duntelco1
مشاوره تحصيلي

ليست دروس انتخاب واحد دانشگاه آزاد مدتي قبل از شروع انتخاب‌واحد در سايت آموزشيار قرار مي گيرد. دانشجويان مي توانند با مراجعه به اين سامانه و دريافت ليست دروس، برنامه ريزي خود براي انتخاب واحد را به صورت دقيق انجام دهند. انتخاب واحد دانشگاه آزاد از 8 تا 22 شهريور بر اساس مقطع و سال ورودي مي باشد. براي كسب اطلاع بيشتر در مورد ليست‌دروس انتخاب واحد دانشگاه آزاد مي توانيد اين مقاله را تا انتها مطالعه كرده و يا با مجموعه دانتل كو تماس بگيريد.

 منبع: ليست دروس انتخاب واحد دانشگاه آزاد

ليست دروس انتخاب واحد دانشگاه آزاد

در هر ترم تحصيلي دانشجويان براي ثبت نام و تحصيل در آن ترم بايد دروس خود را در فرايند انتخاب واحد اخذ نمايند. هر دانشگاه در هر نيمسال ليست دروس انتخاب واحد دانشگاه آزاد را ارائه مي كند و دانشجويان مي توانند از آن ليست رشته هاي مورد نظر خود را انتخاب نمايند. در هنگام انتخاب واحد بايستي به تداخل دروس و شرايط هم نيازي و پيش نيازي توجه داشته باشيد.

انتخاب واحد دانشگاه آزاد در سايت آموزشيار با آدرس edu.iau.ac.ir  انجام مي شود. دانشجويان براي انتخاب واحد بايستي حتما قبل از شروع زمان انتخاب واحد، شهريه خود را پرداخت نمايند. براي مشاهده ليست دروس انتخاب واحد دانشگاه آزاد و همچنين فرايند اخذ واحد نيازي به مراجعه حضوري نيست و دانشجويان بايد به صورت اينترنتي انتخاب واحد را انجام دهند.

در هنگام انتخاب واحد بايد به حتما به ليست دروس مراجعه كرده و با توجه به مواردي همچون ظرفيت هر درس، زمان و تداخل دروس، سقف مجاز انتخاب واحد و هم نياز و پيش نياز بودن دروس واحد هاي مورد نظر خود را اخذ نماييد.

بعد از انتخاب واحد و اخذ تمامي دروس مورد نظر، دانشجويان مي توانند به سايت آموزشيار مراجعه كرده و از قسمت دروس دانشجو، واحد هاي انتخابي خود را مشاهده كنند. مدتي بعد، انتخاب واحد توسط دانشگاه ثبت شده و پس از آن در قسمت برنامه هفتگي دانشجويان نيز به نمايش در خواهد آمد.

 

نحوه مشاهده ليست دروس انتخاب واحد دانشگاه آزاد

همانطور كه گفته شد انتخاب واحد دانشگاه آزاد در سايت آموزشيار انجام مي شود. دانشجويان براي انتخاب واحد بايستي ابتدا شهريه را پرداخت نمايند تا اجازه انتخاب واحد در سايت داده شود. پس از پرداخت شهريه دانشجويان مي توانند با مشاهده ليست دروس انتخاب واحد دانشگاه آزاد، دروس مورد نظر خود را با توجه به ظرفيت و زمان آن ها انتخاب نمايند.

دانشجويان براي مشاهده ليست‌دروس انتخاب واحد دانشگاه آزاد بايد مطابق با مراحل گفته شده در ادامه به سايت آموزشيار مراجعه نمايند.

1️⃣آدرس edu.iau.ac.ir را در مرورگر خود جستجو كرده و وارد سايت آموزشيار شويد.

2️⃣در صفحه اصلي سايت بر روي گزينه دانشجو كليك كنيد.

 

 

 

3️⃣بر روي گزينه انتخاب واحد كليك كنيد

 

4️⃣قوانين را تاييد كرده و سپس تاييد مطالب و ورود به سيستم را انتخاب نماييد.

 

5️⃣مجددا گزينه ورود به سيستم را انتخاب كنيد. 

 

6️⃣نام كاربري، رمز عبور و كد امنيتي را وارد كرده و بر روي گزينه ورود به سيستم كليك كنيد.

 

7️⃣در صفحه شخصي خود از منوي سمت راست گزينه برنامه ريزي درسي را انتخاب كنيد.

8️⃣پس از مشاهده دروس مي توانيد براي انتخاب واحد اقدام كرده و در نهايت ليست دروس اخذ شده را برنامه هفتگي مشاهده كنيد.

 

حذف و اضافه دانشگاه آزاد

دانشگاه آزاد مهلتي را براي انتخاب واحد دانشجويان در نظر مي‌گيرد و دانشجويان بايد در اين بازه زماني بر اساس ليست‌دروس انتخاب واحد دانشگاه آزاد، واحد هاي خود را انتخاب و ثبت نمايند. با اتمام مهلت ثبت نام ديگر امكان تغيير واحدهاي اخذ شده وجود نخواهد داشت و دانشجويان براي اين منظور بايد منتظر زمان حذف و اضافه بمانند.

در بازه زماني حذف و اضافه، دانشگاه ليست جديدي ارائه مي دهد و در آن ظرفيت دروس مشخص مي شود. بهتر است دانشجويان قبل از هرگونه تغيير در انتخاب واحد خود، ابتدا ليست دروس انتخاب واحد دانشگاه آزاد در زمان حذف و اضافه را مشاهده نمايند و بر اين اساس تغييرات را اعمال نمايند.

حذف و اضافه معمولا در حدود يك هفته پس از انتخاب واحد شروع مي شود. زمان شروع حذف و اضافه با توجه به مقطع و سال ورودي تعيين خواهد شد. دانشجويان بايد در اين بازه زماني به سايت آموزشيار مراجعه كنند. در صورت پايان زمان حذف و اضافه ديگر به هيچ عنوان امكان ويرايش واحدهاي خود را نخواهند داشت.

 

مشاوره انتخاب واحد دانشگاه آزاد

دانشجويان دانشگاه آزاد بايد در بازه زماني تعيين شده به سايت آموزشيار مراجعه كرده و پس از مشاهده ليست دروس انتخاب واحد دانشگاه آزاد و همچنين درخواست مجوز انتخاب واحد، دروس مورد نظر خود را انتخاب نمايند.

چنانچه هرگونه ابهام و يا سوالي در زمينه انتخاب واحد دانشگاه آزاد براي تان وجود دارد و يا در مراحل انجام انتخاب واحد با مشكلي مواجه شده ايد، مي توانيد با مشاوران تحصيلي صحبت كرده و پاسخ سوالات خود را دريافت نماييد. متخصصان مركز مشاوره تحصيلي تلفني دانتل كو در خدمت شما هستند تا در اين زمينه ياري تان كنند.

 

براي دريافت مشاوره در زمينه ليست دروس انتخاب واحد دانشگاه آزاد مي‌توانيد با مشاوران مركز مشاوره تحصيلي دانتل با شماره 02191005066 تماس بگيريد.

 

سوالات متداول

  1. براي دريافت ليست دروس انتخاب واحد دانشگاه آزاد چه بايد كرد؟

    ليست دروس انتخاب واحد دانشگاه آزاد در سايت آموزشيار با نشاني edu.iau.ac.ir قرار خواهد گرفت.

  2. انتخاب واحد دانشگاه آزاد چه زماني است؟

    انتخاب واحد دانشگاه آزاد در سال جاري از 8 شهريور شروع شده و تا 22 شهريور ادامه خواهد داشت.

  3. در صورت تمايل به تغيير واحد هاي انتخابي چه بايد كرد؟

    در حدود يك هفته پس از انتخاب واحد، مهلت حذف و اضافه شروع مي شود و دانشجويان مي توانند در اين زمان واحدهاي انتخابي خود را تغيير دهند.

    منبع: ليست دروس انتخاب واحد دانشگاه آزاد

امتیاز:
بازدید:
[ ۴ مهر ۱۴۰۲ ] [ ۰۱:۳۱:۰۱ ] [ دانتل ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 9
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی