duntelco1
مشاوره تحصيلي

ثبت نام آزمون استخدامي بانك ملي گزينه اي عالي براي افرادي است كه به كار در بانك علاقه مند هستند. هر ساله بانك ملي ايران دوره هاي ثبت نامي مختلفي را با توجه به نياز خود به نيروي جديد برگزار مي كند و متقاضيان مي توانند در اين زمان ها در آزمون ثبت نام نمايند. براي ثبت نام در اين آزمون، داوطلبان بايد از شرايط و ضوابط و ساير جزييات مربوطه اطلاع كامل داشته باشند. در اين مطلب به بررسي كامل ثبت‌نام آزمون استخدامي بانك ملي خواهيم پرداخت. براي كسب اطلاع بيشتر مي توانيد با مشاوران مجموعه دانتل كو تماس بگيريد. 

 منبع: ثبت نام آزمون استخدامي بانك ملي

ثبت نام آزمون استخدامي بانك ملي

بانك ملي ايران يكي از بانك هاي در حال فعاليت در كشور است كه با توجه به نياز خود به نيرو اقدام به استخدام نيروي جديد مي نمايد. افرادي كه علاقه مند به استخدام در اين بانك و فعاليت در حوزه بانكداري و مالي دارند، مي توانند در اين آزمون شركت كرده و شانس خود را براي استخدام امتحان نمايند.

آزمون استخدامي بانك ملي به دو بخش كتبي و شفاهي تقسيم مي شود و داوطلبان بايد در هر دو مرحله آزمون شركت كرده و در صورت كسب رتبه حد نصاب در بانك استخدام گردند. متقاضيان ثبت نام آزمون استخدامي بانك ملي بايد از شرايط و زمان ثبت نام و ديگر جزييات مربوطه آگاهي كامل داشته باشند تا در اين روند با مشكلي مواجه نشوند.

 

زمان ثبت نام آزمون استخدامي بانك ملي

آزمون استخدامي بانك ملي به صورت ثابت و منظم برگزار نمي شود و زمان آن به شرايط بانك و نياز به نيروي جديد بستگي دارند. ثبت‌نام آزمون استخدامي بانك ملي در دوره قبلي از ۲۲ تا ۲۸ اسفند ۱۴۰۱ انجام شد و داوطلبان مي توانستند در اين بازه زماني اقدامات لازم را انجام دهند. زمان ثبت نام در فروردين ماه نيز تمديد شد تا داوطلبان متاخر نيز امكان نام نويسي داشته باشند.

مدت كوتاهي قبل از ثبت نام، دفترچه ثبت نام آزمون استخدامي بانك ملي نيز منتشر مي شود و داوطلبان مي توانند با مطالعه آن، اطلاعات كافي در جهت رشته هاي مورد نياز و ساير جزييات ثبت نام به دست آورند. به محض اطلاع رساني در مورد زمان ثبت نام در دوره جديد، اين مطلب بروزرساني شده و تاريخ دقيق در اين صفحه قرار خواهد گرفت. براي كسب اطلاع سريع مي توانيد در كانال تلگرامي دانتل كو عضو شويد.

 

شرايط استخدامي بانك ملي

ثبت نام آزمون استخدامي شرايط و ضوابطي دارد كه داوطلبان بايد آن ها را دارا باشند و در غير اين صورت امكان نام نويسي در آزمون را نخواهند داشت. شرايط ثبت نام آزمون استخدامي بانك ملي در دو بخش شرايط عمومي و اختصاصي قابل بررسي مي باشد كه به شرح زير هستند.

 

شرايط عمومي

👈 داشتن تابعيت ايران

👈 اعتقاد به دين اسلام و يا اديان مورد تاييد اسلام 

👈 اعتقاد به جمهوري اسلامي ايران

👈 سلامت جسماني و رواني كامل

👈 عدم سوسابقه و يا اعتياد به مواد مخدر

👈 عدم ممنوعيت براي فعاليت در ارگان هاي دولتي

👈 افراد در حال تحصيل و يا در حال كار در مراكز دولتي امكان استخدام درمراكز دولتي را ندارند. 

👈 افراد بازخريد مراكز اجرايي نيز امكان نام نويسي نخواهند داشت. 

 

شرايط اختصاصي ثبت نام آزمون استخدامي بانك ملي 

👈 قد حداكثر 170 براي آزمون نگهباني بانك ملي

👈 شرط سني حداقل 20 و حداكثر 40

👈 تعهد خدمت براي مدت 10 سال و عدم جابجايي در اين مدت (پس از قبولي در آزمون)

 

مدارك مورد نياز براي ثبت نام آزمون استخدامي بانك ملي

براي ثبت‌نام در آزمون استخدامي بانك ملي متقاضيان بايد مدارك لازم را داشته باشنذ و آن ها را در هنگام ثبت‌نام آزمون در سايت بارگزاري نمايند. در صورت نقص در مدارك ثبت نامي، نام نويسي مردود خواهد شد. مدارك مورد نياز براي ثبت نام آزمون استخدامي بانك ملي به شرح زير هستند. 

✅ عكس 4*3 گرفته شده در سال جاري

✅ كپي صفحات شناسنامه

✅ كپي كارت ملي

✅ كپي از آخرين مدرك تحصيلي

✅ كپي كارت پايان خدمت يا كارت معافيت

✅ چنانچه شرايط استفاده از سهميه را داريد، بايد مدارك مربوط به آن را نيز آماده نماييد. 

 

نحوه ثبت نام آزمون استخدامي بانك ملي

چنانچه قصد نام نويسي در آزمون استخدامي بانك ملي را داريد، بايد در زمان تعيين شده به سايت سازمان سنجش مراجعه كرده و اقدامات لازم براي نام نويسي را انجام دهيد. هنوز زمان دقيق ثبت نام استخدامي بانك ملي در سال جديد مشخص نشده است و به محض اطلاع رساني در اين صفحه قرار خواهد گرفت. راهنماي ثبت نام آزمون استخدامي بانك ملي به صورت زير مي باشد. 

1️⃣ وارد سايت سازمان سنجش با آدرس sanjesh.org شويد. 

2️⃣ در پايين صفحه بر روي گزينه ساير آزمون هاي استخدامي كليك كنيد. 

 

3️⃣ بر روي لينك فعال سيستم ثبت نام آزمون استخدامي بانك كلي ايران كليك نماييد. 

4️⃣ از منوي سمت راست گزينه خريد كارت اعتباري را انتخاب كرده و هزينه ثبت نام را بپردازيد. 

5️⃣ پس از خريد كارت اعتباري، به صفحه ثبت نام برگشته و اطلاعات مورد نياز را تكميل نماييد. 

 6️⃣ ثبت نام را نهايي كرده و كد رهگيري خود را دريافت نماييد. 

 

زمان و نحوه برگزاري آزمون استخدامي بانك ملي

آزمون استخدامي بانك ملي در مرحله اول به صورت كتبي توسط سازمان سنجش برگزار مي شود و به هماهنگ نيز مي باشد. پس از مصاحبه كتبي و در صورت قبولي، متقاضيان بايد در مصاحبه هاي اختصاصي و معاينات پزشكي شركت كنند. 

زمان برگزاري آزمون كتبي هنوز اعلام نشده است و به طور دقيق مشخص نيست. به محض اطلاع رساني سازمان سنجش در مورد زمان ثبت‌نام و زمان برگزاري آزمون استخدامي بانك ملي، اين مطلب بروزرساني شده و تاريخ برگزاري در اين صفحه قرار خواهد گرفت. 

 

اعلام نتايج استخدامي بانك ملي

اعلام نتايج آزمون استخدامي بانك ملي در دو مرحله مشخص مي شود. مرحله اول مدتي پس از برگزاري آزمون كتبي مي باشد. متقاضيان پذيرفته شده در اين مرحله بايد براي مرحله مصاحبه اختصاصي و معاينات پزشكي آماده شوند.

مدتي پس از اين مرحله نيز نتايج نهايي منتشر مي شود و داوطلبان پذيرفته شده به صورت قطعي در بانك ملي ايران استخدام خواهند شد. به محض اطلاع رساني در مورد زمان اعلام نتايج در دوره جديد ثبت نام آزمون استخدامي بانك ملي، اين مطلب بروزرساني خواهد شد. 

 

مشاوره استخدام بانك ملي

متقاضيان استخدام در بانك ملي ايران مي توانند در زمان تعيين شده به سايت سازمان سنجش مراجعه كرده و فرم ثبت نام را تكميل نمايند. استخدام در بانك ملي ايران دو مرحله اي است و پس از آزمون كتبي، متقاضيان بايد در مصاحبه شفاهي و معاينات پزشكي نيز شركت نمايند. 

چنانچه هرگونه سوال و يا ابهامي در زمينه ثبت نام آزمون استخدامي بانك ملي براي تان وجود دارد، مي توانيد با مشاوران تحصيلي صحبت كرده و پاسخ سوالات خود را دريافت نماييد. متخصصان مركز مشاوره تحصيلي تلفني دانتل كو در خدمت شما هستند تا در اين زمينه ياري تان كنند. 

 

براي دريافت مشاوره در زمينه ثبت نام آزمون استخدامي بانك ملي مي‌توانيد با مشاوران مركز مشاوره تحصيلي دانتل با شماره 02191005066 تماس بگيريد.

 

سوالات متداول

  1. ثبت نام آزمون استخدامي بانك ملي چه زماني است؟

    هنوز تاريخ دقيق ثبت‌نام آزمون استخدام بانك ملي ايران مشخص نشده است. 

  2. براي ثبت نام آزمون بانك ملي چه بايد كرد؟

    براي اين منظور بايد در زمان تعيين شده به سايت سنجش مراجعه كرده و اقدامات لازم را انجام دهيد. 

  3. آيا پس از قبولي در آزمون كتبي، استخدام بانك ملي به صورت قطعي انجام مي شود؟

    خير استخدامي بانك ملي دو مرحله اي است و داوطلبان پس از آزمون كتبي بايد در آزمون شفاهي و معاينات پزشكي نيز پذيرفته شوند. 

    منبع: ثبت نام آزمون استخدامي بانك ملي

امتیاز:
بازدید:
[ ۹ بهمن ۱۴۰۲ ] [ ۱۰:۵۵:۴۱ ] [ دانتل ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 4
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی