duntelco1
مشاوره تحصيلي

سايت منادا دانشگاه آزاد با آدرس الكترونيكي ” monada.iau.ir ” راه اندازي شده است تا دانشجويان جديد الورود در دانشگاه آزاد و يا دانشجويان در حال تحصيل كه قصد گرفتن انتقالي دارند، به صورت مجزا از طريق اين سامانه اقدام نمايند. تمامي مراحل نقل و انتقال و مهماني دانشگاه آزاد از طريق سامانه منادا انجام مي شود. ثبت درخواست هاي نقل و انتقالي در دانشگاه آزاد دو بار در سال، يكبار براي نيمسال تحصيلي اول و يكبار براي نيمسال تحصيلي دوم امكان پذير مي باشد. در ادامه اين مقاله اطلاعات جامعي از سامانه منادا دانشگاه آزاد ارائه كرده ايم.

 منبع: سايت منادا دانشگاه آزاد

سايت منادا دانشگاه آزاد monada.iau.ir

داوطلباني كه در حال تحصيل در دانشگاه آزاد هستند اما قصد دارند محل تحصيل خود را تغيير دهند و يا جزو دانشجويان جديد الورود مي باشند و از دانشگاه محل تحصيل خود رضايت ندارند، مي توانند از طريق سايت منادا درخواست نقل و انتقالات خود را ثبت كنند. 

 

تمامي مراحل ثبت درخواست انتقالي در سايت منادا دانشگاه آزاد به صورت اينترنتي انجام مي شود. دسترسي به سامانه منادا در تمامي طول سال امكان پذير است؛ اما متقاضيان فقط در بازه هاي زماني تعيين شده، مي توانند درخواست خود را مبني بر نقل و انتقالات دانشجويي در سامانه منادا دانشگاه آزاد ثبت نمايند. زمان درنظر گرفته شده براي ثبت درخواست نقل و انتقالات دانشگاه آزاد براي نيمسال تحصيلي اول در خرداد ماه و براي نيمسال تحصيلي دوم در اواخر آذر و يا اوايل دي ماه مي باشد.

متقاضيان نقل و انتقالات دانشجويي در دانشگاه آزاد بايستي كه داراي شرايط عمومي و اختصاصي درج شده در شيوه نامه نقل و انتقالات دانشگاه آزاد باشند. 

 

زمان ثبت درخواست نقل و انتقالات در سايت منادا دانشگاه آزاد

همانطور كه اشاره كرديم متقاضيان براي ثبت درخواست نقل و انتقالات دانشجويي بايد به سايت منادا دانشگاه آزاد با آدرس الكترونيكي  ” monada.iau.ac.ir ” مراجعه كنند و مراحل ثبت درخواست خود را به صورت اينترنتي تكميل نمايند. 

در صورتي كه مهلت ثبت نام در اين دانشگاه ها به پايان برسد، دانشگاه هاي مبدا و مقصد درخواست متقاضي انتقالي و يا مهماني را بررسي مي نمايند و چنانچه دانشجو واجد الشرايط باشد، با درخواست او موافقت كرده و مجدد از طريق سايت منادا اطلاع رساني مي كنند. در ادامه به زمانبندي ثبت درخواست نقل و انتقالات دانشجويي دانشگاه آزاد در دو نيمسال تحصيلي اول (مهر ماه) و نيمسال تحصيلي دوم (بهمن ماه) اشاره كرده ايم.

نيمسال تحصيلي 1402 – 1403 زمان درخواست
نيمسال اول مرداد ماه 1402
نيمسال دوم آذر ماه 1402

 

 

 

نيمسال اول مهر ماه

متقاضيان ثبت درخواست نقل و انتقالات دانشجويي دانشگاه آزاد، براي گرفتن انتقالي و يا مهماني در نيمسال تحصيلي اول بايد مطابق با اطلاعيه هاي منتشر شده از طريق سايت منادا دانشگاه آزاد در بازه هاي زماني مقرر اقدام نمايند. 

مطابق آخرين اطلاعيه هاي منتشر شده، مهلت ثبت درخواست مبني بر گرفتن انتقالي و يا مهماني در دانشگاه آزاد براي نيمسال تحصيلي اول و مهرماه از 15 تيرماه لغايت 15 مرداد ماه مي باشد.

 

نيمسال دوم بهمن ماه

مهلت ثبت درخواست نقل و انتقالات دانشجويي دانشگاه آزاد براي نيمسال تحصيلي دوم و بهمن ماه، مطابق اطلاعيه هاي منتشر شده از طريق سايت منادا در اواسط آذر ماه مي باشد.

 

شرايط انتقالي دانشگاه آزاد

داوطلبان براي درخواست در سايت منادا دانشگاه آزاد بايد داراي شرايط خاصباشند. شرايط انتقالي دانشگاه آزاد داراي شرايط عمومي و اختصاصي مي باشد كه در ادامه آن ها را ارائه كرده ايم :

 

 

شرايط عمومي 

✅ دانشجويان نبايد به دليل شرايط آموزشي، انظباطي و نظام وظيفه مشكلي جهت ادامه تحصيل داشته باشند.

✅ گذراندن يك ترم در دانشگاه مبدا الزامي است. (اين مورد شامل حال واجدين شرايط انتقالي و مهماني از بدو ورود به دانشگاه نمي باشد)

✅ پذيرفته شدگان در رشته هاي باآزمون دانشگاه آزاد، مجاز به دريافت انتقالي در سايت منادا دانشگاه آزاد هستند.

✅ دانشجويان در حال تحصيل در دوره خودگردان دانشگاه آزاد، فقط مي توانند نسبت به دريافت انتقالي و مهماني به دوره هاي خودگردان اقدام كنند.

✅ دانشجويان در صورتي مي توانند انتقالي خود را دريافت كنند كه رشته مورد نظر آن ها و همينطور گرايش و سال قبولي شان در دانشگاه مقصد وجود داشته باشد.

✅ امكان دريافت انتقالي در نيمسال آخر تحصيلي براي دانشجويان وجود ندارد. 

✅ داوطلباني كه موفق به دريافت مهماني مي شوند، با موافقت دانشگاه مبدا و مقصد مجاز به اخذ پايان نامه هستند.

✅ امكان دريافت انتقالي و مهماني در مقطع دكتري فقط در موارد خاص وجود دارد.

✅ هر دانشجو فقط يكبار مجاز به ثبت درخواست انتقالي است و ثبت درخواست مجدد بايد با شرايط خاصي همراه باشد.

✅ دانشجويان در حال تحصيل در واحد الكترونيكي مجاز به ثبت درخواست انتقالي و مهماني سايت منادا دانشگاه آزاد نمي باشند.

✅ امكان دريافت انتقالي از واحد هاي برون مرزي به داخل كشور وجود ندارد.

✅ دريافت انتقالي و مهماني براي دانشجويان پژوهش محور ممنوع است.

✅ دريافت انتقالي و مهماني براي كاركنان و اعضاي هيات علمي واحدهاي دانشگاهي به محل خدمتشان ممنوع است.

✅ درخواست نقل و انتقالات دانشجويي دانشجويان اتباع غير ايراني توسط دانشگاه آزاد مبدا و اداره كل امور بين الملل و كميسيون نقل و انتقال دانشجويي بررسي خواهد شد.

✅ دانشجويان در حال تحصيل در رشته هاي پزشكي خارج از كشور در صورت قبولي در آزمون ورودي دانشگاه آزاد داخل كشور، مجاز به دريافت انتقالي از سايت منادا دانشگاه آزاد مي باشند.

 

شرايط اختصاصي

🔴 امكان دريافت انتقالي و يا مهماني براي دانشجويان دانشگاه آزاد پس از ازدواج دائم به محل زندگي و يا محل كار همسر

🔴 امكان دريافت انتقالي و يا مهماني براي دانشجويان دانشگاه آزاد پس از متاركه به محل زندگي خانواده

🔴 امكان دريافت مهماني براي دانشجويان زن تا پايان سال اول شيردهي سايت منادا دانشگاه آزاد مي باشد.

🔴 امكان دريافت انتقالي به هر كدام از واحد هاي دانشگاهي براي دانشجويان با سهميه آزادگان، اسرا، جانبازان 25 درصد و بالاتر و همسر و فرزندان آنان و همينطور دانشجويان شاهد

🔴 امكان دريافت مهماني به هر كدام از واحد هاي دانشگاهي براي جانبازان 10 درصد و بالاتر و همسر و فرزندان آنان، رزمندگان داراي حداقل شش ماه حضور داوطلبانه در جبهه تا قبل از تاريخ 24 مهرماه سال 67

🔴 امكان دريافت مهماني از بدو ورود به دانشگاه آزاد براي دانشجويان با معلوليت جسمي و حركتي شديد، روشندل و ناشنوايي شديد

🔴 دريافت مهماني دائم به هر كدام از واحد هاي دانشگاهي براي دانشجويان با بيماري صعب العلاج در سايت منادا دانشگاه آزاد امكان پذير است.

🔴 دريافت مهماني دائم به هر كدام از واحد هاي دانشگاهي براي دانشجويان زن در طي دوره بارداري 

🔴 امكان دريافت مهماني براي دانشجوياني كه بيش تر از يك نفر از افراد تحت تكلف خانواده داراي تحصيل همزمان در دانشگاه آزاد هستند، در صورت موافقت دانشگاه مبدا و مقصد

🔴 دريافت مهماني به هر كدام از واحد هاي دانشگاهي براي دانشجوياني كه پس از قبولي پدر، مادر، همسر و فرزند آن ها فوت كنند.

🔴 دريافت مهماني براي دانشجويان عضو تيم هاي ملي فدراسيون هاي ورزشي 

🔴 دريافت مهماني براي دانشجويان عضو تيم هاي ورزشي باشگاه فرهنگي عضو 

🔴 دريافت مهماني به محل كار براي وزراء، نمايندگان مجلس شوراي اسلامي، معاون هاي رئيس جمهور، استانداران و سفرائ و همينطور همسر و فرزندان آنان

🔴 دريافت انتقالي براي فارغ التحصيل هاي دبيرستان هاي سما در سايت منادا دانشگاه آزاد

🔴 ممنوعيت انتقالي و با مهماني براي دانشجويان گروه پزشكي دانشگاه آزاد 

 

نحوه ثبت درخواست انتقالي در سايت منادا دانشگاه آزاد

تمامي مراحل ثبت درخواست نقل و انتقالات دانشجويي دانشگاه آزاد، شامل گرفتن مهماني و انتقالي، به صورت اينترنتي و فقط از طريق سايت منادا امكان پذير است.

متقاضيان بهتر است در اولين قدم به سايت منادا دانشگاه آزاد مراجعه كنند و نسبت به مطالعه ” شيوه نامه نقل و انتقالات و ميهماني دانشجويان دانشگاه آزاد ” اقدام نمايند. چنانچه مطابق شيوه نامه واجد الشرايط بودند مراحل ثبت درخواست خود را تكميل كنند.

 

 

مراحل ثبت درخواست در سامانه منادا دانشگاه آزاد

از مهم ترين موضوعات مطرح در ثبت درخواست نقل و انتقالات دانشجويي دانشگاه آزاد اين است كه متقاضيان اطلاعات خواسته شده را به درستي در سايت منادا دانشگاه آزاد وارد كنند. وجود هر گونه مغايرت در اطلاعات سبب مي شود درخواست داوطلب رد شود. به منظور راهنمايي دانشجويان، در ادامه اين مطلب راهنماي ثبت درخواست انتقالي و يا مهماني دانشگاه آزاد در سايت منادا را به صورت گام به گام ارائه كرده ايم :

1️⃣ به سايت منادا دانشگاه آزاد به نشاني اينترنتي  ” monada.iau.ir ” مراجعه كنيد.

2️⃣ در صفحه اول سامانه منادا، شيوه نامه درخواست نقل و انتقال دانشجويي دانشگاه آزاد نمايش داده مي شود. پس از مطالعه اين شيوه نامه، ابتدا گزينه ” تمام مطالب فوق را مطالعه و تاييد مي نمايم ” و سپس “ تاييد و مرحله بعدي ” را انتخاب نماييد.

3️⃣ براي ورود به سامانه منادا دانشگاه آزاد در فيلدهاي مربوطه ” كد ملي ” و ” شماره دانشجويي ” خود را وارد نماييد. توجه داشته باشيد كه دانشحويان جديد الورود در اين مرحله بايد “ شناسه انتخاب رشته ” خود را نيز وارد كنند. در نهايت بر روي گزينه ” ورود ” كليك نماييد.

4️⃣ در اين مرحله اطلاعات فردي، اطلاعات آموزشي و اطلاعات تماس خواسته شده را در سايت منادا دانشگاه آزاد وارد كرده و سپس بر روي گزينه ” مرحله بعدي ” كليك كنيد. 

5️⃣ در اين مرحله بايد از ميان ماده هاي ارائه شده، بند مورد نظر خود را متناسب با شرايطي كه داريد انتخاب نماييد. (لازم است در انتخاب ماده و بند مورد نظر دقت كنيد، چراكه امكان تغيير آن وجود نخواهد داشت.)

6️⃣ در مرحله ششم نوع درخواست ميهماني و يا انتقالي خود را در سايت منادا دانشگاه آزاد انتخاب نماييد.

7️⃣ دانشگاه مقصد خود را انتخاب كرده و مدارك لازم را متناسب با بند و تبصره اي كه انتخاب كرده ايد، بارگذاري نماييد. 

8️⃣ در اين مرحله وارد فرم پرداخت هزينه مي شويد كه مي توانيد با كارت بانكي عضو شبكه شتاب، مبلغ تعيين شده را پرداخت نماييد.

چندين بار فرم ثبت درخواست نقل و انتقالات دانشجويي دانشگاه آزاد را بررسي كنيد، تا اطلاعات را به درستي وارد كرده باشيد. در نهايت بر روي گزينه “تاييد نهايي” كليك نماييد و كد پيگيري ثبت نام و شماره پرونده خود را دريافت كنيد.

 

 

 

مشاوره سايت منادا دانشگاه آزاد

در صورتي كه از متقاضيان ثبت درخواست نقل و انتقالات دانشجويي هستيد، اما مطابق شيوه نامه هيچ كدام از شرايط لازم را نداريد، مي توانيد بر اساس جدول همترازي دانشگاه آزاد، نسبت به ثبت درخواست انتقالي خود اقدام كنيد.

در صورتي كه براي ثبت درخواست نقل و انتقالات دانشجويي شامل مهماني و انتقالي در سايت منادا دانشگاه آزاد نيازمند راهنمايي هاي بيشتري هستيد، مي توانيد از خدمات مشاوره تحصيلي تلفني مركز مشاوره تحصيلي دانتل استفاده كنيد و پس از ارتباط با كارشناسان با تجربه اين مركز، پاسخ سوالات خود را دريافت كنيد. 

 

در زمينه سايت منادا دانشگاه آزاد دانشگاه آزاد مي‌توانيد با مشاوران مركز مشاوره تحصيلي دانتل با شماره 91005066-021 تماس بگيريد.

 

سوالات متداول

  1. سامانه منادا دانشگاه آزاد به چه منظوري راه اندازي شده است؟

    نقل و انتقالات دانشجويي در دانشگاه آزاد از طريق سامانه منادا انجام مي شود.

  2. متقاضيان با در اختيار داشتن چه اطلاعاتي مي توانند وارد سايت منادا دانشگاه آزاد دانشگاه آزاد شوند؟

    ورود به سامانه منادا دانشگاه آزاد نيازمند داشتن اطلاعاتي شامل كد ملي و شماره دانشجويي و همينطور شناسه انتخاب رشته مي باشد.

  3. زمانبندي مراجعه به سامانه منادا دانشگاه آزاد جهت نقل و انتقالات دانشگاه آزاد، چه تاريخي است؟

    متقاضيان براي ثبت درخواست نقل و انتقالات دانشجويي نيمسال تحصيلي اول و دوم بايد در دو بازه زماني جداگانه در خرداد و آذرماه اقدام كنند كه در متن مقاله فوق به جزئيات آن اشاره كرده ايم.

    منبع: سايت منادا دانشگاه آزاد

امتیاز:
بازدید:
[ ۷ آذر ۱۴۰۲ ] [ ۰۵:۲۲:۰۴ ] [ دانتل ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 8
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی