duntelco1
مشاوره تحصيلي

دفترچه انتخاب رشته آزمون دستياري دنداپزشكي ۱۴۰۲ هر ساله توسط سازمان سنجش پزشكي منتشر شده و در اختيار داوطلبان قرار مي‌گيرد. داوطلبان براي آگاهي از ضوابط و شرايط و همچنين انتخاب رشته صحيح بايد دفترچه را به طور كامل مطالعه نمايند. دفترچه انتخاب رشته دستياري دنداپزشكي در سال ۱۴۰۲ هم اكنون منتشر شده است و داوطلبان مي‌توانند نسبت به دانلود آن اقدام نمايند. در اين مقاله به بررسي كامل دفترچه انتخاب رشته دستياري‌دنداپزشكي پرداخته شده است. براي كسب اطلاع بيشتر مي‌توانيد با مجموعه دانتل كو تماس بگيريد. 

منبع: دفترچه انتخاب رشته آزمون دستياري دنداپزشكي  

دفترچه انتخاب رشته آزمون دستياري دنداپزشكي ۱۴۰۲

داوطلباني كه در آزمون دستياري دنداپزشكي شركت كرده‌اند، يك ماه پس از برگزاري آزمون كارنامه اوليه خود را دريافت مي‌كنند. پس از اعلام نتايج، داوطلباني كه موفق به كسب حد نصاب نمره شده‌اند، بايد براي انتخاب رشته اقدام نمايند. در زمان شروع انتخاب رشته آزمون دستياري دنداپزشكي، د‌فترچه انتخاب رشته نيز در سايت سنجش پزشكي منتشر مي‌شود و داوطلبان مي‌توانند نسبت به دانلود و مطالعه آن اقدام نمايند.

با توجه به محدوديت و شرايط خاص پذيرش دستياري دندانپزشكي، داوطلبان قبل از انتخاب رشته بايد حتما دفترچه انتخاب رشته آزمون دستياري دنداپزشكي را مطالعه نمايند تا از ضوابط و شرايط هر كدرشته محل مطلع شوند و با آگاهي كامل انتخاب رشته خود را انجام دهند. 

 

زمان انتشار دفترچه انتخاب رشته آزمون دستياري دنداپزشكي 1402

هر ساله در بازه زماني تعيين شده براي انتخاب رشته، دفترچه راهنما نيز در سايت سنجش پزشكي منتشر مي‌شود تا داوطلبان آن را مطالعه كرده و از فرايند انتخاب رشته به طور كامل آگاه شوند. داوطلبان براي اطلاع از تمامي شرايط و ضوابط انتخاب رشته بايد دفترچه را مطالعه كنند. 

دفترچه انتخاب رشته آزمون دستياري دنداپزشكي همزمان با شروع مهلت انتخاب رشته منتشر مي‌شود. در سال ۱۴۰۲ انتخاب رشته از تاريخ ۱ شهريور شروع شده و تا ۱۰ شهريور نيز ادامه خواهد داشت. در اين بازه زماني داوطلبان مي‌توانند با مراجعه به سايت سنجش پزشكي اقدام به دانلود دفترچه و مطالعه آن نمايند.

 

نحوه دريافت دفترچه انتخاب رشته آزمون دستياري دنداپزشكي

مجري برگزاري آزمون دستياري دنداپزشكي سازمان سنجش آموزش پزشكي كشور است و تمامي مراحل از ثبت نام آزمون تا انتخاب رشته و اعلام نتايج در اين سامانه انجام مي‌شود. هر ساله در بازه زماني تعيين شده براي انتخاب رشته، سازمان سنجش دفترچه انتخاب رشته آزمون دستياري دنداپزشكي را منتشر مي‌كند كه در آن تمامي شرايط و ضوابط و همچنين تغييرات انتخاب رشته نسبت به سال گذشته ارائه مي‌شود. داوطلبان براي دانلود دفترچه بايد به سايت سنجش پزشكي مراجعه نمايند. 

در اين دفترچه تمامي اطلاعات مورد نياز همچون توضيح درباره كارنامه، نحوه گزينش، سهميه ها، كدرشته محل ها و ظرفيت پذيرش و… ارائه مي‌شود. براي سهولت كار شما داوطلبان گرامي در اين قسمت لينك دانلود دفترچه قرار گرفته است و شما مي‌توانيد به صورت مستقيم دفترچه را دانلود نماييد.  

 

لينك دانلود دفترچه انتخاب رشته آزمون دستياري دنداپزشكي

 

نكات مهم دفترچه انتخاب رشته آزمون دستياري دنداپزشكي

داوطلبان بايد توجه داشته باشند كه هرگونه مغايرت اطلاعات ثبت نامي در هر يك از مراحل آزمون دستياري دندان پزشكي مشخص شود، حتي در صورت پذيرش و ثبت نام نيز قبولي فرد لغو خواهد شد.

چنانچه تخلف و تقلب داوطلب در حين آزمون و يا پس از آن و در حين تحصيل مشخص شود، داوطلب از ادامه تحصيل محروم خواهد شد و همچنين به هيأت بدوي رسيدگي به تخلفات در آزمون هاي وزارت متبوع معرفي مي‌شود. 

عدم انتخاب رشته در بازه زماني تعيين شده به معناي انصراف داوطلب از ادامه تحصيل است و امكان اعتراض با آن نيز وجود ندارد. 

 

مشاوره آزمون دستياري دندانپزشكي

داوطلبان واجد شرايطي كه موفق به كسب حد نصاب نمره شده‌اند و مجاز به انتخاب رشته هستند، مي‌توانند در بازه زماني تعيين شده و پس از مطالعه دفترچه انتخاب رشته دستياري دنداپزشكي نسبت به انتخاب رشته اقدام نمايند. 

چنانچه هرگونه سوال و يا ابهامي در زمينه دفترچه انتخاب رشته آزمون دستياري دنداپزشكي براي تان به وجود آمده است و يا در فرايند انتخاب رشته با مشكل مواجه شده‌ايد، مي‌توانيد با مشاوران تحصيلي صحبت كرده و پاسخ سوالات خود را دريافت نماييد. متخصصان مركز مشاوره تحصيلي تلفني  دانتل كو در خدمت شما هستند تا در اين زمينه ياري‌تان كنند. 

 

براي دريافت مشاوره در زمينه انتخاب رشته آزمون دستياري دنداپزشكي مي‌توانيد با مشاوران مركز مشاوره تحصيلي دانتل با شماره 02191005066 تماس بگيريد.

 

سوالات متداول

  1. دفترچه انتخاب رشته آزمون دستياري دنداپزشكي چه زماني منتشر مي‌شود؟

    زمان انتشار دفترچه همزمان با شروع انتخاب رشته يعني در اول شهريور ۱۴۰۲ مي‌باشد. 

  2. براي دانلود دفترچه انتخاب رشته آزمون دستياري دنداپزشكي چه بايد كرد؟

    دفترچه در تاريخ مشخص در سايت سنجش پزشكي منتشر مي‌شود. لينك دانلود دفترچه در اين صفحه نيز قرار گرفته است و مي‌توانيد آن را به صورت مستقيم دانلود نماييد. 

  3. انتخاب رشته آزمون دستياري دندانپزشكي چه زماني شروع مي‌شود؟

    انتخاب رشته دستياري دندانپزشكي در سال ۱۴۰۲ از ۱ شهريور آغاز شده و تا ۱۰ شهريور نيز مهلت دارد. 

    منبع: دفترچه انتخاب رشته آزمون دستياري دنداپزشكي 

امتیاز:
بازدید:
[ ۱۴ آذر ۱۴۰۲ ] [ ۰۱:۰۹:۴۲ ] [ دانتل ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 9
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی