كه شماره پرونده و كدرهگيري تغيير نمي يابد و همان كد هاي قبلي مي باشد.

توجه داشته باشيد تعداد دفعات مجاز براي ويرايش فرم ثبت نام محدود مي باشد و پس از چندين بار ويرايش سيستم قفل خواهد شد و اجازه ويرايش نخواهيد داشت.

 

بازيابي شماره داوطلبي و شماره پرونده در سايت ثبت نام كنكور 1403

داوطلبان پس از ثبت نام براي ويرايش اطلاعات، انتخاب رشته و مشاهده نتايج به شماره داوطلبي و شماره پرونده خود نياز دارند. اين اطلاعات پس از ثبت نام به تمامي داوطلبان داده مي‌شود. در صورتي كه داوطلب اين اطلاعات را فراموش كرده باشد، مي‌تواند از طريق سيستم پاسخگويي سايت ثبت نام كنكور سنجش درخواست بازيابي اطلاعات را بدهد. مراحل بازيابي شماره داوطلبي و شماره پرونده به شرح زير است. 

1️⃣وارد سايت سنجش شده و از بالاي صفحه بر روي آيكون تلفن كليك كنيد. 

 

2️⃣گزينه ورود به سيستم پاسخگويي را انتخاب نماييد. 

 

3️⃣در صورت عدم عضويت در سايت گزينه عضويت را انتخاب كرده و اطلاعات مورد نياز را تكميل كنيد. 

 

4️⃣مجددا وارد صفحه قبلي شده و با انتخاب گزينه ورود به سيستم و وارد كردن نام كاربري و رمز عبور خود وارد سايت شويد. 

 

5️⃣از منوي سمت راست گزينه درخواست جديد را انتخاب كنيد. 

 

6️⃣سال و آزمون مورد نظر خود را انتخاب نماييد و پس از انتخاب گزينه جستجو، بر روي گزينه دريافت شماره پرونده و كد رهگيري ثبت نام كليك نماييد. 

 

مشاوره سايت ثبت نام كنكور۱۴۰۳

اگر مي خواهيد براي نام نويسي در كنكور سراسري در سايت ثبت نام كنكور سراسري 1403 اقدام كنيد، بهتر است قبل از مراجعه، مطابق فرم پيش نويس موجود در انتهاي دفترچه راهنماي ثبت نام، اطلاعات خواسته شده را آماده كنيد تا در زمان ثبت نام كنكور ۱۴۰۳ سرعت بيشتري داشته و اطلاعات را به درستي وارد كنيد.

براي تكميل فرم ثبت نام در سايت ثبت نام كنكور ۱۴۰۳ شما به اطلاعات شخصي، اطلاعات تماس و آدرس محل سكونت، برخي كد هاي تحصيلي و وضعيت نظام وظيفه آقايان، اطلاعات مربوط به سوابق تحصيلي، اطلاعات مربوط به سهيمه و … نياز داريد كه بهتر است از قبل آن‌ها را آماده كنيد.

در صورتي كه در هر مرحله از ثبت نام كنكور سراسري ۱۴۰۳ به مشكل بر خورديد، مي توانيد با استفاده از خدمات مشاوره تحصيلي تلفني مجموعه مشاوره تحصيلي دانتل كو، مشكل خود را حل كرده و ثبت نام خود را به مشاوران مجرب اين مركز بسپاريد.

 

براي دريافت مشاوره در زمينه سايت ثبت نام كنكور ۱۴۰۳ مي‌توانيد با مشاوران مركز مشاوره تحصيلي دانتل با شماره 91005066-021 تماس بگيريد. 

 

سوالات متداول

  1. سايت ثبت نام كنكور سراسري ۱۴۰۳ كدام سايت است؟

    ثبت نام كنكور در سايت سازمان سنجش آموزش كشور به نشاني اينترنتي sanjesh.org انجام مي‌گيرد.

  2. نحوه نام نويسي در سايت ثبت نام كنكور سنجش به چه صورت است؟

    در متن مقاله فوق به نحوه نام نويسي كنكور در سايت اشاره كرده ايم.

  3. متقاضيان چه زماني مي توانند ثبت نام كنكور مراحل نام نويسي خود را تكميل كنند؟

    زمان ثبت نام كنكور تاكنون مشخص نيست، اما پيش بيني مي شود همانند سال هاي گذشته در بهمن ماه باشد.

    منبع: سايت ثبت نام كنكور ارديبهشت و تير ماه

 
امتیاز:
بازدید:
[ ۱ آذر ۱۴۰۲ ] [ ۱۰:۳۷:۰۵ ] [ دانتل ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 5
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی