duntelco1
مشاوره تحصيلي

دريافت كارت ورود به جلسه امتحانات دانشگاه آزاد ۱۴۰۲  چند روز قبل شروع امتحانات در سايت آموزشيار قرار مي گيرد و دانشجويان بايد با مراجعه به اين سامانه نسبت به دريافت كار‌ت خود اقدام نمايند. دريافت كارت ورود به جلسه شرايطي دارد كه دانشجويان بايد از آن ها آگاه بوده و اين شرايط را رعايت نمايند. در غير اين صورت كارت به نمايش در نيامده و امكان شركت در امتحان نيز وجود نخواهد داشت. در اين مطلب به بررسي كامل نحوه و زمان دريافت كارت ورود به جلسه امتحانات دانشگاه آزاد 1402مي پردازيم. براي كسب اطلاعات بيشتر مي توانيد با مجموعه دانتل كو تماس بگيريد. 

منبع: دريافت كارت ورود به جلسه امتحانات دانشگاه آزاد  

كارت ورود به جلسه امتحانات دانشگاه آزاد ۱۴۰۲

در پايان هر ترم تحصيلي در دانشگاه آزاد، دانشجويان بايد در امتحانات پايان ترم شركت كنند تا وضعيت تحصيلي آنان ارزيابي شود. در صورت موفقيت در امتحانات پايان ترم، دانشجو مي تواند وارد ترم بعدي شود.

تمامي دانشجويان دانشگاه آزاد بايد قبل از شروع امتحانات پايان ترم شهريه خود را پرداخت كرده و بدهي شان را صفر نمايند تا كارت ورود به جلسه براي آنان به نمايش درآيد. كارت ورود به جلسه به صورت اينترنتي در سايت آموزشيار منتشر مي شود. با توجه به اهميت بسيار زياد دريافت كارت ورود به جلسه امتحانات دانشگاه آزاد ۱۴۰۲ در اين مطلب به بررسي زمان و نحوه دريافت آن پرداخته ايم.

 

 

زمان دريافت كارت ورود به جلسه امتحانات دانشگاه آزاد 1402

معمولا در انتهاي ترم تحصيلي و در حدود چند روز مانده به شروع امتحانات پايان ترم، كارت ورود به جلسه امتحانات دانشگاه آزاد 1402 در سايت آموزشيار قرار خواهد گرفت و دانشجويان مي‌توانند نسبت به دريا‌فت آن اقدام نمايند. دريافت‌كارت ورود به جلسه امتحانات دانشگاه آزاد ۱۴۰۲ مستلزم تكميل فرم ارزشيابي اساتيد و پرداخت كامل شهريه ترم مي باشد.

امتحانات پايان ترم دانشگاه آزاد از نيمه دوم دي ماه شروع مي شود و تا اوايل بهمن ادامه خواهد داشت. كارت ورود به جلسه امتحانات 1402 نيز در حدود يك هفته قبل آزمون در اختيار دانشجويان قرار خواهد گرفت.

به محض مشخص شدن تاريخ دقيق دريافت كارت ورود به جلسه امتحانات دانشگاه آزاد ۱۴۰۲ اين مطلب بروزرساني شده و تاريخ دقيق آن در اين صفحه قرار خواهد گرفت. براي كسب اطلاع سريع تر از جدول زمانبندي امتحانات دانشگاه آزاد مي توانيد در كانال تلگرامي دانتل كو عضو شويد.

 

نحوه دريافت كارت ورود به جلسه امتحانات دانشگاه آزاد ۱۴۰۲

همانطور كه گفته شد كارت ورود به جلسه امتحان دانشگاه آزاد در سايت آموزشيار منتشر مي شود و دانشجويان براي دريافت آن بايد وارد صفحه شخصي خود شده و پس از پرداخت شهريه و تكميل فرم ارزشيابي اساتيد، كارت خود را دريافت كنند. در ادامه به منظور سهولت كار براي شما داوطلبان گرامي راهنماي دريافت كارت ورود به جلسه امتحانات ۱۴۰۲ دانشگاه آزاد آورده شده است.

1️⃣با جستجو آدرس edu.iau.ac.ir وارد سايت آموزشيار شويد.

2️⃣ بر روي گزينه دانشجو كليك كنيد.

 

3️⃣ گزينه ورود دانشجو (انتخاب واحد/حذف و اضافه) را انتخاب نماييد.

 

4️⃣ در اين دريافت كارت ورود به جلسه امتحانات دانشگاه آزاد ۱۴۰۲ تمامي قوانين را تاييد كرده و گزينه ورود به سيستم را بفشاريد.

 

5️⃣ در صفحه جديد نام كاربردي، كلمه عبور و كد تصوير را وارد كرده و گزينه ورود به سيستم را انتخاب كنيد.

 

6️⃣ در اين مرحله دريافت كارت ورود به جلسه امتحانات دانشگاه آزاد 1402 رمز ورود را از طريق برنامه آيگپ دريافت كرده و در كادر درج نماييد.

 

7️⃣ از منوي سمت راست بر روي گزينه ارزشيابي اساتيد كليك كنيد.

8️⃣ فرايند ارشيابي را تكميل كرده و در نهايت با انتخاب گزينه چاپ كارت ورود به جلسه امتحان، كارت خود را دريافت نماييد.

 

مشاوره امتحانات دانشگاه آزاد

دانشجويان در حال تحصيل در دانشگاه آزاد بايد در انتهاي هر ترم در امتحانات شركت كنند. دانشجويان براي شركت در امتحانات بايد كارت ورود به جلسه را دريافت كرده با خود به همراه داشته باشند. در غير اين صورت اجازه شركت در امتحانات به آنان داده نمي شود.

چنانچه هرگونه سوال و يا ابهامي در زمينه دريافت كارت ورود به جلسه امتحانات دانشگاه آزاد براي تان وجود دارد، مي‌توانيد با مشاوران تحصيلي صحبت كرده و پاسخ سوالات خود را دريافت نماييد. متخصصان مركز مشاوره تحصيلي تلفني دانتل كو در خدمت شما هستند تا در اين زمينه ياري تان كنند.

 

براي دريافت مشاوره در زمينه دريافت كارت ورود به جلسه امتحانات دانشگاه آزاد ۱۴۰۲ مي‌توانيد با مشاوران مركز مشاوره تحصيلي دانتل با شماره 02191005066 تماس بگيريد.

 

سوالات متداول

  1. دريافت كارت ورود به جلسه امتحانات دانشگاه آزاد ۱۴۰۲ چه زماني است؟

    كارت ورود به جلسه چند روز قبل امتحانات منتشر مي شود. انتظار مي‌رود كارت امتحانات نيمسال اول در اوايل دي ماه منتشر گردد.

  2. براي دريافت كارت ورود به جلسه امتحانات دانشگاه آزاد 1402 چه بايد كرد؟

    كارت امتحانات در سايت آموزشيار قرار مي گيرد و دانشجويان براي دريافت آن بايد به اين سامانه مراجعه نمايند. 

  3. تكميل فرم ارزشيابي اساتيد براي دريافت كارت ورود به جلسه الزامي است؟

    بله دانشجويان بايد پس از پرداخت شهريه، حتما فرم ارزشيابي اساتيد را تكميل نمايند و در غير اين صورت كارت براي آنان نمايش داده نمي شود. 

    منبع: دريافت كارت ورود به جلسه امتحانات دانشگاه آزاد 

امتیاز:
بازدید:
[ ۱۷ آذر ۱۴۰۲ ] [ ۰۶:۰۹:۱۰ ] [ دانتل ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 10
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی