duntelco1
مشاوره تحصيلي

استعلام مدرك تحصيلي در طي چند سال گذشته به صورت اينترنتي انجام مي‌شود. متقاضيان براي مشاهده اطلاعات مدرك تحصيلي خود و ثبت آن بايد به سامانه estelam.msrt.ir مراجعه كرده و اطلاعات مورد نياز را وارد كنند. امكان ويرايش اطلاعات پس از استعلام مدرك وجود دارد. سايت استعلام مدرك‌تحصيلي دانشگاه آزاد مجزا از اين سامانه مي‌باشد. براي كسب اطلاع بيش تر مي‌توانيد اين مطلب را تا انتها مطالعه كرده و يا با مجموعه دانتل كو تماس بگيريد. 

 منبع: استعلام مدرك تحصيلي

استعلام مدرك تحصيلي

پس از شيوع ويروس كرونا و محدوديت در مراجعه حضوري براي انجام كارهاي اداري، بسياري از ارگان ها سامانه هايي براي انجام كارهاي مختلف به صورت غيرحضوري راه اندازي كردند. وزارت آموزش و پرورش نيز به منظور سهولت در استعلام مدرك تحصيلي سامانه اي را با آدرس estelam.msrt.ir ايجاد كرد تا داوطلبان بتوانند به راحتي و بدون مراجعه حضوري، تنها با استفاده از اطلاعات هويتي مدرك تحصيلي خود را استعلام بگيرند.

همانطور كه گفته شد سامانه استعلام مدرك‌تحصيلي يك سايت جديد است و بسياري از داوطلبان اطلاع كامل در مورد نحوه ورود به سامانه و استعلام مدرك خود را ندارند و در نتيجه ممكن است دچار ابهام شوند. به همين دليل در اين مطلب به بررسي كامل استعلام مدرك تحصيلي از سامانه estelam.msrt.ir خواهيم پرداخت. 

 

سامانه استعلام مدرك تحصيلي estelam.msrt.ir

سامانه استعلام مدرك تحصيلي پس از شيوع ويروس كرونا راه اندازي شد و در واقع يك سايت جديد محسوب مي‌شود. در سال هاي گذشته داوطلبان براي استعلام مدرك بايد به صورت حضوري به مراكز مختلف مراجعه مي‌كردند.

اما پس از راه اندازي سامانه estelam.msrt.ir ديگر نيازي به مراجعه حضوري نيست و مي‌توان به راحتي و تنها با وارد كردن اطلاعات هويتي استعلام مدارك را به صورت الكترونيكي انجام داد.

 

نحوه استعلام مدرك تحصيلي

داوطلباني كه قصد مشاهده مدرك تحصيلي خود را دارند، بايد از طريق سامانه estelam.msrt.ir اقدامات لازم را انجام دهند. پس از ورود به اين سامانه بايد اطلاعات لازم را درج كنيد تا وارد پرتال شخصي خود شويد. به منظور سهولت كار براي شما داوطلبان گرامي در اين قسمت به توضيح مراحل و نحوه استعلام مدرك تحصيلي مي‌پردازيم.

1️⃣با جستجو آدرس estelam.msrt.ir در مرورگر خود وارد سامانه شويد. 

2️⃣در صفحه باز شده اطلاعات خود را به طور دقيق وارد كرده و پس از فعال كردن تيك گزينه من ربات نيستم، گزينه صدور كد رهگيري را انتخاب نماييد. 

3️⃣سپس كد رهگيري به شماره تلفن همراه تان ارسال مي‌شود و مي‌توانيد با وارد كردن كد در كادر مربوطه مدرك تحصيلي خود را مشاهده نماييد. (امكان دارد كه قسمت مشاهده استعلام مدرك تحصيلي چند روز بعد فعال شود.)

 

ويرايش اطلاعات استعلام مدرك تحصيلي

اين امكان وجود دارد كه داوطلبان پس از استعلام مدرك‌تحصيلي و مشاهده اطلاعات خود متوجه مغايرت در اطلاعات بشوند. در اين صورت مي‌توان نسبت به ويرايش اطلاعات استعلام مدرك تحصيلي اقدام كرد. 

براي ويرايش اطلاعات بايد مطابق با مراحل گفته شده در بالا به سايت مراجعه كرده و پس از دريافت كد رهگيري و ورود به قسمت نمايش مدرك تحصيلي، با استفاده از گزينه ويرايش، اطلاعات نادرست را اصلاح نماييد. 

حتما قبل از ثبت پرونده اطلاعات خود را به طور كامل بررسي كرده و از عدم وجود مغايرت در اطلاعات مطمئن شويد. توجه داشته باشيد كه پس از تاييد اطلاعات ديگر امكان ويرايش وجود ندارد و براي دريافت مدرك با مشكل مواجه خواهيد شد. چنانچه در زمينه ويرايش اطلاعات سوالي داريد و يا به مشكل برخورده‌ايد، مي‌توانيد با مجموعه دانتل كو تماس بگيريد تا متخصصان مجرب اين مركز شما را ياري كنند. 

 

استعلام مدرك تحصيلي دانشگاه آزاد

دانشجويان دانشگاه آزاد كه قصد استعلام مدرك تحصيلي خود را دارند، براي انجام استعلام مدرك خود بايد به سايتي متفاوت يعني سامانه estelam.iau.ir مراجعه نمايند. پس از ورود به سامانه بايد كد ملي، شماره شناسنامه و ساير اطلاعات مورد نياز را وارد كرده و اطلاعات مدرك تحصيلي خود را مشاهده نماييد. 

 

مشاوره در زمينه استعلام مدرك 

در حال حاضر ممكن است پس از ورود به سامانه استعلام مدرك‌تحصيلي چند روزي منتظر بمانيد چراكه درخواست ها در اين سامانه بلافاصله بررسي و پاسخ داده نمي‌شوند. پس حتما اين مدت زمان را در برنامه ريزي خود مدنظر قرار دهيد تا براي انجام ديگر كارهاي خود به مشكل برنخوريد. 

چنانچه در مورد استعلام مدرك تحصيلي خود سوالي داريد و يا با مشكل مواجه شده‌ايد، مي‌توانيد با مشاوران تحصيلي صحبت كرده و پاسخ سوالات خود را دريافت نماييد. متخصصان مركز مشاوره تحصيلي تلفني دانتل كو در خدمت شما هستند تا در اين زمينه ياري‌تان كنند.

 

براي دريافت مشاوره در زمينه نمونه استعلام مدرك تحصيلي مي‌توانيد با مشاوران مركز مشاوره تحصيلي دانتل با شماره 91005066-021 تماس بگيريد.

 

سوالات متداول

  1. براي استعلام مدرك تحصيلي چه بايد كرد؟

    استعلام مدرك به صورت اينترنتي انجام مي‌شود و داوطلبان براي انجام آن بايد به سامانه گفته شده در طول مطلب مراجعه كنند. 

  2. اطلاعات لازم براي ورود به سامانه استعلام مدرك تحصيلي چيست؟

    از اطلاعات لازم براي ورود به سامانه مي‌توان به كد ملي و شماره شناسنامه اشاره كرد.

  3. چرا پس از وارد كردن كد رهگيري ارسال شده، اطلاعات نمايش داده نمي‌شود؟

    بخش نمايش مدرك تحصيلي معمولا چند روز پس از صدور كد رهگيري و وارد كردن آن فعال مي‌شود. 

    منبع: استعلام مدرك تحصيلي

امتیاز:
بازدید:
[ ۶ آذر ۱۴۰۲ ] [ ۱۰:۱۶:۰۰ ] [ دانتل ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 6
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی