duntelco1
مشاوره تحصيلي

نحوه پرداخت قسطي شهريه دانشگاه آزاد يكي از مهم ترين سوالات دانشجويان اين دانشگاه آزاد است. دانشگاه آزاد يكي از دانشگاه هاي شهريه پرداز است و دانشجويان براي هر ترم تحصيلي بايد شهريه بپردازند. مبلغ شهريه براي برخي از دانشجويان سنگين است و براي پرداخت آن با مشكل مواجه مي شوند. دانشگاه آزاد امكان قسط بندي شهريه براي اين دانشجويان را در نظر گرفته است تا بتوانند بدون نگراني به تحصيل خود بپردازند. در اين مطلب به بررسي كامل نحوه پرداخت اقساط شهريه در آموزشيار پرداخته شده است. براي كسب اطلاع بيشتر مي توانيد با مشاوران مجموعه دانتل كو تماس بگيريد.

 منبع: نحوه پرداخت قسطي شهريه دانشگاه آزاد

پرداخت قسطي شهريه دانشگاه آزاد

دانشگاه آزاد يكي از دانشگاه هاي مورد تاييد وزارت علوم است كه دانشجويان بسيار زيادي در حال تحصيل در آن هستند. دانشجويان دانشگاه آزاد براي ادامه تحصيل بايد شهريه پرداخت كنند. با توجه به اينكه شهريه دانشگاه آزاد نسبتا بالاست، دانشگاه اين امكان را براي دانشجويان فراهم كرده است تا بتوانند هزينه تحصيل خود را به صور قسطي پرداخت نمايند.

دانشجوياني كه قصد پرداخت قسطي شهريه را دارند، بايد به سايت آموزشيار مراجعه كرده و اقدامات لازم را انجام دهند. با توجه به اهميت بسيار زياد پرداخت قسطي شهريه دانشگاه آزاد در اين مطلب به بررسي كامل نحوه نحوه پرداخت اقساط شهريه در آموزشيار خواهيم پرداخت.

نحوه پرداخت اقساط شهريه در آموزشيار

همانطور كه گفته شد پرداخت اقساط شهريه آموزشيار يكي از امكاناتي است كه اين دانشگاه براي دانشجويان در نظر گرفته است تا بتوانند بدون مشكلات مالي به ادامه تحصيل بپردازند. نحوه پرداخت قسطي شهريه دانشگاه آزاد به شرح زير مي باشد.

1️⃣با جستجو آدرس edu.iau.ac.ir وارد سايت آموزشيار شويد.

2️⃣ بر روي گزينه دانشجو كليك كنيد

 

3️⃣ در اين مرحله نحوه پرداخت اقساط شهريه در آموزشيار گزينه ورود دانشجو (انتخاب واحد/حذف و اضافه) را انتخاب نماييد

 

4️⃣ تمامي قوانين را تاييد كرده و گزينه ورود به سيستم را بفشاريد.

 

5️⃣ در اين پرداخت قسطي شهريه دانشگاه آزاد در صفحه جديد نام كاربردي، كلمه عبور و كد تصوير را وارد كرده و گزينه ورود به سيستم را انتخاب كنيد.

 

6️⃣ رمز ورود را از طريق برنامه آيگپ دريافت كرده و در كادر درج نماييد.

 

7️⃣از منوي سمت راست گزينه صندوق رفاه دانشجويي و سپس درخواست پيگيري تسهيلات را انتخاب نماييد.

 

8️⃣در اين مرحله از نحوه پرداخت قسطي شهريه دانشگاه آزاد به بر روي گزينه پرداخت قسطي شهريه كليك كنيد.

9️⃣در صفحه بعدي مبلغ اقساط مشخص مي شود و مي توانيد شهريه خود را به صورت قسطي پرداخت كنيد.

 

 

شرايط پرداخت قسطي شهريه دانشگاه آزاد

تا قبل از اينكه ويروس كرونا شيوع پيدا كند، تمامي دانشجويان بايد شهريه دانشگاه خود را به صورت يكجا پرداخت مي كردند. اما پس از شيوع اين بيماري و مشكلات و محدوديت هاي مالي كه براي تمامي اقشار جامعه به وجود آمد، دانشگاه آزاد امكان پرداخت قسطي شهريه را در نظر گرفته است و شرايط نسبتا ساده اين نيز براي آن تعيين كرد.

تمامي دانشجويان با مشكلات مالي كه امكان پرداخت شهريه به صورت يكجا را ندارند، مشمول پرداخت اقساط شهريه در آموزشيار مي باشند. شهريه دانشگاه آزاد به دو بخش ثابت و متغير تقسيم مي شود.

پس از قسط بندي شهريه، دانشجويان مي توانند در بازه هاي زماني مشخص، شهريه خود را در اقساط تعيين شده بپردازند. نحوه پرداخت قسطي شهريه دانشگاه آزاد فشار مالي زياد بر دانشجو و خانواده اش را كاهش مي دهد و تمامي دانشجويان مي توانند بدون ترس و نگراني در مورد پرداخت شهريه به ادامه تحصيل بپردازند.

جهت عضويت دركانال اطلاع رساني و آخرين اخبار در تلگرام بر روي تلگرام مشاوره تحصيلي كليك كنيد و يا در سرچ تلگرام عبارت ” مشاوره تحصيلي دانتل كو ” جست و جو و عضو شويد.

 

مشاوره شهريه دانشگاه آزاد

دانشجويان دانشگاه آزاد كه توانايي پرداخت شهريه به صورت يكجا را ندارند، مي توانند نسبت به قسط بندي شهريه اقدام كرده و هزينه تحصيل خود را به صورت قسطي بپرداند. علاوه بر اين دانشجويان مي توانند از تخفيفات شهريه نيز بهره مند شده و يا با دريافت وام هاي مختلف، مشكلات مالي خود را بر طرف سازند.

چنانچه هرگونه سوال و يا ابهامي در زمينه نحوه پرداخت قسطي شهريه دانشگاه آزاد براي تان وجود دارد و يا در مورد شرايط دريافت وام و تخفيف با سوالي مواجه شده ايد، مي توانيد با مشاوران تحصيلي صحبت كرده و پاسخ سوالات خود را دريافت نماييد. متخصصان مركز مشاوره تحصيلي تلفني دانتل كو در خدمت شما هستند تا در اين زمينه ياري تان كنند.

 

براي دريافت مشاوره در زمينه نحوه پرداخت قسطي شهريه دانشگاه آزاد مي‌توانيد با مشاوران مركز مشاوره تحصيلي دانتل با شماره 02191005066 تماس بگيريد.

 

سوالات متداول

  1. نحوه پرداخت قسطي شهريه دانشگاه آزاد به چه صورت است؟

    دانشجويان براي قسط بندي بايد به سايت آموزشيار مراجعه كنند.

  2. مراحل قسط بندي شهريه دانشگاه آزاد به چه صورت است؟

    در متن مقاله به طور كامل به مراحل پرداخت اقساط شهريه در آموزشيار پرداخته شده است.

  3. آيا به غير از قسط بندي شهريه راه ديگري براي كمك مالي از دانشگاه آزاد وجود دارد؟

    بله دانشجويان مي توانند از تخفيفات دانشجويي و يا وام هاي مختلف دانشگاه آزاد بهره مند شوند.'

    منبع: نحوه پرداخت قسطي شهريه دانشگاه آزاد

امتیاز:
بازدید:
[ ۲۷ آذر ۱۴۰۲ ] [ ۰۷:۰۲:۵۴ ] [ دانتل ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 2
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی