duntelco1
مشاوره تحصيلي

فرمول كد سوابق تحصيلي يكي از سوالات داوطلبان كنكور سراسري است. يكي از مهم ترين اطلاعات در هنگام ثبت نام كنكور، كد سوابق تحصيلي است چراكه در كنكور سال ۱۴۰۳ تمامي داوطلبان مشمول دريافت كد سوابق تحصيلي مي باشند. سوابق تحصيلي تاثير پنجاه درصدي قطعي در كنكور دارند و در نتيجه با درج اشتباه اين كد رتبه داوطلب تا حد بسيار زيادي تغيير خواهد كرد. در اين مطلب به بررسي كامل فرمول كد سوابق تحصيلي خواهيم پرداخت. براي كسب اطلاعات بيشتر مي توانيد با مجموعه دانتل كو تماس بگيريد. 

 منبع: فرمول كد سوابق تحصيلي

كد سوابق تحصيلي

در هنگام ثبت نام كنكور، تمامي داوطلبان بايد كد سوابق تحصيلي خود را دريافت كرده و در فرم نام نويسي وارد كنند. كد سوابق تحصيلي يكي از مدارك و اطلاعات مهم براي ثبت نام كنكور است و در غير اين صورت نام نويسي در آزمون با مشكل مواجه خواهد شد. 

تمامي داوطلبان كنكور سراسري مشمول دريافت كد سوابق تحصيلي هستند چراكه در كنكور سال ۱۴۰۳ سوابق تحصيلي به صورت قطعي و با تاثير ۵۰ درصدي محاسبه مي شود. به همين دليل تمامي داوطلبان با ديپلم نظام جديد و قديم بايد اين كد را دريافت كرده و در هنگام ثبت نام آن را وارد نمايند. آشنايي با فرمول كد سوابق تحصيلي مي‌تواند براي داوطلبان مفيد باشد. 

 

فرمول كد سوابق تحصيلي

كد سوابق تحصيلي را مي توانيد به صورت اينترنتي از سايت ماي مديو دريافت كنيد اما با اين حال بهتر است كه از فرمول آن نيز اطلاع داشته باشيد تا در صورت لزوم بتوانيد از آن استفاده نماييد. كد سوابق تحصيلي حاصل تركيب شماره منطقه و ك دانش آموزي مي باشد اما محاسبه آن به صورت دستي احتمال خطاي بسيار زيادي دارد.

توصيه مي شود كه در صورت به دست آوردن كد سوابق تحصيلي از طريق فرمول، به آن اطمينان نكنيد و كدي را در فرم ثبت نام كنكور درج كنيد كه از سايت ماي مديو دريافت كرده‌ايد. كد سوابق تحصيلي بسيار حائز اهميت است و درج آن به صورت اشتباه پيامدهاي جدي در كنكور خواهد داشت. 

 

فرمول كد سوابق تحصيلي ديپلم نظام جديد

همانطور كه گفته شد بهترين و مطمئن ترين راه براي دريافت كد سوابق تحصيلي مراجعه به سايت ماي مديو و دريافت كد از اين سامانه مي باشد چراكه محاسبه دستي آن ممكن است با خطا و اشتباه همراه باشد.

اما با اين حال برخي مواقع داوطلبان به دلايل مختلف امكان دسترسي به سايت و دريافت كد از سامانه هاي معتبر را ندارند. در اين صورت مي توانند از فرمول كد سوابق تحصيلي استفاده كنند. فرمول كد سوابق تحصيلي ديپلم نظام حديد به شرح زير مي باشد. 

كد فرمول محاسبه
كد سوابق تحصيلي ديپلم نظام حديد 6+ كد دانش آموزي + 00 + كد منطقه يا ناحيه

 

فرمول كد سوابق تحصيلي ديپلم نظام قديم

داوطلبان نظام آموزشي قديم نيز بايد براي شركت در كنكور سراسري، كد سوابق تحصيلي خود را دريافت كرده و آن را در فرم ثبت نام درج نمايند. داوطلبان نظام آموزشي قديم بايد از فرمول كد سوابق تحصيلي ديپلم و پيش دانشگاهي اطلاع داشته باشند كه به شرح زير مي‌باشد. 

كد فرمول محاسبه
كد سوابق تحصيلي ديپلم نظام قديم 5 + كد دانش آموزي + 0 + كد منطقه يا ناحيه
كد سوابق تحصيلي پيش دانشگاهي نظام قديم

2 + كد دانش آموزي + 0 + كد منطقه يا ناحيه

نكته: همانطور كه مشاهده مي كنيد فرمول كد سوابق تحصيلي نظام آموزشي قديم و جديد با يكديگر متفاوت است. داوطلبان نظام آموزشي جديد يك صفر بيشتر بين كد دانش آموزي و كد منطقه دارند. با اين حال توصيه مشاوران مجموعه دانتل كو اين است كه از محاسبه فرمول به صورت دستي خودداري كنيد و حتما آن را از سايت هاي معتبر دريافت نماييد. در صورت بروز مشكل در دريافت كد سوابق تحصيلي مي توانيد از مشاوره مجموعه دانتل كو كمك بگيريد. 

 

چگونگي محاسبه كد سوابق تحصيلي

براي مساحبه كد سوابق تحصيلي با توجه به فرمول تنها كافيست طبق فرمول پيش برويد و اعداد گفته شده را جايگزين نماييد. ابتدا چهار رقم مربوط به شماره منطقه محل تحصيل خود را بنويسيد. 

پس از آن با توجه به نظام آموزشي خود يك يا دو صفر در كد قرار دهيد. پس از آن به سراغ كارنامه تحصيلي خود رفته و كد دانش آموزي تان را به صورت كامل پس از اعداد نوشته شده درج نماييد. در نهايت با توجه به پايه تحصيلي و نظام آموزشي خود عدد آخر را درج كنيد. (اين عدد در بالا توضيح داده شده است.)

در نهايت بايد گفت كه به نظر مي رسد محاسبه كد سوابق تحصيلي از طريق فرمول، كاري بسيار راحت است اما با اين حال احتمال خطا در به دست آوردن كد از اين روش بسيار بالاست و ديده شده است كه اكثر دانش آموزان كدي متفاوت با كد دريافتي شان از سايت به دست مي آورند. به همين دليل توصيه مي شود كه حتما از طريق سايت كد را به دست آوريد و يا دريافت كد خود را به مشاوران تحصيلي دانتل كو بسپاريد. 

 

مشاوره سوابق تحصيلي

داوطلبان كنكور سراسري براي ثبت نام خود بايد كد سوابق تحصيلي را در فرم ثبت نام درج نمايند. محسابه كد از طريق فرمول بسيار راحت است اما احتمال خطاي بسيار زيادي دارد. برخي مواقع داوطلبان پس از دريافت كد خود از سايت my.medu.ir متوجه مغايرات بين آن و كد به دست آمده خود مي شوند. 

چنانچه هرگونه سوال و يا ابهامي در زمينه فرمول كد سوابق تحصيلي براي تان وجود دارد و يا در دريافت كد سوابق تحصيلي از سايت ماي مديو با مشكلي مواجه شده ايد، مي توانيد با مشاوران تحصيلي صحبت كرده و پاسخ سوالات خود را دريافت نماييد. متخصصان مركز مشاوره تحصيلي تلفني دانتل كو در خدمت شما هستند تا در اين زمينه ياري تان كنند. 

 

براي دريافت مشاوره در زمينه فرمول كد سوابق تحصيلي مي‌توانيد با مشاوران مركز مشاوره تحصيلي دانتل با شماره 02191005066 تماس بگيريد.

 

سوالات متداول

  1. كد سوابق تحصيلي چيست؟

    اين كد يكي از اطلاعات مورد نياز براي ثبت نام كنكور است كه از طريق آن سوابق تحصيلي داوطلب در كنكور محاسبه مي شود.

  2. فرمول كد سوابق تحصيلي چيست؟

    در متن مقاله به فرمول كد سوابق تحصيلي به طور كامل پرداخته شده است. 

  3. آيا مي توان كد به دست آمده از طريق فرمول را در فرم ثبت نام كنكور وارد كرد؟

    محسابه كد از طريق فرمول احتمال خطاي زيادي دارد و در نتيجه بهتر است كه داوطلبان ريسك نكرده و كد خود را از سايت ماي مديو دريافت كنند. 

    منبع: فرمول كد سوابق تحصيلي

امتیاز:
بازدید:
برچسب: فرمول كد سوابق تحصيلي،
موضوع:
[ ۱۷ آذر ۱۴۰۲ ] [ ۰۱:۲۳:۲۳ ] [ دانتل ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 5
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی