duntelco1
مشاوره تحصيلي

كارت ورود به جلسه آزمون ليسانس به پزشكي ۱۴۰۳ چند روز قبل برگزاري آزمون در سايت دانشگاه علوم پزشكي تهران منتشر خواهد شد و داوطلبان بايد با مراجعه به اين سامانه كارت خود را دريافت نمايند. در كارت ورود به جلسه اطلاعات مهمي همچون تاريخ دقيق برگزاري آزمون و حوزه امتحاني داوطلبان درج خواهد شد. به همراه داشتن كارت ورود به جلسه براي شركت در آزمون الزامي است. در اين مطلب به بررسي كامل كارت ورود به جلسه ليسانس به پز‌شكي 1403 خواهيم پرداخت. براي كسب اطلاعات بيشتر مي‌توانيد با مجموعه دانتل كو تماس بگيريد. 

 منبع: كارت ورود به جلسه آزمون ليسانس به پزشكي

كارت ورود به جلسه آزمون ليسانس به پزشكي ۱۴۰۳

هر ساله آزمون ليسانس به پزشكي توسط دانشگاه علوم پزشكي تهران برگزار مي‌شود تا علاقه مندان به رشته پزشكي كه در مقطع كارشناسي فارغ التحصيل شده اند، بتوانند به ادامه تحصيل در اين رشته بپردازند. افرادي كه ديپلم خود را در رشته هاي رياضي و تجربي دريافت كرده اند، امكان ثبت نام و شركت در اين آزمون را خواهند داشت.

پس از ثبت نام در آزمون ليسانس به پزشكي، داوطلبان بايد در زمان تعيين شده در جلسه آزمون شركت نمايند. حضور در جلسه آزمون مشروط به همراه داشتن برخي از مدارك است كه مهم ترين آن ها كارت ورود به جلسه آزمون ليسانس به پزشكي ۱۴۰۳ مي‌باشد.

كارت ورود به جلسه چند روز قبل برگزاري آزمون منتشر مي‌شود و داوطلبان بايد با مراجعه به سايت دانشگاه علوم پزشكي تهران كارت خود را دريافت نمايند. عدم به همراه داشتن كارت ورود به جلسه آزمون ليسانس به پز‌شكي 1403 منجر به ممانعت از حضور در جلسه آزمون خواهد شد.

 

 

زمان دريافت كارت ورود به جلسه ليسانس به پزشكي 1403

تمامي داوطلباني كه قصد شركت در آزمون ليسانس به پزشكي را دارند، بايد در زمان تعيين شده به سامانه education.tums.ac.ir مراجعه كرده و ثبت نام آزمون را انجام دهند. در صورت دريافت كدرهگيري، نام شما به عنوان متقاضي ثبت خواهد شد و امكان شركت در جلسه آزمون را خواهيد داشت.

چند روز قبل آزمون، كارت ورود به جلسه آزمون ليسانس به پز‌شكي ۱۴۰۳ در سامانه فوق منتشر خواهد شد و داوطلبان بايد با مراجعه به اين سايت كارت خود را دريافت كرده و به صورت پرينت شده با خود به جلسه آزمون ببرند. در كارت ورود به جلسه اطلاعات مهمي همچون زمان دقيق و حوزه امتحاني درج خواهد شد.

زمان دقيق انتشار كارت ورود به جلسه ليسانس به پزشكي ۱۴۰۳ هنوز مشخص نشده است اما با توجه به زمان انتشار كارت در سال گذشته كه ۲۷ تير ماه بود، انتظار مي‌رود در سال جديد نيز در همين بازه زماني منتشر گردد. به محض اطلاع رساني در مورد زمان دقيق انتشار كارت ورود به جلسه آزمون ليسانس به پزشكي 1403 اين مطلب بروزرساني خواهد شد. براي كسب اطلاع سريع مي‌توانيد در كانال تلگرامي دانتل كو عضو شويد

 

نحوه دريافت كارت ورود به جلسه آزمون ليسانس به پزشكي ۱۴۰۳

همانطور كه گفته شد داوطلبان آزمون ليسانس به پز‌شكي بايد چند روز قبل برگزاري آزمون در زمان تعيين شده به سايت دانشگاه علوم پز‌شكي تهران مراجعه كرده و كارت ورود به جلسه خود را دريافت نمايند. مراحل كلي كارت ورود به جلسه آزمون ليسانس به پزشكي به شرح زير مي‌باشد. 

👈مراجعه به سامانه exam.tums.ac.ir

👈وارد كردن كد ملي

👈كليك بر روي گزينه كارت ورود به جلسه

👈پرينت از كارت ورود به جلسه آزمون ليسانس به پزشكي

 

راهنماي تصويري

1️⃣آدرس exam.tums.ac.ir را در مرورگر خود جستجو كرده و وارد سامانه دانشگاه علوم پزشكي تهران شويد. 

 

2️⃣در كادر نام كاربري كد رهگيري خود و در كادر رمز عبور نيز كد ملي تان را وارد كنيد.

 

3️⃣پس از ورود به پنل شخصي بر روي گزينه چاپ كارت ورود به جلسه ليسانس به پزشكي 1403 كليك نماييد.

4️⃣كارت خود را پرينت بگيريد.

 

مشاوره آزمون ليسانس به پزشكي

داوطلبان آزمون ليسانس به پز‌شكي بايد توجه داشته باشند كه دريافت و به همراه داشتن كارت ورود به جلسه ليسانس به پز‌شكي از اهميت بسيار زيادي برخوردار است و در صورت عدم به همراه داشتن آن امكان ورود به جلسه آزمون را نخواهيد داشت. 

چنانچه هرگونه سوال و يا ابهامي در زمينه دريافت كارت ورود به جلسه آزمون ليسانس به پزشكي۱۴۰۳  براي تان وجود دارد، مي‌توانيد با مشاوران تحصيلي صحبت كرده و پاسخ سوالات خود را دريافت نماييد. متخصصان مركز  مشاوره تحصيلي تلفني دانتل كو در خدمت شما هستند تا در اين زمينه ياري‌تان كنند. 

 

براي دريافت مشاوره در زمينه كارت آزمون ليسانس به پزشكي 1403 مي‌توانيد با مشاوران مركز مشاوره تحصيلي دانتل با شماره 02191005066 تماس بگيريد.

 

سوالات متداول

  1. براي دريافت كارت ورود به جلسه آزمون ليسانس به پزشكي چه بايد كرد؟

    براي اين منظور بايد در زمان تعيين شده به سامانه دانشگاه علوم پزشكي تهران مراجعه نماييد. 

  2. كارت ورود به جلسه آزمون ليسانس به پزشكي ۱۴۰۳ چه زماني منتشر مي‌شود؟

    تاريخ دقيق انتشار كارت آزمون ليسانس به پزشكي هنوز مشخص نشده است اما انتظار مي‌رود كه در تير ماه و چند روز قبل برگزاري آزمون باشد. 

  3. براي دريافت كارت ورود به جلسه چه اطلاعاتي لازم است؟

    براي اين منظور بايد كدرهگيري و كد ملي خود را در اختيار داشته باشيد. 

    منبع: كارت ورود به جلسه آزمون ليسانس به پزشكي

امتیاز:
بازدید:
[ ۶ آذر ۱۴۰۲ ] [ ۱۰:۰۹:۵۴ ] [ دانتل ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 6
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی