duntelco1
مشاوره تحصيلي

ادغام رشته‌هاي تجربي و رياضي و انساني يكي از موضوعاتي است كه به تازگي بيان شده و ابهامات بسيار زيادي را براي دانش آموزان ايجاد كرده است. محمد مهدي كاظمي معاون آموزش متوسط وزير آموزش و پرورش گفته است كه ادغام رشته هاي نظري يكي از بحث هاي آموزش و پرورش مي باشد. با توجه به سوالات بسيار زياد دانش آموزان، در اين مطلب به بررسي كامل ادغام رشته‌هاي تجربي و رياضي و انساني خواهيم پرداخت. براي كسب اطلاع بيشتر مي‌توانيد با مشاوران مجموعه دانتل كو تماس بگيريد. 

 منبع: ادغام رشته‌هاي تجربي و رياضي و انساني

ادغام رشته‌هاي تجربي و رياضي و انساني

بر اساس جديد ترين اخبار و اطلاعيه هاي به دست آمده، محمد مهدي كاظمي معاون آموزش متوسط وزير آموزش و پرورش بيان كرده است كه وزارت آموزش و پروورش بازطراحي شاخه ها و رشته هاي تحصيلي متوسطه دوم را در دستور كار قرار داده است. اين يك طرح مشترك بين سازمان پژوهش و برنامه ريزي آموزشي و معاونت آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش مي باشد. 

هنوز مشخص نشده است كه رشته ها به طور كامل ادغام مي شوند و يا دو رشته باقي خواهند ماند. ادغام رشته هاي تجربي، رياضي و انساني هنوز در دست بررسي است و در صورت تاييد، از دو سال آينده اجرا خواهد شد. 

 

آيا دانش‌آموزان شاخه نظري يك رشته را مي‌خوانند؟

همانطور كه گفته شد هنوز تصميم قطعي و نهايي در خصوص ادغام رشته‌هاي تجربي رياضي و ا‌نساني گرفته نشده است. محمد مهدي كاظمي بيان كرده است كه يك سري دروس مشترك براي همه دانش آموزان در نظر گرفته مي شود و دروس اختصاصي نيز با توجه به علاقه و نظر خود دانش آموز تعيين خواهد شد. و يا حتي ممكن است تمامي دانش آموزان دروس مشتركي را بگذرانند اما خود دانش آموز تصميم بگيرد كه براي مطالعه برخي از دروس زمان بيشتري را اختصاص دهد. 

در نهايت اينكه تصميمات در مورد ادغام رشته‌هاي تجربي و رياضي و انساني هنوز گرفته نشده است و در صورت تاييد نيز در سال تحصيلي پيش رو اجرايي نخواهد شد. به محض اطلاع رساني بيشتر در مورد ادغام رشته هاي نظري، اين مطلب بروزرساني شده و تاريخ دقيق آن در اين صفحه قرار خواهد گرفت. 

 

ادغام رشته‌هاي تجربي و رياضي و انساني | تغييرات احتمالي در نظام آموزش و پرورش

علاوه بر ادغام رشته‌هاي تجربي و رياضي و انساني تغييرات ديگري نيز ممكن است در نظام آموزش و پرورش ايجاد شود. يكي از اين تغييرات كاهش تعطيلات تابستاني به دو ماه و اضافه شدن يك ماه تعطيلات در زمستان مي باشد. همچنين تاثير نمرات امتحانات نهايي نيز از سال ۱۴۰۵ به ۶۰ درصد خواهد رسيد. 

 

مشاوره تحصيلي

محمد مهدي كاظمي معاون آموزش متوسط وزير آموزش و پرورش اعلام كرده است كه ادغام رشته هاي نظري در دستور كار قرار گرفته است. ممكن است در دو سال آينده رشته هاي نظري به يك يا دو رشته كاهش بيابد. 

چنانچه هرگونه سوال و يا ابهامي در زمينه ادغام رشته‌هاي تجربي و رياضي و انساني براي تان وجود دارد، مي توانيد با مشاوران تحصيلي صحبت كرده و پاسخ سوالات خود را دريافت نماييد. متخصصان مركز مشاوره تحصيلي تلفني دانتل كو در خدمت شما هستند تا در اين زمينه ياري تان كنند.

 

براي دريافت مشاوره در زمينه ادغام رشته‌هاي تجربي و رياضي و انساني مي‌توانيد با مشاوران مركز مشاوره تحصيلي دانتل با شماره 02191005066 تماس بگيريد.

 

سوالات متداول

  1. ادغام رشته‌هاي تجربي و رياضي و انساني از چه زماني انجام مي شود؟

    هنوز تصميم هاي قطعي در اين مورد گرفته نشده است و در صورت اجرايي شدن از دو سال آينده انجام خواهد شد. 

  2. آيا دانش‌آموزان شاخه نظري در يك رشته درس مي‌خوانند؟

    اين مورد هنوز مشخص نشده است و ممكن است رشته هاي نظري به يك يا دو رشته كاهش يابد. 

  3. در صورت ادغام رشته هاي نظري، دروس تخصصي چه خواهند شد؟

    اين موارد هنوز مشخص نشده است اما احتمالا دروس تخصصي با توجه به علاقه دانش آموزان تعيين شود. 

    منبع: ادغام رشته‌هاي تجربي و رياضي و انساني

امتیاز:
بازدید:
[ ۳ دى ۱۴۰۲ ] [ ۱۰:۱۶:۱۳ ] [ دانتل ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 5
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی